Ik zoek er niets achter ik vraag enkel of er mannen zijn die dit zomaar doen of dat het een reden heeft.quote:
Ik zou niet zomaar een onbekende vrouw een knipoog geven. Ik doe dat alleen maar bij een andere context en dan alleen maar als we elkaar al langer kennen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik zoek er niets achter ik vraag enkel of er mannen zijn die dit zomaar doen of dat het een reden heeft.
Er zijn mannen die dat zomaar doen jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik zoek er niets achter ik vraag enkel of er mannen zijn die dit zomaar doen of dat het een reden heeft.
Waarom zouden ze dat doen dan? Lijkt mij een typisch gevalletje hengeltje uitwerpenquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zijn mannen die dat zomaar doen ja
Hij legde nogal de nadruk op t feit dati vrijgezel was. Toen ik mijn beschikbaarheid moest doorgeven vroeg hij of ik geen vriend had omdat ik zoveel uren als beschikbaarheid had opgegevenquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou niet zomaar een onbekende vrouw een knipoog geven. Ik doe dat alleen maar bij een andere context en dan alleen maar als we elkaar al langer kennen.
Als ik je verhaal zo lees, denk ik dat hij je leuk vindt.
Neuh, ze proberen zich gewoon een beetje als je maatje neer te zetten, partners in crime zeg maar.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen dan? Lijkt mij een typisch gevalletje hengeltje uitwerpen
Tja dan wordt het verdacht jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:10 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Hij legde nogal de nadruk op t feit dati vrijgezel was. Toen ik mijn beschikbaarheid moest doorgeven vroeg hij of ik geen vriend had omdat ik zoveel uren als beschikbaarheid had opgegeven
Die knipogen dan meestal maar 1 keer. Lott vertelde dat deze gozer dat meermalen deed. Vandaar dat ik denk dat hij een oogje op haar heeftquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh, ze proberen zich gewoon een beetje als je maatje neer te zetten, partners in crime zeg maar.
Nooit opgevallen? Van die kerels die een opmerking maken en vervolgens knipogen?
het was een sollicitatie gesprek met een stuk of 15 mensen in 1 zaaltjequote:Op zaterdag 15 september 2012 18:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh, ze proberen zich gewoon een beetje als je maatje neer te zetten, partners in crime zeg maar.
Nooit opgevallen? Van die kerels die een opmerking maken en vervolgens knipogen?
Klinkt alsof hij denkt dat jij een verlegen typetje bent dat makkelijk is in te palmen!quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:10 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Hij legde nogal de nadruk op t feit dati vrijgezel was. Toen ik mijn beschikbaarheid moest doorgeven vroeg hij of ik geen vriend had omdat ik zoveel uren als beschikbaarheid had opgegeven
Prima dan niet. Morgen doet hij je een huwelijksaanzoek.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
het was een sollicitatie gesprek met een stuk of 15 mensen in 1 zaaltjeer waren geen ''partners in crime''
15 man? Meestal is een sollicitatiegesprek toch 1 op 1? Of ben ik nu ouderwets?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
het was een sollicitatie gesprek met een stuk of 15 mensen in 1 zaaltjeer waren geen ''partners in crime''
Denk idd dati dat vermoed omdat ik het moment van t gesprek ziek was en dus wat trager reageerde dan normaal. Maar daar komt hij dan snel genoeg achterquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt alsof hij denkt dat jij een verlegen typetje bent dat makkelijk is in te palmen!
Zolang hij maar niet "hard to get rid off" gaat spelenquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Denk idd dati dat vermoed omdat ik het moment van t gesprek ziek was en dus wat trager reageerde dan normaal. Maar daar komt hij dan snel genoeg achter
Man man wat kan jij zeikerig reageren. Morgen is het zondag en werk ik dus niet. En ik ben nuchter genoeg om te weten dat als iemand naar je knipoogt het niet per direct een huwelijksaanzoek noch een relatie noch een date betekend.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Prima dan niet. Morgen doet hij je een huwelijksaanzoek.
Waar maak je je dan druk om?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:16 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Man man wat kan jij zeikerig reageren. Morgen is het zondag en werk ik dus niet. En ik ben nuchter genoeg om te weten dat als iemand naar je knipoogt het niet per direct een huwelijksaanzoek noch een relatie noch een date betekend.
Was ook voor mij de eerste keer dat ik met 15 man tegelijk een sollicitatie gesprek had. Het was een beetje onwennig eerst maar uiteindelijk een hele ontspannen sfeer.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
15 man? Meestal is een sollicitatiegesprek toch 1 op 1? Of ben ik nu ouderwets?
IK maak mij niet druk. Ik vroeg enkel of mannen een soort codetaal oid hadden mbt knipogen. JIJ bent de gene die mogelijk je eigen reactie interpreteert in de situatie ofzoquote:
Tuurlijk hebben we codes. Maar die gaan we niet hier uit de doeken doen. Wat denk jij nou?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
IK maak mij niet druk. Ik vroeg enkel of mannen een soort codetaal oid hadden mbt knipogen. JIJ bent de gene die mogelijk je eigen reactie interpreteert in de situatie ofzo
Kunnen we net zo goed wel doen Kaneel, die van ons werken toch nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben we codes. Maar die gaan we niet hier uit de doeken doen. Wat denk jij nou?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben we codes. Maar die gaan we niet hier uit de doeken doen. Wat denk jij nou?
Ja mannen hebben een codetaal die ze al eeuwen heel goed geheim weten te houden voor de vrouwen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
IK maak mij niet druk. Ik vroeg enkel of mannen een soort codetaal oid hadden mbt knipogen. JIJ bent de gene die mogelijk je eigen reactie interpreteert in de situatie ofzo
Maar ik vind jou wel liefquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kunnen we net zo goed wel doen Kaneel, die van ons werken toch niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |