Jij stapt niet in omdat iemand 2 bier op heeft??quote:Op donderdag 6 september 2012 20:57 schreef CookieTime het volgende:
Egopost
Brrrrrrrr het is koud!!!
Sta al 30min in de kou, zou meerijden met iemand na biljarten maar die had ipv max. 1 biertje ineens 2 op en dacht bekijk het maar. Alleen even vergeten dat ik geen jas heb en de bussen savonds niet aansluiten dus nog ff 15min doorbijten
/Egopost
Serieusquote:Op donderdag 6 september 2012 20:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij stapt niet in omdat iemand 2 bier op heeft??
Serieus?
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:05 schreef As1981 het volgende:
Het gaat mij ook niet om wat mag maar ik zou zelf dat risico niet durven nemen dus ook niet bij een ander.
Maar zou mijn kind ook niet zomaar bij iemand anders laten instappen die ik niet ken bv of bevoegd is (met schoolreisje bv)
Kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:01 schreef Kwisted het volgende:
De baby is nu extreem druk, voel ook veel druk op mijn punani. Doet nest zeer! Zou er dan misschien iets kunnen beginnen? Of toch weer voorwerk.. Ik vind het in elk geval spannend!
Ik heb precies hetzelfde gedaanquote:Op vrijdag 7 september 2012 03:45 schreef Gulara het volgende:
Maar wijn, ohwijn
Ik betrap mezelf soms in euforische toestand met m'n gezicht in het wijnglas van m'n vriend. En twee keer waagde ik het erop om voorzichtig even m'n tong erin te dopen.(Ik hoop niet dat ik nu op een zwarte lijst kom
)
Bijna babyquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:42 schreef Frups het volgende:
Meld! Met baby in buik!
Muppet is zojuist vertrokken voor een weekendje logeren bij opa & oma dus stiekem hoop ik dat de beeb dit weekend een goed weekend vind om geboren te worden!
Zo niet dan ga ik morgen lekker genieten op de buurt bbq, en dan hoop ik dat hij blijft zitten tot de ud want daarna heeft mijn favo vk weer dienst .
In mijn hoofd ben ik ook nog lang geen 30quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:46 schreef Frups het volgende:
[..]
Blijf het een gek idee vinden, in mijn hoofd ben ik nog lang geen hoog zwangere vrouw haha!
Hahahaquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
In mijn hoofd ben ik ook nog lang geen 30
Gefeliciteerd met jullie verjaardag!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:01 schreef L0t.. het volgende:
Ohh spannend Kwisted! Ik hoop dat het gaat beginnenVoor jou ook Frups!
Verder een hoop gelezen maar niet veel van onthouden
En ik ben jarig vandaag! Mijn eerste verjaardag dat ik met z'n tweeën ben
Dank je wel!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:01 schreef L0t.. het volgende:
Ohh spannend Kwisted! Ik hoop dat het gaat beginnenVoor jou ook Frups!
Verder een hoop gelezen maar niet veel van onthouden
quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:01 schreef L0t.. het volgende:
Is het niet mogelijk om je manager in te lichten? Ik weet dat het nog pril en onzeker is, maar juist dat brengt ook veel stress met zich mee. Zelf heb ik wel (6wk) tegen mijn persoonlijke manager en mijn projectmanager verteld zodat zij wat meer begrip voor me hebben als ik dingen vergeet, of chaotischer over kom of ineens spontaan in huilen uitbarst of iets anders grappigs... Beiden hebben toegezegd die informatie vertrouwelijk te behandelen (sowieso is het een vrouwenbusiness waar ik werk, dus dat maakt het wel makkelijker) en ik merk nu al dat het superfijn is dat ik het heb verteld.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:39 schreef Suikertante het volgende:
Zooo ik zie je al zitten! Baby naast je en op schoot een enorm dienblad vol lekkernijen!![]()
![]()
Dit schrijven valt me al zwaar want ik ben nog niet eerder zó misselijk geweest. Het is nu echt lastig om het te verbergen en morgen werk ik met mijn baas om deze tijd. Denk dat ze het niet zo top vindt als ik de klanten kokhalzend te woord sta![]()
Heb je geen vast contract? Als wel, dan kan ze je toch niks maken dat je zwanger bent?quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:45 schreef Suikertante het volgende:
Ik werk ook met alleen vrouwen en ik denk er wel over inderdaad. Misschien bel ik vandaag even met rechtsbijstand. Mijn baas is een schat maar op de eerste plaats een zakenvrouw en ik wil mezelf niet op de een of andere manier in de vingers snijden.
Ja dat schijnt het te zijn. En ik denk dat je je daar in de efteling echt geen zorgen over hoeft te makenquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:49 schreef LadyBlack het volgende:
Softijs is dus niet goed? Ik was vorig weekend in de Efteling met schoonfamilie, en toen de rest in de achtbaan zat, stond mn schoonvader ineens met softijsjes voor mij en mn zwangere schoonzus in zn handen.
Heb t niet geweigerd, maar vroeg me toen ook wel af of het ok zou zijn. Het gaat erom of die automaten vaak genoeg gereinigd worden toch?
Nee precies, het was mooi weer vorige week, dus ik denk dat ie wel flink gebruikt is toenquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja dat schijnt het te zijn. En ik denk dat je je daar in de efteling echt geen zorgen over hoeft te maken
Tja, aan de andere kant MOET je het sowieso op een gegeven moment vertellen... dus maakt het echt zoveel uit of je het nu verteld, zodat ze er nu al rekening mee kunnen houden dat je even niet op je best bent, of over een paar weekjes?quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:53 schreef Suikertante het volgende:
LadyBlack wat geniaal dat je alleen zin hebt in gezonde dingen! Bij mij wisselt het elkaar in rap tempo af. In de ochtend kan ik haast niks naar binnen krijgen en is alles dus licht of yoghurt, maar dan krijg ik in de middag zo'n zin in ongezonde vette dingen. Als ik die eet word ik er trouwens wel gewoon misselijk van![]()
Ik moet er best wel aan wennen dat mijn lichaam me steeds voor het lapje houdt. Of dat ik nog moet wennen aan wat mijn lichaam bedoelt, dat kan ook.
Spirit82, ik heb wel een jaarcontract maar het is een half A4'tje en ziet eruit alsof het op een typmachine is gemaakt. Ik heb zelf een ondertekend exemplaar, het door mij ondertekende exemplaar heb ik gisteren aan mijn baas gegeven.
Maar ik heb wel al verteld dat ik met de pil gestopt benKennen jullie dat soort vrouwen? Ze wisselt tussen een soort terrorbusinesswoman en een supergezellige vrouwtje theelepel.
Ze heeft me daarna nog wel een contract gegeven dus op zich heb ik haar gewaarschuwdIk denk eerlijk gezegd ook dat ze het hartstikke leuk zou vinden, maar bedrijfsmatig niet. En dat vind ik best logisch, want ik heb maar twee collega's en die kunnen niet even mijn uren overnemen.
Gek is dat he, ik heb ook nergens trek in eigenlijk, maar als je er dan eenmaal aan begint denk je: owja, das eigenlijk best lekker! Ik vergeet ook vaak te lunchen en denk er dan pas aan als ik me helemaal raar en gammel begin te voelenquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee precies, het was mooi weer vorige week, dus ik denk dat ie wel flink gebruikt is toen![]()
Nouja, ik had ook niet eens trek in softijs, maar vond t ook zo sneu om m af te slaan
Truequote:Op vrijdag 7 september 2012 09:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tja, aan de andere kant MOET je het sowieso op een gegeven moment vertellen... dus maakt het echt zoveel uit of je het nu verteld, zodat ze er nu al rekening mee kunnen houden dat je even niet op je best bent, of over een paar weekjes?
Bedoel je zwangerschapscholestase?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:00 schreef Twinkle20 het volgende:
L0t gefeliciteerd![]()
Gulara volgens mij moet je die jeukbuik van je wel een beetje in de gaten houden. Sorbo had daar meen ik ook last van, volgens mij was het bij haar ''gewoon'' een kwaaltje. Maar iemand anders op dit forum die inmiddels bevallen is (Nanadu geloof ik), daar was het wel serious business. Ik weet even niet wat voor moeilijke benaming het had.
Dat is precies wat ik nu lastig vind inderdaad. Normaal sta ik ook meer dan acht uur achter elkaar maar nu moet ik soms even een seconde of vijf heel plat gaan liggen, geen idee waar het door komt maar dan verdwijnt de rugpijn als sneeuw voor de zon. Ziet er wel apart uit zonder toelichtingquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:01 schreef eliis het volgende:
Vervelend dat je zo misselijk bent Suikertante! Ik ben niet misselijk geweest tijdens mijn zwangerschap (!!!), maar in het begin wel ontzettend moe. Dat ik echt als een dweil om half een al achter mijn computer zat. Heb het dus ook eerder verteld aan mijn leidinggevende, gewoon omdat ik het een prettig idee vond dat er geen verkeerd beeld van mij en m'n werkhouding ontstond en ik soms ietsjes eerder weg kon gaan. Vond ik wel heel fijn!
Ik heb een vast contract maar ik heb het ook nog niet verteld. Ik hoop dat ze mijn collega (die al 3 contracten heeft gehad) geen nieuw contract aanbieden. En ik weet dat als ik ze vertel dat ik zwanger ben dat ze dit zeker doenquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tja, aan de andere kant MOET je het sowieso op een gegeven moment vertellen... dus maakt het echt zoveel uit of je het nu verteld, zodat ze er nu al rekening mee kunnen houden dat je even niet op je best bent, of over een paar weekjes?
Had ik ook! Niet dat ze toen ineens al is ingedaald ofzo, maar die steken begonnen bij mij toen ook.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:00 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww en vannacht voor het eerst steken helemaal down there toen ik naar de wc wilde! Wat zullen we zeggen? Fijn is anders maar het was prima te behappen. Heb gelijk wat info opgezocht over indalen maar lijkt me best lastig zelf vast te stellen. Sowieso is het wellicht erg vroeg (a.s. woensdag pas 33 weken). Nou moet ik dan ook naar de gyn terug dus misschien dat die wel kan zien of het iets geweest is.. Of dat ik het gewoon zelf denk/wil.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:11 schreef Tally het volgende:
Dat het gezicht gaat ontploffen vind ik ook niet zo erg hoor. Zo mooi is het nu ook niet
Naja, ligt er natuurlijk aan wat je toen hebt verteldquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:59 schreef Suikertante het volgende:
Het komt eigenlijk hierdoor: ik heb een keer eerder iets wat vroeg verteld zodat ze er vast rekening kon houden, en toen heeft ze mijn contract niet verlengd. Ik baalde er toen enorm van dat ik eigenlijk vanwege mijn eigen eerlijkheid mijn baan kwijt was. Maar na een paar maanden belde ze me weer op en nu heb ik er wel voor gezorgd dat de hele verhouding totaal anders is dan de vorige keer.
Wat leuk, zo'n fotoalbumquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:27 schreef Kwisted het volgende:
Nee dat blijkt wel. Want als er iemand de smeer-koningin is dan ben ik t wel. Heb elke dag mijn buik meerdere keren ingesmeerd en gemasseerd. Maar omdat ik nog jong ben (volgens de vk, ben 25..) heb ik dun vel en daardoor krijg je dat dan sneller. Daarbij draag ik echt alleen recht naar voren, waardoor er enorme spanning op mijn toeter staat.
Ik heb trouwens een fotoalbum gemaakt voor de kleine. Heb alle echo fotos en wat buikfoto's, kaartjes en dingetjes ingeplakt en leuke dingetjes erbij geschreven. Ben er heel blij mee
Nou ik geloof bijna niet dat dat echt met leeftijd te maken heeft. Eerder dat het erfelijk is. Al heeft mijn moeder dan weer geen streepjequote:Op vrijdag 7 september 2012 10:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Kwisted & Frups, spannend!!
[..]
Wat leuk, zo'n fotoalbum
*boks* wat die spanning betreftIk ben bang dat mijn navel verdwijnt
Had eerst een diepe navel, en nu wordt 'ie steeds vlakker en ondieper. Volgens mij kan die van mij niet ploppen, dus ik denk dat ik straks gewoon een effen, ronde buik heb zonder navel
Oh, en ik ben 31. Oud velDus hopelijk geen striemen
![]()
Je navel is heel snel weer normaal. Nu is de mijne niet geplopt maar was wel heel ondiep zeg maarquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:47 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Nou ik geloof bijna niet dat dat echt met leeftijd te maken heeft. Eerder dat het erfelijk is. Al heeft mijn moeder dan weer geen streepje![]()
Mijn navel zit gewoon binnenstebuiten. Heb echt een geplopte navelZou die na de bevalling meteen weer terug naar binnen gaan?
Ben sowieso benieuwd hoe je buik voelt en eruit ziet meteen na de geboorte. Lijkt me zo leeg..
Ik denk dat ik ineens weet wat ik vandaag ga doen.. De hele dag over mijn buik aaien![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:54 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja dan sta je na de bevalling onder de douche over je buik te wrijven want dat gaat nog vanzelf en dan hangt daar zo'n lege blubberzak voor. Als je erop slaat klinkt ie helemaal hol!
Ja maar je beseft ook snel dat er een kleintje in zijn/haar bedje ligtquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:55 schreef Kwisted het volgende:
ohhh nee dat vind ik niet om te lachen. Dat lijkt me ergEen zwangere buik is juist zo leuk!
hoe te maken ? zoonlief vraagt al maanden om gesmolten kaas dip want dat ziet hij op tvquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:44 schreef Kwisted het volgende:
Lekkere meidenfilm gekeken met een bak nachos erbij met gesmolten kaas en creme fraiche. Was echt heel leuk!
Die van mij is nog steeds niet geplopt dus. Nu 31 weken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:56 schreef eliis het volgende:
In welke week plopte jullie navel? Die van mij zit nog naar binnen, ben nu 22 wkn, maar zie wel dat ie al wat minder diep is zeg maar.
Kon best, hij was heerlijkquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:47 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Die kan je dan dus ook niet eten he
Boks!quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en ik ben 31. Oud velDus hopelijk geen striemen
![]()
Bedoelt je zoon dan misschien dat je Slankie in de magnatron kan doen? Dat is namelijk de hele tijd op tv en dat gieten ze ook over de nacho's.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:05 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
hoe te maken ? zoonlief vraagt al maanden om gesmolten kaas dip want dat ziet hij op tv
zo ik heb maar even boodschappen gedaan want had geen brood meer.
zie ik daar pizza broodjes dus die maar meegenomen en net gegeten hmmmmm![]()
en wat betreft scheuren bij m'n 1e zwangerschap was ik 22 en geen scheur te vinden
nu ook nog niet trouwens maar nu zit ik ruimer in m'n vel
Ja dat is leuk!! Een taart bakken! Dat ga ik na het weekend denk ik doen. Voor vanmiddag ga ik met moeders freubelen-fransen om nog iets leuks te knutselen voor de babykamer. Dus eerst naar de stoffenwinkel (dan een pitstop bij de bakker Bart, want ik las net iets over worstenbroodjes en toen kreeg ik zin in een pizzabroodjequote:Op vrijdag 7 september 2012 11:32 schreef Enfermera het volgende:
Oh over wijn; als iemand lekkere wijn drinkt dan snuif ik daar ook altijd even goed aan hoor(mijn man: jij snuift tegenwoordig alle alcohol uit mijn wijn!!
) XD
Daar heb ik straks wel zin in, een goeie rode wijn met een lekker stuk kaasMaar even zonder is echt geen probleem.
Gulara ohjee, kán je niet eens kruidnoten kopen?dat is balen
L0t gefeliciteerd!![]()
Bijzonder is dat he.
Twink: kan best zijn dat ze aan het indalen is hoor, baby van een vriendin van mij was rond de 32 weken ook al ingedaaldOok al is het wel vroeg, ja
Maar dat gaat ook een beetje heen en weer vaak, dan weer wat naar beneden, dan weer omhoog. Ligt niet gelijk vast ofzo.
Oh, en baby van die vriendin besloot, na volledig ingedaald te zijn (bevestigd door vk), avond erop even om te kerenOm vervolgens wel weer netjes terug te gaan liggen hoor, daarna. XD
Keshet fijn dat alles weer goed was!
Ik heb nog helemaal geen strepenvind ik echt heel bijzonder, want hij is (voelt) echt al giga, mn buik. Wat niet is kan nog komen, weet ik
maar nu geniet ik er nog maar ff van!
Ik heb wel genoeg te doen op mn verlofdag vandaag hoor! Vanavond feestje dus ik ga zo een appeltaart bakken en ook nog een ander hapje voorbereiden. Verder simpel en ga ik zeker niet me uitsloven om van alles te maken, gewoon chippies etc![]()
![]()
Moet alleen nog ff roomboter halen want dat ben ik vergeten te halen gisterOh, en ik weet ook niet of ik genoeg suiker heb
Nouja.
Boh, lekkerquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:42 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Bedoelt je zoon dan misschien dat je Slankie in de magnatron kan doen? Dat is namelijk de hele tijd op tv en dat gieten ze ook over de nacho's.
linkje: http://slankie-snack.lukkien.com/
Ik koop gewoon een zak naturel nacho's, gooi ik in een schaal. Dan snij ik een rood uitje/lenteuitje, groen pepertje (is niet zo heet) en wat tomaatjes klein, hup eroverheen. En dan flink wat geraspte kaas. 5min ongeveer op 200graden. Dan een flinke mop creme fraiche/sour creme erop. Smullen!!
(ook lekker natuurlijk met zelf gemaakte guacemole of salsadip)
Ja leuk toch!quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:47 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Ja dat is leuk!! Een taart bakken! Dat ga ik na het weekend denk ik doen. Voor vanmiddag ga ik met moeders freubelen-fransen om nog iets leuks te knutselen voor de babykamer. Dus eerst naar de stoffenwinkel (dan een pitstop bij de bakker Bart, want ik las net iets over worstenbroodjes en toen kreeg ik zin in een pizzabroodjeik heb honger en kan alleen aan eten denken, valt het al op?)
Wijn snuiven heb ik nog niet gedaan. Ik hou het nog maar even bij benzine en chloor![]()
Ohhhhquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:42 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Bedoelt je zoon dan misschien dat je Slankie in de magnatron kan doen? Dat is namelijk de hele tijd op tv en dat gieten ze ook over de nacho's.
linkje: http://slankie-snack.lukkien.com/
Ik koop gewoon een zak naturel nacho's, gooi ik in een schaal. Dan snij ik een rood uitje/lenteuitje, groen pepertje (is niet zo heet) en wat tomaatjes klein, hup eroverheen. En dan flink wat geraspte kaas. 5min ongeveer op 200graden. Dan een flinke mop creme fraiche/sour creme erop. Smullen!!
(ook lekker natuurlijk met zelf gemaakte guacemole of salsadip)
klopt! Ik ik zweer echt bij dat spul.. Geen idee of het striemen voorkomt (Vast niet...) maar het voelt gewoon super fijnquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:44 schreef Kwisted het volgende:
ja die Bio-Oil heb ik sinds kort en daar ben ik zeer over te spreken. Was een tip van Skoap geloof ik.
Ik zou meteen de grote voordeelfles kopen als je overweegt hem te kopen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry voor de overkill aan posts, maar ik heb niks beters te doen in mijn verlofquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:55 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb begin december een stapavondje met mijn vriendinnen staan.. Speciaal gepland voor mij omdat ik dan weer mag ''zuipen'' (lees: voordat ik zwanger was werd ik al zat van een wijntje
![]()
).. Heb er enorme zin in! Kijk er echt enorm naar uit om lekker ongegeneerd een glas wijn naar binnen te kunnen kieperen. Nu doe ik dat niet en hoeft het ook niet .. Drink wel een cola light extra
![]()
En over dat indalen .. Dat voel je bij jezelf denk ik toch ook wel? Dat je dan ineens meer lucht krijgt enzo? Hoe moet ik dat voor me zien .. dat er ineens een grote bobbel als in hoofd vlak boven mijn punari zit ofzo?.. Ga zo eens foto''s googlen anders
![]()
Eigenlijk zou ik meer filmpjes moeten maken van mijn bewegende/golvende buik. Gister was mini echt de hele godganse dag aan het stoeien .. Niet pijnlijk, wel grappig en kan er enorm van genieten. Ga ik gewoon met blote bol op de bank zitten en kijken hoe mijn buik alle kanten op ploept![]()
Ja dat mag wel.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:29 schreef milka82 het volgende:
Ow,ik bedenk me net iets,monchou,mag ik dat wel? * ziet monchoutaart ook door de neus geboord*
Whehequote:Op vrijdag 7 september 2012 13:26 schreef Kleurdoos het volgende:
zie je er oud uit voor je leeftijd!
Ik verveel me, want slapend menneke op mn schoot
Briljant!quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:42 schreef Kleurdoos het volgende:
Ja hoor, prikken gehad, maar hij probeerde de CBarts nog ff na te bijtengoed afgericht dus
Ik PM je evenquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wanneer heb jij eigenlijk een echo??
Waaauwquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een druk spartelend kindje gezien op de echo zojuist
Toch wel natte oogjes hoor...
En het was precies de termijn die eerder ook al was vastgesteld
Ik moet mn vriend na het weekend 2 weken missen... het kan altijd ergerquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:40 schreef Suikertante het volgende:
Danic ik heb nu even hetzelfde als jij. Voel me slap en pffft. Futloos en ik neig weer naar de negatieve dingen. In plaats van "Jee vriendlief weg dus heerlijke avond alleen" denk ik "Boehoe vriendlief weg hoe kom ik de avond door". En dan moet ik mezelf corrigeren en dat lukt wel, maar het gaat even niet vanzelf.
Ik ben net langs mijn werk gelopen maar het was heel druk, dus ik ga het morgenochtend vertellen voordat de winkel open is. Zal wel een bijzondere dag worden!
Zijn jullie darmen ook zo in de war..?
En ik had net bruine vlokjes in mijn urineHeb het toch maar in de blauwe fles gekieperd, zal ondanks dat het er niet zo fris uit ziet toch wel hCG in zitten dacht ik.
LB wat fijn zeg, ik kan echt niet wachten.. ik hoop zó wij ook een friemeltje te zien krijgen! Ik snap best dat je even een brok in je keel kreeg hoor.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een druk spartelend kindje gezien op de echo zojuist
Toch wel natte oogjes hoor...
En het was precies de termijn die eerder ook al was vastgesteld
quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
. Ik vind het zo heerlijk voor je!
quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:08 schreef Ticootje het volgende:
Zucht. Zwangerschap.
Ik weet m'n pincode niet meer.
Herkenbaar, ik vergeet echt alles. Heb minstens 4 keer per week dikke paniek omdat ik sleutels/portemonnee/tas/telefoon kwijt ben.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:08 schreef Ticootje het volgende:
Zucht. Zwangerschap.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:21 schreef Incantrix het volgende:
Ingevroren weet ik niet, maar verse van de visboer mag wel gewoon. Je betaalt je er scheel voor, maar het is zó lekker om af en toe te doen
Tevens: hulloMorgen ben ik al 24 weken
Keshet!
Ik heb het er wel uitgebreid over gehad met mijn visboer en die vertelde dat de vacuümverpakking van de visboer niet hetzelfde is als de verpakte vis die je in de super koopt. De vis die de visboer verkoopt wordt wel verpakt, maar daar worden bepaalde gassen (geloof ikquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:58 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]Waar kun je dat vinden?? We hebben het hier bij 3 verschillende visboeren gevraagd, maar allemaal zeiden ze dat hun 'verse' gerookte zalm ook gewoon uit een vacuümverpakking komt
En invriezen helpt dus ook niet tegen listeria, dan vermenigvuldigen de bacteriën zich niet meer maar ze blijven wel gewoon in leven. Alleen goed verhitten werkt, maar dan is het niet lekker meer helaas...
Oh ja, en hoi allemaalLees al tijden mee, maar mag nu ook echt legaal zelf posten hier na een eerste echo-met-knipper gisterochtend! Weet alleen niet of ik het tempo hier bij ga kunnen houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ha![]()
Bedankt voor 't antwoord! Dan stuur ik manlief er morgen op uit om in het dorp nog eens navraag te doen. Een broodje gerookte zalm gaat er wel in denk ik zondag (al word ik op dit moment nog even een beetje misselijk bij het ideequote:Op vrijdag 7 september 2012 17:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb het er wel uitgebreid over gehad met mijn visboer en die vertelde dat de vacuümverpakking van de visboer niet hetzelfde is als de verpakte vis die je in de super koopt. De vis die de visboer verkoopt wordt wel verpakt, maar daar worden bepaalde gassen (geloof ik) in de verpakking geblazen waardoor de vis vers blijft en bacteriegroei geen kans krijgt. Hij heeft me de verpakking ook laten zien en dat zijn schalen met folie eroverheen, dus tussen de vis en het folie zit nog een halve cm. ruimte ofzo. Daarnaast koopt de visboer e.e.a. vers in en is het alleen op dergelijke manier verpakt voor vervoer e.d., als je verpakte vis uit de super haalt zit dat er veel langer in en daar kunnen die schadelijke bacteriën wel weer in groeien.
Zo is het mij uitgelegd, althans
Ennuhm, gefeliciteerd dus!Hoe ver ben je?
Haha, nog niet zwanger genoeg, en in dezelfde post misselijk zijn van praten over etenquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:19 schreef Miss_Isis het volgende:
Bedankt allemaal voor 't warme welkomIk voel me alsof ik hier nog niet echt helemaal hoor of zo, alsof ik nog lang niet zwanger genoeg ben
Maar het is toch écht zo dus ik kan er maar beter aan wennen denk ik!
[..]
Bedankt voor 't antwoord! Dan stuur ik manlief er morgen op uit om in het dorp nog eens navraag te doen. Een broodje gerookte zalm gaat er wel in denk ik zondag (al word ik op dit moment nog even een beetje misselijk bij het idee).
En ik ben vandaag precies 10 weken en 1 dag zwanger. Gisteren de eerste echo en intake bij de VK gehad en alles helemaal op schema, de krummel was precies zo groot als hij/zij moest zijn met 10wk, zat waar hij/zij moest zitten, deed een vrolijk hoela-dansje tijdens de echo (wiebelen, wapperende armpjes) en het hartje klonk helemaal goed. Dus nu nog slechts 7 maanden afzien en dan zijn we ouders
Nice!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:22 schreef zandsculptuur het volgende:
Ik heb zojuist voor een tientje een positiebroek weten te scoren! En een positiehemdje waarin mijn tieten waarempel een cupmaat kleiner lijken![]()
Ja stom eigenlijk maar ik vind het niet echt tellen als kwaaltje tenzij ik echt ook over m'n nek gaquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, nog niet zwanger genoeg, en in dezelfde post misselijk zijn van praten over eten![]()
En graag gedaanIk moest het ook wel bij meerdere visboeren navragen voor ik een goed antwoord had op mijn vragen hoor.. En ik heb geluk, ik woon vlakbij Scheveningen, dus er zijn hier ook visboeren die hun gerookte vis direct bij de rokerij vandaan trekken
Free, haha, je zit lekker(der) in je vel dus? Fijn!
Nee, welneequote:Op vrijdag 7 september 2012 17:17 schreef LadyBlack het volgende:
Gaat het allemaal weer wat beter freecell?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb een toeter,ben meer dan 30 weken zwanger, heb zin in de baby straks en mijn buik beweegt zo leukHet is gewoon leuker om wat verder te zijn!
quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, welneeDat lijkt me ook, zo in het begin is het vooral ongemak. Het lijkt me heerlijk de baby te voelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb een toeter,ben meer dan 30 weken zwanger, heb zin in de baby straks en mijn buik beweegt zo leukHet is gewoon leuker om wat verder te zijn!
![]()
Je zonnige zelfje komt echt vanzelf weer terug hoor! En in de tussentijd hoop ik dat je de avond een beetje lekker door komtquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:43 schreef Suikertante het volgende:
Dank voor de steun
Ik kijk heel erg uit naar mijn zonnige zelfje.. Dus ik denk dat ik inderdaad gewoon blijf zwelgen, misschien een bad, misschien een film, gok dat dat al vrij ambitieus is in mijn staat van zijn![]()
Nu ik mijn bericht teruglees kan ik er alweer een beetje om lachen maar dat is vandaag bijna hetzelfde als huilen.
OH! Ik zie nu ineens topics vol beestenboerderij, ik weet al hoe ik mijn avond ga besteden!
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:31 schreef Ticootje het volgende:
Ach. Ze kwam net nog even uit bed en zei dat ze morgen niet meer ging huilen.
Gelukkig heb ik met het personeel niets te maken. Al met al zijn we een paar klanten die hooguit een kwartier last gaven. We zijn gewoon weggegaan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:35 schreef Suikertante het volgende:
[..]Heeft het personeel van het restaurant geen reet aan, maar ach
Wij waren bij ronde 4 zwanger, beide nog redelijk jong (ik 25, manlief 28) en niet rokend. Ik was toen we met ronde 1 begonnen al wel zo'n 8 maand van de pil af (in de tussentijd trouw condooms gebruikt) om de boel op regel te krijgen. Anders had het waarschijnlijk langer geduurd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:09 schreef Hamsik het volgende:
Even een vraagje, hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie zwanger waren?
1 ongelukje met een condoom op precies de verkeerde dag. (dat bleek achteraf pas, volgens m'n app was m'n eisprong al geweest)quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:09 schreef Hamsik het volgende:
Bij de eerste zwanger geworden door spiraaltje heen. Bij de 2e sexen voor en na de eisprong (1e poging) 24 en 28 jaar oud, niet roken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:09 schreef Hamsik het volgende:
/ontlurktquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:58 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]Waar kun je dat vinden?? We hebben het hier bij 3 verschillende visboeren gevraagd, maar allemaal zeiden ze dat hun 'verse' gerookte zalm ook gewoon uit een vacuümverpakking komt
En invriezen helpt dus ook niet tegen listeria, dan vermenigvuldigen de bacteriën zich niet meer maar ze blijven wel gewoon in leven. Alleen goed verhitten werkt, maar dan is het niet lekker meer helaas...
Oh ja, en hoi allemaalLees al tijden mee, maar mag nu ook echt legaal zelf posten hier na een eerste echo-met-knipper gisterochtend! Weet alleen niet of ik het tempo hier bij ga kunnen houden
Mijn vriend wil het echt niet wetenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:26 schreef LadyBlack het volgende:
Papilion, je krijgt een dochter!!
Mijn vriend zei gisteren dat hij het ook goed vond om wel het geslacht te wetenhij zag er ook de voordelen wel van in, en het argument dat ik hier las, dat het hele kind sowieso een verrassing zal zijn, dat vond ie ook wel
Haha, dankjewelquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
/ontlurkt
Miss_isisWat tof
Een kindje erbij op de beestenboerderij
![]()
Het topic in mijn sig! Kennelijk heeft het fansquote:
Wel met zijn alleen op de foto dan aubquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:39 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Haha, dankjewel![]()
Ja, de eerste uitbreiding voor 2013 is dus al gepland, we krijgen een drukke lente! Er zullen er hopelijk nog een aantal volgen (1 varken, 1 schaap, 1 á 2 geiten, kippen, misschien 1 konijn), dus ik ben denk ik niet als enige zwanger deze winter. Ach, hoe meer zielen hoe meer vreugd
thanx forum via foon dus kon d'r sig niet zien. Leuk!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:40 schreef Suikertante het volgende:
Becky: De beestenboerderij van Isis!
Haha, ik zal het proberen! Levert vast heul schattige plaatjes opquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel met zijn alleen op de foto dan aub
Goed bezigquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:04 schreef Hamsik het volgende:
Thanks! Diverse reacties, wij 22 en 28 zijn gestopt met roken, alcohol en slikken foliumzuur. Nu maar afwachten :-D
Dat is kut twinkle!! Dan moet je dat nog opruimen terwijl je al over je grens bent.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:55 schreef Twinkle20 het volgende:
Wel bijgelezen maar ik sta even op ontploffen. Kom zojuist thuis van een gezellig avondje met vrienden .. doe de lamp aan in de huiskamer en werkelijk de hele bank + kamer is onder gekotst door de hond. Beestje kan daar natuurlijk helemaal niks aan doen .. heb dit ook nog nooit mee gemaakt met haar.
Maar extra zuur omdat ik vanmiddag met mijn brakke lijf alles gesopt en gedaan heb. En daarbij ver over mijn lichamelijke grenzen ben gegaan. Kan wel janken nu ... toch maar tot tien tellen. Morgen een nieuwe dag *zucht*
Dat is exact hetzelfde als bij mij! Wat toevalligquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:22 schreef bellelena het volgende:
Hier was het meteen raak, maar dat werd een miskraam en daarna was het de tweede cyclus raak.
Oh dat is hier ook zo'n ramp. Pincode. Kon laatst m'n telefoon niet meer aanzetten, want ook die pincode wist ik niet meer. En dan al die wachtwoorden overal, een ramp is het!quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:08 schreef Ticootje het volgende:
Zucht. Zwangerschap.
Bij de eerste een maand of 8, voor deze zwangerschap zo'n anderhalf jaar met 6 miskramen en een dood kindje.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:09 schreef Hamsik het volgende:
Zal je net zien dat jij de uitzondering op de regel bentquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:20 schreef bellelena het volgende:
Coco: Toevallig ja! Geeft mij wel goede hoop dat het nu goed blijft gaan
Limone: Heel handig inderdaad, ik maak de rommel en hij ruimt het weer op. Het zou voor hem wel leuk zijn als ik wat nesteldrang ga krijgen, dan kan ik hem ook eens wat huishoudelijk werk uit handen nemen
hier nog een hoorquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:39 schreef Limone het volgende:
[..]
Zal je net zien dat jij de uitzondering op de regel bent
Vier weken voor D-day? Of wat het drie? Drie of vier, in ieder gevalquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:21 schreef Mangostine het volgende:
Beterschap Twinkle!
Vanaf wanneer ben je eigenlijk LLM? Mijn "omgeving" noemt mij inmiddels al hoogzwanger, hetgeen door mij natuurlijk hardnekkig wordt ontkend.
Nja, ik weet dat ik er lang over heb gedaan om het echt te geloven de tweede keer. En wc-bezoek iedere keer spannend/eng. Maar inmiddels alweer 31w2d! Dus dat gaat bij jou nu ook gewoon helemaal goedquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:20 schreef bellelena het volgende:
Coco: Toevallig ja! Geeft mij wel goede hoop dat het nu goed blijft gaan
quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nja, ik weet dat ik er lang over heb gedaan om het echt te geloven de tweede keer. En wc-bezoek iedere keer spannend/eng. Maar inmiddels alweer 31w2d! Dus dat gaat bij jou nu ook gewoon helemaal goed![]()
]quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:29 schreef danic het volgende:
Aaaah gatver twinkle! Is het er uit?
Wat ben ik dan blij met mijn leren banken.
Mag ik even jubelen? Vandaag een prima dag!! Ik zag serieus op tegen vandaag omdat ik op niemand terug kon vallen, maar heb zelfs al boodschappen gedaan en gestofzuigd! *insert jompelsmiley*
Ik ook nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:27 schreef bellelena het volgende:
[..]31 weken alweer!
Mangostine, okee okee, je mag nog een week of 1 a 2 struisvogelenEn 2,5kg klinkt al hartstikke netjes! Ik kan me nu nog bijna niet voorstellen dat dat op een gegeven moment ook in mijn buik zal zitten!
quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ook niet
Ik vond die 4 cm die de verloskundige gisteren had gemeten al zo'n immens verschil met het formaatje dat het een paar weken geleden had
In het begin gaat het ook zooo hardquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ook niet
Ik vond die 4 cm die de verloskundige gisteren had gemeten al zo'n immens verschil met het formaatje dat het een paar weken geleden had
Ik ben stiekem ook best een google-master onderhandquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
In het begin gaat het ook zooo hardWeet nog dat ik met 7 weken alleen een vruchtzakje zag, twee weken later een soort sneeuwpopje, en zo'n 2-3 weken daarna was het ineens een écht mensje met armen en benen
Weliswaar een klein echt mensje, maar toch! Gaaf om te zien
Bell, thx! Ik heb die serieus nog niet weten te vinden. Diep teleurgesteld in mijn google skills.
Ja, zo'n sneeuwpopje heb ik gisteren ook gezienquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
In het begin gaat het ook zooo hardWeet nog dat ik met 7 weken alleen een vruchtzakje zag, twee weken later een soort sneeuwpopje, en zo'n 2-3 weken daarna was het ineens een écht mensje met armen en benen
Weliswaar een klein echt mensje, maar toch! Gaaf om te zien
Bell, thx! Ik heb die serieus nog niet weten te vinden. Diep teleurgesteld in mijn google skills.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:26 schreef LadyBlack het volgende:
Papilion, je krijgt een dochter!!
Mijn vriend zei gisteren dat hij het ook goed vond om wel het geslacht te wetenhij zag er ook de voordelen wel van in, en het argument dat ik hier las, dat het hele kind sowieso een verrassing zal zijn, dat vond ie ook wel
Oh, ik vond het wel meevallen, hoogstens tranen van het lachenquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:50 schreef Mangostine het volgende:
Ik ga vandaag lekker veel ijsjes eten
We gaan vanavond naar Intouchables, zakdoekjes mee lijkt me hè?
Dat is wel een goedequote:Op zaterdag 8 september 2012 14:39 schreef Troel het volgende:
Je moet maar zo denken: qua naam kan je altijd nog van gedachten veranderen, qua geslacht van hetgeen in je buik zit, wordt dat wat moeilijker. Dat is een goede reden om daar dus onderscheid tussen te maken
Oh gelukkig!quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:59 schreef Twinkle20 het volgende:
Naam van het kindje houden we voor onszelf.. Maar we hebben het wel constant over haar met zijn tweetjes en we noemen haar ook gewoon bij haar naam enzo
![]()
Jawel Enf! Vent heeft prima meegeholpen hoor. Maar toch .. ga dan zelf niet nutteloos toe zitten kijken want dan voel ik me weer schuldig(en duurt het allemaal naar mijn idee veel te lang .. terwijl ik op het moment ook alles als een slak doe
)
Maar de bank ziet er weer als nieuw uit nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een meidenkwartet
'de baby'quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:14 schreef Suikertante het volgende:
Vertel eens, wat hebben jullie als werknaam? De onze heet Wubbo
De mini-astronaut in mijn buik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |