Jij stapt niet in omdat iemand 2 bier op heeft??quote:Op donderdag 6 september 2012 20:57 schreef CookieTime het volgende:
Egopost
Brrrrrrrr het is koud!!!
Sta al 30min in de kou, zou meerijden met iemand na biljarten maar die had ipv max. 1 biertje ineens 2 op en dacht bekijk het maar. Alleen even vergeten dat ik geen jas heb en de bussen savonds niet aansluiten dus nog ff 15min doorbijten
/Egopost
Serieusquote:Op donderdag 6 september 2012 20:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij stapt niet in omdat iemand 2 bier op heeft??
Serieus?
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:05 schreef As1981 het volgende:
Het gaat mij ook niet om wat mag maar ik zou zelf dat risico niet durven nemen dus ook niet bij een ander.
Maar zou mijn kind ook niet zomaar bij iemand anders laten instappen die ik niet ken bv of bevoegd is (met schoolreisje bv)
Kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:01 schreef Kwisted het volgende:
De baby is nu extreem druk, voel ook veel druk op mijn punani. Doet nest zeer! Zou er dan misschien iets kunnen beginnen? Of toch weer voorwerk.. Ik vind het in elk geval spannend!
Ik heb precies hetzelfde gedaanquote:Op vrijdag 7 september 2012 03:45 schreef Gulara het volgende:
Maar wijn, ohwijn
Ik betrap mezelf soms in euforische toestand met m'n gezicht in het wijnglas van m'n vriend. En twee keer waagde ik het erop om voorzichtig even m'n tong erin te dopen.(Ik hoop niet dat ik nu op een zwarte lijst kom
)
Bijna babyquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:42 schreef Frups het volgende:
Meld! Met baby in buik!
Muppet is zojuist vertrokken voor een weekendje logeren bij opa & oma dus stiekem hoop ik dat de beeb dit weekend een goed weekend vind om geboren te worden!
Zo niet dan ga ik morgen lekker genieten op de buurt bbq, en dan hoop ik dat hij blijft zitten tot de ud want daarna heeft mijn favo vk weer dienst .
In mijn hoofd ben ik ook nog lang geen 30quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:46 schreef Frups het volgende:
[..]
Blijf het een gek idee vinden, in mijn hoofd ben ik nog lang geen hoog zwangere vrouw haha!
Hahahaquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
In mijn hoofd ben ik ook nog lang geen 30
Gefeliciteerd met jullie verjaardag!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:01 schreef L0t.. het volgende:
Ohh spannend Kwisted! Ik hoop dat het gaat beginnenVoor jou ook Frups!
Verder een hoop gelezen maar niet veel van onthouden
En ik ben jarig vandaag! Mijn eerste verjaardag dat ik met z'n tweeën ben
Dank je wel!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:01 schreef L0t.. het volgende:
Ohh spannend Kwisted! Ik hoop dat het gaat beginnenVoor jou ook Frups!
Verder een hoop gelezen maar niet veel van onthouden
quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:01 schreef L0t.. het volgende:
Is het niet mogelijk om je manager in te lichten? Ik weet dat het nog pril en onzeker is, maar juist dat brengt ook veel stress met zich mee. Zelf heb ik wel (6wk) tegen mijn persoonlijke manager en mijn projectmanager verteld zodat zij wat meer begrip voor me hebben als ik dingen vergeet, of chaotischer over kom of ineens spontaan in huilen uitbarst of iets anders grappigs... Beiden hebben toegezegd die informatie vertrouwelijk te behandelen (sowieso is het een vrouwenbusiness waar ik werk, dus dat maakt het wel makkelijker) en ik merk nu al dat het superfijn is dat ik het heb verteld.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:39 schreef Suikertante het volgende:
Zooo ik zie je al zitten! Baby naast je en op schoot een enorm dienblad vol lekkernijen!![]()
![]()
Dit schrijven valt me al zwaar want ik ben nog niet eerder zó misselijk geweest. Het is nu echt lastig om het te verbergen en morgen werk ik met mijn baas om deze tijd. Denk dat ze het niet zo top vindt als ik de klanten kokhalzend te woord sta![]()
Heb je geen vast contract? Als wel, dan kan ze je toch niks maken dat je zwanger bent?quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:45 schreef Suikertante het volgende:
Ik werk ook met alleen vrouwen en ik denk er wel over inderdaad. Misschien bel ik vandaag even met rechtsbijstand. Mijn baas is een schat maar op de eerste plaats een zakenvrouw en ik wil mezelf niet op de een of andere manier in de vingers snijden.
Ja dat schijnt het te zijn. En ik denk dat je je daar in de efteling echt geen zorgen over hoeft te makenquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:49 schreef LadyBlack het volgende:
Softijs is dus niet goed? Ik was vorig weekend in de Efteling met schoonfamilie, en toen de rest in de achtbaan zat, stond mn schoonvader ineens met softijsjes voor mij en mn zwangere schoonzus in zn handen.
Heb t niet geweigerd, maar vroeg me toen ook wel af of het ok zou zijn. Het gaat erom of die automaten vaak genoeg gereinigd worden toch?
Nee precies, het was mooi weer vorige week, dus ik denk dat ie wel flink gebruikt is toenquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja dat schijnt het te zijn. En ik denk dat je je daar in de efteling echt geen zorgen over hoeft te maken
Tja, aan de andere kant MOET je het sowieso op een gegeven moment vertellen... dus maakt het echt zoveel uit of je het nu verteld, zodat ze er nu al rekening mee kunnen houden dat je even niet op je best bent, of over een paar weekjes?quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:53 schreef Suikertante het volgende:
LadyBlack wat geniaal dat je alleen zin hebt in gezonde dingen! Bij mij wisselt het elkaar in rap tempo af. In de ochtend kan ik haast niks naar binnen krijgen en is alles dus licht of yoghurt, maar dan krijg ik in de middag zo'n zin in ongezonde vette dingen. Als ik die eet word ik er trouwens wel gewoon misselijk van![]()
Ik moet er best wel aan wennen dat mijn lichaam me steeds voor het lapje houdt. Of dat ik nog moet wennen aan wat mijn lichaam bedoelt, dat kan ook.
Spirit82, ik heb wel een jaarcontract maar het is een half A4'tje en ziet eruit alsof het op een typmachine is gemaakt. Ik heb zelf een ondertekend exemplaar, het door mij ondertekende exemplaar heb ik gisteren aan mijn baas gegeven.
Maar ik heb wel al verteld dat ik met de pil gestopt benKennen jullie dat soort vrouwen? Ze wisselt tussen een soort terrorbusinesswoman en een supergezellige vrouwtje theelepel.
Ze heeft me daarna nog wel een contract gegeven dus op zich heb ik haar gewaarschuwdIk denk eerlijk gezegd ook dat ze het hartstikke leuk zou vinden, maar bedrijfsmatig niet. En dat vind ik best logisch, want ik heb maar twee collega's en die kunnen niet even mijn uren overnemen.
Gek is dat he, ik heb ook nergens trek in eigenlijk, maar als je er dan eenmaal aan begint denk je: owja, das eigenlijk best lekker! Ik vergeet ook vaak te lunchen en denk er dan pas aan als ik me helemaal raar en gammel begin te voelenquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee precies, het was mooi weer vorige week, dus ik denk dat ie wel flink gebruikt is toen![]()
Nouja, ik had ook niet eens trek in softijs, maar vond t ook zo sneu om m af te slaan
Truequote:Op vrijdag 7 september 2012 09:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tja, aan de andere kant MOET je het sowieso op een gegeven moment vertellen... dus maakt het echt zoveel uit of je het nu verteld, zodat ze er nu al rekening mee kunnen houden dat je even niet op je best bent, of over een paar weekjes?
Bedoel je zwangerschapscholestase?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:00 schreef Twinkle20 het volgende:
L0t gefeliciteerd![]()
Gulara volgens mij moet je die jeukbuik van je wel een beetje in de gaten houden. Sorbo had daar meen ik ook last van, volgens mij was het bij haar ''gewoon'' een kwaaltje. Maar iemand anders op dit forum die inmiddels bevallen is (Nanadu geloof ik), daar was het wel serious business. Ik weet even niet wat voor moeilijke benaming het had.
Dat is precies wat ik nu lastig vind inderdaad. Normaal sta ik ook meer dan acht uur achter elkaar maar nu moet ik soms even een seconde of vijf heel plat gaan liggen, geen idee waar het door komt maar dan verdwijnt de rugpijn als sneeuw voor de zon. Ziet er wel apart uit zonder toelichtingquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:01 schreef eliis het volgende:
Vervelend dat je zo misselijk bent Suikertante! Ik ben niet misselijk geweest tijdens mijn zwangerschap (!!!), maar in het begin wel ontzettend moe. Dat ik echt als een dweil om half een al achter mijn computer zat. Heb het dus ook eerder verteld aan mijn leidinggevende, gewoon omdat ik het een prettig idee vond dat er geen verkeerd beeld van mij en m'n werkhouding ontstond en ik soms ietsjes eerder weg kon gaan. Vond ik wel heel fijn!
Ik heb een vast contract maar ik heb het ook nog niet verteld. Ik hoop dat ze mijn collega (die al 3 contracten heeft gehad) geen nieuw contract aanbieden. En ik weet dat als ik ze vertel dat ik zwanger ben dat ze dit zeker doenquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tja, aan de andere kant MOET je het sowieso op een gegeven moment vertellen... dus maakt het echt zoveel uit of je het nu verteld, zodat ze er nu al rekening mee kunnen houden dat je even niet op je best bent, of over een paar weekjes?
Had ik ook! Niet dat ze toen ineens al is ingedaald ofzo, maar die steken begonnen bij mij toen ook.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:00 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww en vannacht voor het eerst steken helemaal down there toen ik naar de wc wilde! Wat zullen we zeggen? Fijn is anders maar het was prima te behappen. Heb gelijk wat info opgezocht over indalen maar lijkt me best lastig zelf vast te stellen. Sowieso is het wellicht erg vroeg (a.s. woensdag pas 33 weken). Nou moet ik dan ook naar de gyn terug dus misschien dat die wel kan zien of het iets geweest is.. Of dat ik het gewoon zelf denk/wil.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:11 schreef Tally het volgende:
Dat het gezicht gaat ontploffen vind ik ook niet zo erg hoor. Zo mooi is het nu ook niet
Naja, ligt er natuurlijk aan wat je toen hebt verteldquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:59 schreef Suikertante het volgende:
Het komt eigenlijk hierdoor: ik heb een keer eerder iets wat vroeg verteld zodat ze er vast rekening kon houden, en toen heeft ze mijn contract niet verlengd. Ik baalde er toen enorm van dat ik eigenlijk vanwege mijn eigen eerlijkheid mijn baan kwijt was. Maar na een paar maanden belde ze me weer op en nu heb ik er wel voor gezorgd dat de hele verhouding totaal anders is dan de vorige keer.
Wat leuk, zo'n fotoalbumquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:27 schreef Kwisted het volgende:
Nee dat blijkt wel. Want als er iemand de smeer-koningin is dan ben ik t wel. Heb elke dag mijn buik meerdere keren ingesmeerd en gemasseerd. Maar omdat ik nog jong ben (volgens de vk, ben 25..) heb ik dun vel en daardoor krijg je dat dan sneller. Daarbij draag ik echt alleen recht naar voren, waardoor er enorme spanning op mijn toeter staat.
Ik heb trouwens een fotoalbum gemaakt voor de kleine. Heb alle echo fotos en wat buikfoto's, kaartjes en dingetjes ingeplakt en leuke dingetjes erbij geschreven. Ben er heel blij mee
Nou ik geloof bijna niet dat dat echt met leeftijd te maken heeft. Eerder dat het erfelijk is. Al heeft mijn moeder dan weer geen streepjequote:Op vrijdag 7 september 2012 10:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Kwisted & Frups, spannend!!
[..]
Wat leuk, zo'n fotoalbum
*boks* wat die spanning betreftIk ben bang dat mijn navel verdwijnt
Had eerst een diepe navel, en nu wordt 'ie steeds vlakker en ondieper. Volgens mij kan die van mij niet ploppen, dus ik denk dat ik straks gewoon een effen, ronde buik heb zonder navel
Oh, en ik ben 31. Oud velDus hopelijk geen striemen
![]()
Je navel is heel snel weer normaal. Nu is de mijne niet geplopt maar was wel heel ondiep zeg maarquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:47 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Nou ik geloof bijna niet dat dat echt met leeftijd te maken heeft. Eerder dat het erfelijk is. Al heeft mijn moeder dan weer geen streepje![]()
Mijn navel zit gewoon binnenstebuiten. Heb echt een geplopte navelZou die na de bevalling meteen weer terug naar binnen gaan?
Ben sowieso benieuwd hoe je buik voelt en eruit ziet meteen na de geboorte. Lijkt me zo leeg..
Ik denk dat ik ineens weet wat ik vandaag ga doen.. De hele dag over mijn buik aaien![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:54 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja dan sta je na de bevalling onder de douche over je buik te wrijven want dat gaat nog vanzelf en dan hangt daar zo'n lege blubberzak voor. Als je erop slaat klinkt ie helemaal hol!
Ja maar je beseft ook snel dat er een kleintje in zijn/haar bedje ligtquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:55 schreef Kwisted het volgende:
ohhh nee dat vind ik niet om te lachen. Dat lijkt me ergEen zwangere buik is juist zo leuk!
hoe te maken ? zoonlief vraagt al maanden om gesmolten kaas dip want dat ziet hij op tvquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:44 schreef Kwisted het volgende:
Lekkere meidenfilm gekeken met een bak nachos erbij met gesmolten kaas en creme fraiche. Was echt heel leuk!
Die van mij is nog steeds niet geplopt dus. Nu 31 weken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:56 schreef eliis het volgende:
In welke week plopte jullie navel? Die van mij zit nog naar binnen, ben nu 22 wkn, maar zie wel dat ie al wat minder diep is zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |