Wilders wasquote:Op donderdag 6 september 2012 19:37 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Met hem heeft de PvdA weer TANDEN gekregen.
Maar niets was prachtiger dan Pechtold vs. Wilders daarstraks. Ik heb genoten.
Het gaat toch niet om mij persoonlijk? Je zag toch wat er net gebeurde? Die kerel staat 15 minuten in de rij en wordt afgewezen omdat Alexander Pechtold even een leuke chick aan het woord wilt zienquote:Op donderdag 6 september 2012 19:37 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, vol met positieve discriminatie? Ben jij wel eens afgewezen ergens omdat je blank bent, heteroseksueel of een piemeltje hebt?
Ik had niet over de inhoud maar om de vorm.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Samsom zet zich actief voor zaken in. Wilders is iemand die roeptoetert vanuit de zijlijn en wegloopt voor verantwoordelijkheid. Zoek de verschillen.
Ach, dezelfde mensen die Samsom nu zo geweldig vinden, spraken in 2010 ook zo over Cohen. Als dat een voorbode is...quote:Op donderdag 6 september 2012 19:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat vind jij altijd, ongeacht hoe hij het doet
Wilders was een drama. Het gebruikelijke angst-riedeltje. Alex lulde hem compleet onder de tafel.quote:
Jij en de hele zaal.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:41 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Wilders was een drama. Het gebruikelijke angst-riedeltje. Alex lulde hem compleet onder de tafel.
Ik schoot ook in de lach toen Geert HEM betichtte van angstzaaien. Zijn hele speech over hoe Europa alles verziekt was 1 groot angstbeeld.Wat een clown.
Wilders is sowieso matig in de laatste debatten maar ik denk dat hij zich vooral richt tot zijn vaste achterban om die te behouden.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:41 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Wilders was een drama. Het gebruikelijke angst-riedeltje. Alex lulde hem compleet onder de tafel.
Ik schoot ook in de lach toen Geert HEM betichtte van angstzaaien. Zijn hele speech over hoe Europa alles verziekt was 1 groot angstbeeld.Wat een clown.
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Samsom zet zich actief voor zaken in. Wilders is iemand die roeptoetert vanuit de zijlijn en wegloopt voor verantwoordelijkheid. Zoek de verschillen.
Het is een combi he?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:38 schreef Nober het volgende:
Als men op lijsttrekkers stemt omdat ze goed debatteren waar zijn dan die partijprogramma's voor!?
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:41 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Samsom wordt breed gezien als goede debater. Dat kon je van Cohen niet zeggenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:41 schreef nikk het volgende:
[..]
Ach, dezelfde mensen die Samsom nu zo geweldig vinden, spraken in 2010 ook zo over Cohen. Als dat een voorbode is...
Maar ben je ook een goede bestuurder als je een goede debater ben?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:44 schreef TNA het volgende:
[..]
Samsom wordt breed gezien als goede debater. Dat kon je van Cohen niet zeggen
Samsom heeft de huidige politieke situatie ook mee natuurlijk. Cohen werd continu afgezeken door Wilders en kon dat niet aan. Maar nu richt Wilders zich vooral op Rutte (kennelijk heeft hij nogal wat wrok tegen hem na afgelopen regeringsperiode)quote:Op donderdag 6 september 2012 19:44 schreef TNA het volgende:
[..]
Samsom wordt breed gezien als goede debater. Dat kon je van Cohen niet zeggen
Timing en grappen maken is idd niet zijn sterkste vak, hij kan beter serieus zijn verhaal vertellen, is ie veel beter in.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:43 schreef TNA het volgende:
Buma moet alleen stoppen met die verkeerd getimede grappen. Zo pijnlijk.
"Mag ik nog even? Ik ben aan het woord! Ik ben! Ja. Meneer Rutte... Dat is een vijf... u bent gezákt!"
Ik denk dat hij daar heel aardig in slaagt, wat op zich al een prestatie is. Veel andere politici zouden totaal afgeschreven zijn door iedereen na zijn capriolen.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wilders is sowieso matig in de laatste debatten maar ik denk dat hij zich vooral richt tot zijn vaste achterban om die te behouden.
Roemer heeft een heel stevige achterban.. Het waren er alleen minder dan hij dachtquote:
Zullen we maar gewoon de verkiezingsuitslkag en de voorkeuren die partijen DAN in hebben afwachten??quote:Op donderdag 6 september 2012 19:50 schreef Thomas B. het volgende:
Samsom en Rutte met elkaar in bed, met Pechtold in het midden. Photoshoppers, aan de slag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |