laat maar weten als je het gevonden hebtquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:08 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja.Ik vraag me alleen af waar ik dan bij aan moet kloppen om kwijtschelding te krijgen, maar dat zal ik elders wel uitzoeken.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook een vies woord idd! niet als het oprecht zou zijn en de rijken meebetalen aan de echte armen.
Nu is het de rijken betalen voor de luie honden waardoor de echte zieken niet aan bod komen.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ook als je geen gebruik maakt van de zorg? Gewoon oren dicht en gáán met nivelleren en herverdelen? Of mag er ook wel eens gekeken worden naar wat nodig is, wat het kost en of mensen niet enigszins eigen verantwoordelijkheid hebben?
Je staat al net zo ver van de werkelijkheid als onze politieke leiders. Het gaat om een verkeerde studiekeuze van 8 jaar geleden, wat heeft dat met wel of niet op tijd af kunnen ronden te maken? Dat staat helemaal los van de boete, behalve dan dat je er als student nu mee opgezadeld wordt. Ook wanneer je je studie gewoon cumlaude binnen 4 jaar afrondt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:21 schreef Egberts het volgende:
[..]
Keuzes moet je maken. Geld moet ergens vandaan komen en er is gekozen om dat te doen door het met terugwerkende kracht in te voeren. Waarom zou je wel je studie af kunnen ronden in de gestelde tijd als er een boete tegenover staat en als het jou "niets" kost het opeens niet kunnen? Als iedereen in Nederland een stukje eigen verantwoordelijkheid nam hoefden te politici dit soort regels niet te verzinnen!
Precies, ik betaal elke maand bakken en ben de afgelopen 12 maanden welgeteld 1 keer bij de dokter geweest, voor een oogbalblaar en moest druppels hebben.quote:
Lekker boeiend, het ging om de eerste plaats toch om de staatskas. De rest is van ondergeschikt belang.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:27 schreef De_Guidance het volgende:
Nou hij kon anders wel 7 jaar doen over sociale geografie of was het sociologie.
En dan wel het lef hebben om die wet zo naaiend mogelijk te maken. Zoals het eerste jaar waar veel studenten gebruik maken van de februari-regeling te tellen als één jaar.En dan ook nog met terugwerkende kracht. Terwijl altijd werd gezegd dat je dan met een schone lei kon beginnen.
Heb niet per se iets tegen de LSB. Maar de manier waarop is een beschaafd land onwaardig.
Hoog opgeleiden betalen domme henkie die stratenmaker is geworden omdat hij verder nergens zin in had toch ook via de 52% belasting?quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:31 schreef Egberts het volgende:
Dan hoor ik iedereen klagen over het feit dat de VVD alleen goed is voor de werkende Nederlander, maar door deze regel wordt echter opgeleid Nederland getroffen, en krijgen de mensen die niet gestudeerd hebben maar wel mee betalen aan de studies van anderen de garantie dat ze niet betalen voor andermans fouten, die na hun studie qua startsalaris al meer verdienen dan hun met enkele jaren ervaring.
ikke lekker welquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, ik betaal elke maand bakken en ben de afgelopen 12 maanden welgeteld 1 keer bij de dokter geweest, voor een oogbalblaar en moest druppels hebben.
Koste welgeteld 7 min van de dokter zijn tijd en 1 flesje druppels van 3 euro, nou woeptiefuckingdo wat heb ik lekker veel profijt van mijn zorgverzekering gehad.
De staatskas is heilig , de staat is onze religie.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Lekker boeiend, het ging om de eerste plaats toch om de staatskas. De rest is van ondergeschikt belang.
Hoe kom je nu aan een oogbalblaarquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, ik betaal elke maand bakken en ben de afgelopen 12 maanden welgeteld 1 keer bij de dokter geweest, voor een oogbalblaar en moest druppels hebben.
Koste welgeteld 7 min van de dokter zijn tijd en 1 flesje druppels van 3 euro, nou woeptiefuckingdo wat heb ik lekker veel profijt van mijn zorgverzekering gehad.
Jij stelde je dan ook gewoon aanquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:37 schreef Re het volgende:
[..]
ikke lekker wel, ik ben mijn eigen risico en bijdrage al weer kwijt
Ik heb het gevonden, via de studentendecaan en het DUO een extra jaar studiefinanciering aanvragen. Dit moet je dan wel aan aangeven bij aanvang van je studie. Godzijdank heb ik dat gedaan, maar ik kan me zo voorstellen dat er een hoop mensen zijn die dit niet hebben gedaan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:33 schreef lynda het volgende:
[..]
laat maar weten als je het gevonden hebt
Zou je niet een vreugdedansje doen dat je zo gezond bent, ipv zo te reageren?quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Boehoequote:Op vrijdag 7 september 2012 11:36 schreef De_Guidance het volgende:
Lekker het sprookje in stand houden dat alleen de VVD orde op zaken houdt en de overheidfinanciën gezond houdt.
De geschiedenis laat een heel ander verhaal zien. Helaas willen veel mensen een soort USA maken van Nederland.
Waar 10% in de gevangenis zit en de helft in tentenkampen woont om maar lage belasting voor de elite mogelijk te maken.
Zelfde hier. Ben de afgelopen 3 jaar één keer naar de huisarts geweest. Nou ja, 2. Omdat ik een nieuwe nodig had toen ik verhuisde en een recept voor de pil nodig had. De tweede keer had ik een holteontsteking, een flinke, en ging pas na lang aanmodderen eens langs. Wist de naam van de beste man/vrouw niet eens meer, maar hij/zij bleek er niet te zijn. Moest naar een vervanger waar ik 45 minuten heb zitten wachten terwijl de (duidelijk) vaste klanten met veel amicale woorden werden onthaald en tijden binnen bleven. Ik stond zelf na 2 minuten weer buiten zijn kamer en hij wilde me niet eens wat voorschrijven in eerste instantie, terwijl ik omkwam van de pijn. Maar wel de volle mep betalen hey!quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja leuk , wacht maar tot je een keer echt iets hebt..quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik wel hoor, maar ikbetal dus al jaar in jaar uit meer dan 120 euro per maand, en krijg daar dus 7 min en 1 flesje voor terug. Waarom krijg ik niets terug?quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kom je nu aan een oogbalblaar?
Maar serieus, wees blij dat dat alles is. Ik ken genoeg chronisch zieken die met liefde met je willen ruilen. Mijn coeliakie tegen jouw oogbalblaar, ik zou het wel weten!*
*Ik heb geen coeliakie, dit ter voorbeeld.
Stop een veer in zijn reet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mee eens.
Ook dat hij er de tijd voor vrijmaakt is natuurlijk prijzenswaardig.
Ik ook, kan er bij voorbaat elk jaar wel weer op rekenen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:37 schreef Re het volgende:
[..]
ikke lekker wel, ik ben mijn eigen risico en bijdrage al weer kwijt
Dat laatste snap ik ook niet, hoor. Ik denk dat zoiets JUIST helpt al die hypochonders bij de dokter weg te houden.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik wel hoor, maar ikbetal dus al jaar in jaar uit meer dan 120 euro per maand, en krijg daar dus 7 min en 1 flesje voor terug. Waarom krijg ik niets terug?
ja dat is 1 jaar, die is ook redelijk bekend. Die heb ik helaas al drie jaar geleden verbruikt..quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:38 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden, via de studentendecaan en het DUO een extra jaar studiefinanciering aanvragen. Dit moet je dan wel aan aangeven bij aanvang van je studie. Godzijdank heb ik dat gedaan, maar ik kan me zo voorstellen dat er een hoop mensen zijn die dit niet hebben gedaan.
Ik heb ook nooit iets, ga eigenlijk alleen naar de tandarts, en dan maar 1x per jaar, mijn gebit is perfect.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |