Dat hoorde ik ook ja, ik zou voor D66 gaan, maar stap toch over naar PvdA.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:09 schreef Janneke141 het volgende:
'Dat soort mensen'
Beetje jammer, Pechtold.
Missertje idd... wordt een groep mee weggezetquote:Op donderdag 6 september 2012 19:09 schreef Janneke141 het volgende:
'Dat soort mensen'
Beetje jammer, Pechtold.
Dat kan je toch niet meer terugdraaien.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:10 schreef asco het volgende:
[..]
Ja? Wilders had gewoon gelijk. Door oa alles hier heen te halen door importbruiden + familie is die verzorgingstaat niet meer te betalen. Maar dat lijken de mensen alweer vergeten. Want... euh Samsom hoi hoi.
Er is HELEMAAL niks mis mee..quote:Op donderdag 6 september 2012 19:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat is er mis met sociale werkplaatsen? Ik snap dat werkelijk niet.
Geweldig programma.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:11 schreef alors het volgende:
Roemer heeft ook De Slag om Nederland gekeken
Nee precies. Maar ook nu gaan er weer catastrofale fouten worden gemaakt waar we over 10 jaar dan weer van zeggen: "Dat kan je toch niet meer terugdraaien."quote:Op donderdag 6 september 2012 19:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet meer terugdraaien.
Geef mij ook zo'n glazen bol.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:12 schreef asco het volgende:
[..]
Nee precies. Maar ook nu gaan er weer catastrofale fouten worden gemaakt waar we over 10 jaar dan weer van zeggen: "Dat kan je toch niet meer terugdraaien."
Voor Paars.quote:
Valt wel mee toch? Half minuutje ofzo. RTL4 liep ruim 5 minuten achter van de week.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zo die stream loopt flink achter.
Geweldig. Was nog beter geweest als ze hadden aangekondigd dat ze niets van die onzin hadden.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:13 schreef MrBadGuy het volgende:
Geen Twitter, tweede scherm, stellingen, winnaars, verliezers?
Bezuinigingen bij de publieke omroepquote:Op donderdag 6 september 2012 19:13 schreef MrBadGuy het volgende:
Geen Twitter, tweede scherm, stellingen, winnaars, verliezers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |