Waarschijnlijk. De aanval van Pechtold op de PvdA komt nu wel erg ingestudeerd over. Niet echt handig, eigenlijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vraag me dan meteen of of D66 dan tegen al die maatregelen moties heeft ingediend. Hen kennende hebben ze voor 90% gewoon meegestemd...
Het is wel waar. Bos ging heeft in de begroting voor 2008 nog de verwachting van het groeicijfer omhoog bijgesteld ten opzichte van het CPB, zodat er nog wat extra geld uitgegeven kon worden.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En natuurlijk de PvdA aanpakken..
Overigens vergeet hij dat Bos de banken heeft gered.. En dat bijna alles mét rente terugbetaald is
Zou mij ook niks verbazen eerlijk gezegd..quote:Op donderdag 6 september 2012 18:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vraag me dan meteen of of D66 dan tegen al die maatregelen moties heeft ingediend. Hen kennende hebben ze voor 90% gewoon meegestemd...
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:39 schreef Paul het volgende:
Samsom doet het goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
Eeh ja dat hebben ze inderdaad gedaan.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Valt tegen.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:39 schreef Paul het volgende:
Hebben die de crisis veroorzaakt of hebben die de crisis veroorzaakt?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:39 schreef Fir3fly het volgende:
Samsom en dat geageer tegen de banken.
Snel stemmen met zijn allen. Zitten jullie weer allemaal klaar?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:39 schreef Paul het volgende:
Iedereen wordt geil van iemand anders volgens mij...quote:
Je kunt wel gapen, maar had jij dat 2,5 weken geleden verwacht?quote:
Wat? Moties ingediend of meegestemd?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Eeh ja dat hebben ze inderdaad gedaan.
Wat het maar zo makkelijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hebben die de crisis veroorzaakt of hebben die de crisis veroorzaakt?
Yep alle PVDAers hebben een mailtje gekregen en zitten er klaar voorquote:Op donderdag 6 september 2012 18:40 schreef asco het volgende:
[..]
Snel stemmen met zijn allen. Zitten jullie weer allemaal klaar?
Er zijn teveel onrendabelen. Ja, wereldwijd. Dát is de echte oorzaak.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hebben die de crisis veroorzaakt of hebben die de crisis veroorzaakt?
Moties ingediend.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat? Moties ingediend of meegestemd?
Vind ik niet, hij pareert goed terwijl iedereen op hem duikt én hij heeft de cijfers goed paraatquote:
Waarop precies?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:40 schreef asco het volgende:
[..]
Snel stemmen met zijn allen. Zitten jullie weer allemaal klaar?
Dat was mijn punt niet. Ik heb een hekel aan argumentloos applaus tijdens debatten, en dat geldt ook voor foktopics.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kunt wel gapen, maar had jij dat 2,5 weken geleden verwacht?
Had het moeilijk tegen buma (ja bumaquote:Op donderdag 6 september 2012 18:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind ik niet, hij pareert goed terwijl iedereen op hem duikt én hij heeft de cijfers goed paraat
Klopt, maar wel prettig dat ze niet Samsom vs Rutte WEER hebben geplandquote:Op donderdag 6 september 2012 18:41 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wilders tegen Pechtold is zo zinloos. Alsof er iemand twijfelt tussen hen.
Dat is niet waarquote:Op donderdag 6 september 2012 18:43 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Had het moeilijk tegen buma (ja buma)
Rutte tegen Roemer is ook niet echt interessant te noemen.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt, maar wel prettig dat ze niet Samsom vs Rutte WEER hebben gepland
Ze moeten Rutte en Pechtold, Samsom en Roemer, dan worden verschillen tussen die partijen direct duidelijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt, maar wel prettig dat ze niet Samsom vs Rutte WEER hebben gepland
Bedankt, nu heb ik weer een excuus om vanavond dronken te worden..quote:
Dank voor die laatste erkenning.. Geeft ook aan dat er terécht wordt gejuicht door PvdA-aanhangers, en niet inhouds- of argumentatieloos.. Er is gewoon reden voor.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat was mijn punt niet. Ik heb een hekel aan argumentloos applaus tijdens debatten, en dat geldt ook voor foktopics.
Ook al ben ik het niet eens met zijn ideeën, Samsom is de laatste debatten ijzersterk. Speelt op de bal, niet op de man. Zouden er meer moeten doen.
Stuk nuttiger ja.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze moeten Rutte en Pechtold, Samsom en Roemer, dan worden verschillen tussen die partijen direct duidelijk.
Nee hoor.. En Buma was ook tijdens het Carrédebat verrassend sterk..quote:Op donderdag 6 september 2012 18:43 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Had het moeilijk tegen buma (ja buma)
Klopt. Doen ze dat wel?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:45 schreef Tweek het volgende:
[..]
Rutte tegen Roemer is ook niet echt interessant te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |