Tis geen EO, wat doet Antoinette daar eigenlijk? Die is van de TROS!quote:Op donderdag 6 september 2012 19:13 schreef MrBadGuy het volgende:
Geen Twitter, tweede scherm, stellingen, winnaars, verliezers?
12 september ergens bij jou in de buurt.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:13 schreef Paul het volgende:
Waar kunnen we stemmen wie de beste was?
Bewijs het dan maar.. Of is vind jij, net als Wilders, dat willekeurige dingen roepen "bewijs" genoeg is?quote:
Je moet pas gaan stemmen na de verkiezingen, dan weet je namelijk pas wie met wie gaat regeren.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:15 schreef Stefanovich het volgende:
Al die debatten... je wordt er niks wijzer van.
Het is vooral een herhaling van zetten. Veel nieuws hoor je niet meer. De ene minuut van Roemer tegen Rutte was trouwens wel bril-jant.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:15 schreef Stefanovich het volgende:
Kennelijk letten veel mensen op de poppetjes.. Voorbeeld: de veel bekwamere en beschaafdere Cohen legde het ruim 2 jaar geleden af tegen Wilders omdat hij niet aan die mentaliteit en manier van debatteren gewend was...quote:Op donderdag 6 september 2012 19:15 schreef Stefanovich het volgende:
Dank!quote:Op donderdag 6 september 2012 19:16 schreef Paul het volgende:
http://www.eenvandaag.nl/
Online gaat het verder
Met die roos in je profiel is je antwoord echt helemaal niks waard.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
Roemer was een stuk sterker dan tijdens vorige debatten. Buma deed het ook opnieuw goed. Rutte was zwak; werd echt meerdere keren klem geluld. Pechtold en Samsom oké, maar een beetje mat. Wilders... ach, die staat er toch voor spek en bonen bij. Ik snap eigenlijk niet dat ze hem nog uitnodigen.
Ik vond Samsomn wél heel sterk.. Had overal een antwoord op, had de feiten, had de cijfers etc..quote:Op donderdag 6 september 2012 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
Roemer was een stuk sterker dan tijdens vorige debatten. Buma deed het ook opnieuw goed. Rutte was zwak; werd echt meerdere keren klem geluld. Pechtold en Samsom oké, maar een beetje mat. Wilders... ach, die staat er toch voor spek en bonen bij. Ik snap eigenlijk niet dat ze hem nog uitnodigen.
Dat vind jij altijd, ongeacht hoe hij het doetquote:Op donderdag 6 september 2012 19:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vond Samsomn wél heel sterk.. Had overal een antwoord op, had de feiten, had de cijfers etc..
hij is dan ook 5x slimmer dan de rest daarzo...eigenlijk is het niet eens helemaal "eerlijk" hahaquote:Op donderdag 6 september 2012 19:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vond Samsomn wél heel sterk.. Had overal een antwoord op, had de feiten, had de cijfers etc..
Vond ik ook, had Roemer ook erg mooi op het ECB beleid 'wat Roemer al veel eerder had gezegd'...quote:Op donderdag 6 september 2012 19:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope, want dan gaat alles nog meer vast lopen.. Niet in de laatste plaats de woningmarkt..quote:Op donderdag 6 september 2012 19:18 schreef Panthera. het volgende:
Arbeidsmarkt is totaal niet flexibel, in vergelijking met vergelijkbare landen. Als er iets nodig is, is het flexibilisering.
Dat is waar, al legde Cohen het af met slechts 50.000 stemmen verschil.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kennelijk letten veel mensen op de poppetjes.. Voorbeeld: de veel bekwamere en beschaafdere Cohen legde het ruim 2 jaar geleden af tegen Wilders omdat hij niet aan die mentaliteit en manier van debatteren gewend was...
Nee, dat is NIET zo.. Maar hij is gewoon in ALLE debatten heel sterk is... Hij heeft niet voor niks tot nu elke keer gewonnen..quote:Op donderdag 6 september 2012 19:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat vind jij altijd, ongeacht hoe hij het doet
Volgens mij had Cohen een stuk meer stemmen dan Wilders in 2010.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kennelijk letten veel mensen op de poppetjes.. Voorbeeld: de veel bekwamere en beschaafdere Cohen legde het ruim 2 jaar geleden af tegen Wilders omdat hij niet aan die mentaliteit en manier van debatteren gewend was...
Klopt, ben de hele nacht opgebleven toenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is waar, al legde Cohen het af met slechts 50.000 stemmen verschil.
nope.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:21 schreef karton2 het volgende:
Samsom voor het eerst van z'n stuk gebracht toen Wilders hem samen met Cohen in het theehuis plaatste.
Spreektempo vloog omhoog evenals z'n lichaamstemperatuur gezien z'n rode hoofd.
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Volgens mij had Cohen een stuk meer stemmen dan Wilders in 2010.
Het was geen antwoord; het was een oordeel. En ik noem nota bene ook twee politici van andere partijen als de sterkste..quote:Op donderdag 6 september 2012 19:17 schreef asco het volgende:
[..]
Met die roos in je profiel is je antwoord echt helemaal niks waard.
Ook zonder roos wordt je als PvdA-stemmer afgeserveerd hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 19:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was geen antwoord; het was een oordeel. En ik noem nota bene ook twee politici van andere partijen als de sterkste..
Eén telefoontje vanuit Berlijn...quote:Op donderdag 6 september 2012 19:22 schreef TNA het volgende:
Rutte die blijft roepen dat hij geen geld meer aan Griekenland zou lenen, dat mensen dat nog geloven
Ik denk dat we inmiddels zo gewend zijn aan een sterke Samsom dat het niet eens meer opvalt. Hij deed het zeker niet slechter dan tijdens het Carrédebat, dus zal hij wel opnieuw winnen.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:23 schreef karton2 het volgende:
[..]
Eén telefoontje vanuit Berlijn...
idd hoe vaag is datquote:Op donderdag 6 september 2012 19:23 schreef Thomas B. het volgende:
"niet teveel beperkingen"... goed bezig ouwe!
Allemaal in het voordeel van je partij ja. En "antwoord" was inderdaad een foute keuze van mij.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was geen antwoord; het was een oordeel. En ik noem nota bene ook twee politici van andere partijen als de sterkste..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |