quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
In het nobele vak dat parkeren heet?!quote:
Idd, het zogenaamde parkeervak.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:07 schreef Duvel het volgende:
Fijne OP.
[..]
In het nobele vak dat parkeren heet?!
Hihi alfisti houdt van pijpen.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:06 schreef Alfisti het volgende:
Volvo OP![]()
* Alfisti pakt de geruite hoed en pijp er weer bij.
Er zal iets kleins en goedkoops ( 206 ofzo ) bijkomen voor woon-werk verkeer, de 406Coupe blijft ook natuurlijkquote:Op donderdag 6 september 2012 20:11 schreef Barcaconia het volgende:
Ga je nu ook een burgerbak rijden?
Wil je ons soms iets vertellen idd, Fripsi?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:11 schreef Barcaconia het volgende:
Ga je nu ook een burgerbak rijden?
niet. een handrem is altijd aan-uit, en in combinatie met een terugroldetectie wordt ie atomagisch aan gezetquote:Op donderdag 6 september 2012 17:57 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Hoe doseer je dat? Waarom wordt überhaupt een apparaat dat je misschien 5 keer per jaar gebruikt geautomatiseerd?
Het is genieten en balen van de huilmomenten. Maar het genieten overheerst, net als de slapeloosheidquote:Op donderdag 6 september 2012 19:27 schreef ook_gek het volgende:
Lipje hoe is het om papa te zijn. Ben je al gewend dat je papa bent
En gaat alles goed?
dat ie bezuinigd, door de enige slecht roestende Alfa bij zijn immer afwezige haardos te parkerenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Wil je ons soms iets vertellen idd, Fripsi?
beterskap. Ik ga zo ook, tussen 2 en 3 gaat de wekkerquote:Op donderdag 6 september 2012 22:10 schreef Anne het volgende:
Retteketet, naar bed. Ik voel me niet zo best.
Trusten!
Logisch, gericht op de bestuurder.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:20 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]. Dat zit zo scheef als een tiet.
Omdat het model kansloos is op de Europese markt. Van de huidige Accord worden er nog maar krap aan 200 per jaar in NL verkocht. Vergelijkbare modellen van de concurrerende merken verkopen veel beter (tot 7.000 per jaar....). Om dan ook nog een coupé variant op de markt te brengen die eigenlijk niet voor de Europese markt ontworpen is... te duur, weggegooid geld.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:24 schreef Paladijn het volgende:
Waarom wordt zoiets in arctic/cobalt blue hier niet geleverd?
[ afbeelding ]
Dat hebben mijn Saab en een S2000 ook, maar die zijn wel fatsoenlijk rechtquote:Op donderdag 6 september 2012 22:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Logisch, gericht op de bestuurder.
Die zou het hier ook prima doen in bijvoorbeeld Engelandquote:Op donderdag 6 september 2012 22:59 schreef M5 het volgende:
[..]
Omdat het model kansloos is op de Europese markt. Van de huidige Accord worden er nog maar krap aan 200 per jaar in NL verkocht. Vergelijkbare modellen van de concurrerende merken verkopen veel beter (tot 7.000 per jaar....). Om dan ook nog een coupé variant op de markt te brengen die eigenlijk niet voor de Europese markt ontworpen is... te duur, weggegooid geld.
rotte strart in de zin van? En de namen zijn Onno en?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:57 schreef lipje het volgende:
[..]
Het is genieten en balen van de huilmomenten. Maar het genieten overheerst, net als de slapeloosheid
Na een rotte start gaat het met beiden goed. Binnenkort kan Onno al een PTA rompertje aan
daar zal ik eerst een leuke vrouw voor moeten vindenquote:Enne Mark, ga je al nadenken over kinderen krijgen?
Ik heb gewoon dezelfde kapper als Diederik Samsomquote:Op donderdag 6 september 2012 21:59 schreef lipje het volgende:
[..]
dat ie bezuinigd, door de enige slecht roestende Alfa bij zijn immer afwezige haardos te parkeren
quote:
dat doen mannen echt niet alleen om aardig tte zijn hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:36 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen.
Er stond gewoon al een thee op m'n werkplek klaar toen ik vanochtend binnen kwam.
Lief.
Het was een vrouwelijke collegaquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:03 schreef densmee het volgende:
[..]
dat doen mannen echt niet alleen om aardig tte zijn hoor
Hoe is het bitch?quote:
Hoiquote:
Ah wat lief! Dus je vind me niet gekquote:
Ik ben vrij normaal hoorquote:
Haha heeerlijke fotoquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:17 schreef Sounddragon het volgende:
Voor Lexxxxx trouwens;
[ afbeelding ]
BB is een dagopvang voor kleuters
Dank je, hij was idd weer ernstig traag, dus maar effe gaan poedelen in afwachting van internet-meewindquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:44 schreef Anne het volgende:
Volgens mij doet SD z'n interwebz het weer niet, dus ik ben zo vrij geweest om beide foto's te fiksen..
Das lekker zo'n huurbaas.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:21 schreef Anne het volgende:
Nou, even de huurbaas een niet zo vriendelijk mailtje gestuurd, aangezien ik kan zien dat ie binnen is geweest (betrapt!). Benieuwd wat ze daar op zeggen.
In het contract staat toch echt dat ze dat niet onaangekondigd mogen doen.
Hebben ze wel, maar daar maken ze standaard salade en/of overschotels van. In het resto waar we meestal eten kun je kiezen uit Skeller-potatoes (aardappelschotel met kaas uit de oven) rijst of patat, en dat heb ik na een weekje of 5 nu wel gezienquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:26 schreef Anne het volgende:
Aardappelen hebben ze daar toch wel, of niet?
Edit: Ik heb vandaag overigens sperzieboontjes, aardappelen en hamburgers gegeten.
Met saus, maar dat heb ik overgeslagen.
Morgen krijg ik iets Filipijns voorgeschoteld..
Zelf koken doen we niet aan hier; keuken is bijna leeg qua kookgerei, en als we nachtdiensten draaien wordt het eten gewoon gehaald; meestal chinees, maar gisteren hadden we lobster, steaks en shrimps van de grill.. en maar klagenquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:47 schreef Anne het volgende:
Zelf koken bedoel ik dan ook eh.
Maar je eet toch sowieso niet meer in het restaurant nu je nachtdiensten draait.
Huurbazin heeft terug gemaild trouwens; ben het er niet helemaal mee eens. Maar okay, ze heeft wel d'r excuses aangeboden, dus ik laat het er maar bij zitten.
tinus tussengas bakkenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:01 schreef Sounddragon het volgende:
4 brulkippen in de houding![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:50 schreef Sounddragon het volgende:
Hey Barca;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Good place to fly, stuk gaver als in nl volgens mij, heb je koffers al gepakt?
insgleichquote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:23 schreef Barcaconia het volgende:
Blijf ajb nog 5 maanden zitten daar SD, ik kan je foto's niet missen (sorry Anne)
TKWUT?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:20 schreef Barcaconia het volgende:
Geland op TKPK als ik het zo zie?
en daar maak je geen foto's vanquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
TKWUT?![]()
Tof vliegveldje, alles lijkt daar een beetje op Statia, alleen nét effe wat mooier, strakker, verzorgder, en dan zonder pauperwijken.. zullen ze wel hebben, maar ik heb ze niet gezien; de hele rit alleen maar mooi, mooi en mooier![]()
Ook heel geweldig dat wat wij thuis allemaal aan kamerplanten hebben, hier gewoon zo langs de weg staat, en meestal in belachelijk grote formaten.
quote:
Magnie, helaas helaas, staan hier nog wel meer supercoole struiken en bomen die bomen op de foto met dat huis met die rode bloemen zijn echt supermooiquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:33 schreef Anne het volgende:
Ja, neem even een stekje mee van de 2e.
Buenas tardes amigoquote:
Sinds wanneer hebben wij een woef?quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:31 schreef Alfisti het volgende:
Ik ben definitief Alfa loos.............
@SD: als ik het echt mis, mag ik dan even aan de roestige wielkastranden van jouw slOpel voelen?
Ja hoor; bereid je voor op een tegenvaller, maar dan moet je wat lager, richting dorpel, dan zul je een bevredigend gevoel ervarenquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:31 schreef Alfisti het volgende:
Ik ben definitief Alfa loos.............
@SD: als ik het echt mis, mag ik dan even aan de roestige wielkastranden van jouw slOpel voelen?
Nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben wij een woef?
Ik denk dat het weer gaat beginnen zodra ik thuis ben.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:35 schreef Alfisti het volgende:
Is de poezel nog steeds aan het miauwen?
Ah ok, ik schrok alquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet, de hond (Lou) is van Julius; ik ben niet thuus.
Volgens mijn Colombiaanse buurman nietquote:
Goede reisquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:44 schreef Anne het volgende:
Ik ga overigens wel naar huis, ik rij niet graag in 't donker en al helemaal niet op de motor (jaja, ik ben al te laat)..
Het mijne moest Italiaans voorstellen...quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mijn Colombiaanse buurman niet
Jeh, en ik antwoordde in het spaansquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het mijne moest Italiaans voorstellen...
Maaaaauuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik denk dat het weer gaat beginnen zodra ik thuis ben.
Verheug mij er nu al op![]()
.
Ik begrijp dat je 'm een keer wilt lenen?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Maaaaauuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwwwww![]()
@SD:
Ik herkende het!quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, en ik antwoordde in het spaans
Da's een andere, maar die is ook wel kewlquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:05 schreef Anne het volgende:
Alweer thuis.
Niet fijn in het donker rijden met een donker vizier.
En omdat je geen stekkie mee wilt nemen, SD, heb ik er maar eentje gekauft..
[ afbeelding ]
Wordt hier redelijk veel gesproken; een flink deel van de bewoners hier is Puertoricaansquote:
Ik vind deze zelfs mooier. Alleen de kleurtjes komen niet over op mijn foto:quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's een andere, maar die is ook wel kewl
Helaas voor u heb ik zojuist een veto gehoord van Herman dat is mijn katquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je 'm een keer wilt lenen?
Je mag 'm over een uurtje ophalen?
Herman ook.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:46 schreef Anne het volgende:
jammer.. Ik wilde ook wel een keer uitslapen.
Ge het toch (insert zaccchhhte Geeee) eurdupkes?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:46 schreef Anne het volgende:
Volgens mij zijn ze hier gewoon lichter omdat ze vol in de zon staanquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:39 schreef Anne het volgende:
Ja, dat had ik al wel gezien, alleen die van jouw foto zijn een stuk lichter.. Die hadden ze ook; maar vind ik minder mooi.
breng ze maar hierheen mijn diesel wil wel oppassenquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:46 schreef Anne het volgende:
jep is een beaglequote:Op zaterdag 8 september 2012 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
Wat is dat voor klein miezerig rothondje joh?
Ah, een oorkapotquote:
Nee..quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:23 schreef densmee het volgende:
Hee Anne moet jij niet toevallig vannacht in Weeze zijn?
Nee.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:28 schreef Sounddragon het volgende:
Hallow bopperts! zijn jullie al naar bedje toe?
quote:
Thanks! Even rondneuzen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:53 schreef densmee het volgende:
hee barca kijk eens:
https://www.bva-auctions.com/auction/category/5998
Ja, klinkt een beetje stom; maar eerst voor 12 weken.quote:
Beter iets dan niets!quote:Op maandag 10 september 2012 11:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, klinkt een beetje stom; maar eerst voor 12 weken.
Met daarachteraan meteen een half jaar (ander soort contract, vandaar).
wtfquote:(6 weken terug had ik loonsverhoging en dat hebben ze nu ineens allemaal terug gedraaid met terugwerkende kracht, lijkt wel), mag zij lekker uitzoeken, vindt ze leuk.
Elke dag op weekend na dan melden ja.quote:Op maandag 10 september 2012 16:46 schreef Anne het volgende:
Ga je dat nu elke dag hier melden? Of hebbie zelf wel iets boeiends te vertellen?
vertelquote:Op maandag 10 september 2012 17:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Elke dag op weekend na dan melden ja.
Hmm iets boeiends? Ik weet niet wat jij boeiend vind? Heb genoeg mee gemaakt.
Dan moet kan ik dus in 2 SC's gaan posten...quote:Op maandag 10 september 2012 18:42 schreef Barcaconia het volgende:
Moet er niet een PTA-SC komen voor de werkenden en eentje voor de werklozen en uitkeringstrekkers?
de taart was lekkerquote:
kunnen we de werklozn niet naar Buzzybee verbannen?quote:Op maandag 10 september 2012 18:42 schreef Barcaconia het volgende:
Moet er niet een PTA-SC komen voor de werkenden en eentje voor de werklozen en uitkeringstrekkers?
Kindertjes werken toch niet?quote:Op maandag 10 september 2012 19:28 schreef Sounddragon het volgende:
BB is een dagopvang voor kindertjes, wat moeten ze daar met werklozen?
Dan weet je waar die hun 'salaris' gaan halen laterquote:Op maandag 10 september 2012 19:39 schreef Barcaconia het volgende:
Sommige kinderen voldoen ook aan die laatste beschrijving.
lekker ijskoud biertje opentrekkenquote:Op maandag 10 september 2012 19:40 schreef Sounddragon het volgende:
Ik wilde net een stukkie gaan wandelen, maar na 5 minuten bezig te zijn geweest met was ophangen heb ik toch maar besloten om lekker bij de a/c te blijven
* SD doet niet aan bier, maar did that zojuist met een blikkie Sprite-Zeroquote:Op maandag 10 september 2012 19:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
lekker ijskoud biertje opentrekken
Heb ik ookquote:
mooi dat ze daar van nelle verkopenquote:
Als ie ze daar maar oprookt (quote:Op maandag 10 september 2012 20:02 schreef densmee het volgende:
[..]
mooi dat ze daar van nelle verkopen
Op de van nelle in Amerika staat "halfzware"quote:Op maandag 10 september 2012 20:02 schreef densmee het volgende:
[..]
Jup, erg relaxed, en ook nog een flink stuk goedkoper als in .nlquote:Op maandag 10 september 2012 20:02 schreef densmee het volgende:
[..]
Deze wel; de sloffen die mee terug gaan nietquote:
Hebben ze niks andersquote:Op maandag 10 september 2012 20:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Deze wel; de sloffen die mee terug gaan niet
Werkt heel relaxed, nooit zere pols, had ik met de muiz wel.. wat is een muis dan? 1980?quote:Op maandag 10 september 2012 20:03 schreef Barcaconia het volgende:
Trouwens, een trackball, dat is wel erg 1996
Noop, helaas..quote:
valt me mee dat er een usb stekker aanzit en geen seriële aansluitingquote:Op maandag 10 september 2012 20:03 schreef Barcaconia het volgende:
Trouwens, een trackball, dat is wel erg 1996
omgesoldeerd natuurlijkquote:Op maandag 10 september 2012 20:10 schreef densmee het volgende:
[..]
valt me mee dat er een usb stekker aanzit en geen seriële aansluiting
oudquote:
Jouw trackball is oud maar toch goedquote:
Mijn trackball is nieuwer als mijn klapjapquote:Op maandag 10 september 2012 20:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jouw trackball is oud maar toch goed
Waar-de-neucq-heb-jij-het-over?quote:Op maandag 10 september 2012 21:15 schreef H-D het volgende:
Allemachtig 'Jij vs. Helga'ik denk dit niet vaak maar djeez waar zijn we mee bezig man
Jij vs. Helga. Battle met Helga de weervrouw van RTL. En als je wint mag je bij haar in de studio het weer presenteren. Je mag het weer oplezen, rappen, rijmen etc. Plaats je inzending op Facebook.quote:Op maandag 10 september 2012 22:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waar-de-neucq-heb-jij-het-over?
Wij zitten niet zo ver van het buitenverblijf van één van de hoofdrolspelers momenteel.quote:
Ik doe niet aan social spyworkingquote:Op maandag 10 september 2012 22:05 schreef H-D het volgende:
[..]
Jij vs. Helga. Battle met Helga de weervrouw van RTL. En als je wint mag je bij haar in de studio het weer presenteren. Je mag het weer oplezen, rappen, rijmen etc. Plaats je inzending op Facebook.
Het is gewoon van een reclame hrquote:Op maandag 10 september 2012 22:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik doe niet aan social spyworking
Prima hoor, net opgedroogdquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:10 schreef ook_gek het volgende:
Goedemorgen!!!
Hoe gaat het met de kinders hier?
Hier net geregend.quote:
Leukquote:
Een goede landing is dat geweestquote:
Er staat inderdaad ook nog een 'cruiseschip' een paar meter verderop in het water, waar je ook een kamer kunt boeken:quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:18 schreef Dingest het volgende:
[..]
LeukIn Harlingen kan je tukken in een havenkraan (die je ook rond kan draaien), vuurtoren of reddingsboot
In Stockholm hebben ze ergens een 747 omgebouwd tot hotel.
We kunnen het alleen maar hopen dat ze er bingo spelenquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Er staat inderdaad ook nog een 'cruiseschip' een paar meter verderop in het water, waar je ook een kamer kunt boeken:
[ afbeelding ]
En waarschijnlijk doen ze er ook aan bingo ofzo, want ik zie er altijd een groep omaatjes naar binnen gaan. (of ben ik te naief als ik bingo denk?)
Toen ik in Finland was, was daar ook zo'n bingozaal, maar dat was best high tech spul wat ze daar hadden..quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:55 schreef Dingest het volgende:
[..]
We kunnen het alleen maar hopen dat ze er bingo spelen
Misschien houden ze er wel wilde orgieën.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Er staat inderdaad ook nog een 'cruiseschip' een paar meter verderop in het water, waar je ook een kamer kunt boeken:
[ afbeelding ]
En waarschijnlijk doen ze er ook aan bingo ofzo, want ik zie er altijd een groep omaatjes naar binnen gaan. (of ben ik te naief als ik bingo denk?)
inderdaad regen en donker wat een feestquote:Op woensdag 12 september 2012 06:56 schreef Anne het volgende:
Het wordt wel weer steeds lastiger op staanwaar is de zon?
Hier was/is het droogquote:Op woensdag 12 september 2012 07:07 schreef densmee het volgende:
[..]
inderdaad regen en donker wat een feest
Zonquote:Op woensdag 12 september 2012 07:30 schreef lipje het volgende:
goedemorgen. De regen is hier niet en de zon komt net door
Dat wordt wennen over 2 wekenquote:
hee koekwous jij zit zeker op kantoor tegen de kachelquote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 10:18 schreef densmee het volgende:
[..]
hee koekwous jij zit zeker op kantoor tegen op de kachel
Lekker! Groeten terug vanaf de oevers van het Comomeer!quote:
waar is de kite om m voort te slepen?quote:
Daar was het prima weer voor, maar ik kon geen kite vinden die groot genoeg wasquote:Op woensdag 12 september 2012 18:30 schreef lipje het volgende:
[..]
waar is de kite om m voort te slepen?
recht de zee inquote:Op woensdag 12 september 2012 18:31 schreef M5 het volgende:
[..]
Daar was het prima weer voor, maar ik kon geen kite vinden die groot genoeg was
ik ga zo maar eens, net pas gegetenquote:
Eentje?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:41 schreef Anne het volgende:
Kewl, dan help ik even een postje mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |