Zal zo vast wel op uitzendinggemist.nl staan.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:31 schreef Stiggie het volgende:
Lol 2de debat wat ik heb gemist op het laatste kwartier na.... kan ik het al ergens terug kijken?
Waar zie je dat??quote:
Owh, okquote:Op donderdag 6 september 2012 19:31 schreef iFok. het volgende:
[..]
Oh, niet van mij. Van die ene dame die het woord kreeg van Pechtold.
Buma een nerd?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:32 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Roemer deed het gelukkig een stuk beter en ook Buma deed het (voor een nerd) vrij goed. Toch vond ik eigenlijk Wilders het beste uit de verf komen (zonder het met hem eens te zijn), scherp en heeft zijn hele agenda op de kaart gezet. Samsom deed het wel ok, Rutte ook redelijk. Grote verliezer is volgens mij Pechtold, constant oude koeien uit de sloot halen en geen sterke inbreng: wat was eigenlijk ook alweer je punt, Alexander?
Later vast wel.. Meteen na de uitzending wellicht niet..quote:Op donderdag 6 september 2012 19:31 schreef Stiggie het volgende:
Lol 2de debat wat ik heb gemist op het laatste kwartier na.... kan ik het al ergens terug kijken?
Daarmee is Pechtold ook direct één stem kwijt, want ik heb besloten om die reden geen D66 meer te stemmen. De samenleving zit vol met positieve discriminatie tegenwoordig, ik stem niet op iemand die dat support.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:31 schreef iFok. het volgende:
[..]
Oh, niet van mij. Van die ene dame die het woord kreeg van Pechtold.
Dat wordt VVD dusquote:Op donderdag 6 september 2012 19:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daarmee is Pechtold ook direct één stem kwijt, want ik heb besloten om die reden geen D66 meer te stemmen. De samenleving zit vol met positieve discriminatie tegenwoordig, ik stem niet op iemand die dat support.
Denk CDA, ik vind Buma de laatste twee debatten echt superquote:
Zo komt hij wel over ja, iemand die puur gaat voor de inhoud en geen trucs gebruikt. Wat trouwens in zijn voordeel kan werken aangezien hij het op die manier vrij sterk deed.quote:
Buma debatteert idd prima.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Denk CDA, ik vind Buma de laatste twee debatten echt super
Dit dus, geen populistisch gebral tenminstequote:Op donderdag 6 september 2012 19:35 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Zo komt hij wel over ja, iemand die puur gaat voor de inhoud en geen trucs gebruikt. Wat trouwens in zijn voordeel kan werken aangezien hij het op die manier vrij sterk deed.
In het Carrédebat ook al idd.. Maar niet de beste..quote:Op donderdag 6 september 2012 19:35 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Zo komt hij wel over ja, iemand die puur gaat voor de inhoud en geen trucs gebruikt. Wat trouwens in zijn voordeel kan werken aangezien hij het op die manier vrij sterk deed.
Niet acteren en oprecht zijn staat nu al gelijk aan een nerd zijn? Verder ben ik het er wel mee eens.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:35 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Met hem heeft de PvdA weer TANDEN gekregen.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:10 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Haha. Ja inderdaad je zag Wilders balen. Samsom zit veel te veel in 'de flow' die raakt niet zo makkelijk van slag als Cohen twee jaar geleden.
Hoe bedoel je, vol met positieve discriminatie? Ben jij wel eens afgewezen ergens omdat je blank bent, heteroseksueel of een piemeltje hebt?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daarmee is Pechtold ook direct één stem kwijt, want ik heb besloten om die reden geen D66 meer te stemmen. De samenleving zit vol met positieve discriminatie tegenwoordig, ik stem niet op iemand die dat support.
Bizar iddquote:Op donderdag 6 september 2012 19:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Niet acteren en oprecht zijn staat nu al gelijk aan een nerd zijn? Verder ben ik het er wel mee eens.
Samsom zet zich actief voor zaken in. Wilders is iemand die roeptoetert vanuit de zijlijn en wegloopt voor verantwoordelijkheid. Zoek de verschillen.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:21 schreef karton2 het volgende:
Samsom voor het eerst van z'n stuk gebracht toen Wilders hem samen met Cohen in het theehuis plaatste.
Spreektempo vloog omhoog evenals z'n lichaamstemperatuur gezien z'n rode hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |