nog andere ideeen?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou mijn hoop niet op een tv programma vestigen maar gewoon wat vaker er op uit gaan.
Ga een sociaal leven opbouwen.
Er zijn plekken genoeg waar je heen kunt gaan.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:52 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nog andere ideeen?
heb niet echt een begin voor een sociaal leven hier
en ik heb nergens om heen te gaan.
hier ben ik denk een jaar of 2 terug nog naar de kroeg geweest, niets aan overgehoudenquote:Op donderdag 13 september 2012 00:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zijn plekken genoeg waar je heen kunt gaan.
Ga naar een kroeg, ga naar de sportschool, bij een vereniging etc etc
Ik kom al vanaf mijn 15e wekelijks in de kroeg en heb er ook geen relatie aan over gehouden.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:54 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hier ben ik denk een jaar of 2 terug nog naar de kroeg geweest, niets aan overgehouden
ja ik weet, ik heb er ook geen relaties aan over gehouden.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kom al vanaf mijn 15e wekelijks in de kroeg en heb er ook geen relatie aan over gehouden.
Wel heel veel sociale contacten
kroeg sportschool, vereniging heb ik al zo vaak gehoord.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zijn plekken genoeg waar je heen kunt gaan.
Ga naar een kroeg, ga naar de sportschool, bij een vereniging etc etc
Wat vind of lijkt je leuk om te doen maar durf je niet?quote:Op donderdag 13 september 2012 01:19 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
kroeg sportschool, vereniging heb ik al zo vaak gehoord.
maar ik weet niet hoe dat moet ofzo, of ik weet geen goede dingen voor me.
zijn er nog meer ideeen?
Dus? Dat doet bijna iedereen. En als je vanuit jezelf al niet zo sociaal bent ga je zeker geen contacten krijgen in een stembureau.quote:ik dacht vanmiddag wel dat ik misschien moest gaan stemmen om eens ergens te komen. was dat een goed idee?
het ging dit jaar weer netzoals een boel andere activiteiten, ik kwam alleen, , ik ging het stemgebouw in, ik stemde , en ik ging weer alleen naar huis.
Je gaat naar de kroeg/sportschool/vereniging, ziet iemand staan en je zegt 'hoi'. Zo werkt dat.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:19 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
kroeg sportschool, vereniging heb ik al zo vaak gehoord.
maar ik weet niet hoe dat moet ofzo, of ik weet geen goede dingen voor me.
zijn er nog meer ideeen?
ik dacht vanmiddag wel dat ik misschien moest gaan stemmen om eens ergens te komen. was dat een goed idee?
het ging dit jaar weer netzoals een boel andere activiteiten, ik kwam alleen, , ik ging het stemgebouw in, ik stemde , en ik ging weer alleen naar huis.
Vraag: Wat doe je eraan om dit op te lossen? Of accepteer je het zoals het is? Liegen gaat nóóit werken. Vrouwen zien daar zo doorheen en je houdt het niet vol. En als ze erachter komt? Reken er maar op dat ze nooit meer om kijkt.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:27 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hallo. die woorden uitkering en probleempjes enzo staan niet zo goed op me relatieplanet-profiel. en bijna niemand anders heeft het erop staan.
Onzeker en verknipt zelfbeeld. Doe er wat mee meid, ik heb écht medelijden met je vriend. Zoek professionele hulp. Geen enkele respecterende man zou iets met je willen als hij de ware 'jij' zou kennen. Dit wil je toch niet?quote:Op maandag 10 september 2012 23:46 schreef Volgut het volgende:
En ik geloof ook niet in de oprechtheid van mannen naar mij toe. Ik heb altijd het idee dat mannen mij leuk vinden om mijn uiterlijk (en nee dat is echt niet om op te scheppen want ik ken de fokmentaliteit) want ik heb nogal een gecompliceerd innerlijk waar veel mannen stiekem een hekel aan hebben omdat ik nogal hard ben, kut grapjes maak (zelfspot heus wel), cynisch, sarcastisch en nou ja, gewoon niet altijd even aardig. Kunnen veel mensen ook niet handelen (maar ik ben wel lief hoor). Misschien moet ik veranderen maar volgens mij ben ik zo. Ennnnn tja, het is ook gewoon zo dat mensen op mij afkomen door uiterlijk en pogingen doen door mijn uiterlijk en niet kijken naar het innerlijk. En dat is iets wat redelijk vervelend is want dan weet je ook niet wat gemeend is en wat niet. Denk zelfs dat ik vriendinnen heb door uiterlijk en dat als ik er anders uitzag ik wel een hele andere vriendenkring had gehad over het algemeen. Nou, mijn frustraties.
Ik zit daar sinds 2008 en het heeft me mijn eerste en enige date ooit opgeleverd. Dat was helaas ook het enige succes. Ik weet niet precies waarom, maar het werkt niet echt goed neequote:Op donderdag 6 september 2012 22:01 schreef Myraela het volgende:
PaiQ.Hebben jullie daar nu echt succes?
Als meisje was het afschuwelijk daar te zitten, constant chatverzoeken omdat de man/vrouw verhouding gewoon totaal niet gelijk is. En ik zie graag meteen foto's.
Laat maarquote:Op donderdag 13 september 2012 12:42 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Onzeker en verknipt zelfbeeld. Doe er wat mee meid, ik heb écht medelijden met je vriend. Zoek professionele hulp. Geen enkele respecterende man zou iets met je willen als hij de ware 'jij' zou kennen. Dit wil je toch niet?
of; Troll... kan ook.
Nou, ik vind mezelf wel een leuk persoonquote:Op donderdag 13 september 2012 12:42 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Onzeker en verknipt zelfbeeld. Doe er wat mee meid, ik heb écht medelijden met je vriend. Zoek professionele hulp. Geen enkele respecterende man zou iets met je willen als hij de ware 'jij' zou kennen. Dit wil je toch niet?
of; Troll... kan ook.
Wat ben je toch een pareltjequote:Op zaterdag 15 september 2012 15:51 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nou, ik vind mezelf wel een leuk persoon. Het is dus niet dat ik kapot aan het gaan ben van onzekerheid. Ik twijfel veel, denk veel na, over analyseer van alles en ben wantrouwend. Het is - denk ik - wel zo dat ik met leuke mannen ga om zo weer eens bevestiging te krijgen en een - soort van - frustraties te uiten. Ik heb ook mannen die ik gebruik als praatpaal.
Geen idee,quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:49 schreef Lot88 het volgende:
Ik begin maandag op mijn nieuwe werk. Tijdens de sollicitatie procedure was de teamleider een aantal keer naar mij aan t knipogen.. Knipogen mannen ook wel ns zomaar ? Of heeft dat wel n reden?!
Mannen knipogen alleen zomaar met twee ogen, dit heet ook wel knipperen. Met 1 oog kan maar 1 ding betekenenquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:49 schreef Lot88 het volgende:
Ik begin maandag op mijn nieuwe werk. Tijdens de sollicitatie procedure was de teamleider een aantal keer naar mij aan t knipogen.. Knipogen mannen ook wel ns zomaar ? Of heeft dat wel n reden?!
wat danquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mannen knipogen alleen zomaar met twee ogen, dit heet ook wel knipperen. Met 1 oog kan maar 1 ding betekenen
Hij vindt je leuk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wat dan? Ik raakte er best wel n beetje van in de war namelijk
Ga gewoon eens met hem praten, wie weet is hij wel de man die je loon bepaaldquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wat dan? Ik raakte er best wel n beetje van in de war namelijk
Whehe nee dat doeiti niet. Hij is overigens wel leuk alleen toen ik hoorde dati 35 wasquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ga gewoon eens met hem praten, wie weet is hij wel de man die je loon bepaald
Denk gewoon die leeftijd weg en kijk hoe oud hij zich voeltquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Whehe nee dat doeiti niet. Hij is overigens wel leuk alleen toen ik hoorde dati 35 was
We zullen zien hoe hij is als hij mijn ''baas'' is aankomende weekquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denk gewoon die leeftijd weg en kijk hoe oud hij zich voelt
Ik zoek er niets achter ik vraag enkel of er mannen zijn die dit zomaar doen of dat het een reden heeft.quote:
Ik zou niet zomaar een onbekende vrouw een knipoog geven. Ik doe dat alleen maar bij een andere context en dan alleen maar als we elkaar al langer kennen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik zoek er niets achter ik vraag enkel of er mannen zijn die dit zomaar doen of dat het een reden heeft.
Er zijn mannen die dat zomaar doen jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik zoek er niets achter ik vraag enkel of er mannen zijn die dit zomaar doen of dat het een reden heeft.
Waarom zouden ze dat doen dan? Lijkt mij een typisch gevalletje hengeltje uitwerpenquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zijn mannen die dat zomaar doen ja
Hij legde nogal de nadruk op t feit dati vrijgezel was. Toen ik mijn beschikbaarheid moest doorgeven vroeg hij of ik geen vriend had omdat ik zoveel uren als beschikbaarheid had opgegevenquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou niet zomaar een onbekende vrouw een knipoog geven. Ik doe dat alleen maar bij een andere context en dan alleen maar als we elkaar al langer kennen.
Als ik je verhaal zo lees, denk ik dat hij je leuk vindt.
Neuh, ze proberen zich gewoon een beetje als je maatje neer te zetten, partners in crime zeg maar.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen dan? Lijkt mij een typisch gevalletje hengeltje uitwerpen
Tja dan wordt het verdacht jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:10 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Hij legde nogal de nadruk op t feit dati vrijgezel was. Toen ik mijn beschikbaarheid moest doorgeven vroeg hij of ik geen vriend had omdat ik zoveel uren als beschikbaarheid had opgegeven
Die knipogen dan meestal maar 1 keer. Lott vertelde dat deze gozer dat meermalen deed. Vandaar dat ik denk dat hij een oogje op haar heeftquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh, ze proberen zich gewoon een beetje als je maatje neer te zetten, partners in crime zeg maar.
Nooit opgevallen? Van die kerels die een opmerking maken en vervolgens knipogen?
het was een sollicitatie gesprek met een stuk of 15 mensen in 1 zaaltjequote:Op zaterdag 15 september 2012 18:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh, ze proberen zich gewoon een beetje als je maatje neer te zetten, partners in crime zeg maar.
Nooit opgevallen? Van die kerels die een opmerking maken en vervolgens knipogen?
Klinkt alsof hij denkt dat jij een verlegen typetje bent dat makkelijk is in te palmen!quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:10 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Hij legde nogal de nadruk op t feit dati vrijgezel was. Toen ik mijn beschikbaarheid moest doorgeven vroeg hij of ik geen vriend had omdat ik zoveel uren als beschikbaarheid had opgegeven
Prima dan niet. Morgen doet hij je een huwelijksaanzoek.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
het was een sollicitatie gesprek met een stuk of 15 mensen in 1 zaaltjeer waren geen ''partners in crime''
15 man? Meestal is een sollicitatiegesprek toch 1 op 1? Of ben ik nu ouderwets?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
het was een sollicitatie gesprek met een stuk of 15 mensen in 1 zaaltjeer waren geen ''partners in crime''
Denk idd dati dat vermoed omdat ik het moment van t gesprek ziek was en dus wat trager reageerde dan normaal. Maar daar komt hij dan snel genoeg achterquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt alsof hij denkt dat jij een verlegen typetje bent dat makkelijk is in te palmen!
Zolang hij maar niet "hard to get rid off" gaat spelenquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Denk idd dati dat vermoed omdat ik het moment van t gesprek ziek was en dus wat trager reageerde dan normaal. Maar daar komt hij dan snel genoeg achter
Man man wat kan jij zeikerig reageren. Morgen is het zondag en werk ik dus niet. En ik ben nuchter genoeg om te weten dat als iemand naar je knipoogt het niet per direct een huwelijksaanzoek noch een relatie noch een date betekend.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Prima dan niet. Morgen doet hij je een huwelijksaanzoek.
Waar maak je je dan druk om?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:16 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Man man wat kan jij zeikerig reageren. Morgen is het zondag en werk ik dus niet. En ik ben nuchter genoeg om te weten dat als iemand naar je knipoogt het niet per direct een huwelijksaanzoek noch een relatie noch een date betekend.
Was ook voor mij de eerste keer dat ik met 15 man tegelijk een sollicitatie gesprek had. Het was een beetje onwennig eerst maar uiteindelijk een hele ontspannen sfeer.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
15 man? Meestal is een sollicitatiegesprek toch 1 op 1? Of ben ik nu ouderwets?
IK maak mij niet druk. Ik vroeg enkel of mannen een soort codetaal oid hadden mbt knipogen. JIJ bent de gene die mogelijk je eigen reactie interpreteert in de situatie ofzoquote:
Tuurlijk hebben we codes. Maar die gaan we niet hier uit de doeken doen. Wat denk jij nou?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
IK maak mij niet druk. Ik vroeg enkel of mannen een soort codetaal oid hadden mbt knipogen. JIJ bent de gene die mogelijk je eigen reactie interpreteert in de situatie ofzo
Kunnen we net zo goed wel doen Kaneel, die van ons werken toch nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben we codes. Maar die gaan we niet hier uit de doeken doen. Wat denk jij nou?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben we codes. Maar die gaan we niet hier uit de doeken doen. Wat denk jij nou?
Ja mannen hebben een codetaal die ze al eeuwen heel goed geheim weten te houden voor de vrouwen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
IK maak mij niet druk. Ik vroeg enkel of mannen een soort codetaal oid hadden mbt knipogen. JIJ bent de gene die mogelijk je eigen reactie interpreteert in de situatie ofzo
Maar ik vind jou wel liefquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kunnen we net zo goed wel doen Kaneel, die van ons werken toch niet
Weet ik toch, ik reageerde eigenlijk alleen maar omdat jij het wasquote:
Jouw wenkbrauwen zijn dan ook gewoon über-flexibelquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Tevens mannen die niet gewoon met hun wenkbrauwen spelen in plaats van een knipoog te geven
Moeilijk hé, normaal antwoord geven op een vraag? Of gewoon geen antwoord geven als je niets zinnigs te melden hebt?quote:
Tja ik heb er serieus op lopen oefenen maar mijn gezicht werkt niet meequote:Op zaterdag 15 september 2012 18:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Tevens mannen die niet gewoon met hun wenkbrauwen spelen in plaats van een knipoog te geven
Volgens mij had ik allang antwoord gegeven.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:24 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Moeilijk hé, normaal antwoord geven op een vraag? Of gewoon geen antwoord geven als je niets zinnigs te melden hebt?
Ja, daar heb je weer helemaal gelijk in.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kunnen we net zo goed wel doen Kaneel, die van ons werken toch niet
Ik had een heel bericht getikt, maar ik heb eigenlijk helemaal niet zo'n zin om te fokken!quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, daar heb je weer helemaal gelijk in.
Falers zullen falen.
Ik vat het niet vervelend op, je gooit alleen met hele zware termen waar je volgens mij niet helemaal van weet wat het daadwerkelijk is. Een psychopaat is o.a. een persoon die absoluut geen rekening houdt met de gevoelens van andere personen, als ik een psychopaat zou zijn, zou ik hier niet eens bij stilstaan en zou het mij helemaal niets interesseren en zou ik mijn frustraties ook niet op een forum gooien. Ik heb vaak wel spijt als ik iemand heb pijn gedaan en wil mensen ook helemaal niet bewust kwetsen.Ik moet wel zeggen dat het mij meer doet zodra ik bijvoorbeeld een goede vriendin of een familielid kwets dan dat ik zomaar een persoon waar ik oppervlakkig contact (voor mij dan) mee heb gehad kwets; maar is dat niet logisch? Ik heb absoluut geen opgeblazen zelfvertrouwen, ik ben ook gewoon onzeker over mezelf maar ik weet gewoon dat ik er goed uitzie en verder weet ik dat veel mensen mij gewoon leuk vinden hoewel ik dus ook gewoon mijn twijfels heb. Anti sociaal ben ik al helemaal niet (waar baseer je dat eigenlijk op?) aangezien ik nauwelijks problemen met mensen heb en eigenlijk een heel normaal leven leid. Ik weet mezelf ook wel te gedragen en ben ook gewoon sociaal in allerlei situaties, hoewel ik ook wel eens verlegen kan zijn hoor. Het is meer dat ik altijd gezeik heb met mannen en mannen mij nooit weten te interesseren waardoor ik uit verveling spelletjes ga spelen met zulke mannen (als ze wel een beetje leuk zijn), af en toe mannen kwets door spelletjes en ga zo maar door. Ik weet echt niet 'wat' dat is, misschien ben ik de juiste persoon niet tegengekomen, misschien ben ik te kieskeurig, misschien is het gewoon mijn leeftijd?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:42 schreef roetmop het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoeld, maar je klinkt en schrijft een beetje als een psychopaat. Als in psychopathologisch: weinig empathie, opgeblazen zelfvertrouwen, anti-sociaal.
Maar in ieder geval goed dat je zo eerlijk bent.
Uit verveling spelletjes gaat spelen? Misschien heb je qua man gewoon wat meer uitdaging nodig?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:54 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ik vat het niet vervelend op, je gooit alleen met hele zware termen waar je volgens mij niet helemaal van weet wat het daadwerkelijk is. Een psychopaat is o.a. een persoon die absoluut geen rekening houdt met de gevoelens van andere personen, als ik een psychopaat zou zijn, zou ik hier niet eens bij stilstaan en zou het mij helemaal niets interesseren en zou ik mijn frustraties ook niet op een forum gooien. Ik heb vaak wel spijt als ik iemand heb pijn gedaan en wil mensen ook helemaal niet bewust kwetsen.Ik moet wel zeggen dat het mij meer doet zodra ik bijvoorbeeld een goede vriendin of een familielid kwets dan dat ik zomaar een persoon waar ik oppervlakkig contact (voor mij dan) mee heb gehad kwets; maar is dat niet logisch? Ik heb absoluut geen opgeblazen zelfvertrouwen, ik ben ook gewoon onzeker over mezelf maar ik weet gewoon dat ik er goed uitzie en verder weet ik dat veel mensen mij gewoon leuk vinden hoewel ik dus ook gewoon mijn twijfels heb. Anti sociaal ben ik al helemaal niet (waar baseer je dat eigenlijk op?) aangezien ik nauwelijks problemen met mensen heb en eigenlijk een heel normaal leven leid. Ik weet mezelf ook wel te gedragen en ben ook gewoon sociaal in allerlei situaties, hoewel ik ook wel eens verlegen kan zijn hoor. Het is meer dat ik altijd gezeik heb met mannen en mannen mij nooit weten te interesseren waardoor ik uit verveling spelletjes ga spelen met zulke mannen (als ze wel een beetje leuk zijn), af en toe mannen kwets door spelletjes en ga zo maar door. Ik weet echt niet 'wat' dat is, misschien ben ik de juiste persoon niet tegengekomen, misschien ben ik te kieskeurig, misschien is het gewoon mijn leeftijd?
Ze bedoelt met hun hart, dat lijkt me uitdaging genoegquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uit verveling spelletjes gaat spelen? Misschien heb je qua man gewoon wat meer uitdaging nodig?
"Spelletjes" spelen doe je alleen maar met mensen waar je geen respect voor hebt. Tenminste, zo zie ik het.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ze bedoelt met hun hart, dat lijkt me uitdaging genoeg
Ach ja vind het ook niet goed van haar maar ja. Wat je zegt klopt ja. Maar goed bedoel je merkt het wel als een meid zit te fucken met je en anders is het voor die mannen een goede les of het boeit ze niet zoveel. Mooi voor haar dat ze mannen kan krijgen toch. Maar ja haar karakter is misschien nog wat jeugdig of wat negatief ingesteld als ze mannen zo behandelt maar ja zo werkt de wereld nou eenmaal somsquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
"Spelletjes" spelen doe je alleen maar met mensen waar je geen respect voor hebt. Tenminste, zo zie ik het.
Misschien heeft zij gewoon geen respect voor mensen die niet aan haar verwachtingen voldoen?
En wie weet, weet zijzelf niet eens wat haar verwachtingen zijn.
Veranderen hoeft ze toch niet, ze komt toch wel aan de man.
Maar aan de andere kant, ze post nu wel hier, dat geeft toch weer aan dat er wat kriebelt.
Maar goed, echt weten doe ik het natuurlijk niet, ik ken haar situatie natuurlijk ook niet.
Misschien is zij wel gewoon een bitch? Weten wij veel?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ach ja vind het ook niet goed van haar maar ja. Wat je zegt klopt ja. Maar goed bedoel je merkt het wel als een meid zit te fucken met je en anders is het voor die mannen een goede les of het boeit ze niet zoveel. Mooi voor haar dat ze mannen kan krijgen toch. Maar ja haar karakter is misschien nog wat jeugdig of wat negatief ingesteld als ze mannen zo behandelt maar ja zo werkt de wereld nou eenmaal soms
Geen idee, verder nog nooit posts van haar gezien. Maar ja neigt toch een beetje naar nee he als je leest dat je misschien gefucked wordt en als praatpaal wordt gebruiktquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien is zij wel gewoon een bitch? Weten wij veel?
Ik zou ik elk geval voor geen goud in zo'n vrouw willen investeren.
Jij wel dan?
Zelf ben ik niet zo van de ONS's, maar we begrijpen elkaar perfect denk ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Geen idee, verder nog nooit posts van haar gezien. Maar ja neigt toch een beetje naar nee he als je leest dat je misschien gefucked wordt en als praatpaal wordt gebruiktMaar ja investeren voor een one night stand ach dat kan nog wel, is niet zo dat ik mentaal kapot daarvan ga ofzo hehe
Ja voor een relatie is zo'n persoon niet zo geschikt vrees ik neequote:Op zaterdag 15 september 2012 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zelf ben ik niet zo van de ONS's, maar we begrijpen elkaar perfect denk ik
Met investeren bedoelde ik dan ook meer investeren in een duurzame relatie.
Alleen jammer voor mij dat ik gewoon de juiste vrouw maar niet tegen kom
Nou, dat valt me dan behoorlijk tegen!quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja voor een relatie is zo'n persoon niet zo geschikt vrees ik neeWoordje duurzaam in combinatie met haar zit ergens in het woordenboek bij dodelijke bijeffecten denk ik. En gewoon doorzoeken hé, op elk potje past een dekseltje en dat soort crap. Maar is wel zo er zijn zoveel vrouwen, altijd wel 1 tussen
Nou misschien herkent een vrouw van fok zich wel in deze omschrijving en heb je zo beetquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, dat valt me dan behoorlijk tegen!
Sowieso val ik niet op het bitcherige type dat vol is van zichzelf en toch wel makkelijk aan de man kan komen (dan valt gelijk al 90% van de vrouwen af). Dan is er nog leeftijdsverschil (ook niet onbelangrijk), of ze zijn bezet (ook niet onbelangrijk!) of ze kijken liever verder of ze een vettere vis kunnen vangen. Ik heb niet veel te bieden qua geld (hoppa! Valt weer een hele zooi af).
Ik wil gewoon een rustig leventje hebben, zonder al te veel poespas, met iemand die het met mij zeg maar vol kan houden en geduld met me heeft (en nog meer afvallers) en last but not least, iemand die geen kinderen heeft (en daar gaan dan de "oeps! ik ben zwanger!" gevalletjes -_-).
Er blijft niet veel over zo.
Owja, en ik wil gewoon latten. En ze moet niet te ver bij me vandaan wonen. Hoeveel partners ze voor mij heeft gehad zal me worst wezen trouwens. Zolang ze maar geen SOA heeft of zo, daar zit ik niet op te wachten!
En uiterlijk zal me ook worst wezen (niet dat ik sowieso veel te kiezen heb), zolang ze maar niet über-lelijk is. En ze moet wel een stel hersens hebben want ik val wel op intelligente vrouwen
. Die zijn ook wat rationeler heb ik gemerkt, gaan wat minder snel op die primaire vrouwengevoelens af of zo.
Je kunt er als het ware gewoon mee onderhandelen zonder dat die rare vrouwendingetjes in de weg gaan zitten (meestal krijg je dan een antwoord als "ik weet het niet!")
Ahaha! Nou, m'n DM box blijft aardig stil hoorquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou misschien herkent een vrouw van fok zich wel in deze omschrijving en heb je zo beetmaar 90% bitch valt toch wel wat mee? Denk eerder 30%ofzo. Alsnog teveel maar ja
en wat je zegt over 'ik weet het niet' herken ik vooral van het voorstellen om dingen te gaan doen
dat werd wel irritant bij een ex van me op den duur
Ach ja er is altijd baas boven baasquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ahaha! Nou, m'n DM box blijft aardig stil hoor
Sowieso verwacht ik niet iemand hier tegen te komen, er zijn gewoon te veel leukere jongens/mannen hier die een stuk sneller zijn dan ik (ik ben gewoon zo sloom als het om versieren gaat -_- ).
gelukkig heb ik wel exen, dus een complete newbie ben ik godzijdank niet
Ik krijg niet eens de restjesquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ach ja er is altijd baas boven baas
Ow auw. Nou ja zoals ze in mean girls 2 zeggen if you want to win the race then you have to be in it. Dus niet getreurd, gewoon beginnen met versieren en op dingen te letten enzo en dan heb je zo een restje en daarna een lekkerder restje en dan werk je jezelf omhoog in de voedselketenquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens de restjes
nuff said
Op dingen letten? Ik kom in het dagelijks leven zowat niks tegen. Ben eergister voor het 1st sinds tijden wezen sporten, maar daar was ik zowat de jongste. Zat niks interessants tussen helaasch.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow auw. Nou ja zoals ze in mean girls 2 zeggen if you want to win the race then you have to be in it. Dus niet getreurd, gewoon beginnen met versieren en op dingen te letten enzo en dan heb je zo een restje en daarna een lekkerder restje en dan werk je jezelf omhoog in de voedselketen
De SC is hier heloef [SC Relaties] #181 We leven in een vrij land (waarvoor dank)quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:57 schreef heloef het volgende:
Mean Girls
Toen Lindsey Lohan nog normaal was.
Niet echt, behalve dat alles prima gaat. Maar dat was het wel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De SC is hier heloef [SC Relaties] #181 We leven in een vrij land (waarvoor dank)
Of...heb je soms wat te melden hiero?
Mijn plan om bij de sportvereniging iemand tegen te komen zijn ook in duigen gegaanquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet echt, behalve dat alles prima gaat. Maar dat was het wel.
Na je eerste keer sporten weer direct al in duigen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn plan om bij de sportvereniging iemand tegen te komen zijn ook in duigen gegaan
Maar ik heb tenminste wel lekker gesport, heb nu nog spierpijn lol
Overdrijven is ook een vak hequote:Op donderdag 13 september 2012 12:40 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Vraag: Wat doe je eraan om dit op te lossen? Of accepteer je het zoals het is? Liegen gaat nóóit werken. Vrouwen zien daar zo doorheen en je houdt het niet vol. En als ze erachter komt? Reken er maar op dat ze nooit meer om kijkt.
Mijn advies: Zoek actief werk (en dat is er vast wel), ga naar de sportschool en verbeter je lichaam (en daarbij ook je zelfvertrouwen), socialise meer en zoek een club waar je sociale contacten op kan doen. Als je dat voor elkaar hebt, ga dan eens kijken naar een relatie.
Op dit moment denk ik niet dat een relatie is wat je nodig hebt, het zal niets oplossen voor je huidige problemen. Een relatie is voor erbij, niet om je leven zin te geven.
Heb jij eigenlijk wel behoefte aan een vriendin? Want het klinkt alleen maar alsof je zo min mogelijk wil aanpassen en het helemaal in jouw leventje moet passen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, dat valt me dan behoorlijk tegen!
Sowieso val ik niet op het bitcherige type dat vol is van zichzelf en toch wel makkelijk aan de man kan komen (dan valt gelijk al 90% van de vrouwen af). Dan is er nog leeftijdsverschil (ook niet onbelangrijk), of ze zijn bezet (ook niet onbelangrijk!) of ze kijken liever verder of ze een vettere vis kunnen vangen. Ik heb niet veel te bieden qua geld (hoppa! Valt weer een hele zooi af).
Ik wil gewoon een rustig leventje hebben, zonder al te veel poespas, met iemand die het met mij zeg maar vol kan houden en geduld met me heeft (en nog meer afvallers) en last but not least, iemand die geen kinderen heeft (en daar gaan dan de "oeps! ik ben zwanger!" gevalletjes -_-).
Er blijft niet veel over zo.
Owja, en ik wil gewoon latten. En ze moet niet te ver bij me vandaan wonen. Hoeveel partners ze voor mij heeft gehad zal me worst wezen trouwens. Zolang ze maar geen SOA heeft of zo, daar zit ik niet op te wachten!
En uiterlijk zal me ook worst wezen (niet dat ik sowieso veel te kiezen heb), zolang ze maar niet über-lelijk is. En ze moet wel een stel hersens hebben want ik val wel op intelligente vrouwen
. Die zijn ook wat rationeler heb ik gemerkt, gaan wat minder snel op die primaire vrouwengevoelens af of zo.
Je kunt er als het ware gewoon mee onderhandelen zonder dat die rare vrouwendingetjes in de weg gaan zitten (meestal krijg je dan een antwoord als "ik weet het niet!")
Ja, die behoefde heb ik wel. En dat mket het aanpassen daar zit nog een heel verhaal achter.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel behoefte aan een vriendin? Want het klinkt alleen maar alsof je zo min mogelijk wil aanpassen en het helemaal in jouw leventje moet passen.
Dat is behalve onmogelijk ook nog eens verdomd saai.
Er komen vooral oudere en jongere spelers, niet echt bepaald veel leeftijdsgenoten. Maar goed, ik heb tenminste wel lekker genoten en ga volgende week gewoon weerquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Na je eerste keer sporten weer direct al in duigen?Hoe verlies je je hoop zo snel?
Ik denk dat je mijn tekst moet bekijken in het perspectief van wat er gequote staat. Nu ga je iets uit zijn verband trekken om te laten zien dat iets normaal is.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:10 schreef justme1234 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak he
Dus iemand die een uitkering heeft en misschien op andere vlakken wat problematiek heeft kan niet gaan daten? Reinste onzin natuurlijk
Werkeloosheid is normaal tegenwoordig, al helemaal in crisis tijd.
Net of het alleen mogelijk is, als je hele leven op de rail is.
Moet je eens kijken hoeveel vrouwen er alleen zijn met kids, drama hebben gehad in het verleden etc.
Geloof niet in al dat fake gedoe wat er staat op de profielen, iedereen heeft een bagage.
Ik ben zelf ook met daten bezig, heb momenteel ook geen werk.
So what? En je hoeft bepaalde dingen niet te zeggen op een date of chat he.
Spannend! Wat zou hier gestaan hebben.quote:
Dat is wel een onoverkomelijk probleem inderdaad. Het is natuurlijk onmogelijk om te zeggen dat je haar leuk vind en of ze wat met je wil gaan doen...quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:11 schreef Catch_me het volgende:
begin met versieren, dat gaat dus voor sommige mensen niet.
Voorbeeld: vind een meisje uit mijn klas wel leuk, zit bijna elke dag met haar in de metro. Zodra ik haar IRL zie interesseert het mij ineens niet meer en kan ik het alleen zakelijk over de opleiding/werk hebben
Dat herken ik wel, dan sta ik met diegene te praten en denk ik "het is de moeite niet waard"quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:11 schreef Catch_me het volgende:
begin met versieren, dat gaat dus voor sommige mensen niet.
Voorbeeld: vind een meisje uit mijn klas wel leuk, zit bijna elke dag met haar in de metro. Zodra ik haar IRL zie interesseert het mij ineens niet meer en kan ik het alleen zakelijk over de opleiding/werk hebben
Ik zou niet meteen zeggen "Hoi ik vind je leuk ga je mee naar de film?"quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:17 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Dat is wel een onoverkomelijk probleem inderdaad. Het is natuurlijk onmogelijk om te zeggen dat je haar leuk vind en of ze wat met je wil gaan doen...
Jah kan ook, punt is je prima wat kan proberenquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou niet meteen zeggen "Hoi ik vind je leuk ga je mee naar de film?"
Dat kan je beter gewoon laten merken.
Niet geschoten is altijd mis natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:20 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Jah kan ook, punt is je prima wat kan proberen
Ik ben al een keer met haar op "date" geweest (waarschijnlijk zag zij het niet eens zo). Vervolgens heb ik nog een keer voorgesteld om een leuke film te kijken. Allemaal prima, maar ze had pas 2 weken later tijd. Uiteraard is hier niks meer van gekomenquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:17 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Dat is wel een onoverkomelijk probleem inderdaad. Het is natuurlijk onmogelijk om te zeggen dat je haar leuk vind en of ze wat met je wil gaan doen...
Ik heb zelf trouwens iets soortgelijks, zodra een meisje in een bar/club me ziet zitten wordt ik standje arrogantje en vind ik haar mij niet waardig. Dan word ik de volgende ochtend wakker en bedenk ik me dat het prima gekund had.
Haha, ja! Ik ga ook wel eens voor hele spannende mannen maar die blijken uiteindelijk ook wel saai omdat het gewoon wordt. En als ik iemand helemaal heb is het sowieso saai. En ik ben ook gewoon jeugdig qua leeftijd (tiener), misschien moet ik het me ook niet zoveel aantrekken en gewoon eens kappen met de mannen en mij focussen op dingen en mensen die ik echt leuk vind en die er echt toe doen. Uiteindelijk heb ik geen kerel nodig en is het slechts geouwehoer en grappig tijdverdrijf.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uit verveling spelletjes gaat spelen? Misschien heb je qua man gewoon wat meer uitdaging nodig?
Problem solvedquote:Op zondag 16 september 2012 00:53 schreef Volgut het volgende:
En ik ben ook gewoon jeugdig qua leeftijd (tiener)
Meisje smste me laatst vlak voor onze afspraak 'just so we're clear, dit is geen date he?' Ik vond het super klote (ze was behoorlijk geil). Maargoed, ff advies gevraagd aan een maat van me, die zei dat het gewoon een frame is waar je het in zet. Het heeft verder helemaal geen invloed op de uitkomst. Ik heb me er vervolgens dus gewoon overheen gezet en uiteindelijk een erg leuke avond met haar gehadquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:30 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Ik ben al een keer met haar op "date" geweest (waarschijnlijk zag zij het niet eens zo). Vervolgens heb ik nog een keer voorgesteld om een leuke film te kijken. Allemaal prima, maar ze had pas 2 weken later tijd. Uiteraard is hier niks meer van gekomen.
En ik zeg liever niet direct dat ik haar leuk vind, ik zie haar waarschijnlijk nog 3 jaar op deze opleiding, geen zin om een flater te slaan.
Het zal overigens ook wel bekend voorkomen dat je thuis helemaal prachtige plannen zit te smeden dat je het vandaag anders aan gaat pakkenmaar uiteindelijk doe je geen fuck en tel je de dagen weer af
![]()
En Fokken/tv kijken/gamen is niet zonde van je tijd?:pquote:Op zondag 16 september 2012 14:30 schreef Catch_me het volgende:
Dat zou ik ook wel willen ja maar zoals Heloef al zei krijg ik op zo'n moment altijd een gevoel 'dat het de moeite niet waard is' of 'dat het zonde van de energie is'
Haha. Waarom.quote:Op zondag 16 september 2012 10:16 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Problem solved
Kom over 10 jaar maar terug.
En ik maar denken dat jij ergens achter in de 20 bent en hard op weg om een verbitterde vrouw te worden die haar leven moet delen met 40 katten, blijk je gewoon nog een halve puber.quote:Op zondag 16 september 2012 00:53 schreef Volgut het volgende:
[..]
Haha, ja! Ik ga ook wel eens voor hele spannende mannen maar die blijken uiteindelijk ook wel saai omdat het gewoon wordt. En als ik iemand helemaal heb is het sowieso saai. En ik ben ook gewoon jeugdig qua leeftijd (tiener), misschien moet ik het me ook niet zoveel aantrekken en gewoon eens kappen met de mannen en mij focussen op dingen en mensen die ik echt leuk vind en die er echt toe doen. Uiteindelijk heb ik geen kerel nodig en is het slechts geouwehoer en grappig tijdverdrijf.
Ha! Nee. Kom ik zo volwassen over?quote:Op zondag 16 september 2012 15:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij ergens achter in de 20 bent en hard op weg om een verbitterde vrouw te worden die haar leven moet delen met 40 katten, blijk je gewoon nog een halve puber.
Ga je dan eens als een tiener gedragen in plaats van allerlei relatieshit benoemen die op jouw leeftijd nog helemaal geen rol speelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |