SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 07-09-2012 23:24:49 ]Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Jij wordt gewoon mijn Watson voor mijn Sherlockquote:
Oorlogsveteraan hehquote:Op donderdag 6 september 2012 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben erger gewend.![]()
En jij kunt niet je oprit af lopen naar de straat? Lui verrekuh.
Ach gos, tank over je tenen gereden?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:09 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Jij wordt gewoon mijn Watson voor mijn Sherlock
[..]
Oorlogsveteraan heh
Wie is je Sherlock?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:09 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Jij wordt gewoon mijn Watson voor mijn Sherlock
Nee, gewoon te vaak journaal gekekenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach gos, tank over je tenen gereden?
Ik? Of niet? Weet ik niet om eerlijk te zijn, maar is dat niet wat we allemaal willen weten? Wie onze Sherlock is?quote:
Je moet ook het grotemensenjournaal kijken. Jeugdjournaal is te gewelddadig.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:12 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Nee, gewoon te vaak journaal gekeken
Ik durf ook niet meer in mijn eentje over Sesamstraat te lopen sinds Ieniemienie zo bruut door Oscar is aangerandquote:Op donderdag 6 september 2012 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je moet ook het grotemensenjournaal kijken. Jeugdjournaal is te gewelddadig.
Ah, dan snap ik de beveiliging rondom je huis ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:15 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik durf ook niet meer in mijn eentje over Sesamstraat te lopen sinds Ieniemienie zo bruut door Oscar is aangerand
Pino patrouilleert hier nu al dagen rondquote:Op donderdag 6 september 2012 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, dan snap ik de beveiliging rondom je huis ook.
Gewoon een vent met een blauwe boa, niet zo bang wezen joh.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:17 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Pino patrouilleert hier nu al dagen rond
Boa jatten en aandoen voor het Songfestiballll!quote:Op donderdag 6 september 2012 22:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon een vent met een blauwe boa, niet zo bang wezen joh.
Poeh he zegquote:Op donderdag 6 september 2012 22:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon een vent met een blauwe boa, niet zo bang wezen joh.
Precies wat ik dachtquote:Op donderdag 6 september 2012 22:32 schreef Cat22 het volgende:
NOEOEOEOESSSS! Maanvis antwoordt allen in de mass PM!![]()
NOEEEEEEESquote:Op donderdag 6 september 2012 22:32 schreef Cat22 het volgende:
NOEOEOEOESSSS! Maanvis antwoordt allen in de mass PM!![]()
En een beetje ditquote:
Ok fijn dat je het even meldt!quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:16 schreef Fred_B het volgende:
Wij gaan er helaas niet bij kunnen zijn volgende week, omdat we dan in het buitenland zijn.![]()
Volgende keer zijn we er weer bij
Met z'n allen ESC kijken?quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:02 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb al grandioze ideeen voor de volgende meet.
Ahhhh nee!quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:27 schreef moemoe het volgende:
Ik wens jullie veel plezier op de meet. Ik zal er niet bij zijn.
Ah, oké dan. Jammer, je was eerst zo enthousiast.quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:34 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik heb mogelijk ook een probleem.... Later meer. Eerst maandag mijn leidinggevende afwachten...
Gokken we op ja of nee voor het eten?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:34 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik heb mogelijk ook een probleem.... Later meer. Eerst maandag mijn leidinggevende afwachten...
Ik kom nog!quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Sinds wanneer is afzeggen de trend voor ESF-meets!
Jammer zeg.
Volgens mij zit daar tot dusver voor de afzeggers niet het probleem.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Kunnen we Tombo niet gewoon rondsturen om iedereen op te halen en thuis weer af te zetten?
Ja Greys.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:47 schreef Greys het volgende:
En dat ik steeds die nummertjes in de OP moet gaan omnummeren
Ik ga weer ff rommelen
DUS DIT WAS HET QUA AFZEGGERS, dat jullie het ff weten
Oh, eh, Greys, ik moet je nog wat vertellen..quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:47 schreef Greys het volgende:
Ik ga weer ff rommelen
Kunnen we Tombo niet gewoon rondsturen om iedereen te ontvoeren naar de meet en thuis weer af te zetten?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij zit daar tot dusver voor de afzeggers niet het probleem.
Dat kunnen wij!quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kunnen we Tombo niet gewoon rondsturen om iedereen te ontvoeren naar de meet en thuis weer af te zetten?
Als Muis dat doet slaat Greys haar volgens mij haske dood.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, eh, Greys, ik moet je nog wat vertellen..![]()
Je komt er wel uit, hè, met Roozjee in het hotel enzo.
HOEZO SLAAT ZE MUIS WEL DOOD EN MIJ NIET?!quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als Muis dat doet slaat Greys haar volgens mij haske dood.
Nope, je staat niet hoog genoeg op de cijfertjeslijst.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
HOEZO SLAAT ZE MUIS WEL DOOD EN MIJ NIET?!![]()
BEN IK NIET BELANGRIJK GENOEG OFZO?
![]()
Welnee, dat handle ik. Dan kom ik met de toettoet zonder piempiequote:Op donderdag 6 september 2012 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Als tombo niet komt komt Qwea ook niet, want dan is haar hele schemaaaaaaaaaaaa qua vervoer in de war jonguhhhhhhhh
Arme Muisquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als Muis dat doet slaat Greys haar volgens mij haske dood.
LK laat Q met rustquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welnee, dat handle ik. Dan kom ik met de toettoet zonder piempie
Ik stel voor dat we één minuut stilte inlassen op de meet.quote:
We hebben alsnog een groooooooooooote toffe groepquote:
En daarna zachtjes de Eurovisietune neurieen * mooiquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we één minuut stilte inlassen op de meet.![]()
For those that didn't make it.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:59 schreef Qwea het volgende:
Trouwens, ik denk dat ik ook niet kan komen, maar dat moet ik even kijken. Morgen horen jullie meer....
Omdat nét dat weekend m'n zoon overkomt uit Londen, om z'n nieuwe auto te showen, iets mee te nemen en afscheid nemen voor hun vakantie. En nee dat wisten we niet van te voren, 'hoi, ik kom m'n nieuwe auto showen' Zo ongeveerquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Sinds wanneer is afzeggen de trend voor ESF-meets!
Jammer zeg.
IK ZEI HET TOCH AL, maar speciaal voor jou nog eensquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:00 schreef sp3c het volgende:
ik wilde eigenlijk gewoon afzeggen en na het omnummeren weer aanmelden maar ik ben volwassen vandaag geloof ik
misschien morgen
Logisch maar jammerquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat nét dat weekend m'n zoon overkomt uit Londen, om z'n nieuwe auto te showen, iets mee te nemen en afscheid nemen voor hun vakantie. En nee dat wisten we niet van te voren, 'hoi, ik kom m'n nieuwe auto showen' Zo ongeveer
Dawast
Toch jammer hoor Yvonne. Maar begrijpelijk, familie eerstquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat nét dat weekend m'n zoon overkomt uit Londen, om z'n nieuwe auto te showen, iets mee te nemen en afscheid nemen voor hun vakantie. En nee dat wisten we niet van te voren, 'hoi, ik kom m'n nieuwe auto showen' Zo ongeveer
Dawast
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:00 schreef sp3c het volgende:
ik wilde eigenlijk gewoon afzeggen en na het omnummeren weer aanmelden maar ik ben volwassen vandaag geloof ik
misschien morgen
JIJ KOMT WANT JIJ RIJDT MET TOMBO MEE EN JE WIL NIET DAT TOMBO BOOS WORDTquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:59 schreef Qwea het volgende:
Trouwens, ik denk dat ik ook niet kan komen, maar dat moet ik even kijken. Morgen horen jullie meer....
Goed punt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:02 schreef indaha het volgende:
[..]
JIJ KOMT WANT JIJ RIJDT MET TOMBO MEE EN JE WIL NIET DAT TOMBO BOOS WORDT
Hmm, you've got a point there....quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:02 schreef indaha het volgende:
[..]
JIJ KOMT WANT JIJ RIJDT MET TOMBO MEE EN JE WIL NIET DAT TOMBO BOOS WORDT
Ja hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Kunnen we Tombo niet gewoon rondsturen om iedereen op te halen en thuis weer af te zetten?
Ik zeg de onderste op de lege plek zetten, klaarquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:47 schreef Greys het volgende:
Ik ga weer ff rommelen
Whut?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:27 schreef moemoe het volgende:
Ik wens jullie veel plezier op de meet. Ik zal er niet bij zijn.
Je kunt niet subtielerig (want jij kan datquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet gewoon nog niet of ik bij het eten ben, dat hangt echt van die dag af (ouders net dat weekend in Den Haag), dus en omdat je het nu moet weten durf ik daar niet op te gokken. Ik kom sowieso maar dan dus na het eten. Jammer want ik verheugde me op de mosterdsoep.
Als ze op tijd weg zijn dan kom je gewoon en krijg je de helft van mijn mosterdsoep enzoquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet gewoon nog niet of ik bij het eten ben, dat hangt echt van die dag af (ouders net dat weekend in Den Haag), dus en omdat je het nu moet weten durf ik daar niet op te gokken. Ik kom sowieso maar dan dus na het eten. Jammer want ik verheugde me op de mosterdsoep.
Ze gaan altijd in september 2 weken naar Kijkduin op de camping, omdat ze dan gezellig dichtbij mij zijn. Maar normaal gesproken zijn ze er twee weekenden, nu maar 1, van maandag tot de vrijdag de week erna. Dus ze zijn er de hele zaterdag en zondag. En normaal zou dat zelfs geen probleem zijn al ziet het er niet naar uit dat ik verder in die periode een dag vrij kan nemen, dus eigenlijk is die zaterdag de enige hele dag (zondags gaan ze naar de kerk) en ik denk dat ik dan met mijn vader die dag op pad ben, geen idee hoe lang enzo.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kunt niet subtielerig (want jij kan dat![]()
) bij ze informeren hoe lang ze denken te blijven?
Weet je in ieder geval waar je aan toe bent, want dadelijk zit je in een leeg huis aan een boterham terwijl je mosterdsoep had kunnen eten.
Nee, dan krijgt ze de mijne want ikquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ze op tijd weg zijn dan kom je gewoon en krijg je de helft van mijn mosterdsoep enzo
Overleef ik makkelijk
Dat vindt ze vast lekker, mosterdsoep metquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, dan krijgt ze de mijne want ikop mosterdsoep
nee, ook al de mijne. Want ik heb al ezelsoor ende vlaai gehadquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat vindt ze vast lekker, mosterdsoep met
Ah, losse planning dus. Ook gezellig.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze gaan altijd in september 2 weken naar Kijkduin op de camping, omdat ze dan gezellig dichtbij mij zijn. Maar normaal gesproken zijn ze er twee weekenden, nu maar 1, van maandag tot de vrijdag de week erna. Dus ze zijn er de hele zaterdag en zondag. En normaal zou dat zelfs geen probleem zijn al ziet het er niet naar uit dat ik verder in die periode een dag vrij kan nemen, dus eigenlijk is die zaterdag de enige hele dag (zondags gaan ze naar de kerk) en ik denk dat ik dan met mijn vader die dag op pad ben, geen idee hoe lang enzo.
Geef je je ezelsoor aan mij.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee, ook al de mijne. Want ik heb al ezelsoor ende vlaai gehad
Kun je mooi vergeten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geef je je ezelsoor aan mij.Opgelost, slotje!
Dat is alleen voor mijquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:00 schreef Goodbye het volgende:
Krijgen we ook ezelsoren?Of is dat alleen voor taxi Tombo?
quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is een ezelsoor afgezien van het hoorsysteem van zo'n dier?
Gebak met biscuitdeeg en roomvulling en jam en marsepein en misschien zeg ik het nu niet helemaal goed maar dat komt dan omdat ik al veeeeel te lang geen ezelsoor meer heb gehad.quote:
gedver!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Gebak met biscuitdeeg en roomvulling en jam en marsepein en misschien zeg ik het nu niet helemaal goed maar dat komt dan omdat ik al veeeeel te lang geen ezelsoor meer heb gehad.
Ah. Marsepein.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Gebak met biscuitdeeg en roomvulling en jam en marsepein en misschien zeg ik het nu niet helemaal goed maar dat komt dan omdat ik al veeeeel te lang geen ezelsoor meer heb gehad.
En dan denk jij dat wij het zo ophemelen?quote:
Tsssssquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Eh ja op 2, tenzij er veel stemmen zijn voor ja op 1quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:00 schreef Goodbye het volgende:
Krijgen we ook ezelsoren?Of is dat alleen voor taxi Tombo?
t is wel een plant ookquote:
Nou als je wil mag je best wat ezelsoren meenemen , ik trakteer wel.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh ja op 2, tenzij er veel stemmen zijn voor ja op 1
ooh jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Pas maar op, dadelijk ga ik aan het Berlijns bier.
omg, dus serieus, 2 vlaaien voor 14 man EN ezelsoren?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:19 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou als je wil mag je best wat ezelsoren meenemen , ik trakteer wel.
Dan hebben we wat meer keuze anders is er alleen die saaie kruimelpuddingvlaai
Ik kan best buiten de vlaai als er ezelsoor is.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
omg, dus serieus, 2 vlaaien voor 14 man EN ezelsoren?
Als je serieus ezelsoren mee wilt laten nemen door tombo, is dan 1 vlaai niet handiger?
Preciesquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan best buiten de vlaai als er ezelsoor is.
quote:
quote:zolang er maar ezelsoren zijn
True that.quote:en de kruimelvlaai is de dag erna ook nog prima te eten mocht er wat overblijven.
Maarquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik eet echt met gemak 4 grote ezelsoren op hoor....en dan past een stuk vlaai ook nog wel.
Dan ff een Rennie en weer vrolijk verder
Ja, zonde. Want die PUDDINGkruimelvlaai kan ik niet mee nemen want dat blijft niet goed.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:30 schreef Goodbye het volgende:
Ja, dit begint een beetje op de Landal meet te lijken. Toen hadden Greys, Loveless en ik nog eten voor een weeshuis over op zondag.
correct.quote:
Wel!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, zonde. Want die PUDDINGkruimelvlaai kan ik niet mee nemen want dat blijft niet goed.
Ja, iedereen is altijd bang dat we verhongeren op zo'n dag.quote:
Neequote:
Plus dat ik geen hele taart wegstouwquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, zonde. Want die PUDDINGkruimelvlaai kan ik niet mee nemen want dat blijft niet goed.
Dit is een bodempje voor we naar Henk gaan,we zijn er al om 2 uur of zoquote:
Je hebt mijn posts ontblockt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar in theorie zou ik het kunnen
Correct!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
correct.![]()
Je krijgt ook nog een orgasme van Qwea trouwens.
correct.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Dit is een bodempje voor we naar Henk gaan,we zijn er al om 2 uur of zo
Dus we komen allemaal tig kilo aan en gaan wellicht allemaal aan het end v/d aaf over onze nekquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan om 16.00/17.00 de bitterballen, en dan om 19.00 het avondeten.
Zeker welquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
correct!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan om 16.00/17.00 de bitterballen, en dan om 19.00 het avondeten.
Ja, maar ik ga serieus geen hele vlaai opvreten. Bedoeling is dat er wat af gaat. Dus neequote:
Jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:30 schreef Goodbye het volgende:
Ja, dit begint een beetje op de Landal meet te lijken. Toen hadden Greys, Loveless en ik nog eten voor een weeshuis over op zondag.
Als zij ezelsoren doet dan rijd ik morgen naar haar durrup om vast voor het weekend te halen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga serieus geen hele vlaai opvreten. Bedoeling is dat er wat af gaat. Dus nee
Dus als Indaha ezelsoren doet, doen ik 1 vlaai. Hebben we meer dan zat.
Bodempje.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Dit is een bodempje voor we naar Henk gaan,we zijn er al om 2 uur of zo
Zal ik nog wat chippies meenemen voor als we terug in het hotel zijn dan ?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga serieus geen hele vlaai opvreten. Bedoeling is dat er wat af gaat. Dus nee
Dus als Indaha ezelsoren doet, doen ik 1 vlaai. Hebben we meer dan zat.
whut?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als zij ezelsoren doet dan rijd ik morgen naar haar durrup om vast voor het weekend te halen.
Zo slim was ik ook alquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Zal ik nog wat chippies meenemen voor als we terug in het hotel zijn dan ?
Van bier krijg ik altijd honger
En dan noemen we het een geslaagde avondquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus we komen allemaal tig kilo aan en gaan wellicht allemaal aan het end v/d aaf over onze nek
Je schreef indaha.quote:
Indaha gaat lossssss!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Zal ik nog wat chippies meenemen voor als we terug in het hotel zijn dan ?
Van bier krijg ik altijd honger
Nou, ik heb 1x zoveel lopen vreten en zuipen en ik weet niet van welke 2 ik nou moest kotsen, dat ik echt ZWAAR over mijn nek ben gegaan... ik kan je vertellen, zo geslaagd was hij nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan noemen we het een geslaagde avond!
Dat maakte ik eruit opquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je schreef indaha.![]()
Of bedoelde indaha dat zij Tombo ezelsoren gaat laten kopen?
Jonguh, wacht maar tot jij mijn orgasme gaat proevenquote:
Eh ewquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jonguh, wacht maar tot jij mijn orgasme gaat proeven
Ja dat want anders had ik ze allang gehaald en jou verteld dat ze hier te krijgen waren slimkequote:Op vrijdag 7 september 2012 21:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je schreef indaha.![]()
Of bedoelde indaha dat zij Tombo ezelsoren gaat laten kopen?
Zal wel net zoiets zijn als rivella. Beetje vreemd, maar wel lekker.quote:
Ik schrok al.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat want anders had ik ze allang gehaald en jou verteld dat ze hier te krijgen waren slimke
Het is GIFgroenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal wel net zoiets zijn als rivella. Beetje vreemd, maar wel lekker.
Zoiets en stuur me de rekening van de ezelsoren maar .quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:45 schreef tombolafan het volgende:
1 vlaai en 14 16 mini-ezelsoren dan dus?
Fixed.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:51 schreef Greys het volgende:
Maar ik kan me bv voorstellen dat ik er voor Erik en Cat ook Belle bij zet
Isse cocktail!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Een gifgroen orgasme? Volgens mij mis ik iets. Maakt niet uit, ik hoef het ook niet.
Weltrusten!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Zoiets en stuur me de rekening van de ezelsoren maar .
Zo nu kan ik met een gerust hart gaan slapen![]()
Fout?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:51 schreef Greys het volgende:
Oh de songfestivalmuziek heb ik al op een USB stick van de vorige keer.
Daar staan alle nummers van het vorige songfestival bij, vooral ook Euphoria omdat Oognip die zo tof vindt (en ik ook).
Zijn er nog geen-songfestival-maar-wel-lekker-foute nummers die jullie heel graag willen horen op die avond? Maak er ff een lijstje van dan, zodat ik niet alles terug hoef te zoekenDus als iemand een liedje post, quote dan ff en vul even aan. Zo niet, dan houden we het lekker bij alleen songfestival.
Maar ik kan me bv voorstellen dat ik er voor Erik ook Belle bij zet
Tassie-Cee!quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:00 schreef Cee het volgende:
Ik heb als enige eis dat The Herreys erop staan. En dan wel de engelse versie.
Wordplayyy!quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:01 schreef Qwea het volgende:
Hey Greys, doe dan ook ff een nummertje of 2 van Jason
Did you get my message is zo geniaal. Of wordplay
NOES RICKROLL?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:04 schreef Greys het volgende:
Herreys
Gangnam Style
Euphoria
Belle
Mraz - Wordplay
Mraz - Geek in the pink (Jaaaaaaaaaaaa Q dr roze jasjeeeeeee)
Rickroll
quoten en aanvulluhhhhhh plz
Er was ook zo'n fok nr. Waarom weet ik niet, maar ik heb er een beeld van Mr.orange bij.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:04 schreef Greys het volgende:
Herreys
Gangnam Style
Euphoria
Belle
Mraz - Wordplay
Rickroll
Nee, want dan had ik al 13 keer knalluh gezegd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:42 schreef Goodbye het volgende:
Greys, neem je nu Henks vocabulaire al over?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want dan had ik al 13 keer knalluh gezegd.
()
Symphonic heeft volgens mij nog een goede andere.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:49 schreef Greys het volgende:
http://www.youtube-mp3.org/nl
WTF, hij werkt niet meer, mag niet meer van Google
Thanks, ff gevraagdquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Symphonic heeft volgens mij nog een goede andere.
Hier doet hij het wel nog gewoon?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:49 schreef Greys het volgende:
http://www.youtube-mp3.org/nl
WTF, hij werkt niet meer, mag niet meer van Google
Bij elke youtube link die ik er in zet en op Converteren druk zegtie dat het niet meer mag van Google Inc. en dat ik een petitie moet tekenenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier doet hij het welg gewoon?
Wat raar. Als ik de link gbruik van de youtube die jij post doet hij het hier ook niet maar die link is ook ernom lang. En als je deze probeert?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij elke youtube link die ik er in zet en op Converteren druk zegtie dat het niet meer mag van Google Inc. en dat ik een petitie moet tekenen
Ik heb meerdere willekeurige linkjes geprobeerdquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat raar. Als ik de link gbruik van de youtube die jij post doet hij het hier ook niet maar die link is ook ernom lang. En als je deze probeert?
Want die gaat hier gewoon.
Moet ik morg ff je lijstje fixen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij elke youtube link die ik er in zet en op Converteren druk zegtie dat het niet meer mag van Google Inc. en dat ik een petitie moet tekenen
quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:03 schreef Greys het volgende:
HEEJJJJ hij doet het weer
Ik kreeg echt zestien keer een petitie gelul
Thanks dames!
Ooh rieleks!quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:08 schreef Greys het volgende:
Ik word er een beetje nerveus van eerlijk gezegd, dat we maanden lang een lange lijst hebben en een week van te voren bergen mensen ineens niet meer komen
Ik had tegen Henk gezegd vorige week dat het om ca. 46 eters ging.quote:
Dat is wel een beetje meet-eigen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:08 schreef Greys het volgende:
Ik word er een beetje nerveus van eerlijk gezegd, dat we maanden lang een lange lijst hebben en een week van te voren bergen mensen ineens niet meer komen
Dat laatste ben ik het wel erg mee eens, ik vind het oprecht jammer dat men dan niet even kan zienquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had tegen Henk gezegd vorige week dat het om ca. 46 eters ging.
We zitten nu nog op 34 ofzoMaakt verder niet zoveel uit, maar ik vind het wel superjammer.
Ik verheug me dan maanden om iedereen te zien en dan is het gewoon een teleurstelling als iemand dan niet komt, had Benny graag weer eens gezienNouja, da's menselijk denk ik. Hoop ik
Niet op onze meetsquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje meet-eigen.
Nou voor mij niet, echt nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje meet-eigen.
Oh ik heb wel een heel aantal meets meegemaakt waar dan inderdaad een paar dagen van tevoren de helft opeens afzegtquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou voor mij niet, echt niet
Vorige keer met de ESF meet kwam ook echt iedereen opdagen gewoon, misschien eentje of twee niet.
Benny, dat was jij ook al![]()
En bij de F&F meets komt eigenlijk ook volgens mij altijd iedereen
Ik ben dit serieus niet gewend, dus moet er ff aan wennen
In f&f hebben we het ook nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:14 schreef Greys het volgende:
Nee echt, ik heb dat geloof ik echt nooit gehad met meets.
Hooguit een enkel noodgevalletje zeg maar dat niet kwam
Daarom word ik hier een pietsie nerveus van![]()
Stom he
Ik hoop ook nog steeds gewoon langs te kunnen komen, maar nu staat het er zo definitief(klinkt bekend 'uh?) terwijl ik niet weet hoe het die dag(waarschijnlijk ook nachtquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:08 schreef Greys het volgende:
Is ook echt niet gemeen of lelijk bedoeld hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop ook nog steeds gewoon langs te kunnen komen, maar nu staat het er zo definitief(klinkt bekend 'uh?) terwijl ik niet weet hoe het die dag(waarschijnlijk ook nacht) ervoor zal verlopen. Dan sta ik liever onder voorbehoud en dat ik toch nog langs kan komen dan dat ik nu op zeker sta en dan uiteindelijk blijkt dat ik toch niet kan komen.
Maar zodra ik kan komen, dan kom ik gewoon hoor!
Ik snap hem. En ik wil ook gewoon wel komenquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ook echt niet gemeen of lelijk bedoeld hoor
Maar vorige keer verheugde ik me er ook zo op om je na het NSF weer eens te zien en toen kon je op het laatste moment helaas ook nietDus dan pruil ik nu extra hard
Ik geef je net antwoord via DMquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:19 schreef Greys het volgende:
En met eten, hoe doen we dat Benny?Dus niet opgeven als eter morgen?
Fear of the Darkquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:38 schreef Greys het volgende:
Herreys
Gangnam Style
Euphoria
Belle
Mraz - Wordplay
Rickroll
Helene (Dulles en Smit)
Cuca Roseta en Dulles
Ik ken er zowaar een paarquote:
anders neem je zelf een usb stick mee ofzowquote:
ietsje maarquote:
We doen songfestivalmuziek, maar ook gewone andere leuke nummers hoor, dus voor jou mag er echt wel wat tussenquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:33 schreef Loveless85 het volgende:
Nee joh, het is toch een songfestival partijtje
Ik weet datquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:38 schreef Greys het volgende:
Oh Ll, nu je er toch bent.
Feyenoord pleurde onlangs ergens uit. En ik weet niet waaruit.
Maar betekent dat dat ze niet meer hoeven spelen op 15 september?
Weet iemand dat?
Oh.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet dat
Ze moeten wel op de 15e
Want ze zouden alleen heel misschien niet moeten als ze eerder die week in Europa zouden moeten en dat moeten ze sowieso niet doordat ze er dus uitgepleurd zijn laatst
Oehw! En dat we dan samen DAWNNNNNNNNNNN zingen en er heel geil bij kijken!quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Even een Mrazje toevoegen.
Mraz - Life is wonderful
naaahhh ik win het van jequote:
inderdaad. Wr gaan voor de lol!quote:
Jup, is gewoon competitie, niks Europees ofzo, daar liggen ze inderdaad al uit, en da's vaak /altijd doordeweeksquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet dat
Ze moeten wel op de 15e
Want ze zouden alleen heel misschien niet moeten als ze eerder die week in Europa zouden moeten en dat moeten ze sowieso niet doordat ze er dus uitgepleurd zijn laatst
Nee hoor, geluid voetbal uit had Henk al gezegdquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, is gewoon competitie, niks Europees ofzo, daar liggen ze inderdaad al uit, en da's vaak /altijd doordeweeks
Dus van 2030 - 2230 muziek uit?
Ik ga alvast boodschappen doen voor volgende weekquote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga alvast boodschappen doen voor volgende week
Zoveel als je wiltquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:58 schreef Ole het volgende:
![]()
![]()
![]()
Van Henk mogen we toch wel vlaggetjes toch Greys?
American Idiot uit het lijstje van Ll is ook leukquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:54 schreef Greys het volgende:
Herreys
Gangnam Style
Euphoria
Belle
Mraz - Wordplay
Rickroll
Helene (Dulles en Smit)
Ll: Can I Play With Madness (enige die ik herken)
Ll: Beautiful Dangerous (omdat me dat doet denken aan Weelderig Waardeloos)
Ll: Silverfuck (omdat leuke titel)
Ll: Freak on a Leash (omdat leuke titel)
Ll: Basket Case (omdat leuke titel)
Bad Romance (hoi LL!)
Overtones
Is niet erg, het is erger om niet te weten wat een Lachie is.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:39 schreef Greys het volgende:
Ik pieste 2 seconden voor je dit postte haast in mijn broek omdat ik ging youtuben en daar achter kwam![]()
![]()
![]()
volgende keer smokkelen we ze mee de studio in!quote:
had je uiteindelijk van Henk mijn memory stick nog terug gekregen, die had ik daar laten liggen vorige keer, en daar staat heel veel op qua muziekquote:
Ja heb ik! En die neem ik weer mee!quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
had je uiteindelijk van Henk mijn memory stick nog terug gekregen, die had ik daar laten liggen vorige keer, en daar staat heel veel op qua muziek
Huh? Op FB? Niks gezien?quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je dat clipje nog geluisterd waar ik je in getagged heb?
Vind jij het ook niet Mrazeriaans?Dit had Jason ook met Toca kunnen doen bedoel ik!
quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:19 schreef Qwea het volgende:
Voorraad aangevuldinc shizzle voor de orgasme van de 15de
Ja!quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:42 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
Oh en ik heb je nogmaals getagged bij het liedje op FB.
Nu wel?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:13 schreef Muis006 het volgende:
Nog een weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek
Spuit 11quote:
quote:
Omdat eigen bedquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
IK HEB ER ZIN IN!
Waarom blijf je niet slapen
Ik heb ook eigen bedquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Omdat eigen bed
En omdat sparen voor vakantie
Je fotocameraquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:31 schreef Ynske het volgende:
14 uur, gaat me lukken om dan daar te zijn
heb er zin in!
zijn er nog dingen die ik mee moet/kan nemen?
dealquote:
Als het kan hoorquote:
Ooh echt? Dan neem ik de mijne denk ook meequote:Op zaterdag 8 september 2012 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het kan hoorJe hebt bij Henk achter de bar goede plekkies om hem weg te leggen als je er klaar mee bent en er niet op wilt hoeven letten
Er zullen met foons enzo ook wel weer wat foto's gemaakt worden, maar vorige keer hadden we na afloop een photobucket waar iedereen zijn/haar pics in gooide en dat was zo tof, die hele berg foto's
jaja mn zusje zei 'je ziet bijna geen verschil met je voeten'quote:
Ik moest ook twee keer kijkenquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jaja mn zusje zei 'je ziet bijna geen verschil met je voeten
lolwhut? Ik denk dat dat best mee gaat vallen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb er zin an, ben er alleen nog niet uit of ik in een outfit kom en wat deze dan zal zijn
denk dat ik de enige zal zijn en dat hoeft ook weer niet
En recht door zee dan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
lolwhut? Ik denk dat dat best mee gaat vallen.![]()
Er is links en rechts driftig ingekocht.
Uhm... 42?quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jaja mn zusje zei 'je ziet bijna geen verschil met je voeten'
Ezelsoren?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:41 schreef tombolafan het volgende:
Oh mn moeder brengt net een doos
als oppasneefje naar bed is zal ik foto's maken
Een doos met wat?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:41 schreef tombolafan het volgende:
Oh mn moeder brengt net een doos
als oppasneefje naar bed is zal ik foto's maken
OOOOOOOOOOOOOOOH.quote:
quote:
Dan heeft hij geen ballen meerquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Over een week zitten we aan Henk zijn ballen.
Dan kooptie maar nieuwe.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan heeft hij geen ballen meer, alles weg zou moeder Smit zeggen
Another one bites the dust.quote:
Are you ready hey, are you ready for thisquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:46 schreef Qwea het volgende:
Ooh god, Greys krijgt zo een mental breakdown heur
Waarom niet?quote:
Dat klinkt engquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:20 schreef indaha het volgende:
Nou dan post ik maar gauw anders komt dit topic niet vol en in ben benieuwd naar Tombo's doos![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |