en ik ruim 24 uur laterquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 6 september 2012 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik ruim 24 uur later
en nu heb ik bedtijd....
slaap lekker allen
Trustenquote:Op donderdag 6 september 2012 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik ruim 24 uur later
en nu heb ik bedtijd....
slaap lekker allen
Dag dag!quote:Op donderdag 6 september 2012 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik ruim 24 uur later
en nu heb ik bedtijd....
slaap lekker allen
Nog steeds vakantie hier, komt maandag om 13u een eind aan. Jammer, ik heb me nog nooit zo goed vermaakt tijdens een vakantie als in dezequote:
Je hebt zelfs films gekeken, zag ikquote:Op donderdag 6 september 2012 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog steeds vakantie hier, komt maandag om 13u een eind aan. Jammer, ik heb me nog nooit zo goed vermaakt tijdens een vakantie als bij deze
Klopt, gisteren heeft m'n pc niet eens aan gestaanquote:Op donderdag 6 september 2012 00:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hebt zelfs films gekeken, zag ikGoed bezig hoor
Zulke dagen heb ik ook steeds meer, geen laptop of wat dan ookquote:Op donderdag 6 september 2012 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, gisteren heeft m'n pc niet eens aan gestaan![]()
Geen seconde verveling gehad, werk is nog nooit zo ver weggeweest
Wie vind jij het lekkerste meisje op FOK! #2quote:Op donderdag 6 september 2012 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, gisteren heeft m'n pc niet eens aan gestaan![]()
Geen seconde verveling gehad, werk is nog nooit zo ver weggeweest
Wat lief!!quote:Op donderdag 6 september 2012 01:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wie vind jij het lekkerste meisje op FOK! #2
Ochtendploegquote:Op donderdag 6 september 2012 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat lief!!![]()
En ja... Ik ben nu eenmaal enorm lekker, daar kan ik ook niks aan doen
Edit: om te voorkomen dat ik door de ochtendploeg voor arrogant word uitgemaakt, ik meen er geen zak van, puur sarcasme. Ik haat mezelf!![]()
Vakantietijd, ik ben langzaam aan het verschuiven naar de middagploegquote:Op donderdag 6 september 2012 01:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ochtendploeg
Daar zit jij zelf ook bij toch
Dankjewel voor je grapjequote:Op donderdag 6 september 2012 01:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Staat op je kamer
Hoef je niet meer te zoeken. hihih
graag gedana hoorrr als je er nog 1 wenst meot je maar even dm sutren grquote:Op donderdag 6 september 2012 01:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dankjewel voor je grapje
gr gr
Henk
Ach, het is een topic in ONZ en de post is van wolfrolf, dus de kans dat het serieus wordt genomen is, hoe waar zijn statement wellicht ook is, niet bijster groot.quote:Op donderdag 6 september 2012 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat lief!!![]()
En ja... Ik ben nu eenmaal enorm lekker, daar kan ik ook niks aan doen
Edit: om te voorkomen dat ik door de ochtendploeg voor arrogant word uitgemaakt, ik meen er geen zak van, puur sarcasme. Ik haat mezelf!![]()
als ie niet werkt....wees blij!quote:
twitter:giel3fm twitterde op donderdag 06-09-2012 om 08:06:03Ohhh lekker lekker: @AlainClark zorgt zo voor muzikaal genot! Ziet er goed uit! http://t.co/w0caOLS1 reageer retweet
quote:Op donderdag 6 september 2012 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alain
Clark
. WAUW WAUW WAUW TE GEK HEE!
Wat
een
artiest
. Jammer dat je op de radio niet hoort of ie z'n pet op heeft.
Kan je zeggen dat hij er met de pet naar gooit?quote:Op donderdag 6 september 2012 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alain
Clark
. WAUW WAUW WAUW TE GEK HEE!
Wat
een
artiest
. Jammer dat je op de radio niet hoort of ie z'n pet op heeft.
quote:Op donderdag 6 september 2012 09:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kan je zeggen dat hij er met de pet naar gooit?
twitter:
twitter:ejvermeer1984 twitterde op donderdag 06-09-2012 om 09:56:30@Domien @work3FM wanneer ga je ermee stoppen??? reageer retweet
twitter:
quote:Op donderdag 6 september 2012 10:18 schreef Evertjan het volgende:
Goedenmorgen!twitter:twitter:ejvermeer1984 twitterde op donderdag 06-09-2012 om 09:56:30@Domien @work3FM wanneer ga je ermee stoppen??? reageer retweet
twitter:
quote:Op donderdag 6 september 2012 10:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Niet het antwoord waarop we gehoopt hadden
Ik wil gewoon Viva La Vida horenquote:Op donderdag 6 september 2012 10:32 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom elk uur een Coldplay plaat
Willen ze dat ik voor de trein spring ofzo?
En die ellende komt vanavond nog in mijn stadje ook
Spring nu maar voor de treinquote:Op donderdag 6 september 2012 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
Gelukkig geen Viva la Vida maar een fatsoenlijke plaat van Coldplay die ik wel trek
Obvious troll is obviousquote:Op donderdag 6 september 2012 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
Gelukkig geen Viva la Vida maar een fatsoenlijke plaat van Coldplay die ik wel trek
Daar heb je wel gelijk in, maar toch... Je kan hier soms niet duidelijk genoeg zijnquote:Op donderdag 6 september 2012 01:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, het is een topic in ONZ en de post is van wolfrolf, dus de kans dat het serieus wordt genomen is, hoe waar zijn statement wellicht ook is, niet bijster groot.
En daarbij, op basis van die zin en een beetje bekendheid met jouw manier van posten arrogantie ook maar durven te vermoeden? Dan raad ik een cursus "Begrijpend lezen" aan.
quote:Op donderdag 6 september 2012 11:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
Toen Coldplay nog te pruimen was....
Parachutes
Alles daarna
quote:
Daar vond ik het in eerste instantie ook veel van weg hebbenquote:Op donderdag 6 september 2012 11:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Toen ik hem voor het eerst hoorde op de achtergrond dacht ik de stem van Anthony Kiedis te herkennen. Ik vond de Peppers goed vooruit waren gegaan
Ja hoor, geen probleem. Volgens mij hebben ze geen idee dat ik eigenlijk ook nog student ben (niet genoemd, nog even over nadenken), alhoewel ik vanochtend wel geconfronteerd werd met de Cindy/jij of mevrouw/u kwestie. Eén van de studenten kwam binnen: "Zo, jij bent wel heel vroeg!" Dat was me wat te amicaalquote:
Ja, dat kan lastig zijn, zeker omdat je qua leeftijd niet zo ver van hen af ligtquote:Op donderdag 6 september 2012 12:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja hoor, geen probleem. Volgens mij hebben ze geen idee dat ik eigenlijk ook nog student ben (niet genoemd, nog even over nadenken), alhoewel ik vanochtend wel geconfronteerd werd met de Cindy/jij of mevrouw/u kwestie. Eén van de studenten kwam binnen: "Zo, jij bent wel heel vroeg!" Dat was me wat te amicaal
Nana nananaquote:Op donderdag 6 september 2012 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:10 schreef SilentChaos het volgende:
Nou daar is'ie hoor... Ik heb ff de lyrics voor je opgezocht, kan je meezingen:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooooooh ooooooooooooooooooooooooooooooooh ooooooooooooooooooooooooooooooooooh OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH ooooooooooooooooooooooooooooooh
Klopt. Wellicht dat die jongen ook gewoon gedacht heeft dat ik een student ben die op de derde dag van de opleiding nog even komt binnenrollen. Nouja, ik ga nog wel wat praatjes aan met met mensen en hun mening horenquote:Op donderdag 6 september 2012 12:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat kan lastig zijn, zeker omdat je qua leeftijd niet zo ver van hen af ligt
Misschien ook even navragen bij het docententeam van die opleidingen. Bij ons is het gebruikelijk dat we "hoi'en" tegen onze docenten en ze bij de voornaam aanspreken, tenzij ze zich met meneer/mevrouw voorstellenquote:Op donderdag 6 september 2012 12:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Klopt. Wellicht dat die jongen ook gewoon gedacht heeft dat ik een student ben die op de derde dag van de opleiding nog even komt binnenrollen. Nouja, ik ga nog wel wat praatjes aan met met mensen en hun mening horen
Alleen al voor Touch me van Rui Da Silvaquote:Op donderdag 6 september 2012 12:24 schreef Evertjan het volgende:
http://go.3fm.nl/effe-ekdom
ff stemmen op lunchbox 1 mensen
Donequote:Op donderdag 6 september 2012 12:24 schreef Evertjan het volgende:
Vind Superstylin beterquote:Op donderdag 6 september 2012 12:24 schreef Evertjan het volgende:
Mijn vakantie eindigt net zo heet als dat hij is begonnenquote:
Met zo'n ubervette barcode afstandsbedieningquote:Op donderdag 6 september 2012 12:29 schreef Evertjan het volgende:
de MTV music awards er waren tijden dat ik daarvoor de VHS recorder voor instelde
VHS...quote:Op donderdag 6 september 2012 12:29 schreef Evertjan het volgende:
de MTV music awards er waren tijden dat ik daarvoor de VHS recorder voor instelde
Daar had de videotheek hier geen banden voor, zwaar waardeloos als je V2000 hadquote:
Die hadden we ook.quote:
Tsjakka!quote:Op donderdag 6 september 2012 12:54 schreef CindieY het volgende:
Als @emileratelband de officiële twitter is van onze positiviteitsgoeroe, dan word ik sinds vandaag gevolgd door een bekende Nederlander
hij volgt er maar 54.000 ofzoquote:Op donderdag 6 september 2012 12:54 schreef CindieY het volgende:
Als @emileratelband de officiële twitter is van onze positiviteitsgoeroe, dan word ik sinds vandaag gevolgd door een bekende Nederlander
De zon schijnt niet dus best koudquote:Op donderdag 6 september 2012 13:10 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Gisteren nog heerlijk voor X gezeten
Dat geloof ik bestquote:Op donderdag 6 september 2012 13:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De zon schijnt niet dus best koud
Ik had er willen staan, maar SC wou niet mee...quote:Op donderdag 6 september 2012 13:16 schreef Evertjan het volgende:
zijn er mensen die nu al op het malieveld staan voor Coldplay?
Hebben wij niet, verschilt dus per School?quote:Op donderdag 6 september 2012 13:14 schreef minthy het volgende:
Krijg net een mail binnen van school met de mededeling dat de lestijden zijn aangepast. Hadden ze best eerder kunnen doen, had dinsdag heel wat verwarring gescheeld
Geen idee! Ben er nog niet helemaal achter, maar volgens mij gaan we naar blokken van 50 minuten... Ze hebben tevens de naam van de School veranderd, SW bestaat ineens niet meerquote:Op donderdag 6 september 2012 13:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hebben wij niet, verschilt dus per School?
Windesheim af en toe..quote:Op donderdag 6 september 2012 13:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee! Ben er nog niet helemaal achter, maar volgens mij gaan we naar blokken van 50 minuten... Ze hebben tevens de naam van de School veranderd, SW bestaat ineens niet meer![]()
De verhuizing naar een ander gebouw hebben ze gelukkig wel doorgegeven, valt weer mee
Nou... een stel goede tieten maakt meer goed dan Coldplay stuk kan maken hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 13:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had er willen staan, maar SC wou niet mee...
quote:Op donderdag 6 september 2012 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou... een stel goede tieten maakt meer goed dan Coldplay stuk kan maken hoor
quote:Op donderdag 6 september 2012 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou... een stel goede tieten maakt meer goed dan Coldplay stuk kan maken hoor
Ai...quote:Op donderdag 6 september 2012 14:17 schreef Pino112 het volgende:
Heb ik zoveel tussenuren dus dacht ik, hup iPad mee voor oa 3FM enzo, vergeet ik mijn oordopjes.
Zo makkelijk ook hequote:Op donderdag 6 september 2012 15:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Tsjongejonge, weet ze Viva La Vida niet
Vanwaar die Coldplay haat?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo makkelijk ook he
Hoog niveau die coldplay fans (en nou beledig ik een aantal vrienden van mealhoewel ik nog twijfel of het m'n vrienden zijn nu ze met z'n allen vanavond erheen gaan
)
Die heb ik al jaren sinds ze met die jankmuziek zijn begonnen met teksten die niet verder gaan dan "oooooooooh ooooooooooh" en elke keer hetzelfde volgestampte kutnummer van zequote:
En voor straf draaien ze het nuquote:Op donderdag 6 september 2012 15:35 schreef themauster het volgende:
Dit singletje heeft mijn vader nog eens voor mij gekocht, nooit gedraaid
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]![]()
Fijn dat er meer medefans zijn. Tis gewoon goede/fijne muziek. Klaar. Uit.
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]![]()
Fijn dat er meer medefans zijn. Tis gewoon goede/fijne muziek. Klaar. Uit.
twitter:ramon3fm twitterde op donderdag 06-09-2012 om 15:48:42Ik ga vanavond niet naar Coldplay!!!!! xOxO #coldplay reageer retweet
YOLO!quote:Op donderdag 6 september 2012 16:01 schreef Evertjan het volgende:
twitter:ramon3fm twitterde op donderdag 06-09-2012 om 15:48:42Ik ga vanavond niet naar Coldplay!!!!! xOxO #coldplay reageer retweet
Daarvan moest ik de betekenis laatst opzoekenquote:
ik had best naar Coldplay willen gaan hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 16:01 schreef minthy het volgende:
Zoveel fans, we hadden een meet kunnen doen!
Ik had dat hele Malieveld nooit gevondenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik had best naar Coldplay willen gaan hoor
Trein in. Trein uitstappen en naar rechts lopenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had dat hele Malieveld nooit gevonden
Daar heb ik het gisteren al over gehad, het ov en ik zijn geen vriendjesquote:Op donderdag 6 september 2012 16:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Trein in. Trein uitstappen en naar rechts lopen
Hij tweet dit:quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij tweet dit:
"Ben je verlost van Coldplay dag op # 3fm omdat je bij de tandarts zit... Hebben ze 10 gold opstaan: eerste plaat: Viva la vida... #FML"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal Hole1988 vast wel doenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:38 schreef Evertjan het volgende:
kan iemand van jullie het Coldplay concert voor me opnemen vanavond?
Wou je naar bed schoppen, ik vermoed dat dat jezelf is geluktquote:
Hoi minthy,quote:Op donderdag 6 september 2012 19:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Wou je naar bed schoppen, ik vermoed dat dat jezelf is gelukt![]()
Ik ga de ramen zemen![]()
Ik ook. De servermensen zijn al gewaarschuwd vanmiddag.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:04 schreef Pino112 het volgende:
Coldplay
Hi folks. We thought you might like to know that you can hear Coldplay's entire show at the Hague tonight live on 3FM at 9pm. Listen online at http://radioplayer.omroep.nl/3fm-default/
@ Facebook.
Ben benieuwd of de stream het zal trekken
Al iets van een uitgeklede versie van die pagina oid gereed voor als het (te) druk gaat worden?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook. De servermensen zijn al gewaarschuwd vanmiddag.
In dat geval wordt t wss gewoon een redirect naar de radioplayer, of die flans ik dan even snel in elkaar.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Al iets van een uitgeklede versie van die pagina oid gereed voor als het (te) druk gaat worden?
Ik bedoel ook die radioplayer ja (http://radioplayer.omroep.nl/3fm-default/)quote:Op donderdag 6 september 2012 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In dat geval wordt t wss gewoon een redirect naar de radioplayer, of die flans ik dan even snel in elkaar.
Is echter nog nooit nodig geweest, en in principe verwijst men overal direct naar de RadioPlayer ipv naar 3FM.nl... en da's een andere server/systeem waar ik niets aan kan doen.
Diezelfde radioplayer wordt gedeeld door alle publieke radiozenders, en zowel tijdens SR als Top 2000 ging het goed... dus ik verwacht nu eigenlijk ook geen problemen.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik bedoel ook die radioplayer ja (http://radioplayer.omroep.nl/3fm-default/)
Al die overbodige zooi zoals speellijst en de gids kan je er best uitslopen, Coldplay heeft veel fans he.
Hoeveel kan de server aan? Is dat ongeveer bekend?
Hoi!!quote:Op donderdag 6 september 2012 19:54 schreef -BladHark- het volgende:
[..]
Hoi minthy,
Ga ja ook de tuin harken, haha
Ja, het loopt niet sync maar wat boeit het. Ik baal en geniet nu tegelijkertijd.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:09 schreef Pino112 het volgende:
Heuj, ook gewoon beelden? Het werd overal vermeld dat je alleen kan luisteren..
Ik luister gewoon via FM, mn laptop vindt Flash niet fijnquote:Op donderdag 6 september 2012 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, het loopt niet sync maar wat boeit het. Ik baal en geniet nu tegelijkertijd.
Ik betwijfel of dit überhaupt echt live beelden zijn...quote:Op donderdag 6 september 2012 21:09 schreef Pino112 het volgende:
Heuj, ook gewoon beelden? Het werd overal vermeld dat je alleen kan luisteren..
Afgelopen week geen 3FM geluisterd?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:16 schreef CindieY het volgende:
Goedenavond![]()
Ik wist helemaal niet dat ze het concert van Coldplay zouden uitzenden
Nope, nauwelijksquote:Op donderdag 6 september 2012 21:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Afgelopen week geen 3FM geluisterd?
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:14 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dit überhaupt echt live beelden zijn...
Je hebt gelijktwitter:
Vond het al gelijk opvallendquote:Op donderdag 6 september 2012 21:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]Je hebt gelijktwitter:
Ik heb 5 seconden gekeken en toen weer weggeklikt. Flash
Had ook geen geluid er bij trouwens, want FM dus volgde het niet qua synchroon.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:23 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Vond het al gelijk opvallend. Van die youtube kwaliteit beelden waren het, schuddende/trillende beelden.. Die flash-streams inderdaad, wat een drama
.
Ik neem aan dat het wel op nieuwsgroepen/torrent komt te staan ja.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:27 schreef Cee het volgende:
ongetwijfeld is dit na afloop nog op een of andere manier te verkrijgen voor herhaaldelijke luisterbeurten neem ik aan?
Oude beelden.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
Waarom zie ik tribunes bij het beeld van Coldplay?
Videobeelden zijn niet live.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
Waarom zie ik tribunes bij het beeld van Coldplay?
Ik kijk nu al met frisse tegenzin uit naar Fix You.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:28 schreef CindieY het volgende:
Dit nummer geeft me altijd weer kippenvel![]()
En Yellowquote:Op donderdag 6 september 2012 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kijk nu al met frisse tegenzin uit naar Fix You.
En Viva la Vidaquote:Op donderdag 6 september 2012 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kijk nu al met frisse tegenzin uit naar Fix You.
The Scientist is een goede tweede, maar Fix You staat torenhoog op 1 bij mij, is zelfs m'n tweede-favoriete-nummer aller tijden op dit moment.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Het mooiste nummer is al geweest jongens en meiden.
Ik niet, tot over een half uurtje ofzoquote:Op donderdag 6 september 2012 21:31 schreef CindieY het volgende:
[..]![]()
Benieuwd of ik het droog ga houden
Nep supportersquote:Op donderdag 6 september 2012 21:37 schreef Cee het volgende:
"Wohohooohohooooooo oooh". Stelletje hooligans.
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:38 schreef CindieY het volgende:
Zo, dat was toch even een traantje wegpinken om vervolgens de trap op en neer te donderen
En ik heb 2 schermen, met momenteel Expeditie Robinson als audio.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:39 schreef 3rdRock het volgende:
ik kijk Expeditie Robinson. met een hilarische Willie Wartaal
En de beelden op de webcam?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik heb 2 schermen, met momenteel Expeditie Robinson als audio.
Nu helemaalquote:Op donderdag 6 september 2012 21:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
Dit is keiharde porno. Echt, serieus.
Dit is eigenlijk stiekem wel het beste nummer van ze hoor. Man zeg, dit is gewoon echt porno voor de oren.quote:
Deze versie is geweldig ja, stukken beter dan de studioversie.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk stiekem wel het beste nummer van ze hoor. Man zeg, dit is gewoon echt porno voor de oren.
Het is dat je het typte, anders had ik het er niet uit gehaaldquote:
volgens de 3FM twitter mochten ze alleen audio opnemen en geen video beelden uitzendenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:58 schreef fh101 het volgende:
Oh ik hoop zo ontzettend erg dat dit ooit nog ergens op tv wordt uitgezonden, MET live beelden![]()
Niet live uitzenden toch? Dat is namelijk wel een verschilquote:Op donderdag 6 september 2012 22:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens de 3FM twitter mochten ze alleen audio opnemen en geen video beelden uitzenden
Nu niet nee, maar mss als deze tour voorbij is wel. One can hopequote:Op donderdag 6 september 2012 22:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens de 3FM twitter mochten ze alleen audio opnemen en geen video beelden uitzenden
Live ja, mss na afloop wel.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Mwoah, dat vind ik dan wel meevallen.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:02 schreef 1shot1kill het volgende:
Klinkt veel beter dan toen ik ze op Pinkpop zag vorig jaar.
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:05 schreef Evertjan het volgende:
oooOOOooooOOOoooOOOoooOOOoooOOOooo![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:10 schreef CindieY het volgende:
Ik hoop op een lekkere rollercoaster-overgang. Na dit gespring even weer zo'n heerlijk rustig gevoelig liedje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:10 schreef themauster het volgende:
De volgende keer koop ik kaartjes.
Dat zeg ik ook steeds.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:10 schreef themauster het volgende:
Goed plan.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:10 schreef themauster het volgende:
vind alleen zo veld niks ooit een keer bij de RHCP geweest in Nijmegen en had geluk dat ik vooraan mocht staan. Anders zie je zo weinig lijkt mij danquote:
Toen m'n docentcollega wiskunde vertelde dat ie kaartjes had, stond ik zowat op en neer te springen van jaloezie. Hij draaide altijd Coldplay in z'n tussenuren in z'n lokaal en ik zat vaak in het lokaal ernaastquote:Op donderdag 6 september 2012 22:10 schreef themauster het volgende:
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:10 schreef BobW het volgende:
[..]Normaal gesproken heb ik FMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lig achter.
I reject reality and substitute my own
Ik gokte, maar was niet zo moeilijk. Setlist tot nu toe exact hetzelfde als twee dagen terug in Keulen.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:12 schreef CindieY het volgende:
Normaal gesproken heb ik FMIk lig achter.
Oh, ok. Kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 6 september 2012 22:13 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik gokte, maar was niet zo moeilijk. Setlist tot nu toe exact hetzelfde als twee dagen terug in Keulen.
Die zit hard speedmetal te draaien, om boven het geluid uit te komenquote:
Moet je wel de mogelijkheid hebben hèquote:Op donderdag 6 september 2012 22:16 schreef themauster het volgende:
Ik luister via de kabel geen gezeik met streams.
Met een plastuit uit het raam gaan hangen, al is dat een stuk leuker bij 20 graden vorst...quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:17 schreef BobW het volgende:
Deze komen nog zeer waarschijnlijk:IK ZEI HETSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Encore 1 of Encore 2?quote:
FM FTWquote:Op donderdag 6 september 2012 22:16 schreef themauster het volgende:
Dat. En nog beter ookquote:Op donderdag 6 september 2012 22:16 schreef themauster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |