en ik ruim 24 uur laterquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 6 september 2012 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik ruim 24 uur later
en nu heb ik bedtijd....
slaap lekker allen
Trustenquote:Op donderdag 6 september 2012 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik ruim 24 uur later
en nu heb ik bedtijd....
slaap lekker allen
Dag dag!quote:Op donderdag 6 september 2012 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik ruim 24 uur later
en nu heb ik bedtijd....
slaap lekker allen
Nog steeds vakantie hier, komt maandag om 13u een eind aan. Jammer, ik heb me nog nooit zo goed vermaakt tijdens een vakantie als in dezequote:
Je hebt zelfs films gekeken, zag ikquote:Op donderdag 6 september 2012 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog steeds vakantie hier, komt maandag om 13u een eind aan. Jammer, ik heb me nog nooit zo goed vermaakt tijdens een vakantie als bij deze
Klopt, gisteren heeft m'n pc niet eens aan gestaanquote:Op donderdag 6 september 2012 00:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hebt zelfs films gekeken, zag ikGoed bezig hoor
Zulke dagen heb ik ook steeds meer, geen laptop of wat dan ookquote:Op donderdag 6 september 2012 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, gisteren heeft m'n pc niet eens aan gestaan![]()
Geen seconde verveling gehad, werk is nog nooit zo ver weggeweest
Wie vind jij het lekkerste meisje op FOK! #2quote:Op donderdag 6 september 2012 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, gisteren heeft m'n pc niet eens aan gestaan![]()
Geen seconde verveling gehad, werk is nog nooit zo ver weggeweest
Wat lief!!quote:Op donderdag 6 september 2012 01:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wie vind jij het lekkerste meisje op FOK! #2
Ochtendploegquote:Op donderdag 6 september 2012 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat lief!!![]()
En ja... Ik ben nu eenmaal enorm lekker, daar kan ik ook niks aan doen
Edit: om te voorkomen dat ik door de ochtendploeg voor arrogant word uitgemaakt, ik meen er geen zak van, puur sarcasme. Ik haat mezelf!![]()
Vakantietijd, ik ben langzaam aan het verschuiven naar de middagploegquote:Op donderdag 6 september 2012 01:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ochtendploeg
Daar zit jij zelf ook bij toch
Dankjewel voor je grapjequote:Op donderdag 6 september 2012 01:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Staat op je kamer
Hoef je niet meer te zoeken. hihih
graag gedana hoorrr als je er nog 1 wenst meot je maar even dm sutren grquote:Op donderdag 6 september 2012 01:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dankjewel voor je grapje
gr gr
Henk
Ach, het is een topic in ONZ en de post is van wolfrolf, dus de kans dat het serieus wordt genomen is, hoe waar zijn statement wellicht ook is, niet bijster groot.quote:Op donderdag 6 september 2012 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat lief!!![]()
En ja... Ik ben nu eenmaal enorm lekker, daar kan ik ook niks aan doen
Edit: om te voorkomen dat ik door de ochtendploeg voor arrogant word uitgemaakt, ik meen er geen zak van, puur sarcasme. Ik haat mezelf!![]()
als ie niet werkt....wees blij!quote:
twitter:giel3fm twitterde op donderdag 06-09-2012 om 08:06:03Ohhh lekker lekker: @AlainClark zorgt zo voor muzikaal genot! Ziet er goed uit! http://t.co/w0caOLS1 reageer retweet
quote:Op donderdag 6 september 2012 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alain
Clark
. WAUW WAUW WAUW TE GEK HEE!
Wat
een
artiest
. Jammer dat je op de radio niet hoort of ie z'n pet op heeft.
Kan je zeggen dat hij er met de pet naar gooit?quote:Op donderdag 6 september 2012 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alain
Clark
. WAUW WAUW WAUW TE GEK HEE!
Wat
een
artiest
. Jammer dat je op de radio niet hoort of ie z'n pet op heeft.
quote:Op donderdag 6 september 2012 09:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kan je zeggen dat hij er met de pet naar gooit?
twitter:
twitter:ejvermeer1984 twitterde op donderdag 06-09-2012 om 09:56:30@Domien @work3FM wanneer ga je ermee stoppen??? reageer retweet
twitter:
quote:Op donderdag 6 september 2012 10:18 schreef Evertjan het volgende:
Goedenmorgen!twitter:twitter:ejvermeer1984 twitterde op donderdag 06-09-2012 om 09:56:30@Domien @work3FM wanneer ga je ermee stoppen??? reageer retweet
twitter:
quote:Op donderdag 6 september 2012 10:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Niet het antwoord waarop we gehoopt hadden
Ik wil gewoon Viva La Vida horenquote:Op donderdag 6 september 2012 10:32 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom elk uur een Coldplay plaat
Willen ze dat ik voor de trein spring ofzo?
En die ellende komt vanavond nog in mijn stadje ook
Spring nu maar voor de treinquote:Op donderdag 6 september 2012 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
Gelukkig geen Viva la Vida maar een fatsoenlijke plaat van Coldplay die ik wel trek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |