nog andere ideeen?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou mijn hoop niet op een tv programma vestigen maar gewoon wat vaker er op uit gaan.
Ga een sociaal leven opbouwen.
Er zijn plekken genoeg waar je heen kunt gaan.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:52 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nog andere ideeen?
heb niet echt een begin voor een sociaal leven hier
en ik heb nergens om heen te gaan.
hier ben ik denk een jaar of 2 terug nog naar de kroeg geweest, niets aan overgehoudenquote:Op donderdag 13 september 2012 00:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zijn plekken genoeg waar je heen kunt gaan.
Ga naar een kroeg, ga naar de sportschool, bij een vereniging etc etc
Ik kom al vanaf mijn 15e wekelijks in de kroeg en heb er ook geen relatie aan over gehouden.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:54 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hier ben ik denk een jaar of 2 terug nog naar de kroeg geweest, niets aan overgehouden
ja ik weet, ik heb er ook geen relaties aan over gehouden.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kom al vanaf mijn 15e wekelijks in de kroeg en heb er ook geen relatie aan over gehouden.
Wel heel veel sociale contacten
kroeg sportschool, vereniging heb ik al zo vaak gehoord.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zijn plekken genoeg waar je heen kunt gaan.
Ga naar een kroeg, ga naar de sportschool, bij een vereniging etc etc
Wat vind of lijkt je leuk om te doen maar durf je niet?quote:Op donderdag 13 september 2012 01:19 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
kroeg sportschool, vereniging heb ik al zo vaak gehoord.
maar ik weet niet hoe dat moet ofzo, of ik weet geen goede dingen voor me.
zijn er nog meer ideeen?
Dus? Dat doet bijna iedereen. En als je vanuit jezelf al niet zo sociaal bent ga je zeker geen contacten krijgen in een stembureau.quote:ik dacht vanmiddag wel dat ik misschien moest gaan stemmen om eens ergens te komen. was dat een goed idee?
het ging dit jaar weer netzoals een boel andere activiteiten, ik kwam alleen, , ik ging het stemgebouw in, ik stemde , en ik ging weer alleen naar huis.
Je gaat naar de kroeg/sportschool/vereniging, ziet iemand staan en je zegt 'hoi'. Zo werkt dat.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:19 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
kroeg sportschool, vereniging heb ik al zo vaak gehoord.
maar ik weet niet hoe dat moet ofzo, of ik weet geen goede dingen voor me.
zijn er nog meer ideeen?
ik dacht vanmiddag wel dat ik misschien moest gaan stemmen om eens ergens te komen. was dat een goed idee?
het ging dit jaar weer netzoals een boel andere activiteiten, ik kwam alleen, , ik ging het stemgebouw in, ik stemde , en ik ging weer alleen naar huis.
Vraag: Wat doe je eraan om dit op te lossen? Of accepteer je het zoals het is? Liegen gaat nóóit werken. Vrouwen zien daar zo doorheen en je houdt het niet vol. En als ze erachter komt? Reken er maar op dat ze nooit meer om kijkt.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:27 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hallo. die woorden uitkering en probleempjes enzo staan niet zo goed op me relatieplanet-profiel. en bijna niemand anders heeft het erop staan.
Onzeker en verknipt zelfbeeld. Doe er wat mee meid, ik heb écht medelijden met je vriend. Zoek professionele hulp. Geen enkele respecterende man zou iets met je willen als hij de ware 'jij' zou kennen. Dit wil je toch niet?quote:Op maandag 10 september 2012 23:46 schreef Volgut het volgende:
En ik geloof ook niet in de oprechtheid van mannen naar mij toe. Ik heb altijd het idee dat mannen mij leuk vinden om mijn uiterlijk (en nee dat is echt niet om op te scheppen want ik ken de fokmentaliteit) want ik heb nogal een gecompliceerd innerlijk waar veel mannen stiekem een hekel aan hebben omdat ik nogal hard ben, kut grapjes maak (zelfspot heus wel), cynisch, sarcastisch en nou ja, gewoon niet altijd even aardig. Kunnen veel mensen ook niet handelen (maar ik ben wel lief hoor). Misschien moet ik veranderen maar volgens mij ben ik zo. Ennnnn tja, het is ook gewoon zo dat mensen op mij afkomen door uiterlijk en pogingen doen door mijn uiterlijk en niet kijken naar het innerlijk. En dat is iets wat redelijk vervelend is want dan weet je ook niet wat gemeend is en wat niet. Denk zelfs dat ik vriendinnen heb door uiterlijk en dat als ik er anders uitzag ik wel een hele andere vriendenkring had gehad over het algemeen. Nou, mijn frustraties.
Ik zit daar sinds 2008 en het heeft me mijn eerste en enige date ooit opgeleverd. Dat was helaas ook het enige succes. Ik weet niet precies waarom, maar het werkt niet echt goed neequote:Op donderdag 6 september 2012 22:01 schreef Myraela het volgende:
PaiQ.Hebben jullie daar nu echt succes?
Als meisje was het afschuwelijk daar te zitten, constant chatverzoeken omdat de man/vrouw verhouding gewoon totaal niet gelijk is. En ik zie graag meteen foto's.
Laat maarquote:Op donderdag 13 september 2012 12:42 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Onzeker en verknipt zelfbeeld. Doe er wat mee meid, ik heb écht medelijden met je vriend. Zoek professionele hulp. Geen enkele respecterende man zou iets met je willen als hij de ware 'jij' zou kennen. Dit wil je toch niet?
of; Troll... kan ook.
Nou, ik vind mezelf wel een leuk persoonquote:Op donderdag 13 september 2012 12:42 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Onzeker en verknipt zelfbeeld. Doe er wat mee meid, ik heb écht medelijden met je vriend. Zoek professionele hulp. Geen enkele respecterende man zou iets met je willen als hij de ware 'jij' zou kennen. Dit wil je toch niet?
of; Troll... kan ook.
Wat ben je toch een pareltjequote:Op zaterdag 15 september 2012 15:51 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nou, ik vind mezelf wel een leuk persoon. Het is dus niet dat ik kapot aan het gaan ben van onzekerheid. Ik twijfel veel, denk veel na, over analyseer van alles en ben wantrouwend. Het is - denk ik - wel zo dat ik met leuke mannen ga om zo weer eens bevestiging te krijgen en een - soort van - frustraties te uiten. Ik heb ook mannen die ik gebruik als praatpaal.
Geen idee,quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:49 schreef Lot88 het volgende:
Ik begin maandag op mijn nieuwe werk. Tijdens de sollicitatie procedure was de teamleider een aantal keer naar mij aan t knipogen.. Knipogen mannen ook wel ns zomaar ? Of heeft dat wel n reden?!
Mannen knipogen alleen zomaar met twee ogen, dit heet ook wel knipperen. Met 1 oog kan maar 1 ding betekenenquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:49 schreef Lot88 het volgende:
Ik begin maandag op mijn nieuwe werk. Tijdens de sollicitatie procedure was de teamleider een aantal keer naar mij aan t knipogen.. Knipogen mannen ook wel ns zomaar ? Of heeft dat wel n reden?!
wat danquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mannen knipogen alleen zomaar met twee ogen, dit heet ook wel knipperen. Met 1 oog kan maar 1 ding betekenen
Hij vindt je leuk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wat dan? Ik raakte er best wel n beetje van in de war namelijk
Ga gewoon eens met hem praten, wie weet is hij wel de man die je loon bepaaldquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wat dan? Ik raakte er best wel n beetje van in de war namelijk
Whehe nee dat doeiti niet. Hij is overigens wel leuk alleen toen ik hoorde dati 35 wasquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ga gewoon eens met hem praten, wie weet is hij wel de man die je loon bepaald
Denk gewoon die leeftijd weg en kijk hoe oud hij zich voeltquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Whehe nee dat doeiti niet. Hij is overigens wel leuk alleen toen ik hoorde dati 35 was
We zullen zien hoe hij is als hij mijn ''baas'' is aankomende weekquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denk gewoon die leeftijd weg en kijk hoe oud hij zich voelt
Ik zoek er niets achter ik vraag enkel of er mannen zijn die dit zomaar doen of dat het een reden heeft.quote:
Ik zou niet zomaar een onbekende vrouw een knipoog geven. Ik doe dat alleen maar bij een andere context en dan alleen maar als we elkaar al langer kennen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik zoek er niets achter ik vraag enkel of er mannen zijn die dit zomaar doen of dat het een reden heeft.
Er zijn mannen die dat zomaar doen jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik zoek er niets achter ik vraag enkel of er mannen zijn die dit zomaar doen of dat het een reden heeft.
Waarom zouden ze dat doen dan? Lijkt mij een typisch gevalletje hengeltje uitwerpenquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zijn mannen die dat zomaar doen ja
Hij legde nogal de nadruk op t feit dati vrijgezel was. Toen ik mijn beschikbaarheid moest doorgeven vroeg hij of ik geen vriend had omdat ik zoveel uren als beschikbaarheid had opgegevenquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou niet zomaar een onbekende vrouw een knipoog geven. Ik doe dat alleen maar bij een andere context en dan alleen maar als we elkaar al langer kennen.
Als ik je verhaal zo lees, denk ik dat hij je leuk vindt.
Neuh, ze proberen zich gewoon een beetje als je maatje neer te zetten, partners in crime zeg maar.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen dan? Lijkt mij een typisch gevalletje hengeltje uitwerpen
Tja dan wordt het verdacht jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:10 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Hij legde nogal de nadruk op t feit dati vrijgezel was. Toen ik mijn beschikbaarheid moest doorgeven vroeg hij of ik geen vriend had omdat ik zoveel uren als beschikbaarheid had opgegeven
Die knipogen dan meestal maar 1 keer. Lott vertelde dat deze gozer dat meermalen deed. Vandaar dat ik denk dat hij een oogje op haar heeftquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh, ze proberen zich gewoon een beetje als je maatje neer te zetten, partners in crime zeg maar.
Nooit opgevallen? Van die kerels die een opmerking maken en vervolgens knipogen?
het was een sollicitatie gesprek met een stuk of 15 mensen in 1 zaaltjequote:Op zaterdag 15 september 2012 18:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh, ze proberen zich gewoon een beetje als je maatje neer te zetten, partners in crime zeg maar.
Nooit opgevallen? Van die kerels die een opmerking maken en vervolgens knipogen?
Klinkt alsof hij denkt dat jij een verlegen typetje bent dat makkelijk is in te palmen!quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:10 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Hij legde nogal de nadruk op t feit dati vrijgezel was. Toen ik mijn beschikbaarheid moest doorgeven vroeg hij of ik geen vriend had omdat ik zoveel uren als beschikbaarheid had opgegeven
Prima dan niet. Morgen doet hij je een huwelijksaanzoek.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
het was een sollicitatie gesprek met een stuk of 15 mensen in 1 zaaltjeer waren geen ''partners in crime''
15 man? Meestal is een sollicitatiegesprek toch 1 op 1? Of ben ik nu ouderwets?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
het was een sollicitatie gesprek met een stuk of 15 mensen in 1 zaaltjeer waren geen ''partners in crime''
Denk idd dati dat vermoed omdat ik het moment van t gesprek ziek was en dus wat trager reageerde dan normaal. Maar daar komt hij dan snel genoeg achterquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt alsof hij denkt dat jij een verlegen typetje bent dat makkelijk is in te palmen!
Zolang hij maar niet "hard to get rid off" gaat spelenquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Denk idd dati dat vermoed omdat ik het moment van t gesprek ziek was en dus wat trager reageerde dan normaal. Maar daar komt hij dan snel genoeg achter
Man man wat kan jij zeikerig reageren. Morgen is het zondag en werk ik dus niet. En ik ben nuchter genoeg om te weten dat als iemand naar je knipoogt het niet per direct een huwelijksaanzoek noch een relatie noch een date betekend.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Prima dan niet. Morgen doet hij je een huwelijksaanzoek.
Waar maak je je dan druk om?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:16 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Man man wat kan jij zeikerig reageren. Morgen is het zondag en werk ik dus niet. En ik ben nuchter genoeg om te weten dat als iemand naar je knipoogt het niet per direct een huwelijksaanzoek noch een relatie noch een date betekend.
Was ook voor mij de eerste keer dat ik met 15 man tegelijk een sollicitatie gesprek had. Het was een beetje onwennig eerst maar uiteindelijk een hele ontspannen sfeer.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
15 man? Meestal is een sollicitatiegesprek toch 1 op 1? Of ben ik nu ouderwets?
IK maak mij niet druk. Ik vroeg enkel of mannen een soort codetaal oid hadden mbt knipogen. JIJ bent de gene die mogelijk je eigen reactie interpreteert in de situatie ofzoquote:
Tuurlijk hebben we codes. Maar die gaan we niet hier uit de doeken doen. Wat denk jij nou?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
IK maak mij niet druk. Ik vroeg enkel of mannen een soort codetaal oid hadden mbt knipogen. JIJ bent de gene die mogelijk je eigen reactie interpreteert in de situatie ofzo
Kunnen we net zo goed wel doen Kaneel, die van ons werken toch nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben we codes. Maar die gaan we niet hier uit de doeken doen. Wat denk jij nou?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben we codes. Maar die gaan we niet hier uit de doeken doen. Wat denk jij nou?
Ja mannen hebben een codetaal die ze al eeuwen heel goed geheim weten te houden voor de vrouwen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
IK maak mij niet druk. Ik vroeg enkel of mannen een soort codetaal oid hadden mbt knipogen. JIJ bent de gene die mogelijk je eigen reactie interpreteert in de situatie ofzo
Maar ik vind jou wel liefquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kunnen we net zo goed wel doen Kaneel, die van ons werken toch niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |