De manier waarop ze die vragen stelt is ook niet echt grappig/leuk. Er zit zoveel meer in.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze durft geen leuke vragen te stellen
quote:Op donderdag 6 september 2012 23:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik moet nog steeds zien hoe Terror Jaap een salto maakt in het water.
Over een kwartiertje op nederland 3.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:41 schreef eriksd het volgende:
Ben ik toe aan licht vermaak, werkt de tyfusstream weer niet. God, wat irritant.
Mooiquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Over een kwartiertje op nederland 3.
Wat een zwaar levenquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:41 schreef eriksd het volgende:
Ben ik toe aan licht vermaak, werkt de tyfusstream weer niet. God, wat irritant.
Soms heb je irritatiefactoren.quote:
Zat er ook al aan te denken inderdaad.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:47 schreef Specularium het volgende:
Die bond tegen vloeken is net Jiskefet.
Ja echt, irritant toontje, zeker niet grappigquote:Op zaterdag 15 september 2012 01:20 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind die nieuwe interviewer echt strontirritant..vooral dat item bij de huldiging van de paralympische atleten was echt te triest
Hoewel de helden er allemaal goed op reageerden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 03:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja echt, irritant toontje, zeker niet grappig
Ja, volkomen kansloosquote:Op zaterdag 15 september 2012 07:46 schreef tammepiet het volgende:
Wat een mongol inderdaad. Jullie bedoelen toch die heameau met dat 'the Baseballs' kapsel?
Gisteren tijdens het wachten op de VI download heb ik alle afleveringen van vorige week teruggekeken, en de uitzending tijdens de verkiezingsuitslag was inderdaad iets langer, 20 minuten ipv de gebruikelijke 15 / 16 minuten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:48 schreef Iwanius het volgende:
Een vraag aan de vaste PowNews kijkers.
Ik heb hun aflevering op verkiezingsavond gemist en gezien dat deze extra lang was.
Was het nog wat en hoe anders dan hun reguliere uitzending?
Te wazige lui jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:51 schreef Jivis het volgende:
Damn, wat een inteeltvolk bij de bond tegen vloeken zeg.
Je moet slissen om lid te mogen worden volgens mijquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:51 schreef Jivis het volgende:
Damn, wat een inteeltvolk bij de bond tegen vloeken zeg.
twitter:dannyghosen twitterde op maandag 17-09-2012 om 19:35:32Straks Maastricht part 2. Drugs en overlast heersen nog steeds in de stad van Onno H. PowNews om 22:45 uur. #wietpas http://t.co/goiGuszF reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |