abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116821095
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 18:21 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Maar ik vind jou wel lief *;
Weet ik toch, ik reageerde eigenlijk alleen maar omdat jij het was :P
Voor de rest ben ik niet in zo'n fok!king goeie mood :')
pi_116821104
Tevens mannen die niet gewoon met hun wenkbrauwen spelen in plaats van een knipoog te geven :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_116821116
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 september 2012 18:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Tevens mannen die niet gewoon met hun wenkbrauwen spelen in plaats van een knipoog te geven :')
Jouw wenkbrauwen zijn dan ook gewoon über-flexibel ;)
pi_116821140
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 18:21 schreef Faxie het volgende:
Oei nu heb ik het verklapt :o
Moeilijk hé, normaal antwoord geven op een vraag? Of gewoon geen antwoord geven als je niets zinnigs te melden hebt?
pi_116821174
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 september 2012 18:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Tja ik heb er serieus op lopen oefenen maar mijn gezicht werkt niet mee :'(
pi_116821184
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 18:24 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Moeilijk hé, normaal antwoord geven op een vraag? Of gewoon geen antwoord geven als je niets zinnigs te melden hebt?
Volgens mij had ik allang antwoord gegeven.
  zaterdag 15 september 2012 @ 18:30:18 #157
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_116821330
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Kunnen we net zo goed wel doen Kaneel, die van ons werken toch niet :')
Ja, daar heb je weer helemaal gelijk in.

Falers zullen falen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_116821502
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 september 2012 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ja, daar heb je weer helemaal gelijk in.

Falers zullen falen.
Ik had een heel bericht getikt, maar ik heb eigenlijk helemaal niet zo'n zin om te fokken! 8)7
Zeker met verkeerde been uit bed van de bank gestapt :')
pi_116822045
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:42 schreef roetmop het volgende:

[..]

Niet vervelend bedoeld, maar je klinkt en schrijft een beetje als een psychopaat. Als in psychopathologisch: weinig empathie, opgeblazen zelfvertrouwen, anti-sociaal.

Maar in ieder geval goed dat je zo eerlijk bent.
Ik vat het niet vervelend op, je gooit alleen met hele zware termen waar je volgens mij niet helemaal van weet wat het daadwerkelijk is. Een psychopaat is o.a. een persoon die absoluut geen rekening houdt met de gevoelens van andere personen, als ik een psychopaat zou zijn, zou ik hier niet eens bij stilstaan en zou het mij helemaal niets interesseren en zou ik mijn frustraties ook niet op een forum gooien. Ik heb vaak wel spijt als ik iemand heb pijn gedaan en wil mensen ook helemaal niet bewust kwetsen.Ik moet wel zeggen dat het mij meer doet zodra ik bijvoorbeeld een goede vriendin of een familielid kwets dan dat ik zomaar een persoon waar ik oppervlakkig contact (voor mij dan) mee heb gehad kwets; maar is dat niet logisch? Ik heb absoluut geen opgeblazen zelfvertrouwen, ik ben ook gewoon onzeker over mezelf maar ik weet gewoon dat ik er goed uitzie en verder weet ik dat veel mensen mij gewoon leuk vinden hoewel ik dus ook gewoon mijn twijfels heb. Anti sociaal ben ik al helemaal niet (waar baseer je dat eigenlijk op?) aangezien ik nauwelijks problemen met mensen heb en eigenlijk een heel normaal leven leid. Ik weet mezelf ook wel te gedragen en ben ook gewoon sociaal in allerlei situaties, hoewel ik ook wel eens verlegen kan zijn hoor. Het is meer dat ik altijd gezeik heb met mannen en mannen mij nooit weten te interesseren waardoor ik uit verveling spelletjes ga spelen met zulke mannen (als ze wel een beetje leuk zijn), af en toe mannen kwets door spelletjes en ga zo maar door. Ik weet echt niet 'wat' dat is, misschien ben ik de juiste persoon niet tegengekomen, misschien ben ik te kieskeurig, misschien is het gewoon mijn leeftijd?
pi_116822311
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 september 2012 18:54 schreef Volgut het volgende:

[..]

Ik vat het niet vervelend op, je gooit alleen met hele zware termen waar je volgens mij niet helemaal van weet wat het daadwerkelijk is. Een psychopaat is o.a. een persoon die absoluut geen rekening houdt met de gevoelens van andere personen, als ik een psychopaat zou zijn, zou ik hier niet eens bij stilstaan en zou het mij helemaal niets interesseren en zou ik mijn frustraties ook niet op een forum gooien. Ik heb vaak wel spijt als ik iemand heb pijn gedaan en wil mensen ook helemaal niet bewust kwetsen.Ik moet wel zeggen dat het mij meer doet zodra ik bijvoorbeeld een goede vriendin of een familielid kwets dan dat ik zomaar een persoon waar ik oppervlakkig contact (voor mij dan) mee heb gehad kwets; maar is dat niet logisch? Ik heb absoluut geen opgeblazen zelfvertrouwen, ik ben ook gewoon onzeker over mezelf maar ik weet gewoon dat ik er goed uitzie en verder weet ik dat veel mensen mij gewoon leuk vinden hoewel ik dus ook gewoon mijn twijfels heb. Anti sociaal ben ik al helemaal niet (waar baseer je dat eigenlijk op?) aangezien ik nauwelijks problemen met mensen heb en eigenlijk een heel normaal leven leid. Ik weet mezelf ook wel te gedragen en ben ook gewoon sociaal in allerlei situaties, hoewel ik ook wel eens verlegen kan zijn hoor. Het is meer dat ik altijd gezeik heb met mannen en mannen mij nooit weten te interesseren waardoor ik uit verveling spelletjes ga spelen met zulke mannen (als ze wel een beetje leuk zijn), af en toe mannen kwets door spelletjes en ga zo maar door. Ik weet echt niet 'wat' dat is, misschien ben ik de juiste persoon niet tegengekomen, misschien ben ik te kieskeurig, misschien is het gewoon mijn leeftijd?
Uit verveling spelletjes gaat spelen? Misschien heb je qua man gewoon wat meer uitdaging nodig?
  zaterdag 15 september 2012 @ 19:07:13 #161
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116822457
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 19:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Uit verveling spelletjes gaat spelen? Misschien heb je qua man gewoon wat meer uitdaging nodig?
Ze bedoelt met hun hart, dat lijkt me uitdaging genoeg :P
we dan
pi_116822550
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 september 2012 19:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ze bedoelt met hun hart, dat lijkt me uitdaging genoeg :P
"Spelletjes" spelen doe je alleen maar met mensen waar je geen respect voor hebt. Tenminste, zo zie ik het.
Misschien heeft zij gewoon geen respect voor mensen die niet aan haar verwachtingen voldoen?
En wie weet, weet zijzelf niet eens wat haar verwachtingen zijn.

Veranderen hoeft ze toch niet, ze komt toch wel aan de man.
Maar aan de andere kant, ze post nu wel hier, dat geeft toch weer aan dat er wat kriebelt.

Maar goed, echt weten doe ik het natuurlijk niet, ik ken haar situatie natuurlijk ook niet.
  zaterdag 15 september 2012 @ 19:13:25 #163
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116822684
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

"Spelletjes" spelen doe je alleen maar met mensen waar je geen respect voor hebt. Tenminste, zo zie ik het.
Misschien heeft zij gewoon geen respect voor mensen die niet aan haar verwachtingen voldoen?
En wie weet, weet zijzelf niet eens wat haar verwachtingen zijn.

Veranderen hoeft ze toch niet, ze komt toch wel aan de man.
Maar aan de andere kant, ze post nu wel hier, dat geeft toch weer aan dat er wat kriebelt.

Maar goed, echt weten doe ik het natuurlijk niet, ik ken haar situatie natuurlijk ook niet.
Ach ja vind het ook niet goed van haar maar ja. Wat je zegt klopt ja. Maar goed bedoel je merkt het wel als een meid zit te fucken met je en anders is het voor die mannen een goede les of het boeit ze niet zoveel. Mooi voor haar dat ze mannen kan krijgen toch. Maar ja haar karakter is misschien nog wat jeugdig of wat negatief ingesteld als ze mannen zo behandelt maar ja zo werkt de wereld nou eenmaal soms :P
we dan
pi_116822947
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 19:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ach ja vind het ook niet goed van haar maar ja. Wat je zegt klopt ja. Maar goed bedoel je merkt het wel als een meid zit te fucken met je en anders is het voor die mannen een goede les of het boeit ze niet zoveel. Mooi voor haar dat ze mannen kan krijgen toch. Maar ja haar karakter is misschien nog wat jeugdig of wat negatief ingesteld als ze mannen zo behandelt maar ja zo werkt de wereld nou eenmaal soms :P
Misschien is zij wel gewoon een bitch? Weten wij veel?
Ik zou ik elk geval voor geen goud in zo'n vrouw willen investeren.

Jij wel dan?
  zaterdag 15 september 2012 @ 19:23:52 #165
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116823024
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Misschien is zij wel gewoon een bitch? Weten wij veel?
Ik zou ik elk geval voor geen goud in zo'n vrouw willen investeren.

Jij wel dan?
Geen idee, verder nog nooit posts van haar gezien. Maar ja neigt toch een beetje naar nee he als je leest dat je misschien gefucked wordt en als praatpaal wordt gebruikt :P Maar ja investeren voor een one night stand ach dat kan nog wel, is niet zo dat ik mentaal kapot daarvan ga ofzo hehe
we dan
pi_116823118
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 19:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Geen idee, verder nog nooit posts van haar gezien. Maar ja neigt toch een beetje naar nee he als je leest dat je misschien gefucked wordt en als praatpaal wordt gebruikt :P Maar ja investeren voor een one night stand ach dat kan nog wel, is niet zo dat ik mentaal kapot daarvan ga ofzo hehe
Zelf ben ik niet zo van de ONS's, maar we begrijpen elkaar perfect denk ik ;)
Met investeren bedoelde ik dan ook meer investeren in een duurzame relatie.

Alleen jammer voor mij dat ik gewoon de juiste vrouw maar niet tegen kom ;(
  zaterdag 15 september 2012 @ 19:29:05 #167
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116823237
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zelf ben ik niet zo van de ONS's, maar we begrijpen elkaar perfect denk ik ;)
Met investeren bedoelde ik dan ook meer investeren in een duurzame relatie.

Alleen jammer voor mij dat ik gewoon de juiste vrouw maar niet tegen kom ;(
Ja voor een relatie is zo'n persoon niet zo geschikt vrees ik nee :P Woordje duurzaam in combinatie met haar zit ergens in het woordenboek bij dodelijke bijeffecten denk ik. En gewoon doorzoeken hé, op elk potje past een dekseltje en dat soort crap. Maar is wel zo er zijn zoveel vrouwen, altijd wel 1 tussen :P
we dan
pi_116823478
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 19:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja voor een relatie is zo'n persoon niet zo geschikt vrees ik nee :P Woordje duurzaam in combinatie met haar zit ergens in het woordenboek bij dodelijke bijeffecten denk ik. En gewoon doorzoeken hé, op elk potje past een dekseltje en dat soort crap. Maar is wel zo er zijn zoveel vrouwen, altijd wel 1 tussen :P
Nou, dat valt me dan behoorlijk tegen!
Sowieso val ik niet op het bitcherige type dat vol is van zichzelf en toch wel makkelijk aan de man kan komen (dan valt gelijk al 90% van de vrouwen af). Dan is er nog leeftijdsverschil (ook niet onbelangrijk), of ze zijn bezet (ook niet onbelangrijk! :P ) of ze kijken liever verder of ze een vettere vis kunnen vangen. Ik heb niet veel te bieden qua geld (hoppa! Valt weer een hele zooi af).
Ik wil gewoon een rustig leventje hebben, zonder al te veel poespas, met iemand die het met mij zeg maar vol kan houden en geduld met me heeft (en nog meer afvallers :') ) en last but not least, iemand die geen kinderen heeft (en daar gaan dan de "oeps! ik ben zwanger!" gevalletjes -_-).

Er blijft niet veel over zo.

Owja, en ik wil gewoon latten. En ze moet niet te ver bij me vandaan wonen. Hoeveel partners ze voor mij heeft gehad zal me worst wezen trouwens. Zolang ze maar geen SOA heeft of zo, daar zit ik niet op te wachten! :P

En uiterlijk zal me ook worst wezen (niet dat ik sowieso veel te kiezen heb :') ), zolang ze maar niet über-lelijk is. En ze moet wel een stel hersens hebben want ik val wel op intelligente vrouwen O+ . Die zijn ook wat rationeler heb ik gemerkt, gaan wat minder snel op die primaire vrouwengevoelens af of zo.
Je kunt er als het ware gewoon mee onderhandelen zonder dat die rare vrouwendingetjes in de weg gaan zitten (meestal krijg je dan een antwoord als "ik weet het niet!" :') )
  zaterdag 15 september 2012 @ 19:41:41 #169
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116823690
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou, dat valt me dan behoorlijk tegen!
Sowieso val ik niet op het bitcherige type dat vol is van zichzelf en toch wel makkelijk aan de man kan komen (dan valt gelijk al 90% van de vrouwen af). Dan is er nog leeftijdsverschil (ook niet onbelangrijk), of ze zijn bezet (ook niet onbelangrijk! :P ) of ze kijken liever verder of ze een vettere vis kunnen vangen. Ik heb niet veel te bieden qua geld (hoppa! Valt weer een hele zooi af).
Ik wil gewoon een rustig leventje hebben, zonder al te veel poespas, met iemand die het met mij zeg maar vol kan houden en geduld met me heeft (en nog meer afvallers :') ) en last but not least, iemand die geen kinderen heeft (en daar gaan dan de "oeps! ik ben zwanger!" gevalletjes -_-).

Er blijft niet veel over zo.

Owja, en ik wil gewoon latten. En ze moet niet te ver bij me vandaan wonen. Hoeveel partners ze voor mij heeft gehad zal me worst wezen trouwens. Zolang ze maar geen SOA heeft of zo, daar zit ik niet op te wachten! :P

En uiterlijk zal me ook worst wezen (niet dat ik sowieso veel te kiezen heb :') ), zolang ze maar niet über-lelijk is. En ze moet wel een stel hersens hebben want ik val wel op intelligente vrouwen O+ . Die zijn ook wat rationeler heb ik gemerkt, gaan wat minder snel op die primaire vrouwengevoelens af of zo.
Je kunt er als het ware gewoon mee onderhandelen zonder dat die rare vrouwendingetjes in de weg gaan zitten (meestal krijg je dan een antwoord als "ik weet het niet!" :') )
Nou misschien herkent een vrouw van fok zich wel in deze omschrijving en heb je zo beet :7 maar 90% bitch valt toch wel wat mee? Denk eerder 30%ofzo. Alsnog teveel maar ja :P en wat je zegt over 'ik weet het niet' herken ik vooral van het voorstellen om dingen te gaan doen :') dat werd wel irritant bij een ex van me op den duur
we dan
pi_116823795
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 19:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou misschien herkent een vrouw van fok zich wel in deze omschrijving en heb je zo beet :7 maar 90% bitch valt toch wel wat mee? Denk eerder 30%ofzo. Alsnog teveel maar ja :P en wat je zegt over 'ik weet het niet' herken ik vooral van het voorstellen om dingen te gaan doen :') dat werd wel irritant bij een ex van me op den duur
Ahaha! Nou, m'n DM box blijft aardig stil hoor :P
Sowieso verwacht ik niet iemand hier tegen te komen, er zijn gewoon te veel leukere jongens/mannen hier die een stuk sneller zijn dan ik (ik ben gewoon zo sloom als het om versieren gaat -_- ).

gelukkig heb ik wel exen, dus een complete newbie ben ik godzijdank niet :D
  zaterdag 15 september 2012 @ 19:48:20 #171
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116823951
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ahaha! Nou, m'n DM box blijft aardig stil hoor :P
Sowieso verwacht ik niet iemand hier tegen te komen, er zijn gewoon te veel leukere jongens/mannen hier die een stuk sneller zijn dan ik (ik ben gewoon zo sloom als het om versieren gaat -_- ).

gelukkig heb ik wel exen, dus een complete newbie ben ik godzijdank niet :D
Ach ja er is altijd baas boven baas :P
we dan
pi_116824133
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 19:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ach ja er is altijd baas boven baas :P
Ik krijg niet eens de restjes :')
nuff said :')
  zaterdag 15 september 2012 @ 19:55:32 #173
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116824265
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik krijg niet eens de restjes :')
nuff said :')
Ow auw. Nou ja zoals ze in mean girls 2 zeggen if you want to win the race then you have to be in it. Dus niet getreurd, gewoon beginnen met versieren en op dingen te letten enzo en dan heb je zo een restje en daarna een lekkerder restje en dan werk je jezelf omhoog in de voedselketen :7
we dan
  zaterdag 15 september 2012 @ 19:57:27 #174
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116824364
Mean Girls _O_
Toen Lindsey Lohan nog normaal was. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_116824421
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 19:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ow auw. Nou ja zoals ze in mean girls 2 zeggen if you want to win the race then you have to be in it. Dus niet getreurd, gewoon beginnen met versieren en op dingen te letten enzo en dan heb je zo een restje en daarna een lekkerder restje en dan werk je jezelf omhoog in de voedselketen :7
Op dingen letten? Ik kom in het dagelijks leven zowat niks tegen. Ben eergister voor het 1st sinds tijden wezen sporten, maar daar was ik zowat de jongste. Zat niks interessants tussen helaasch.

Nou moet ik ook wel eerlijk zeggen dat ik geen uitgaanstype ben (nog 1tje voor op m'n eisenlijstje :P ) dus kom ik sowieso niks tegen.
Misschien ga ik later nog wel een keertje dat online daten proberen, maar zie er niet veel heil in om eerlijk te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')