abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116492704
Beste FOK!-leden,

Bedankt voor jullie vele vragen. Ik heb ze helaas niet allemaal kunnen beantwoorden, maar moet nu een aantal onderzoeksgrants gaan uitreiken.

Mochten een hoop van jullie vragen niet beantwoord zijn, dan kunnen jullie natuurlijk altijd nog even ons verkiezingsprogramma lezen. http://www.vvd.nl/vkp

En vergeet natuurlijk niet om 12 september VVD te stemmen!

Dank voor jullie tijd!

Halbe
De VVD wil de problemen waar Nederland voor staat niet doorschuiven, maar aanpakken.
pi_116492705
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:14 schreef yvonne het volgende:
Goed, dat wordt dus geen VVD.
Het niet kunnen of willen beantwoorden van lastige vragen heeft mijn overweging voor de VVD ook geen goed gedaan.

Ik kan niet anders concluderen dan dat Zijlstra de invoering van de langstudeerboete met terugwerkende kracht zelf ook niet te verantwoorden vindt. Anders had hij vast wel antwoord gegeven op een van de vele vragen hierover.
pi_116492719
Mijn stem gaat naar de PvdA.
De VVD heeft er de afgelopen twee jaar een zooitje van gemaakt en de invoering van de Halbeheffing was voor mij een exponent hiervan.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  vrijdag 7 september 2012 @ 11:19:55 #204
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  vrijdag 7 september 2012 @ 11:19:56 #205
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116492724
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:19 schreef Halbe_Zijlstra het volgende:
Beste FOK!-leden,

Bedankt voor jullie vele vragen. Ik heb ze helaas niet allemaal kunnen beantwoorden, maar moet nu een aantal onderzoeksgrants gaan uitreiken.

Mochten een hoop van jullie vragen niet beantwoord zijn, dan kunnen jullie natuurlijk altijd nog even ons verkiezingsprogramma lezen. http://www.vvd.nl/vkp

Dank voor jullie tijd!

Halbe
Succes de komende periode :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator vrijdag 7 september 2012 @ 11:20:08 #206
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_116492732
Bedankt voor uw tijd en succes met de campagne ^O^
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  Boks-Chick vrijdag 7 september 2012 @ 11:20:15 #207
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_116492737
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:18 schreef yvonne het volgende:
Ik wed dat Dhr Halbe_Zijlstra er nieteens van op de hoogte is dat het gros van de ouderen nieteens kán stemmen omdat ze allang geen geldig legitimatiebewijs meer hebben én vereenzaamt zijn.
Ze hebben en het geld niet voor een legitimatiebewijs én geen familie-mantelzorger.
zoals zoveel VVD-standpunten wars staan op de realiteit. Ik zie volledig de VVD weer terug van toen ik kind was. Uitsluitend goed voor de rijkere Nederlander, de rest kan stikken.
lolwut
pi_116492742
Bedankt voor het beantwoorden van de vragen! Uiteraard ook bedankt wat u voor Nederland heeft betekend afgelopen twee jaar, samen met uw pientere CDA-collega.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2012 11:28:57 ]
  Admin vrijdag 7 september 2012 @ 11:20:23 #209
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_116492743
quote:
Beste FOK!-leden,

Dank voor jullie tijd!

Halbe
Succes de 12e.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator vrijdag 7 september 2012 @ 11:21:01 #210
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_116492763
Bedankt voor het beantwoorden van de vele vragen en succes met de campagne :)
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_116492764
quote:
Ik wed dat Dhr Halbe_Zijlstra er nieteens van op de hoogte is dat het gros van de ouderen nieteens kán stemmen omdat ze allang geen geldig legitimatiebewijs meer hebben én vereenzaamt zijn.
Ze hebben en het geld niet voor een legitimatiebewijs én geen familie-mantelzorger.
Afaik mag je zelfs met een niet geldig legitimatie bewijs stemmen. Ik kon dat afgelopen verkiezing iig met een IDkaart die al over datum was. Kreeg toen te horen dat hij een max x aantal jaar verstreken mocht zijn. Hoe het nu zit, geen idee. Als ze slim waren hadden ze er 1 aangevraagd toen hij heel tijdelijk gratis was.
  Boks-Chick vrijdag 7 september 2012 @ 11:21:20 #212
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_116492777
quote:
Beste FOK!-leden,

Dank voor jullie tijd!

Halbe
Mjah. Succes de 12e, maar mijn stem gaan jullie niet krijgen :).
lolwut
pi_116492787
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:19 schreef Devz het volgende:

[..]

Het niet kunnen of willen beantwoorden van lastige vragen heeft mijn overweging voor de VVD ook geen goed gedaan.

Ik kan niet anders concluderen dan dat Zijlstra de invoering van de langstudeerboete met terugwerkende kracht zelf ook niet te verantwoorden vindt. Anders had hij vast wel antwoord gegeven op een van de vele vragen hierover.
Keuzes moet je maken. Geld moet ergens vandaan komen en er is gekozen om dat te doen door het met terugwerkende kracht in te voeren. Waarom zou je wel je studie af kunnen ronden in de gestelde tijd als er een boete tegenover staat en als het jou "niets" kost het opeens niet kunnen? Als iedereen in Nederland een stukje eigen verantwoordelijkheid nam hoefden te politici dit soort regels niet te verzinnen!
  vrijdag 7 september 2012 @ 11:21:45 #214
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_116492792
quote:
Plan B :
quote:
6s.gif Op woensdag 5 september 2012 18:03 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb nog 15 jaargangen van de eppo (volledig compleet) wat later sjors en jimmie is geworden. Alles netjes in archiefdozen gestopt. Kan ik (ooit) later de blits mee maken in het bejaardentehuis.
pi_116492810
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:20 schreef Friek_ het volgende:
Bedankt voor het beantwoorden van de vragen! Uiteraard ook bedankt wat u voor Nederland heeft betekent afgelopen twee jaar, samen met uw pientere CDA-collega.
Laat me niet lachen! Zijlstra heeft alleen maar een hoop onrechtvaardigheid en een hoop onzekerheid veroorzaakt. Hij hoeft niet bedankt te worden voor zijn staatssecretarisschap. Het siert hem dat hij enigszins in discussie treedt met het publiek maar zijn werk van de afgelopen twee jaar was gewoon niet goed. Niet goed genoeg voor een tweede termijn in ieder geval.
#NoDAPL
pi_116492821
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:19 schreef Devz het volgende:

[..]

Dit dus.. Hij durft eigenlijk niet toe te geven dat het gewoon een snelle manier is om een deel van het gat in de begroting te dichten. Als het de VVD echt te doen is om studenten te stimuleren sneller af te studeren, moet je eerst alle haken en ogen zoals verkeerde studiekeuze enzo beperken, en niet eerst invoeren, en daarna dat soort dingen gaan doen. Dat kán niet.

Ik kan ook wel betere manieren bedenken om luie studenten weg te werken. Iets met verplicht BSA bij iedere studie :)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_116492830
Dank voor uw tijd en het beantwoorden van de vragen.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_116492833
quote:
Beste FOK!-leden,

Dank voor jullie tijd!

Halbe
Ook bedankt voor uw tijd!

Ik vind dat u goede antwoorden heeft gegeven hoor. :)
  Admin vrijdag 7 september 2012 @ 11:23:11 #219
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_116492853
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:21 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Afaik mag je zelfs met een niet geldig legitimatie bewijs stemmen. Ik kon dat afgelopen verkiezing iig met een IDkaart die al over datum was. Kreeg toen te horen dat hij een max x aantal jaar verstreken mocht zijn. Hoe het nu zit, geen idee. Als ze slim waren hadden ze er 1 aangevraagd toen hij heel tijdelijk gratis was.
Maar dáárvan werden ze niet op de hoogte gesteld, vergeet niet, de krant is allang de deur uit :)
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

vrijdag 7 september 2012 @ 11:23:19 #220
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116492863
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Laat me niet lachen! Zijlstra heeft alleen maar een hoop onrechtvaardigheid en een hoop onzekerheid veroorzaakt. Hij hoeft niet bedankt te worden voor zijn staatssecretarisschap.
Sarcasme, herken het :*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_116492872
Uiteraard wel bedankt voor uw tijd en voor het beantwoorden van de vragen :)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Admin vrijdag 7 september 2012 @ 11:23:40 #222
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_116492879
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:21 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Plan B :

[..]

Oe@ Heb jij al een huis op het oog?!

pi_116492884
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:16 schreef Halbe_Zijlstra het volgende:

[..]

De premie is grotendeels inkomensafhankelijk. De gezonde werkende betaalt fors meer dan de zieken. Je kunt hier ook de vraag stellen of degene die het meest gebruikt maakt van de gezondheidszorg, hiervoor het minst betalen. Omdat beiden vragen enorm veel kanttekeningen met zich meebrengen vinden wij als VVD dat we de kosten eerlijk moeten verdelen. Dat betekent niet dat er ook niet aan chronische zieken een bijdrage gevraagd kan worden.
Schandelijke reactie. VVD ten voeten uit. Natuurlijk betalen gezonden meer dan zieken, maar is dat dan niet meer logisch?

Maar solidariteit is bij jullie een vies woord, hè ?
  Boks-Chick vrijdag 7 september 2012 @ 11:23:59 #224
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_116492887
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:21 schreef Egberts het volgende:

[..]

Keuzes moet je maken. Geld moet ergens vandaan komen en er is gekozen om dat te doen door het met terugwerkende kracht in te voeren. Waarom zou je wel je studie af kunnen ronden in de gestelde tijd als er een boete tegenover staat en als het jou "niets" kost het opeens niet kunnen? Als iedereen in Nederland een stukje eigen verantwoordelijkheid nam hoefden te politici dit soort regels niet te verzinnen!
Nogmaals, tov de boete an sich: daar kan iedereen zich op zich wel in vinden. Het terugwerkende kracht is waar men over valt, want die mensen hebben dus niet eens meer om de kans te pakken het zonder tijdsoverschrijding te doen.
En het hypocriete gedeelte van het geheel, als je alleen al kijkt naar het lange studeren van degene die hier de vragen beantwoordde. En met hem het overgrote gedeelte van het kabinet.
lolwut
pi_116492896
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

Sarcasme, herken het :*.
Ik heb niet heel de discussie kunnen volgen, dan is dat wat moeilijker. ;)
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')