Tis geen EO, wat doet Antoinette daar eigenlijk? Die is van de TROS!quote:Op donderdag 6 september 2012 19:13 schreef MrBadGuy het volgende:
Geen Twitter, tweede scherm, stellingen, winnaars, verliezers?
12 september ergens bij jou in de buurt.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:13 schreef Paul het volgende:
Waar kunnen we stemmen wie de beste was?
Bewijs het dan maar.. Of is vind jij, net als Wilders, dat willekeurige dingen roepen "bewijs" genoeg is?quote:
Je moet pas gaan stemmen na de verkiezingen, dan weet je namelijk pas wie met wie gaat regeren.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:15 schreef Stefanovich het volgende:
Al die debatten... je wordt er niks wijzer van.
Het is vooral een herhaling van zetten. Veel nieuws hoor je niet meer. De ene minuut van Roemer tegen Rutte was trouwens wel bril-jant.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:15 schreef Stefanovich het volgende:
Kennelijk letten veel mensen op de poppetjes.. Voorbeeld: de veel bekwamere en beschaafdere Cohen legde het ruim 2 jaar geleden af tegen Wilders omdat hij niet aan die mentaliteit en manier van debatteren gewend was...quote:Op donderdag 6 september 2012 19:15 schreef Stefanovich het volgende:
Dank!quote:Op donderdag 6 september 2012 19:16 schreef Paul het volgende:
http://www.eenvandaag.nl/
Online gaat het verder
Met die roos in je profiel is je antwoord echt helemaal niks waard.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
Roemer was een stuk sterker dan tijdens vorige debatten. Buma deed het ook opnieuw goed. Rutte was zwak; werd echt meerdere keren klem geluld. Pechtold en Samsom oké, maar een beetje mat. Wilders... ach, die staat er toch voor spek en bonen bij. Ik snap eigenlijk niet dat ze hem nog uitnodigen.
Ik vond Samsomn wél heel sterk.. Had overal een antwoord op, had de feiten, had de cijfers etc..quote:Op donderdag 6 september 2012 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
Roemer was een stuk sterker dan tijdens vorige debatten. Buma deed het ook opnieuw goed. Rutte was zwak; werd echt meerdere keren klem geluld. Pechtold en Samsom oké, maar een beetje mat. Wilders... ach, die staat er toch voor spek en bonen bij. Ik snap eigenlijk niet dat ze hem nog uitnodigen.
Dat vind jij altijd, ongeacht hoe hij het doetquote:Op donderdag 6 september 2012 19:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vond Samsomn wél heel sterk.. Had overal een antwoord op, had de feiten, had de cijfers etc..
hij is dan ook 5x slimmer dan de rest daarzo...eigenlijk is het niet eens helemaal "eerlijk" hahaquote:Op donderdag 6 september 2012 19:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vond Samsomn wél heel sterk.. Had overal een antwoord op, had de feiten, had de cijfers etc..
Vond ik ook, had Roemer ook erg mooi op het ECB beleid 'wat Roemer al veel eerder had gezegd'...quote:Op donderdag 6 september 2012 19:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |