abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116464859
quote:
Werkweek mogelijk langer
Economie • Geplaatst door Redactie op 06-09-2012 @ 16:07
print

De werkweek wordt in de toekomst mogelijk langer. Minister van Sociale Zaken Henk Kamp (VVD) ziet een langere werkweek als een mogelijke oplossing voor de verwachte krapte op de arbeidsmarkt en de duurder wordende verzorgingsstaat. Hij heeft de Sociaal-Economische Raad (SER) gevraagd zich hierover te buigen.

Kamp stelde de vraag donderdag bij de installatie van de nieuwe SER-voorzitter Wiebe Draijer. In Nederland is de lengte van de werkweek niet wettelijk vastgelegd, maar spreken de sociale partners deze af. Gemiddeld werkt een Nederlander iets minder dan 35 uur per week. Onder meer de partij van Draijer, D66, pleitte al voor een veertigurige werkweek om zo de welvaartstaat te kunnen behouden.

Naast de verlenging van de werkweek heeft Kamp over nog acht onderwerpen advies gevraagd, waaronder de gevolgen van de vergrijzing voor de staatsfinanciën, achterstandsleerlingen en de toekomst van de financiële sector.

De 46-jarige Draijer heeft bij de SER Alexander Rinnooy Kan opgevolgd. In een afscheidsinterview dit voorjaar stelde Rinnooy Kan dat het kabinet de SER vaker moet inzetten. De raad kan volgens hem een rol spelen bij het soepeler invoeren van wetten.

In de SER zitten naast leden die door de kroon worden benoemd, onder wie de voorzitter, vertegenwoordigers van werkgevers en werknemers.
Werkweek mogelijk langer

Naast langer doorwerken willen deze partijen een langere werkweek. Leven om te werken.
pi_116464948
quote:
Gemiddeld werkt een Nederlander iets minder dan 35 uur per week. Onder meer de partij van Draijer, D66, pleitte al voor een veertigurige werkweek om zo de welvaartstaat te kunnen behouden.
Ik dacht dat 40 al standaard was?
pi_116465010
Weer een extra reden erbij om niet op 1 van deze 2 parijen te gaan stemmen.

Gaan ze dadelijk nog zeggen dat we ook maar op zijn chinees 80 uur per week moeten gaan werken en de woonruimte met hot swaps moeten delen. :')
  donderdag 6 september 2012 @ 17:08:35 #4
379442 dr.Bellows
not a one trick pony
pi_116465011
Ik snap er niets van. We hebben enorm veel werklozen en er komen er nog steeds meer bij. En nu moeten degenen die een baan hebben nog meer werken, waardoor er weer minder ruimte op de arbeidsmarkt komt.....?
Op dinsdag 2 oktober 2012 14:27 schreef tong80 het volgende: _O_ :P
pi_116465069
Wat is het volgende dat VVD en D66 willen na versoepeling ontslagrecht. Misschien wel ziektedagen gaat van vakantiedagen werknemer af. Nederland gaat het als het aan deze partijen ligt de VS qua slechtere arbeidsvoorwaarden en werknemersrechten totaal achterna.
pi_116465120
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:09 schreef rutger05 het volgende:
Wat is het volgende dat VVD en D66 willen na versoepeling ontslagrecht. Misschien wel ziektedagen gaat van vakantiedagen werknemer af. Nederland gaat het als het aan deze partijen ligt de VS qua slechtere arbeidsvoorwaarden en werknemersrechten totaal achterna.
Volgens mij werkt heel Nederland met een full time baan al 40uur... zonder overwerken want er zijn super veel mensen die continu overwerken.
Dus er verandert helemaal niks.
pi_116465167
quote:
de duurder wordende verzorgingsstaat
Het wordt hoog tijd dat de politiek eens DURFT te discussieren aan grenzen van de verzorgingsstaat. Voorlopig groeien de zorgkosten nog steeds sneller dan de economie, en politici laten het gewoon op z'n beloop tot het schip strandt...
censuur :O
pi_116465214
quote:
6s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:06 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

nee joh, lekker 32 uur, en dan klagen dat je niet zoveel verdient als je collega :').

Dit is zo'n kansloos gejank weer. Ik werk al jaren 40 uur, wat is het probleem precies?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_116465254
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]

nee joh, lekker 32 uur, en dan klagen dat je niet zoveel verdient als je collega :').

Dit is zo'n kansloos gejank weer. Ik werk al jaren 40 uur, wat is het probleem precies?
Ja 32u is part time.
35u heb ik nog nooit van gehoord.

Je mag blij zijn als je 40u werkt... in de praktijk is het helaas vaak meer.
pi_116465277
40 uur per week werken? _O-
Ik kan met 24 uur al prima leven! :W
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_116465422
quote:
10s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:14 schreef Prutzenberg het volgende:
40 uur per week werken? _O-
Ik kan met 24 uur al prima leven! :W
zonder werk kan je ook prima leven! :W
pi_116465509
quote:
15s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:08 schreef dr.Bellows het volgende:
Ik snap er niets van. We hebben enorm veel werklozen en er komen er nog steeds meer bij. En nu moeten degenen die een baan hebben nog meer werken, waardoor er weer minder ruimte op de arbeidsmarkt komt.....?
Ik las het anders, nl dat een werkweek van 60 uur mooi ingevuld kan worden door twee mensen oid, maar misschien is dat omdat ik het anders wel heel dom vind :')
compact en kleverig.
pi_116465595
En daar daalt de VVD naar 1 zetel
My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
pi_116465621
quote:
6s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:18 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

zonder werk kan je ook prima leven! :W
Patser! :{w
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_116465647
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:22 schreef SaxoPower het volgende:
Hebben ze mooi de tijd om 40 uur per week (echt) te werken...
pi_116465659
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:22 schreef SaxoPower het volgende:
Ja want werken is vies :r.
Get woke, go broke!
pi_116465795
Dit was laatst volgens mij ook al eens aangekaart. :')
pi_116465846
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja want werken is vies :r.
Het gaat inderdaad om het werken. Ahum. Ik denk ook wel dat d'r hierdoor wat minder stemmen op deze partijen komen.
pi_116465850
Ja laat mensen maar meer uren maken! Er is immers een groot tekort op de arbeidsmarkt!
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  Redactie Frontpage donderdag 6 september 2012 @ 17:29:09 #20
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_116465857
Ik werk al jaren 40u. Ik snap niet wat het probleem is...
quote:
2s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:28 schreef MoneyTalks het volgende:
Ja laat mensen maar meer uren maken! Er is immers een groot tekort op de arbeidsmarkt!
Lees de tweede zin van het bericht nog eens voordat je sarcastisch gaat doen...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_116466286
Ik snap het niet. Volgens mij moet effectiviteit boven kwantiteit staan. Wel denk ik dat men flexibeler moeten gaan werken in een 24/7 economie.
  donderdag 6 september 2012 @ 17:46:19 #22
379442 dr.Bellows
not a one trick pony
pi_116466565
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:20 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik las het anders, nl dat een werkweek van 60 uur mooi ingevuld kan worden door twee mensen oid, maar misschien is dat omdat ik het anders wel heel dom vind :')
Dan zou het idd eigenlijk een werkweek van gemiddeld 30 uur moeten heten. En is het voorstel dus eigenlijk om juist minder te gaan werken...
Op dinsdag 2 oktober 2012 14:27 schreef tong80 het volgende: _O_ :P
  donderdag 6 september 2012 @ 17:47:46 #23
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_116466624
quote:

[..]

En dan vinden ze ook nog dat ze fulltime werken, met hun luizige 32 uurtjes.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 6 september 2012 @ 18:03:03 #24
321876 Cherna
Fuck the System
pi_116467101
quote:
6s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:14 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Ja 32u is part time.
35u heb ik nog nooit van gehoord.

Je mag blij zijn als je 40u werkt... in de praktijk is het helaas vaak meer.
De meeste werken 40 uur. Vooral als het om vast werk gaat.
Typisch weer iets van de VVD en D66 om te denken dat we er met 60 uur werken(want 40 is nu al de norm) in de week op vooruit gaan. Een voordeel heb je dan wel. De leeftijdsverwachting kan dan wel weer omlaag.
Want iemand vanaf zijn 18e 60 uur per week laten werken betekend met 50 opgebrand en hoge zorgkosten.

Daarbij zodra je ouder bent heb je meer vrije tijd nodig om je oudere familieleden(je ouders) te begeleiden. Denk aan het repareren, je ouders begeleiden naar het hospitaal etc. Daar heb je ook tijd voor nodig.
Het gekke is dat dezelfde partijen graag willen zien dat je zelf voor je ouders gaat zorgen ,maar wil ook hebben dat je meer gaat werken. Met 60 uur zal dat zeker niet gaan lukken tenzij ik mijn ouders laat vallen dat nu al bij velen het geval is.

Daarbij is dan nog de vraag hoe het met de effectiviteit is gesteld. Als je straks in 60 uur gaat verwerken wat je anders in 40 uur zou doen is het totale onzin.
Daarbij kost het een bedrijf nog eens een vermogen, tenzij je met 60 uur werken hetzelfde loon ontvangt als met 40 uur werken.

Ook vreemd is het feit dat juist de VVD en D66 zich liberaal noemen. Dat snap ik niet. Waarom toch die bemoeizucht. Laat de werknemer en werkgever dat nou zelf uitzoeken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cherna op 06-09-2012 18:12:31 ]
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  donderdag 6 september 2012 @ 18:17:48 #25
321876 Cherna
Fuck the System
pi_116467594
quote:

[..]

Daarom zal Minister Kampf wel 60 uur bedoelen. Dat kan niet anders. Daarbij maken velen ook nog eens overuren.
Degene die bv 24 uur werkt heeft ook een stuk minder salaris. En degene die vroeger verplicht waren ADV te nemen hebben daar salaris voor ingeleverd. Dat is een keus.

Dat de zogenaamde liberalen dit soort onzin uitkramen is tekenend.
  donderdag 6 september 2012 @ 18:18:05 #26
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_116467603
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:08 schreef Basp1 het volgende:
Weer een extra reden erbij om niet op 1 van deze 2 parijen te gaan stemmen.

Gaan ze dadelijk nog zeggen dat we ook maar op zijn chinees 80 uur per week moeten gaan werken en de woonruimte met hot swaps moeten delen. :')
:')
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
  donderdag 6 september 2012 @ 18:24:11 #27
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_116467837
quote:
12s.gif Op donderdag 6 september 2012 18:03 schreef Cherna het volgende:

[..]

Ook vreemd is het feit dat juist de VVD en D66 zich liberaal noemen. Dat snap ik niet. Waarom toch die bemoeizucht. Laat de werknemer en werkgever dat nou zelf uitzoeken.
Hier ben ik het nou 100% mee eens!
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 6 september 2012 @ 18:29:41 #28
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_116468041
Houd uw paarden, Kamp gaat alleen maar advies inwinnen over dit voorstel bij de SER. Nergens wordt gezegd dat een van beide partijen dit wil gaan invoeren.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 6 september 2012 @ 18:37:55 #29
321876 Cherna
Fuck the System
pi_116468347
quote:
2s.gif Op donderdag 6 september 2012 18:29 schreef Fir3fly het volgende:
Houd uw paarden, Kamp gaat alleen maar advies inwinnen over dit voorstel bij de SER. Nergens wordt gezegd dat een van beide partijen dit wil gaan invoeren.
Waar rook is is vuur. Dat men al advies gaat inwinnen over een voorstel op dit gebied.
Het is allemaal zo makkelijk. Betaal mensen gewoon het aantal uren dat men werkt. En als iemand 60 uur in de werk wil draaien en zijn werkgever gaat akkoord dan is dat zijn keus. Net zo goed als iemand 24 uur gaat werken en dan die 24 uur betaalt krijgt.
Laat mensen dat nou zelf bepalen.
Kampf mag overigens blij zijn met die kortere werkweek. Want overuren kosten me een hap belasting waar je akelig van word. Hij heeft er nog voordeel van ook.
pi_116469536
Dus als ik het goed begrijp MAG je dan niet meer minder dan 40 uur per week werken? :') . Als je 32 uur per week wil werken mag dat dus niet meer van vadertje overheid? Wees blij dat we nu werken man :W .
pi_116473494
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 19:04 schreef QBay het volgende:
Dus als ik het goed begrijp MAG je dan niet meer minder dan 40 uur per week werken? :') . Als je 32 uur per week wil werken mag dat dus niet meer van vadertje overheid? Wees blij dat we nu werken man :W .
Heel liberaal toch?

Er is wel degelijk een verband tussen een kortere werkweek en lagere werkloosheid (vooral voor simpelere banen). Dus hoe de VVD dit wil doen en 420.000 banen wil scheppen in 2040 is me een raadsel.
pi_116477818
Kunnen ze niet beter gewoon meer mensen aan het werk helpen in plaats van mensen oproepen cq verplichten meer en langer te werken?

Als iedereen 40 uur of meer gaat werken dan vervult iedereen 1 fte, als iedereen, of in ieder geval meer mensen, part-time gaan werken kunnen diezelfde functies door 2 mensen gedaan worden, en dus heb je meer mensen aan het werk.

Naar mijn mening is iedereen wel lekker bezig meer welvaart te vergaren, maar volgens mij telt nog altijd het welzijn, en dat is niet gediend bij steeds maar meer en langer werken tegen slechtere voorwaarden (versoepeling ontslagrecht bijv) waarmee je tevens steeds minder goed kunt rondkomen (bezuinigingen op de zorg dus meer eigen bijdragen, en meer sparen voor eigen voorzieningen).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 6 september 2012 @ 22:31:59 #33
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_116481575
quote:
6s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:06 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Ik vind het een goed plan

Ik heb ik 1981 twee keer 2 uur ingeleverd en werk nu 36 uur, daarvoor leverden wij 10% salaris in

Ik neem aan dat we dat dan weer terug krijgen, de werktijd wordt dan opgehoogd van 36 uur naar 40 uur in de payroll, en ik lever dan de vrije dagen weer in ??

Prima plan ^O^ ^O^ ^O^ ^O^
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_116481908
Jankballen, de wereld gaat naar de klote, maar een paar uurtjes meer werken is natuurlijk teveel gevraagd.. Zo kom je er wel....
Get woke, go broke!
  donderdag 6 september 2012 @ 22:48:24 #35
323876 michaelmoore
pi_116482395
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:38 schreef HeatWave het volgende:
Jankballen, de wereld gaat naar de klote
ga weg gek

Nederland is nooit zo welvarend geweest als nu
Mijn ouders aten vroeger schuifkaas op brood, weet je wat dat is??/

Geen Big Mac hoor
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_116482935
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:48 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

ga weg gek

Nederland is nooit zo welvarend geweest als nu
Mijn ouders aten vroeger schuifkaas op brood, weet je wat dat is??/

Geen Big Mac hoor
big mac is juist voedsel voor arme mensen :')
pi_116485089
Vrijheid is schijnbaar alleen van belang als het de economie en de hoge pieten goed uitkomt. Laat een persoon zelf beslissen hoeveel hij of zij wil werken als dit werkt binnen het beroep, voor de werkgever en de tevredenheid over het maandloon.
  donderdag 6 september 2012 @ 23:55:04 #38
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_116485334
quote:
6s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:11 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Volgens mij werkt heel Nederland met een full time baan al 40uur... zonder overwerken want er zijn super veel mensen die continu overwerken.
Behalve dat de overheid op dit gebied een vinger wordt aangereikt en wanneer je ze een vinger geeft...

Zo lang een persoon door zijn werk kan voorzien in zijn levensonderhoud gaat het de overheid geen barst aan hoeveel uren diegene per week werkt.
pi_116485574
Van vk.nl

quote:
Het is zaak om naar de feiten te kijken, hard op de inhoud te zijn en zacht op de persoon. Zo is te zien dat Europese en OESO-cijfers de onderbuikgevoelens weerleggen over Grieken, die gemiddeld 740 uur per jaar langer dan de Nederlanders werken, 7 dagen minder vakantiedagen per jaar dan de Duitsers hebben en van een laag pensioen genieten op een gemiddelde leeftijd van bijna 65 jaar. De Griekse overheid staat als gevolg van eigen wanbeleid op de rand van een faillissement en de Grieken dienen er zelf uit te komen.
Wel aardig binnen deze discussie.
pi_116519566
quote:
6s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:11 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Wat er verandert is dat veel mensen die weliswaar 40 uur werken, maar een contract voor bijv. 36 uur hebben, minder ATV gaan sparen en dus minder verlofdagen zullen hebben.

En waarom wil men de rekening alwéér bij de werkende Nederlander leggen? Krimp die onnodig topzware overheid verdomme eens een keer in!
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_116522064
Niet verwonderlijk dat dit plan uit de koker van Henk Kamp komt, die laagopgeleide loser die alleen zijn werk heeft om zelfrespect aan te ontlenen. Andere mensen hebben naast hun werk nog interesses als sport, gastronomie, kunst, literatuur, maar daar hoef je bij een VVD'er natuurlijk niet mee aan te komen. Het is jammer dat de VVD zo'n proletengroepje is geworden. Vroeger was het een fatsoenlijke partij.

[ Bericht 45% gewijzigd door Leevancleef op 07-09-2012 23:18:06 ]
Sum es est, sumus estis sunt
  zaterdag 8 september 2012 @ 00:01:25 #42
323876 michaelmoore
pi_116524346
quote:
6s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:58 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

big mac is juist voedsel voor arme mensen :')
nou ik vind het maar dure rommel
pi_116524370
Werken is leuk maar het moet niet ten koste gaan van m'n hobby's.
  zaterdag 8 september 2012 @ 00:04:53 #44
323876 michaelmoore
pi_116524473
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2012 22:19 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Wat er verandert is dat veel mensen die weliswaar 40 uur werken, maar een contract voor bijv. 36 uur hebben, minder ATV gaan sparen en dus minder verlofdagen zullen hebben.

En waarom wil men de rekening alwéér bij de werkende Nederlander leggen? Krimp die onnodig topzware overheid verdomme eens een keer in!
afgezien daarvan is iedereen thuis vaak aan het werkmail lezen en voorbereiden, telt dat dan opeens mee??

Je moet de regels niet zo zwart wil neerleggen, het is anders als je om een bepaalde tijd achter de naaimachine kruipt, maar we zitten hier niet in China , dat is een maakland, door de veel te goedkope Yuan, die (nog) niet vrij verhandelbaar is

Maar goed ik denk dat ik dan de 10% salariskorting door de ingeleverde uren weer betaald krijg van de minister

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 08-09-2012 10:37:38 ]
  zaterdag 8 september 2012 @ 01:26:01 #45
321876 Cherna
Fuck the System
pi_116526496
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 00:04 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

afgezien daarvan is iedereen thuis nog wat aan het emailen en voorbereiden telt dat dan opeens mee??
Je moet de regels niet zo zwart wil neerleggen, het is anders als je om een bepaalde tijd achter de naaimachine kruipt, maar we zirtten hier niet in China , dat is een maakland, door de veel te goedkope Yuan, die (nog) niet vrij verhandelbaar is

Maar goed ik denk dat ik dan de 10% salariskorting door de ingeleverde uren weer betaald krijg van de minister
Daar ben ik bang voor. Het is inderdaad zo dat de minister er nooit bij vertelt dat destijds in de jaren 80 daar mensen salaris voor moesten inleveren en dat die dagen nog verplicht werden ook om de jeugdwerkloosheid te bestrijden.
pi_116559777
Ehm. Is het niet juist het idee, dat we door mínder uren te gaan werken met z'n allen er méér mensen aan het werk kunnen die nu thuis zitten en een uitkering genieten? Je hoeft echt geen 40 uur te werken om rond te komen, dat kan met b.v. 32 uur per week ook. En dan blijft er genoeg werk over om alle werkelozen aan een baan te helpen, waardoor we versneld onze overheidsschuld kunnen aflossen/belastingen kunnen verlagen. Maar, ze willen het tegenovergesteld doen :')

Betalen per uur, zoals we dat hier gewend zijn, is eigenlijk ook vreemd. Er is in heel Nederland maar een bepaalde hoeveelheid werk, en een bepaalde hoeveelheid geld wat dat allemaal opbrengt. Het ligt natuurlijk niet zo simpel, maar als we dat allemaal zouden delen door alle mensen die kunnen werken, dan zouden we in één klap uit de 'crisis' zijn omdat iedereen dan genoeg geld heeft om van te leven. En dat met fors minder uren dan 40p/week. Maargoed. Stemt allen VVD, lang leven de ongelijkheid.
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
pi_116561383
quote:
2s.gif Op donderdag 6 september 2012 18:29 schreef Fir3fly het volgende:
Hahahahahaha.
pi_116561434
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 00:03 schreef 99.999 het volgende:
Van vk.nl

Wel aardig binnen deze discussie.
Werken of productiviteit?
pi_116565047
quote:
15s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:39 schreef Tem het volgende:
Ik snap het niet. Volgens mij moet effectiviteit boven kwantiteit staan. Wel denk ik dat men flexibeler moeten gaan werken in een 24/7 economie.
Effectiviteit & kwantiteit. Hoppa!
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_116565253
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 13:14 schreef klaaskippegaas het volgende:

[..]

Werken of productiviteit?
Werken neem ik aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')