Ik ben chronisch ziek en ik werk fulltime. Zou voor mensen als ik inderdaad wel beloond mogen worden, in plaats van gestraft! Goede vraag!quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:11 schreef Re het volgende:
De kosten om jezelf verplicht te verzekeren worden alleen maar hoger, is het in uw ogen eerlijk dat de chronisch zieken/arbeidsongeschikten van deze maatschappij steeds meer kwijt zijn aan eigen risico/eigen bijdragen terwijl de VVD de werkende man/vrouw een belastingverlichting wil geven?
Voor alle scholen zou het geld meer geoormerkt moeten worden, ook voor universiteiten. Het ministerie zou de scholen moeten verplichten om 80% van het budget te besteden aan de leraren en de klaslokalen, onnodige nieuwbouw niet meegerekend.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat wordt het niet, er zijn scholen waarbij het geld nooit voor de leerling gebruikt wordt maar ieder gesprek van een kwartiertje 6-dubbel gerekend wordt omdat men opeens allerlei disciplines uitnodigt die nooit wat met het kind te maken hebben, waarvan akte. en er zijn scholen die er reisjes naar het buitenland van organiseren.
Dat zijn misstanden waar de leerling de dupe van wordt.
Al tijden.
De VVD vraagt iedereen de handen mouwen uit zijn steken, en schopt arbeidsongeschikten snoeihard in het gezicht.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
trouwens dat meneer Zijlstra echt héél veel vragen heeft proberen te beantwoorden!
Props voor zijn type- en forumskills!
Daar was deze vragenronde eigenlijk niet eens voor nodig, maar hopelijk dringt het nu toch bij een aantal mensen door.quote:
En deze was dus in het kort. precies wat ik bedoeldequote:Op vrijdag 7 september 2012 11:12 schreef Re het volgende:
Zelfredzaamheid staat hoog in het vaandel van de VVD. Gehandicapten/Wajongers bij gewone werkgevers aan het werk, een geweldig idee. Maar, wat als deze subsidie stopt? Terug naar de bijstand/Wajong? Immers, de dagopvang/werk plekken zullen gesloten zullen zijn. Is dit niet experimenteren over de rug van deze kwetsbare groep mensen?
Ja, maar je krijgt dan wel meer working poor. Dat is ook niet echt gewenst.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:13 schreef Halbe_Zijlstra het volgende:
[..]
Het oplossen van de crisis zal van iedereen een bijdrage vragen. Bij de PvdA zijn mensen met een uitkering beter af. Bij de VVD wordt werken gestimuleerd.
Ik hoop het van harte..quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Daar was deze vragenronde eigenlijk niet eens voor nodig, maar hopelijk dringt het nu toch bij een aantal mensen door.
De premie is grotendeels inkomensafhankelijk. De gezonde werkende betaalt fors meer dan de zieken. Je kunt hier ook de vraag stellen of degene die het meest gebruikt maakt van de gezondheidszorg, hiervoor het minst betalen. Omdat beiden vragen enorm veel kanttekeningen met zich meebrengen vinden wij als VVD dat we de kosten eerlijk moeten verdelen. Dat betekent niet dat er ook niet aan chronische zieken een bijdrage gevraagd kan worden.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:11 schreef Re het volgende:
De kosten om jezelf verplicht te verzekeren worden alleen maar hoger, is het in uw ogen eerlijk dat de chronisch zieken/arbeidsongeschikten van deze maatschappij steeds meer kwijt zijn aan eigen risico/eigen bijdragen terwijl de VVD de werkende man/vrouw een belastingverlichting wil geven?
Op de korte termijn helemaal niet meer werk. Daarnaast een werkende onderklasse creëren.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:13 schreef Halbe_Zijlstra het volgende:
[..]
Het oplossen van de crisis zal van iedereen een bijdrage vragen. Bij de PvdA zijn mensen met een uitkering beter af. Bij de VVD wordt werken gestimuleerd.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:17 schreef eriksd het volgende:
Dank voor uw antwoorden, mijn stem heeft u.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:17 schreef eriksd het volgende:
Dank voor uw antwoorden, mijn stem heeft u.
Het niet kunnen of willen beantwoorden van lastige vragen heeft mijn overweging voor de VVD ook geen goed gedaan.quote:
Succes de komende periodequote:Op vrijdag 7 september 2012 11:19 schreef Halbe_Zijlstra het volgende:
Beste FOK!-leden,
Bedankt voor jullie vele vragen. Ik heb ze helaas niet allemaal kunnen beantwoorden, maar moet nu een aantal onderzoeksgrants gaan uitreiken.
Mochten een hoop van jullie vragen niet beantwoord zijn, dan kunnen jullie natuurlijk altijd nog even ons verkiezingsprogramma lezen. http://www.vvd.nl/vkp
En vergeet natuurlijk niet om 12 september VVD te stemmen!
Dank voor jullie tijd!
Halbe
zoals zoveel VVD-standpunten wars staan op de realiteit. Ik zie volledig de VVD weer terug van toen ik kind was. Uitsluitend goed voor de rijkere Nederlander, de rest kan stikken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:18 schreef yvonne het volgende:
Ik wed dat Dhr Halbe_Zijlstra er nieteens van op de hoogte is dat het gros van de ouderen nieteens kán stemmen omdat ze allang geen geldig legitimatiebewijs meer hebben én vereenzaamt zijn.
Ze hebben en het geld niet voor een legitimatiebewijs én geen familie-mantelzorger.
Succes de 12e.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:19 schreef Halbe_Zijlstra het volgende:
Beste FOK!-leden,
Bedankt voor jullie vele vragen. Ik heb ze helaas niet allemaal kunnen beantwoorden, maar moet nu een aantal onderzoeksgrants gaan uitreiken.
Mochten een hoop van jullie vragen niet beantwoord zijn, dan kunnen jullie natuurlijk altijd nog even ons verkiezingsprogramma lezen. http://www.vvd.nl/vkp
En vergeet natuurlijk niet om 12 september VVD te stemmen!
Dank voor jullie tijd!
Halbe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |