http://www.volkskrant.nl/(...)d-verkiezingen.dhtmlquote:De EO en de VARA slaan de handen ineen op de late avonden rond de verkiezingen van 12 september. De redacties van Knevel & Van den Brink en Pauw & Witteman maken drie weken lang één programma, elke avond om 23:00 uur. Dat hebben beide omroepen vanmorgen bekendgemaakt.
Jeroen Pauw en Paul Witteman (VARA) zouden eigenlijk pas op 17 september weer terugkeren van een lange vakantie. Traditiegetrouw nemen Andries Knevel en Tijs van den Brink (EO) de honneurs waar. Zij vielen met hun neus in de boter toen bleek dat de verkiezingsdatum op 12 september werd vastgesteld. Toch maken ze nu een knieval voor het VARA-duo, dat uiteraard baalde van de situatie. Het delen van de zendtijd 'is besloten na collegiaal overleg', verklaart de EO.
1 voor de verkiezingen
De talkshow krijgt drie weken lang een andere naam; '1 voor de verkiezingen' en komt vanaf één locatie. Het is te zien van maandag 3 tot en met vrijdag 21 september: het loopt ná de verkiezingen van 12 september dus nog door in de week van Prinsjesdag. Pauw en Witteman leveren dus ook één 'eigen week' in. Beide duo's presenteren om en om.
VARA-programmadirecteur Frans Klein en EO-directeur Arjan Lock laten in een persbericht de volgende gezamenlijke reactie optekenen: 'Het is uniek dat twee geprofileerde duo's afwisselend de verkiezingen gaan coveren in een verrassend, dagelijks programma. Ten tijde van groot landelijk nieuws hebben twee verschillende omroepen de handen ineen geslagen om hét nationale programma rond de politieke verkiezingen te maken.'
Waarom de ? Jij weet als geen ander dat het bij 300 posts eindigtquote:
Ik moet toch die laatste hebben jongeh.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:52 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Waarom de ? Jij weet als geen ander dat het bij 300 posts eindigt
Ghehequote:Op donderdag 6 september 2012 23:52 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Waarom de ? Jij weet als geen ander dat het bij 300 posts eindigt
ik dacht dat we het lapohunten achter ons hebben gelatenquote:Op donderdag 6 september 2012 23:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moet toch die laatste hebben jongeh.
quote:
Waarom PvdA met kleine letters?quote:Op donderdag 6 september 2012 23:53 schreef TUFKAL het volgende:
CDA pvdA VVD D66 maybe CU/GL als opvulling.. dat wordt het.
Wauke maakt soep voor de jongens.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:54 schreef Eenskijken het volgende:
Waarom is wauke er elke dag? Die voegt echt helemaal niets toe
IPhone enzoquote:Op donderdag 6 september 2012 23:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom PvdA met kleine letters?
Ook Witteman wil een lijst van 100.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:54 schreef Eenskijken het volgende:
Waarom is wauke er elke dag? Die voegt echt helemaal niets toe
quote:Op donderdag 6 september 2012 23:55 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Handjes boven de dekens he? Niet met je vingertjes aan Samsom denken, de grote rode leider
Wat een flauwe opmerking zeg. Whiskers2009 overdrijft het wel soms met Samsom en de PvdA maar het is wel iemand die goed nadenkt over de politiek, ergens voor staat en ook weet waarom. Dat kan je lang niet van iedereen hier op Fok! zeggen.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:55 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Handjes boven de dekens he? Niet met je vingertjes aan Samsom denken, de grote rode leider
quote:Op donderdag 6 september 2012 23:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat een flauwe opmerking zeg. Whiskers2009 overdrijft het wel soms met Samsom en de PvdA maar het is wel iemand die goed nadenkt over de politiek, ergens voor staat en ook weet waarom. Dat kan je lang niet van iedereen hier op Fok! zeggen.
lol? is dat samson? van wanneer is dat?quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:00 schreef Miertje88 het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze malloot stemmen![]()
![]()
Whiskers2009![]()
Je weet dat hij diverse keren is opgepakt?quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:02 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
lol? is dat samson? van wanneer is dat?
Misschien kun je ook nog een mooie foto van Aung San Suu Kyi of Nelson Mandela vinden, ook zulke mongolen die ooit gearresteerd werdenquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:00 schreef Miertje88 het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze malloot stemmen![]()
![]()
Whiskers2009![]()
ik wist niet dat hij is opgepakt vroeger, alleen dat ie activist was voor greenpeace (?)quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:04 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Je weet dat hij diverse keren is opgepakt?
Het is een extreme activist..
Ga je Samsom nu vergelijken met Mandela?quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:04 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien kun je ook nog een mooie foto van Aung San Suu Kyi of Nelson Mandela vinden, ook zulke mongolen die ooit gearresteerd werden
Dat geldt ook voor jou jaquote:
Aung San Suu Kyi, mooie naam voor mijn toekomstige zoon of dochter! Thanks!quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:04 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien kun je ook nog een mooie foto van Aung San Suu Kyi of Nelson Mandela vinden, ook zulke mongolen die ooit gearresteerd werden
Die twee dingen gaan vaak samenquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:06 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik wist niet dat hij is opgepakt vroeger, alleen dat ie activist was voor greenpeace (?)
Stomme naam, alsof je niet kan kiezen tussen Aukje, Sandra, Suzanne en Kyraquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:06 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Aung San Suu Kyi, mooie naam voor mijn toekomstige zoon of dochter! Thanks!
Met een vleugje zeehond erin, zonder harpoenquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:07 schreef Specularium het volgende:
Samson en Wauke op Robbeneiland, lekker soep maken.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:07 schreef Specularium het volgende:
Samson en Wauke op Robbeneiland, lekker soep maken.
Die plaatjes bedoel je?quote:
Ja want dat is echt belangrijk voor het leiden van een landquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:08 schreef bloodymary1 het volgende:
...dan een die op zijn 48e nog nooit geneukt heeft.
Natuurlijk mag je Samsom beter vinden dan Rutte op zoveel punten als je maar wilt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou ik kan nog wel heel wat inhoudelijke punten opnoemen waarom ik Samsom prefereer boven Rutte, maar ik dacht ik pas me even aan aan het niveau hier.
Je mag concluderen dat hij niet succesvol leiding heeft gegeven aan Nederland en zelfs concluderen dat hij gebrek heeft aan leidinggevende kwaliteiten, maar hoe is dat gerelateerd aan zijn mogelijke maagdelijkheid?quote:Het zegt trouwens wel iets over iemand en dat is ook gebleken, het leidinggeven aan Nederland was nu eenmaal geen succes bij hem.
En als je niets weet van de scharrels die hij heeft gehad, hoe weet je dan dat het niet bijzonder is geweest?quote:Van scharrels weet ik niks, dat zijn geen feiten. Het zal niet bijzonder zijn geweest.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je is Samsom beter vinden dan Rutte op zoveel punten als je maar wilt.
Maar die past dan wel weer op Fok!quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Pff, liever een premier die het een en ander heeft meegemaakt en ergens voor gestaan heeft en weet hoe het in de verschillende lagen van de samenleving werkt dan een die op zijn 48e nog nooit geneukt heeft.
Cow van Cow and Chicken?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:56 schreef Tem het volgende:
Erica is gewoon weer fatty fatty boom boom.
Omdat het kanquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:55 schreef Eenskijken het volgende:
Waarom die wauke weer? Ik word zo moe van haar
daar is een ander topic voor.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:03 schreef Paul het volgende:
Ajacied hoelang moet je nog die Rutte ava? Ik neem aan dat je dat van een weddenschap hebt?
Ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Brammetje stemt denk ik geen SP...
Bram stemt natuurlijk VVD. Hij lult maar met zijn 'ik weet het nog niet'.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Bram stemt natuurlijk VVD. Hij lult maar met zijn 'ik weet het nog niet'.
Gezien zijn huidige vriendin rechtser is geworden dan Rutte.............quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Bram stemt natuurlijk VVD. Hij lult maar met zijn 'ik weet het nog niet'.
Ja maar, ja maar, ja maar..............quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:21 schreef alors het volgende:
SP wordt er straks door de VVD net zo hard weer buitengehouden hoor, dan hoor je ze echt niet meer over die anderhalf miljoen kiezers die je niet in de kou kan laten staan
Die andere 10 miljoen Nederlanders stemmen niet op die club...ik snap niet waarop ze beslist mee moeten doen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:21 schreef alors het volgende:
SP wordt er straks door de VVD net zo hard weer buitengehouden hoor, dan hoor je ze echt niet meer over die anderhalf miljoen kiezers die je niet in de kou kan laten staan
En door de PvdA net zo hard.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:21 schreef alors het volgende:
Nee ik ook niet, maar dat was wel het leidende argument om de PVV erbij te betrekken de vorige keer.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die andere 10 miljoen Nederlanders stemmen niet op die club...ik snap niet waarop ze beslist mee moeten doen.
Ik denk dat Brammetje een kast-PVV'er kan zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij is het wel eens met hun visie op het midden-oosten conflict.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik denk dat Brammetje een kast-PVV'er kan zijn.
Denk dat Brammetje daar net iets te intelligent voor is.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik denk dat Brammetje een kast-PVV'er kan zijn.
joodjes onder elkaar hequote:Op vrijdag 7 september 2012 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is het wel eens met hun visie op het midden-oosten conflict.
Hij was de advocaat van Wilders (al zegt dit niet zo veel) en ik denk dat de zorgparagraaf van de PVV hem wel aanspreekt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Denk dat Brammetje daar net iets te intelligent voor is.
Maar Emile moet ook nog eten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:36 schreef borisz het volgende:
SP heeft samen met de VVD de grootste campagnekas van NL.
Dankzij die afdrachtregeling.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:36 schreef borisz het volgende:
Is op zich logisch...SP-kamerleden moeten een groot gedeelte van hun salaris aan de partij afdragen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:36 schreef borisz het volgende:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:13 schreef Eenskijken het volgende:
Waar kan je zien hoeveel mensen er op het tweede scherm meedoen?
Bij rtl kon je dat zien, hier nietquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:40 schreef alors het volgende:
Lollerz, allemaal doen alsof Samsom twee gezichten heeft
quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:44 schreef henkde_j het volgende:
Heeft Brammetje z'n belasting al betaald?
En de Ankers natuurlijkquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:45 schreef alors het volgende:
Ik vind Spong leuker, Bram is een karikatuurtje.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:45 schreef alors het volgende:
Ik vind Spong leuker, Bram is een karikatuurtje.
Ja het is een beetje armoedig idd..quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:45 schreef henkde_j het volgende:
Bram heeft in ieder geval een crisis pakje aan
Juist niet, handgemaakt altijd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:45 schreef henkde_j het volgende:
Bram heeft in ieder geval een crisis pakje aan
Jah, die zwarten moeten opflikkeren....quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:51 schreef Specularium het volgende:
Is prachtig hoor, zo'n zwart Witte Huis.
wel kandidaat president faalhaasquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:53 schreef alors het volgende:
Al Gore is nooit president geweest faalhaas.
Idd. En derest is stokoud.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:53 schreef alors het volgende:
Al Gore is nooit president geweest faalhaas.
Kaj zei '(oud-)president'quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:55 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wel kandidaat president faalhaas
Officieel sowieso niet, anders zou hij president zijn geweest. Maar er was wel het eea te doen rondom de eerlijkheid waarmee het gebeurd is.quote:volgens mij had ie officieel trouwens gewonnen
Ja in Rotterdamquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Vuilverbrander ombouwen tot pretpark?
Ik verstond het niet.
Ja, zakenlui, dat moeten we hebben. Niet dus. Gewoon capabele mensen. Zakenlui kunnen dat zijn, maar succes in zaken zegt niets over of je een goed politicus bent.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:56 schreef Eenskijken het volgende:
Zakenkabinet lijkt me zo'n slecht idee nog niet. fuck de politici
Ik versta het ook prima hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:59 schreef Eenskijken het volgende:
is iedereen op fok een soort robot die alleen perfect ABN verstaat ofzo?.. gelukkig ben ik niet zo
Provinciaaltje.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:59 schreef Eenskijken het volgende:
is iedereen op fok een soort robot die alleen perfect ABN verstaat ofzo?.. gelukkig ben ik niet zo
Hij had sowieso de meeste stemmen. Maar ja, dat telt daar niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:55 schreef Eenskijken het volgende:
wel kandidaat president faalhaas
volgens mij had ie officieel trouwens gewonnen
Is dat kalkar van hem ja? Keer geweest. Heel dat pretpark niet gezien, alleen maar onbeperkt zuipen.quote:
Sterren Springen??quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:05 schreef Specularium het volgende:
Morgen is er gewoon weer een TopShow.
Ja, goed concept inderdaad.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat kalkar van hem ja? Keer geweest. Heel dat pretpark niet gezien, alleen maar onbeperkt zuipen.
Hopelijk komt Wauke ook weer met een nieuw soep recept.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:05 schreef Specularium het volgende:
Morgen is er gewoon weer een TopShow.
Ja, haha. Rutte wilde liever geen Freek de Jonge... Krijgt-ie dit. Weet niet of dat nou makkelijker is...quote:
Wauke?quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:50 schreef YazooW het volgende:
jammer dat die irritante oude vrouw er ook weer zit
Theo Maassen is 3e keus..twitter:Dolfjansen twitterde op zaterdag 08-09-2012 om 22:51:17Als ik nu niet door Zeeland reed had ik daar tegenover gezeten... “@VVD: Nu bij #1vdv op NED1: Mark Rutte!” reageer retweet
Daar schuilt wel iets van Gestapo in.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:54 schreef Tem het volgende:
Die CDA dildo moet ook z'n smoel houden.
En dan Ivo eropzetten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:55 schreef alors het volgende:
Bezuiningen op veiligheideen ministerie van Veiligheid oprichten, dat is pas geldklopperij.
Hij lijkt ook op.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar schuilt wel iets van Gestapo in.
Het is geen negative campaining, hij benoemt gewoon feiten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:57 schreef YazooW het volgende:
Negative campaigning. Wij doen dat niet.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:58 schreef YazooW het volgende:
Applaus zou verboden moeten worden bij dit soort programma's.
Moet je het programma lezenquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:01 schreef Don_Gurgen het volgende:
Rutte heeft (wederom) nog niets concreets gezegd over zijn plannen met NL. Alleen maar slappe platitudes. Ik ben klaar met dit figuur.
Pfff... Heb ik al gedaan en valt tegen hoeveel daar in staat. Als ik Rutte vergelijk met Samsom maar ook zelfs iemand als Wilders dan is het echt weinig concreet. Dat is de kiezer niet serieus nemen. Ik vind dat als kiezer enigszins beledigend.quote:
Ja Rutte praat altijd overal doorheen, vind ik ook irritant.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:06 schreef Pedroso het volgende:
Waarom luisteren dat soort zichzelf overschattende cabaretiers nooit ? Blijven er maar doorheen lullen. Irritant.
Nee, Antoine Bodar (toch? of schrijf je dat anders?) kreeg 50+ als uitslagquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:06 schreef MilaNL het volgende:
Krijgt iedereen Partij vd Dieren ofzo?
Heeeeeeel irritantquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:07 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Ja Rutte praat altijd overal doorheen, vind ik ook irritant.
Dat is toch wel een heel hoog percentage Dieren. Ik kreeg zelf ook Dieren. Is Kieskompas niet gewoon biased?quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, Antoine Bodar (toch? of schrijf je dat anders?) kreeg 50+ als uitslag
Pauw doet Thieme in de boot.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:06 schreef MilaNL het volgende:
Krijgt iedereen Partij vd Dieren ofzo?
Doet hij al de hele tijdquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:10 schreef Don_Gurgen het volgende:
Rutte gaat volgens mij weer jokken
quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:10 schreef alors het volgende:
Lol, thuiszorg is juist helemaal gedibiliseert doordat mensen in moeten bellen als ze bij hun client komen
SWAG!!111 YOLOquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:12 schreef Specularium het volgende:
Er komt een prachtige generatie aan.
Ja, dat kunnen we allemaal zien.
Verstand komt met de jaren. Just in time.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Werkelijk waar, ik krijg een steeds grotere hekel aan Rutte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |