* Unfckingtitled knijpt in wangetjequote:
* TBakkert verzet zich hevig tegen deze actiequote:Op vrijdag 7 september 2012 13:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
* Unfckingtitled knijpt in wangetje
Maak een documentaire of maak een gewone serie, maar ga er niet tussenin proberen te zitten met F-acteursquote:
verzetten is zinloos babbyquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
* TBakkert verzet zich hevig tegen deze actie
Dat dusquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maak een documentaire of maak een gewone serie, maar ga er niet tussenin proberen te zitten met F-acteurs
hoe gaat ie ermee?quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
verzetten is zinloos babby
Tuurlijk, vandaag lekker 12:35 uit, en maandag voor een week naar Engeland met schoolquote:
Was prima topicquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:38 schreef TBakkert het volgende:
WAT NEE!? MIJN TOPIC OVER DE ZICHTBAARHEID VAN DE BAL BIJ ROLSTOELTENNIS OP DE NOS HEEFT EEN SLOTJE!?
ik bedoel maarquote:
Toffquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Tuurlijk, vandaag lekker 12:35 uit, en maandag voor een week naar Engeland met school
goedquote:
Londen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Tuurlijk, vandaag lekker 12:35 uit, en maandag voor een week naar Engeland met school
Engelandquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
quote:
lekker naar Londen, ga ik ff al mijn Manchester United shirtjes meenemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
hahaha hij had je daarquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]_
Ik heb geen pedopas srry jmmrjmr
Chil! Ik ben nog nooit met school naar het buitenland geweest.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dank heer Typischquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
lekker naar Londen, ga ik ff al mijn Manchester United shirtjes meenemenInderdaad niet doen. Londen is tof man. Zit je in een gastgezin of niet? Dat heb ik met school ook gedaan, was best tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat er schimmel op de jam zat bij het ontbijt maar verder was het dope.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
lekker naar Londen, ga ik ff al mijn Manchester United shirtjes meenemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
we zitten in een of ander hostel dat 'YMCA' heetquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Inderdaad niet doen. Londen is tof man. Zit je in een gastgezin of niet? Dat heb ik met school ook gedaan, was best tof.Jammer dat er schimmel op de jam zat bij het ontbijt maar verder was het dope.
dit is dus wel kut ja, ik moet voor Latijn naar een of ander museum om dan een werkstuk te maken in het weekend nadat we terug zijnquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:45 schreef Geo4kant het volgende:
Ik haat school uitjes, althans die wij hadden.. ALTIJD kreeg je opdrachten mee, die veel tijd kosten.. niet lekker gezellig doen met je class, beetje teambuilding.. nee in een geweldige stad de hele dag in schrale buurten moeten lopen omdat je een opdracht moet doen waardoor je niks mee krijgt van de geweldige zaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wij gingen met 100, allemaal verdeeld in aparte gastgezinnen. De een kwam bij zo'n gezin die heel veel geld hadden, mochten ze gewoon naar buiten en kregen ze super lekker eten. Terwijl andere, zoals ik, bij zo'n gezin kwamen die het geld dat ze ervoor kregen nodig hadden. Politie voor de deur om 12 uur s'nachts, laaiende sirenes constant door de buurt, lekker hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
we zitten in een of ander hostel dat 'YMCA' heet
we gaan met 60 leerlingen
Ik heb ook eens in een YMCA hostel in Engeland gezeten. Prima hostel, maar kreeg er meer een hostel gevoel bij, beetje onpersoonlijk en alles. Maar dit was niet in Londen, dus kan zo maar heel anders zijn daar. En je zit daar met 60 medeleerlingen, dus dat zal sowieso niet veel uitmaken denk ikquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
we zitten in een of ander hostel dat 'YMCA' heet
we gaan met 60 leerlingen
Zilveruitjes of rode ui?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:48 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb liever uitjes dan hele dagen les volgen.
Heeft ze het alweer veranderd of is het nog steeds blond en kort?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
FLIPS!
Wat vind jij van het nieuwe haar van Miley?![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:48 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb liever uitjes dan hele dagen les volgen.
is niet in Londen, dat hostel zelf is in Bath.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb ook eens in een YMCA hostel in Engeland gezeten. Prima hostel, maar kreeg er meer een hostel gevoel bij, beetje onpersoonlijk en alles. Maar dit was niet in Londen, dus kan zo maar heel anders zijn daar. En je zit daar met 60 medeleerlingen, dus dat zal sowieso niet veel uitmaken denk ik
Ja dattusquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heeft ze het alweer veranderd of is het nog steeds blond en kort?
jij had ene plaatje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |