quote:Expeditie Robinson 2012: Het is dit jaar erger dan ooit.
Heilig ontzag heb ik voor de deelnemers van Expeditie Robinson. Je zult maar ergens op een exotische locatie gedropt worden zonder enige vorm van luxe, eten of ander gemak. Dan dien je ook nog eens muggen en vervelende mede-kandidaten van je af te slaan en wedstrijdjes te winnen. En guess what, volgens nieuwbakken presentator Dennis Weening wordt het dit jaar erger dan ooit. Dat kunnen we vanaf donderdag 30 augustus met eigen ogen zien op RTL5.
Hoge kijkcijfers Expeditie Robinson
Maar dat is misschien ook precies de reden waarom zoveel kijkers ieder jaar weer afstemmen op het programma. Met gemak scoort Expeditie Robinson zomaar wel eens meer dan een miljoen kijkers. Bijzonder netjes voor een wat kleinere zender als RTL5.
De kijkers worden ook dit jaar niet teleurgesteld. Tenminste, dat wil presentator Dennis Weening ons laten geloven in een interview met Veronica Magazine. Al is het alleen maar omdat hij zelf ook ooit een keer meedeed aan het programma ( al maakte hij niet écht een goede indruk als survivor).
Eerste heftige proef
Maar wat maakt het dit jaar dan zo heftig? Het begint meteen al goed met een heftige eerste proef in een mangrovebos in Maleisië. Die proef maakt trouwens ook gelijk duidelijk wie in welk team zit. Het team dat de proef wint, gaat naar een prachtig strand. En moesten sommige deelnemers zich vorig jaar nog staande houden in een grot, dit maal moet het verliezende team zien te overleven in de mangrove.
Mangrove
Voor de duidelijkheid: de mangrove is een soort platform tussen de bomen op water. Denk aan een kust met grote struiken met enorme wortels. En ja, dat staat constant onder water en wordt belaagd door honderdduizenden muggen plus andere rare beesten. Laat staan dat er fatsoenlijk voedsel is. En dat is nog maar het begin
Intriges en verraad
Want volgens Weening is niet alleen de mangrove geestdodend, maar zijn de intriges en het verraad tussen de kandidaten onderling ook niet van de lucht. Niemand kan een ander vertrouwen, er worden continu messen in elkaars ruggen gestoken. Het is dit jaar erger dan ooit! laat Weening dan ook weten.
Kandidaten
Stiekem is het ieder jaar dan toch weer een wonder dat de makers dan toch weer met nieuwe kandidaten op de proppen komen. Dat zijn rapper Willie Wartaal en presentatrice Tess Milne ( bekend van Sterren Springen), Fatima Moreira de Melo, Ruud Feltkamp, The Voice finalist Paul Turner, Fajah Lourens, Peggy Vrijens en tuinman Lodewijk Hoekstra.
En omdat Expeditie Robinson samen met de Vlamingen wordt gemaakt, zijn de vijf Vlaamse kandidaten: Min Hee Bervoets, Joke Van de Velde, Matthias De Meulder, Christophe De Meulder en Olivier Bisback.
>> Lees hier en hier meer over de kandidaten
Zij liever dan ik. Dat staat als een paal als boven water. Maar kijken doe ik dan wel. En dat vind ik eerlijk gezegd al spannend genoeg.
Expeditie Robinson is vanaf vanaf donderdag 30 augustus om 20.30 op RTL te zien
Ik blijf ook steeds hangen bij de OP jaquote:
'kerel'quote:Op donderdag 6 september 2012 21:34 schreef zoem het volgende:
[..]![]()
Alleen jammer dat het bij die kerel is
Pindakaasquote:
Nee?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:35 schreef Redefine het volgende:
Vorig jaar duurder het programma toch gewoon een uur?
Nog 'gevuld' ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:36 schreef Redefine het volgende:
Krijgen ze Barbie straks bij de samensmelting als speenvarken te eten?
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:36 schreef Nickske1912 het volgende:
Lodewijk is tot nu toe erg robinson waardig bezig en komt bovendien sympathiek over. Die zal dus er dus wel vrij snel uitliggen.
Poker en poker zullen er wel een of andere kansberekening op lost laten, waarom dat een logische keuze is ja.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:36 schreef Nickske1912 het volgende:
Lodewijk is tot nu toe erg robinsonwaardig bezig en komt bovendien sympathiek over. Die zal dus er dus wel vrij snel uitliggen.
Conform traditie.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:36 schreef Nickske1912 het volgende:
Lodewijk is tot nu toe erg robinsonwaardig bezig en komt bovendien sympathiek over. Die zal dus er dus wel vrij snel uitliggen.
Klein beetje sociaal doen kan ook geen kwaad.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:38 schreef Bayswater het volgende:
Eerste afleveringen kan je het best je bek houden en af en toe met een vis thuiskomen.
Je vergeet, vriendjes maken nog (bij voorkeur met de Belgen).quote:Op donderdag 6 september 2012 21:38 schreef Bayswater het volgende:
Eerste afleveringen kan je het best je bek houden en af en toe met een vis thuiskomen.
zodat ook de nederlanders op je gaat stemmen?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je vergeet, vriendjes maken nog (bij voorkeur met de Belgen).
Lachen om slechte grappen inderdaad is ook belangrijkquote:Op donderdag 6 september 2012 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klein beetje sociaal doen kan ook geen kwaad.
En plan pita, kebab, kapsalon, whatever...quote:Op donderdag 6 september 2012 21:39 schreef Baszh het volgende:
Je moet de mensen achter je krijgen en een kleine sekte beginnen
Nederlanders stemmen overwegend op zwakke deelnemers en/of mensen die ze irritant vinden.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:39 schreef muzas het volgende:
[..]
zodat ook de nederlanders op je gaat stemmen?
Plan shoarma vs falafelquote:Op donderdag 6 september 2012 21:39 schreef muzas het volgende:
[..]
En plan pita, kebab, kapsalon, whatever...
Plan rijsttafel verslaat ze allemaal.quote:
hou nou op met die grappen over williequote:Op donderdag 6 september 2012 21:42 schreef Bayswater het volgende:
Iemand zwartmaken werkt ook altijd wel, zeggen dat iemand een complot met je wilde maken.
Inderdaad. En mochten we dan iets niet verstaan, dan denken we toch het zal wel.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:45 schreef Ambrosius het volgende:
Die ondertitelingen, laat ze toch achterwege, de helft wordt naar eigen inzicht vertaald.
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:46 schreef zoem het volgende:
Leuke hut, maar als het regent en waait heb je er niets aan.
Ze schaamt zich voor haar lichaamquote:Op donderdag 6 september 2012 21:47 schreef Paul het volgende:
Waarom zit Fatima steeds met kleren aan in het water?
Meerdere torensquote:Op donderdag 6 september 2012 21:43 schreef dreamdancer90 het volgende:
Huh, hoe komt zij (Zoe dus) aan 2 munten?
Dat lijkt mij de grootste kans ja.quote:
Haha ja ik snap het ook niet helemaalquote:Op donderdag 6 september 2012 21:46 schreef zoem het volgende:
Leuke hut, maar als het regent en waait heb je er niets aan.
Dat stukje zat er vorige week ook al in. Toen had ik al zoiets, van waarom ga je er zolang op door terwijl Ruud zelf al zegt dat hij gelijk heeftquote:
Dat soort mensen heb je er elk jaar weer bij. En ze worden er zelden uitgestemd.quote:
Verschillende landen gebruiken dezelfde set geloof ik, dus daar is meer geld voor dus mooier.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:53 schreef Ties02 het volgende:
Oeehhh mooi hoor, dit is gewoon in de studio joh
HIj heeft niet eens een tropenpakje aanquote:Op donderdag 6 september 2012 21:54 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dennis heeft daar niets te zoeken. Opgever 1e klasse
Hasselbach ook best langquote:Op donderdag 6 september 2012 21:55 schreef muzas het volgende:
Eddy zoey hield het tenminste vol!
Wacht....
De enige echte! Maar Eddy Zoey deed het zeker niet slecht.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:55 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Hasselbach ook best lang
Vorig jaarquote:Op donderdag 6 september 2012 21:56 schreef Chai het volgende:
Belgen altijd met hun onnodige Engels.
Ja grappig he, ik dacht dat ze altijd zo voor pure eigen taal waren.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:56 schreef Chai het volgende:
Belgen altijd met hun onnodige Engels.
Ze hebben geen eigen taal.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja grappig he, ik dacht dat ze altijd zo voor pure eigen taal waren.
Het zou volkomen logisch zijn als het Zoë is. Maar ja het is Robinson.quote:
Ik ben geen belg, ik ben geen belgquote:Op donderdag 6 september 2012 21:57 schreef Redefine het volgende:
Die Belg is nog in de ontkennende fase.
Ander eilandquote:
Zoë.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:58 schreef Greys het volgende:
Shit, op wie stemde Willy? Ik zag het net niet
I did not have sex with that monkey on the island.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:58 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik ben geen belg, ik ben geen belg
Zoequote:Op donderdag 6 september 2012 21:58 schreef Greys het volgende:
Shit, op wie stemde Willy? Ik zag het net niet
Ja echt he.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:58 schreef JimboSlice het volgende:
handig die ondertiteling voor dat briefje
Nee, 0. Duits, Frans en Nederlands komen respectievelijk uit Duitsland, Frankrijk en Nederland.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Wel drie, dus waarom dat Engels.
Annequote:Op donderdag 6 september 2012 21:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vorig jaardie oude tak, werkelijk in elke zin engels
quote:
That's not my name.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
Zij denkt zo van: zo schrijf je mijn naam
Niet
En dat hebben we dus gezien in die previewquote:Op donderdag 6 september 2012 22:03 schreef muzas het volgende:
Die gaat dus nu echt zwaar hysterisch lopen krijsen en zeiken nu
Dat ja.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeg maar het verliezerseiland, maar dan op de mangrove zelf tussen de rest.
Het duel is: wie kan er het meeste .... eten.quote:
Ze komt nu dus nooit meer die mangrove uitquote:Op donderdag 6 september 2012 22:04 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dit is elk jaar zo. Eerste eilandraad heeft geen gevolgen
klink topquote:Op donderdag 6 september 2012 22:04 schreef Greys het volgende:
De verliezer blijft dus eeuwig in de mangrove?
Oow, die neger! Bokser.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:04 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hoe heef die gozer die verloor omdat hij moest niezen?
Sugar Jackson!quote:Op donderdag 6 september 2012 22:04 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hoe heet die gozer die verloor omdat hij moest niezen?
Hoe heette die rooie koekenbakker ook alweer?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:04 schreef Baszh het volgende:
Net als Ozzy dus gewoon blijven winnen
Ja die bokserquote:
Thanksquote:
Iets specifieker ?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:05 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Hoe heette die rooie koekenbakker ook alweer?
Die vond ik zooooooo leukquote:Op donderdag 6 september 2012 22:04 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hoe heet die gozer die verloor omdat hij moest niezen?
Inderdaad, want ze kunnen besluiten om die persoon de rug toe te keren. En dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:05 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik vraag me ook af hoe dat dan met het rantsoen gaat van de verliezer in de mangrove.
Waar zit je nu dan?quote:
Ik ook, maar ook zielig voor hem natuurlijkquote:
Misschien een eigen hoeveelheid eten. Of snel alles opeten als de rest een proef gaat doen.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:06 schreef zoem het volgende:
[..]
Inderdaad, want ze kunnen besluiten om die persoon de rug toe te keren. En dan?
Je kunt wel gewoon ongestoord gaan zitten kutten als je er uitgestemd wordt.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik sta niet bekend als de grootste fan van overbodig sociaal geleuter, maar die Belgen zijn echt allemaal stiller dan Stephen Hawking bij een stroomstoring.
Ja daarom, gewoon lekker trollenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je kunt wel gewoon ongestoord gaan zitten kutten als je er uitgestemd wordt.
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zijn er zoveel sociaal gehandicapte Belgen ofzo?
Ik sta niet bekend als de grootste fan van overbodig sociaal geleuter, maar die Belgen zijn echt allemaal stiller dan Stephen Hawking bij een stroomstoring.
Jij doelde toch op Ozzy uit Survivor? Ben er inmiddels weer opgekomen, die rooie heette Cochran.quote:
Ahja, die nerd. Coach blijft natuurlijk de grootste survivor ooit.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:08 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Jij doelde toch op Ozzy uit Survivor? Ben er inmiddels weer opgekomen, die rooie heette Cochran.
Neeeee.... trollen like Sergioquote:Op donderdag 6 september 2012 22:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die neemt het totaal niet serieus en mag van mij samen met Paul zo snel mogelijk verdwijnen.
Coachquote:Op donderdag 6 september 2012 22:09 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ahja, die nerd. Coach blijft natuurlijk de grootste survivor ooit.
Willie neemt het wel vrij serieus. Dat zag je wel in die vooruitblik. Zoals hij tot nu toe doet, is bewust om er niet snel uitgestemd te worden.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die neemt het totaal niet serieus en mag van mij samen met Paul zo snel mogelijk verdwijnen.
Ga jij dan ook weg?quote:
Nee of ik moet een ban krijgenquote:
Mweh, we kunnen je wel weg gaan stemmen, maar je mag toch blijven totdat je het duel verliestquote:
Fixed.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:06 schreef tompsv18 het volgende:
Gaan ze een beetje Zowie wegstemmen. Wat een kneusjes. Gelukkig hoeft ze nog niet naar huis.
Dat is ook niets bijzonders. Maar het verschil is wel dat de Nederlanders het gewoon toegeven. De Belgen houden spontaan hun mond dicht.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Fixed.
Nederland stemt op een Belg, België stemt op een Nederlander, dat is normaal.
Uit die filmpjes met hem bleek dat niet echt. We zullen het wel zien volgende week.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Willie neemt het wel vrij serieus. Dat zag je wel in die vooruitblik. Zoals hij tot nu toe doet, is bewust om er niet snel uitgestemd te worden.
Plus dat het in dit geval ook terecht leek. Madam lag op dag 1 al te puffen en kreunen en moest op dag 2 ondersteund worden tijdens het lopen.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook niets bijzonders. Maar het verschil is wel dat de Nederlanders het gewoon toegeven. De Belgen houden spontaan hun mond dicht.
The dragonslayerquote:
Terra Incognita?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:15 schreef Naamah het volgende:
Wel leuk dat ze toch weer met nieuwe dingen komen met dat mangrove-eiland en dat duel. Dat duel doet me trouwens heel erg denken aan een ander programma, maar weet niet meer wat, frustrerend! :/
Inderdaad. Maar elk jaar weer is het bizar hoe ver de zwakken en slappen steeds komen.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Plus dat het in dit geval ook terecht leek. Madam lag op dag 1 al te puffen en kreunen en moest op dag 2 ondersteund worden tijdens het lopen.
Redemption Island, Survivor.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:15 schreef Naamah het volgende:
Wel leuk dat ze toch weer met nieuwe dingen komen met dat mangrove-eiland en dat duel. Dat duel doet me trouwens heel erg denken aan een ander programma, maar weet niet meer wat, frustrerend! :/
Vrij kinderachtig is dat altijd. Die zowy was veruit de zwakste en kon na 1 dag al niet meer. Dan moet die gewoon naar huis.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Fixed.
Nederland stemt op een Belg, België stemt op een Nederlander, dat is normaal.
The Farm? Waar overigens ook een Nederlandse versie van is geweest.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:18 schreef Naamah het volgende:
Nee, Terra Incognita, Survivor en Redemption Island heb ik nooit gekeken, volgens mij. Het was wel iets buitenlands, niet echt overleven, volgens mij zaten ze meer op het platteland in een soort landhuis/boerderij en voor ze dat duel aangingen, gingen ze zich een dag/nacht afzonder.
Ja, dat zal het geweest zijn! Jeej, kan ik weer slapen vannachtquote:Op donderdag 6 september 2012 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
The Farm? Waar overigens ook een Nederlandse versie van is geweest.
Het lijkt daar iig wel op, alleen heb ik het zelf nooit gekeken.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:24 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ja, dat zal het geweest zijn! Jeej, kan ik weer slapen vannacht
Ben wel benieuwd naar dit seizoen ER ook, moet er nog wel een beetje inkomen.
Iddquote:Op donderdag 6 september 2012 22:28 schreef Crohnjurist het volgende:
Gelukkig kwam Paul niet veel in beeld, heb mee niet heel erg geërgerd, maar voor volgende week vrees ik het ergste gezien de voorstukjes
Dan krijg je dat gezeik met Francois etc.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:28 schreef Crohnjurist het volgende:
Gelukkig kwam Paul niet veel in beeld, heb mee niet heel erg geërgerd, maar voor volgende week vrees ik het ergste gezien de voorstukjes
Mwah, lijkt zo ook dat de show nog om hem draait, dat is natuurlijk niet zo.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:58 schreef okiokinl het volgende:
goedzo, gelijk afbeulen die BNners/BBers.
goed begin![]()
en die paul, lol. wat een mongool.
ook geen moeite met dennis. hij heeft al twee keer gehint op zn eigen falen, heb je ook lef voor nodig.
Zie het ook nog niet, wel allerlei fragmentenquote:Op donderdag 6 september 2012 23:55 schreef Stevenzenl het volgende:
Huh? Ben ik nou scheel of staat het nog niet op RTLGemist?
Mwah, komt een beetje geforceerd over vind ikquote:Op donderdag 6 september 2012 23:58 schreef okiokinl het volgende:
goed begin![]()
ook geen moeite met dennis. hij heeft al twee keer gehint op zn eigen falen, heb je ook lef voor nodig.
Het zou kwalijker zijn als hij daar niet over begon, wat een sissy was dat zeg.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:58 schreef okiokinl het volgende:
goed begin![]()
Ja, een of andere idioot heeft weer eens iets niet goed gedaan bij het uploaden. Gebeurt wel vaker bij RTLquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:09 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Zie het ook nog niet, wel allerlei fragmenten
Gemistvoornmt.nlquote:Op vrijdag 7 september 2012 02:26 schreef Lindgren. het volgende:
Dacht het even terug te gaan kijken.Paupers bij RTL.
Wat lul je nou? De NLers hebben op de Belgen gestemd en andersomquote:
Zoë was gewoon duidelijk de zwakste.quote:Op vrijdag 7 september 2012 04:21 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wat lul je nou? De NLers hebben op de Belgen gestemd en andersom
Maar Faya is wel een kutwijf.quote:Op vrijdag 7 september 2012 04:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zoë was gewoon duidelijk de zwakste.
[insert attentionwhore.jpg]quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Maar Faya is wel een kutwijf.
Alsof de Nederlanders niet zo stemmenquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik krijg altijd zo'n hekel aan Belgen met ER.
Nederlander worden elk jaar keihard genaaid door de Belgen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof de Nederlanders niet zo stemmen
Het was anders nu Zoe tegen Faya, dus wie hebben er allemaal op Zoe gestemdquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Nederlander worden elk jaar keihard genaaid door de Belgen.
Je moeder.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dat is dan toch mooi? Al die bescheidenheid altijd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vervelend mannetje hoor deze stuntman heel vol van zichzelf.
Normaail zijn Belgen juist bescheiden.
Bescheiden in het openbaar. Nu weet ik niet of het door ER komt, ben bang van wel, zo simpel ben ik wel, maar ik vind het een schijnheilig volkje. Elk jaar bevestigen ze dat ook weer. Nee ja, Hollanders zijn ook kut maar die zijn dat altijd. Dat is fijn, dat is voorspelbaar. Belgen zijn viessssss.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vervelend mannetje hoor deze stuntman heel vol van zichzelf.
Normaail zijn Belgen juist bescheiden.
Superstrak hoeft ook niet, maar ik vond dit echt een beetje suffig.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Die zal er ook verder wel zijn, hoeft van mij allemaal niet zo strak.
Ze is tenminste niet zo schijnheilig als die Belgen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
die dude die haar hielp die liep ook alleen zijn pik achterna.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:57 schreef Karina het volgende:
Ik heb vanmiddag zitten kijken, ik vond Willie erg leuk, beetje grof in de mond, maar ik vind dat niet zo erg.
Die twee broers lijken me ook wel tof. En die doos die niet zelf in het touw klom, zwak hoor. Wel aardig dat ze werd geholpen.
De Mangrove leek mij eigenlijk niet eens zo heel erg, er was al bijna een hele hut gebouwd en er hoefde alleen nog maar een dak op.
Uh ja daar had ik nog niet aan gedacht eigenlijkquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:03 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
die dude die haar hielp die liep ook alleen zijn pik achterna.
haha zo zijn mannen. een leijk wijf had hij echt niet geholpen:p.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ja daar had ik nog niet aan gedacht eigenlijk
Ook familie kan wat hem betreft de tering krijgen. Lekkere gast.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:05 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
haha zo zijn mannen. een leijk wijf had hij echt niet geholpen:p.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |