joh, zo breed zijn we nu ook weer nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 01:38 schreef Ehhe het volgende:
Haha je mag een nachtje in het pittoreske Drenthe logeren! Moeten je dan-man en jij wel bij ons in bed, maar ach da's een kleinigheidje!
quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:40 schreef espri het volgende:
[..]
joh, zo breed zijn we nu ook weer niet
Ik ga niet teruglezen, kan me het zo voor de geest halen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:28 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
lees mijn voorgaande post!!!
kijk niet steeds over je schouder man!!!!
er wordt een opmerking gemaakt over henk en ingrid...
ik negeer dat COMPLEET...
en we hebben het over inboedel... wat in MIJN huis staat... en jij wil een discussie aangaan of het juridisch mijn huis is!!
ik zie geen link met het VERLEDEN, waar jij zo mee zit!!
jij pakt een quote van een paar dagen geleden, ik ben niet hypocriet...
dat ben jij... jij lult maar een end zoals het in je straatje past!!
maar leer eerst maar goed lezen voor je door hebt, wat voor reactie je moet geven!
proost vannelle.. je leest dingen die er niet zijn!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik ga niet teruglezen, kan me het zo voor de geest halen.
Lees zelf maar eens terug en dan snap je wel waarom ik niet gediend ben van die zinsspelingen. Want idd, ook jij maakt die.
En vooral van jou kan ik die ff niet hebben. Jij doet niet aan hokjesgedrag volgens jou.
Wat je wel doet en maar klagen dat je in een hokje wordt geduwd.
Jij klaagt nooit maar ondertussen hebben we 3 pagina's gehad over je armoede en groen brood. en nog iets meer dan 40 cent in de portemonnee. 47 geloof ik.
Echt, ik wil je helemaal niet afbranden of zo maar doe dan zelf ook normaal.
En onder normaal versta ik ook dat je geen 2 uur lang voor iemands deur staat te roken en foto's te maken, daarmee heb je het wat mij betreft voor jezelf verpest.
Je doet je zo stoer voor maar voor mij ben je niet meer dan een zielig hoopje.
Wil daar best overheen stappen maar dan moet je wel stoppen met chargeren.
Dus jullie hebben hier geen 2 uur gestaan en foto's gemaakt?quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
proost vannelle.. je leest dingen die er niet zijn!!
je zoekt er teveel achter... dat ik deze onzin post na 2 zinnen staak te lezen
Een paar moesten hun frustraties even kwijt.quote:
Openbare weg idd, wat goed van je!quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:46 schreef dolfina-chica het volgende:
maar ik weet gelijk waar dat domme gelul vandaan komt...
ten eerste... openbare weg... maar goed, ga het je 1 keer uitleggen daarna niet meer!
wij kwamen een KAST halen en gezien het lekkere weer en dat we gezellig hebben samen.. yska en ik..
zijn we op de stoep gaan zitten en inderdaad hebben we bij geklept..
fijn dat jij je feiten zo op orde hebt, dat je mij ook vraagt wat er was.. waarom het was... ipv blindelings op de mening van je vriendin af te gaan!!
chapau!!
Echtquote:Op vrijdag 7 september 2012 01:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Openbare weg idd, wat goed van je!![]()
Ik weet waarom het was en die idiote discussie is gevoerd, gaan we niet nog een keer doen.
Maar gewoon het feit dat je daar 2 uur zit, foto's maakt en later op het forum zegt bewijsmateriaal te hebben voor iets wat je geen donder aangaat en waar wij zelf al afspraken over hadden maakt jou een stalker, igg een heel vervelend wicht die zich bemoeit met zaken die haar geen ene donder aangaan.
Je werkt met kinderen, moeilijke kinderen.
Ik ga er van uit dat je goed bent in je werk. Hoe kun je op een ander sociaal vlak dan zo achterlijk zijn?
kom maar met bewijs, dat ik die foto's heb!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Openbare weg idd, wat goed van je!![]()
Ik weet waarom het was en die idiote discussie is gevoerd, gaan we niet nog een keer doen.
Maar gewoon het feit dat je daar 2 uur zit, foto's maakt en later op het forum zegt bewijsmateriaal te hebben voor iets wat je geen donder aangaat en waar wij zelf al afspraken over hadden maakt jou een stalker, igg een heel vervelend wicht die zich bemoeit met zaken die haar geen ene donder aangaan.
Je werkt met kinderen, moeilijke kinderen.
Ik ga er van uit dat je goed bent in je werk. Hoe kun je op een ander sociaal vlak dan zo achterlijk zijn?
Dan is dat toch tussen de gever en de ontvanger? Moet je daarvoor gaan posten?quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:54 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Echt. Iets wat je geen donder aangaat? Het is iets wat gekregen is van iemand van dit forum, het gaat dus zeker wel iemand wat aan!
net zo goed dat jij je ergens mee bemoeit, waar JIJ niet bij was!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan is dat toch tussen de gever en de ontvanger? Moet je daarvoor gaan posten?
En waar bemoei jij je mee eigenlijk
Ohja, je zet iets neer op een OPENBAAR forumquote:Op vrijdag 7 september 2012 01:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan is dat toch tussen de gever en de ontvanger? Moet je daarvoor gaan posten?
En waar bemoei jij je mee eigenlijk
Sukkel dat je er bent.quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
kom maar met bewijs, dat ik die foto's heb!!
ik heb er inderdaad een tijdje op de stoep gezeten, kleppen... ik heb wel wat beters te doen...
buiten dat... was je erbij??
nee, hou je waffel dan!!!!
dus punt 1: bewijs maar dat IK foto's heb!
punt 2: bewijs maar dat ik een stalker ben!!
dan heb je je punt gemaakt
ik laat me godverdomme niet uitmaken voor wat hier staat... omdat JIJ je feiten niet voor elkaar hebt!!
Ze zegt toch dat ze daar zat?quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Sukkel dat je er bent.
Alsof je mij die foto's stuurt.........
Er is over gesproken, mensen hebben je zien zitten. Schei toch uit.
Hou eens op jezelf goed en stoer te praten en geef eens een foutje toe, is echt niet erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |