wat jij wil!quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik zou Jan niet aan d'r toevertrouwen .. bang dat ik 'm getraumatiseerd terugkrijg
quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:22 schreef espri het volgende:
sorry maar ik vind het echt een beetje te grof worden nu... jammer
Zei de vrouw die altijd een antwoord heeft volgens eigen zeggen.quote:
Rightquote:Op vrijdag 7 september 2012 01:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik zou Jan niet aan d'r toevertrouwen .. bang dat ik 'm getraumatiseerd terugkrijg
als man kan je beter over alles heen gaan, dan ben je tenminste nog stoerquote:Op vrijdag 7 september 2012 01:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Oh? Alsof ik maar alles over me heen moet laten komen?
Alsof ik daar iets over zeg? Ik zeg alleen dat ik dat nasty vind.quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
ten eerste... WELKE STEEK ONDER WATER!!!!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zei de vrouw die altijd een antwoord heeft volgens eigen zeggen.
Nou: Ik wil dat je normaal gaat en blijft doen, geen verwijzingen meer, geen steken onder water meer of wat dan ook.
Als jij normaal doet ben ik dat ook.
Dát wil ik.
Kun je dat?
tuurlijk ik was anti vannelle bezig!!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Excuus daarvoor, heeft een voorgeschiedenis waar je misschien niet van weet en ik ga er van uit dat het nu ook eens eindelijk klaar zal zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:22 schreef espri het volgende:
sorry maar ik vind het echt een beetje te grof worden nu... jammer
Ah, je typt in verleden tijd, dus nu is het klaar?quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:25 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
tuurlijk ik was anti vannelle bezig!!!
wat jij wil!
lees mijn voorgaande post!!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Excuus daarvoor, heeft een voorgeschiedenis waar je misschien niet van weet en ik ga er van uit dat het nu ook eens eindelijk klaar zal zijn.
wat vraag je voor een gram dan?quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:31 schreef dolfina-chica het volgende:
maar zoek gerust nog even verder vannelle om op wat voor manier toch je gram te halen, want blijkbaar wil je dat graag...
quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:32 schreef Ehhe het volgende:
[..]
HAHAHA GRAPPIG. Ohnee wacht, ik heb geen humor
hij was dan ook sarcastisch bedoeldquote:Op vrijdag 7 september 2012 01:32 schreef Ehhe het volgende:
[..]
HAHAHA GRAPPIG. Ohnee wacht, ik heb geen humor
hoe oud ben je?quote:
maar dat krijg je.. als je meestal genegeerd wordt ehhe...quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:34 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat staat wel ergens in het vorige topic.
Ohh vandaarquote:Op vrijdag 7 september 2012 01:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
maar dat krijg je.. als je meestal genegeerd wordt ehhe...
dan krijg je dubbele vragen
quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:36 schreef espri het volgende:
volgens mij heb ik nog wel opgelet... 28
Jaaquote:Op vrijdag 7 september 2012 01:36 schreef espri het volgende:
volgens mij heb ik nog wel opgelet... 28
joh, zo breed zijn we nu ook weer nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 01:38 schreef Ehhe het volgende:
Haha je mag een nachtje in het pittoreske Drenthe logeren! Moeten je dan-man en jij wel bij ons in bed, maar ach da's een kleinigheidje!
quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:40 schreef espri het volgende:
[..]
joh, zo breed zijn we nu ook weer niet
Ik ga niet teruglezen, kan me het zo voor de geest halen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:28 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
lees mijn voorgaande post!!!
kijk niet steeds over je schouder man!!!!
er wordt een opmerking gemaakt over henk en ingrid...
ik negeer dat COMPLEET...
en we hebben het over inboedel... wat in MIJN huis staat... en jij wil een discussie aangaan of het juridisch mijn huis is!!
ik zie geen link met het VERLEDEN, waar jij zo mee zit!!
jij pakt een quote van een paar dagen geleden, ik ben niet hypocriet...
dat ben jij... jij lult maar een end zoals het in je straatje past!!
maar leer eerst maar goed lezen voor je door hebt, wat voor reactie je moet geven!
proost vannelle.. je leest dingen die er niet zijn!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik ga niet teruglezen, kan me het zo voor de geest halen.
Lees zelf maar eens terug en dan snap je wel waarom ik niet gediend ben van die zinsspelingen. Want idd, ook jij maakt die.
En vooral van jou kan ik die ff niet hebben. Jij doet niet aan hokjesgedrag volgens jou.
Wat je wel doet en maar klagen dat je in een hokje wordt geduwd.
Jij klaagt nooit maar ondertussen hebben we 3 pagina's gehad over je armoede en groen brood. en nog iets meer dan 40 cent in de portemonnee. 47 geloof ik.
Echt, ik wil je helemaal niet afbranden of zo maar doe dan zelf ook normaal.
En onder normaal versta ik ook dat je geen 2 uur lang voor iemands deur staat te roken en foto's te maken, daarmee heb je het wat mij betreft voor jezelf verpest.
Je doet je zo stoer voor maar voor mij ben je niet meer dan een zielig hoopje.
Wil daar best overheen stappen maar dan moet je wel stoppen met chargeren.
Dus jullie hebben hier geen 2 uur gestaan en foto's gemaakt?quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
proost vannelle.. je leest dingen die er niet zijn!!
je zoekt er teveel achter... dat ik deze onzin post na 2 zinnen staak te lezen
Een paar moesten hun frustraties even kwijt.quote:
Openbare weg idd, wat goed van je!quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:46 schreef dolfina-chica het volgende:
maar ik weet gelijk waar dat domme gelul vandaan komt...
ten eerste... openbare weg... maar goed, ga het je 1 keer uitleggen daarna niet meer!
wij kwamen een KAST halen en gezien het lekkere weer en dat we gezellig hebben samen.. yska en ik..
zijn we op de stoep gaan zitten en inderdaad hebben we bij geklept..
fijn dat jij je feiten zo op orde hebt, dat je mij ook vraagt wat er was.. waarom het was... ipv blindelings op de mening van je vriendin af te gaan!!
chapau!!
Echtquote:Op vrijdag 7 september 2012 01:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Openbare weg idd, wat goed van je!![]()
Ik weet waarom het was en die idiote discussie is gevoerd, gaan we niet nog een keer doen.
Maar gewoon het feit dat je daar 2 uur zit, foto's maakt en later op het forum zegt bewijsmateriaal te hebben voor iets wat je geen donder aangaat en waar wij zelf al afspraken over hadden maakt jou een stalker, igg een heel vervelend wicht die zich bemoeit met zaken die haar geen ene donder aangaan.
Je werkt met kinderen, moeilijke kinderen.
Ik ga er van uit dat je goed bent in je werk. Hoe kun je op een ander sociaal vlak dan zo achterlijk zijn?
kom maar met bewijs, dat ik die foto's heb!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Openbare weg idd, wat goed van je!![]()
Ik weet waarom het was en die idiote discussie is gevoerd, gaan we niet nog een keer doen.
Maar gewoon het feit dat je daar 2 uur zit, foto's maakt en later op het forum zegt bewijsmateriaal te hebben voor iets wat je geen donder aangaat en waar wij zelf al afspraken over hadden maakt jou een stalker, igg een heel vervelend wicht die zich bemoeit met zaken die haar geen ene donder aangaan.
Je werkt met kinderen, moeilijke kinderen.
Ik ga er van uit dat je goed bent in je werk. Hoe kun je op een ander sociaal vlak dan zo achterlijk zijn?
Dan is dat toch tussen de gever en de ontvanger? Moet je daarvoor gaan posten?quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:54 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Echt. Iets wat je geen donder aangaat? Het is iets wat gekregen is van iemand van dit forum, het gaat dus zeker wel iemand wat aan!
net zo goed dat jij je ergens mee bemoeit, waar JIJ niet bij was!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan is dat toch tussen de gever en de ontvanger? Moet je daarvoor gaan posten?
En waar bemoei jij je mee eigenlijk
Ohja, je zet iets neer op een OPENBAAR forumquote:Op vrijdag 7 september 2012 01:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan is dat toch tussen de gever en de ontvanger? Moet je daarvoor gaan posten?
En waar bemoei jij je mee eigenlijk
Sukkel dat je er bent.quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
kom maar met bewijs, dat ik die foto's heb!!
ik heb er inderdaad een tijdje op de stoep gezeten, kleppen... ik heb wel wat beters te doen...
buiten dat... was je erbij??
nee, hou je waffel dan!!!!
dus punt 1: bewijs maar dat IK foto's heb!
punt 2: bewijs maar dat ik een stalker ben!!
dan heb je je punt gemaakt
ik laat me godverdomme niet uitmaken voor wat hier staat... omdat JIJ je feiten niet voor elkaar hebt!!
Ze zegt toch dat ze daar zat?quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Sukkel dat je er bent.
Alsof je mij die foto's stuurt.........
Er is over gesproken, mensen hebben je zien zitten. Schei toch uit.
Hou eens op jezelf goed en stoer te praten en geef eens een foutje toe, is echt niet erg.
de personen die mij gezien hebben: ingrid... ingrid haar zus.. ingrid haar moeder, een vriendin van mijn moeder...quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Sukkel dat je er bent.
Alsof je mij die foto's stuurt.........
Er is over gesproken, mensen hebben je zien zitten. Schei toch uit.
Hou eens op jezelf goed en stoer te praten en geef eens een foutje toe, is echt niet erg.
Speel geen schijnheil, je weet het donders goed.quote:Op vrijdag 7 september 2012 02:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
de personen die mij gezien hebben: ingrid... ingrid haar zus.. ingrid haar moeder, een vriendin van mijn moeder...
klopt... ik heb daar een tijdje gezeten, hoe lang??? geen idee.. niet bij gehouden...
samen met yska.. mega gezellig zitten kleppen....
foto's? kom op dan!!!
bewijs!!!!
ik heb geen foto gemaakt!!!!
in huis niet, buiten huis niet!!!
nogmaals... was je erbij??quote:Op vrijdag 7 september 2012 02:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Speel geen schijnheil, je weet het donders goed.
Nou, geweldig joh! Held!quote:Op vrijdag 7 september 2012 02:06 schreef vannelle het volgende:
Maar ik weet het goed gemaakt:
@Dolfi: pm maar als je de behoefte hebt, via het forum reageer ik niet meer op je want dat is voor niemand leuk.
Heb gezegd wat ik wilde zeggen en nu ben ik klaar.
Ik vind het wel leukquote:Op vrijdag 7 september 2012 02:06 schreef vannelle het volgende:
@Dolfi: pm maar als je de behoefte hebt, via het forum reageer ik niet meer op je want dat is voor niemand leuk.
oow... dus jij mag mij zwart maken, onterecht?? dan is het klaar...quote:Op vrijdag 7 september 2012 02:06 schreef vannelle het volgende:
Zoek het samen via PM, DM of mail maar uit. Als jullie nog langer de SC vervuilen met een onderlinge ruzie maak ik er een eind aan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 02:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
oow... dus jij mag mij zwart maken, onterecht?? dan is het klaar...
denk het niet... jij mag dit recht gaan zetten en je feiten in orde maken... voor je mij aan gaat wijzen!!
Ik lees hier met verbazing.quote:
Lezen aub.quote:Op vrijdag 7 september 2012 02:08 schreef dolfina-chica het volgende:
dus ga die topics maar bij langs... en bied je excuses maar alvast aan...
want stalken is langdurig... en niet 1 middag op een stoepje... omdat wij daar zijn!
foto... kom maar op...
Dat tafelkleedquote:Op vrijdag 7 september 2012 02:14 schreef Inlognaam het volgende:
Dolfi met blonde haartjes en Vannelle aan de keukentafel. Een en ander beetje opgeblazen ook nog.
[ afbeelding ]
Koetie..koetie..koetie... *
*= dat babygebrabbel
Je gaat toch niet van een flat springen he?quote:Op vrijdag 7 september 2012 02:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zoek het samen via PM, DM of mail maar uit. Als jullie nog langer de SC vervuilen met een onderlinge ruzie maak ik er een eind aan.
sorry forum admin...quote:Op vrijdag 7 september 2012 02:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Lezen aub.
Ik ga er op het forum niet meer inhoudelijk op in.
Beantwoord je dm maar, daar gaan we verder. Of pm, boeiuh...
Oh fuck dat is het.quote:Op vrijdag 7 september 2012 02:14 schreef Inlognaam het volgende:
Dolfi met blonde haartjes en Vannelle aan de keukentafel. Een en ander beetje opgeblazen ook nog.
[ afbeelding ]
Koetie..koetie..koetie... *
*= dat babygebrabbel
quote:Op vrijdag 7 september 2012 02:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je gaat toch niet van een flat springen he?
Doe mij maar een frikandel speciaalquote:Op vrijdag 7 september 2012 02:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Oh fuck dat is het.![]()
* Rucky gooit snel wat te drinken op de tafel en gooit snacks in de frituur.
[..]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 02:25 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Doe mij maar een frikandel speciaal
En een biertje voor de gezelligheid![]()
Kennelijk... het is namelijk wel erg stil opeens hier.quote:
Kan ook komen omdat iedereen zijn bek heeft verbrand aan de frikandellen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 02:38 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Kennelijk... het is namelijk wel erg stil opeens hier.
Straks besluit ik ook maar naar bed te gaan.
Ah, goed voor de banquota van de mods.
Nah, ik niet hoor. Ik heb 'm keurig netjes laten afkoelenquote:Op vrijdag 7 september 2012 02:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Kan ook komen omdat iedereen zijn bek heeft verbrand aan de frikandellen.
Oh, verrek. Nu is het net alsof Dolfina op een dodenlijstje staat en daarvan afgestreept is.quote:Op vrijdag 7 september 2012 02:40 schreef Ehhe het volgende:
Je kan het zien aan de naam, die is dan doorgestreept als je in het profiel kijkt
Ik heb honger en ben moe. Dat is een slechte combinatie.quote:
Ja de verse koffie en je auto.quote:Op vrijdag 7 september 2012 07:48 schreef Papabear het volgende:
Goedemorgen allen!
Heb ik nog wat gemist?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |