De manier waarop ze die vragen stelt is ook niet echt grappig/leuk. Er zit zoveel meer in.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze durft geen leuke vragen te stellen
quote:Op donderdag 6 september 2012 23:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik moet nog steeds zien hoe Terror Jaap een salto maakt in het water.
Over een kwartiertje op nederland 3.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:41 schreef eriksd het volgende:
Ben ik toe aan licht vermaak, werkt de tyfusstream weer niet. God, wat irritant.
Mooiquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Over een kwartiertje op nederland 3.
Wat een zwaar levenquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:41 schreef eriksd het volgende:
Ben ik toe aan licht vermaak, werkt de tyfusstream weer niet. God, wat irritant.
Soms heb je irritatiefactoren.quote:
Zat er ook al aan te denken inderdaad.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:47 schreef Specularium het volgende:
Die bond tegen vloeken is net Jiskefet.
Ja echt, irritant toontje, zeker niet grappigquote:Op zaterdag 15 september 2012 01:20 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind die nieuwe interviewer echt strontirritant..vooral dat item bij de huldiging van de paralympische atleten was echt te triest
Hoewel de helden er allemaal goed op reageerden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 03:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja echt, irritant toontje, zeker niet grappig
Ja, volkomen kansloosquote:Op zaterdag 15 september 2012 07:46 schreef tammepiet het volgende:
Wat een mongol inderdaad. Jullie bedoelen toch die heameau met dat 'the Baseballs' kapsel?
Gisteren tijdens het wachten op de VI download heb ik alle afleveringen van vorige week teruggekeken, en de uitzending tijdens de verkiezingsuitslag was inderdaad iets langer, 20 minuten ipv de gebruikelijke 15 / 16 minuten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:48 schreef Iwanius het volgende:
Een vraag aan de vaste PowNews kijkers.
Ik heb hun aflevering op verkiezingsavond gemist en gezien dat deze extra lang was.
Was het nog wat en hoe anders dan hun reguliere uitzending?
Te wazige lui jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:51 schreef Jivis het volgende:
Damn, wat een inteeltvolk bij de bond tegen vloeken zeg.
Je moet slissen om lid te mogen worden volgens mijquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:51 schreef Jivis het volgende:
Damn, wat een inteeltvolk bij de bond tegen vloeken zeg.
twitter:dannyghosen twitterde op maandag 17-09-2012 om 19:35:32Straks Maastricht part 2. Drugs en overlast heersen nog steeds in de stad van Onno H. PowNews om 22:45 uur. #wietpas http://t.co/goiGuszF reageer retweet
Op repeat zetten en je valt heerlijk in slaap.quote:Op maandag 17 september 2012 22:59 schreef tralalala het volgende:
Echt...waarom heb je dat op cd staan.
Dat woord is behoorlijk last season bij Powned.quote:
twitter:dweesie twitterde op donderdag 20-09-2012 om 15:57:48@rutger_zelf heeft Martin Schulz volledig op de kast. Vanavond in het PowNews: duwen en trekkende voorzitter van het Europarlement... reageer retweet
nog uit de tijd dat je een filmpje als mpeg moest downloaden en dan openen in je videoafspeelprogrammaquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:01 schreef tralalala het volgende:
Dit filmpje is ouder dan het internet
Doet mij denken aan dit filmpje:quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:02 schreef Palomar het volgende:
[..]
nog uit de tijd dat je een filmpje als mpeg moest downloaden en dan openen in je videoafspeelprogramma
ja, hij is een zure oude man geworden. maar ik geef hem geen ongelijkquote:
Zo te zien is het beeld ok hier.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:51 schreef Eenskijken het volgende:
slecht beeld ofnietlijkt wel een soort storing
Hier gewoon ok.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:51 schreef Eenskijken het volgende:
slecht beeld ofnietlijkt wel een soort storing
Wat een stel ranzige mannen zijn dat gewordenquote:
die waren toen ook al dubieus. De gluurbuur vind ik niet echt iets voor kleine kinderenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat een stel ranzige mannen zijn dat gewordenEn die voorzagen ons als kind van filmpjes... dubieus
Ik herinner me vooral die scene van die man die maar in de poep bleef vallenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:52 schreef planethugo het volgende:
[..]
die waren toen ook al dubieus. De gluurbuur vind ik niet echt iets voor kleine kinderen
Niet geleeeeeuve
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Omroep Maxim. Beste programma van afgelopen jaren. Heerlijk absurd en ongemakkelijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat een stel ranzige mannen zijn dat gewordenEn die voorzagen ons als kind van filmpjes... dubieus
Maaaaaarrrr, hij heeft het natuurlijk niet over de Joden van vroeger.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:57 schreef Specularium het volgende:
Iedereen noemt hun joden dus eigenlijk zijn het ook gewoon kankerjoden.
.
Ik weet niet of dat een blunder is. Ze hebben daar vaak nogal melige teksten staan.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:06 schreef ß het volgende:
Behoorlijke blunder van Powned:
[ afbeelding ]
Stef Bos in plaats van Blok.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:07 schreef Pino112 het volgende:
Whaha die gast. Ik ken dat filmpje niet eens
serieus?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:07 schreef Pino112 het volgende:
Whaha die gast. Ik ken dat filmpje niet eens
Je hoeft PowNews niet te kijken om dat filmpje te kennen.quote:Op zondag 4 november 2012 16:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja? Ik kijk PowNews nooit.
Problemen mee?
Komop he. Straks krijgt deze imbeciel nog een soap op RTL 5 naast onderstaande twee meiden.quote:
Die gast is toch wel 10 keer toffer dan die debielenquote:Op donderdag 8 november 2012 12:19 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Komop he. Straks krijgt deze imbeciel nog een soap op RTL 5 naast onderstaande twee meiden.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 november 2012 22:55 schreef KingRoland het volgende:
Dat meisje verdient wel om verkracht te worden / hard genomen van achter , die eene die dat net zei.
Toen het donker was? weet eigenlijk ook niet maar die hoertje van hem die kwam laterquote:Op maandag 12 november 2012 22:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wie is die oude tak die hem omarmt?
quote:Op maandag 12 november 2012 23:01 schreef Eenskijken het volgende:
lekkere sletjes in dat filmpje van net
Iddquote:Op maandag 12 november 2012 23:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Arrestatieteamdit zijn gewoon een paar agenten van de plaatselijke recherche.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |