Jij stapt niet in omdat iemand 2 bier op heeft??quote:Op donderdag 6 september 2012 20:57 schreef CookieTime het volgende:
Egopost
Brrrrrrrr het is koud!!!
Sta al 30min in de kou, zou meerijden met iemand na biljarten maar die had ipv max. 1 biertje ineens 2 op en dacht bekijk het maar. Alleen even vergeten dat ik geen jas heb en de bussen savonds niet aansluiten dus nog ff 15min doorbijten
/Egopost
Serieusquote:Op donderdag 6 september 2012 20:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij stapt niet in omdat iemand 2 bier op heeft??
Serieus?
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:05 schreef As1981 het volgende:
Het gaat mij ook niet om wat mag maar ik zou zelf dat risico niet durven nemen dus ook niet bij een ander.
Maar zou mijn kind ook niet zomaar bij iemand anders laten instappen die ik niet ken bv of bevoegd is (met schoolreisje bv)
Kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:01 schreef Kwisted het volgende:
De baby is nu extreem druk, voel ook veel druk op mijn punani. Doet nest zeer! Zou er dan misschien iets kunnen beginnen? Of toch weer voorwerk.. Ik vind het in elk geval spannend!
Ik heb precies hetzelfde gedaanquote:Op vrijdag 7 september 2012 03:45 schreef Gulara het volgende:
Maar wijn, ohwijn
Ik betrap mezelf soms in euforische toestand met m'n gezicht in het wijnglas van m'n vriend. En twee keer waagde ik het erop om voorzichtig even m'n tong erin te dopen.(Ik hoop niet dat ik nu op een zwarte lijst kom
)
Bijna babyquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:42 schreef Frups het volgende:
Meld! Met baby in buik!
Muppet is zojuist vertrokken voor een weekendje logeren bij opa & oma dus stiekem hoop ik dat de beeb dit weekend een goed weekend vind om geboren te worden!
Zo niet dan ga ik morgen lekker genieten op de buurt bbq, en dan hoop ik dat hij blijft zitten tot de ud want daarna heeft mijn favo vk weer dienst .
In mijn hoofd ben ik ook nog lang geen 30quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:46 schreef Frups het volgende:
[..]
Blijf het een gek idee vinden, in mijn hoofd ben ik nog lang geen hoog zwangere vrouw haha!
Hahahaquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
In mijn hoofd ben ik ook nog lang geen 30
Gefeliciteerd met jullie verjaardag!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:01 schreef L0t.. het volgende:
Ohh spannend Kwisted! Ik hoop dat het gaat beginnenVoor jou ook Frups!
Verder een hoop gelezen maar niet veel van onthouden
En ik ben jarig vandaag! Mijn eerste verjaardag dat ik met z'n tweeën ben
Dank je wel!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:01 schreef L0t.. het volgende:
Ohh spannend Kwisted! Ik hoop dat het gaat beginnenVoor jou ook Frups!
Verder een hoop gelezen maar niet veel van onthouden
En ik ben jarig vandaag! Mijn eerste verjaardag dat ik met z'n tweeën ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |