Yep alle PVDAers hebben een mailtje gekregen en zitten er klaar voorquote:Op donderdag 6 september 2012 18:40 schreef asco het volgende:
[..]
Snel stemmen met zijn allen. Zitten jullie weer allemaal klaar?
Er zijn teveel onrendabelen. Ja, wereldwijd. Dát is de echte oorzaak.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hebben die de crisis veroorzaakt of hebben die de crisis veroorzaakt?
Moties ingediend.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat? Moties ingediend of meegestemd?
Vind ik niet, hij pareert goed terwijl iedereen op hem duikt én hij heeft de cijfers goed paraatquote:
Waarop precies?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:40 schreef asco het volgende:
[..]
Snel stemmen met zijn allen. Zitten jullie weer allemaal klaar?
Dat was mijn punt niet. Ik heb een hekel aan argumentloos applaus tijdens debatten, en dat geldt ook voor foktopics.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kunt wel gapen, maar had jij dat 2,5 weken geleden verwacht?
Had het moeilijk tegen buma (ja bumaquote:Op donderdag 6 september 2012 18:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind ik niet, hij pareert goed terwijl iedereen op hem duikt én hij heeft de cijfers goed paraat
Klopt, maar wel prettig dat ze niet Samsom vs Rutte WEER hebben geplandquote:Op donderdag 6 september 2012 18:41 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wilders tegen Pechtold is zo zinloos. Alsof er iemand twijfelt tussen hen.
Dat is niet waarquote:Op donderdag 6 september 2012 18:43 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Had het moeilijk tegen buma (ja buma)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |