* Unfckingtitled knijpt in wangetjequote:
* TBakkert verzet zich hevig tegen deze actiequote:Op vrijdag 7 september 2012 13:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
* Unfckingtitled knijpt in wangetje
Maak een documentaire of maak een gewone serie, maar ga er niet tussenin proberen te zitten met F-acteursquote:
verzetten is zinloos babbyquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
* TBakkert verzet zich hevig tegen deze actie
Dat dusquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maak een documentaire of maak een gewone serie, maar ga er niet tussenin proberen te zitten met F-acteurs
hoe gaat ie ermee?quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
verzetten is zinloos babby
Tuurlijk, vandaag lekker 12:35 uit, en maandag voor een week naar Engeland met schoolquote:
Was prima topicquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:38 schreef TBakkert het volgende:
WAT NEE!? MIJN TOPIC OVER DE ZICHTBAARHEID VAN DE BAL BIJ ROLSTOELTENNIS OP DE NOS HEEFT EEN SLOTJE!?
ik bedoel maarquote:
Toffquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Tuurlijk, vandaag lekker 12:35 uit, en maandag voor een week naar Engeland met school
goedquote:
Londen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Tuurlijk, vandaag lekker 12:35 uit, en maandag voor een week naar Engeland met school
Engelandquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
quote:
lekker naar Londen, ga ik ff al mijn Manchester United shirtjes meenemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |