de lelijke mensen bewaren we in containers en gebruiken we voor de rituelen op donderdag en zondagquote:Op woensdag 5 september 2012 23:48 schreef Snowbells het volgende:
We voeren de lelijke mensen gewoon aan de wolven
bij mij op de auto kleedquote:
Ik word soms wel eens gefrustreerd van het feit dat ik de enige persoon ben die doorheeft hoe perfect ik ben inderdaad.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:50 schreef Snowbells het volgende:
Dv wordt jij soms ook zo verdrietig dat je beseft dat je de enige persoon bent die je kent die gewoon zo leuk en lief en knap is
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:50 schreef Snowbells het volgende:
Dv wordt jij soms ook zo verdrietig dat je beseft dat je de enige persoon bent die je kent die gewoon zo leuk en lief en knap is
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik word soms wel eens gefrustreerd van het feit dat ik de enige persoon ben die doorheeft hoe perfect ik ben inderdaad.
Mijn leven is zoveel beter nu ik jou ken, eindelijk iemand die mijn frustraties snapt
Gaat een beetje lastig.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:52 schreef 2Happy4U het volgende:
Snow & dv hebben jullie wel eens op jullie zelf gefapt?
Geef me die high 5, sisterquote:Op woensdag 5 september 2012 23:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik word soms wel eens gefrustreerd van het feit dat ik de enige persoon ben die doorheeft hoe perfect ik ben inderdaad.
Mijn leven is zoveel beter nu ik jou ken, eindelijk iemand die mijn frustraties snapt
Zo vaak gesoptquote:Op woensdag 5 september 2012 23:52 schreef 2Happy4U het volgende:
Snow & dv hebben jullie wel eens op jullie zelf gefapt?
[/inserthug.gifhere] zit op mobiel dus ik omhels mijn scherm nuquote:Op woensdag 5 september 2012 23:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
I request the highest of five
HUG ME SISTAH
ja dat dusquote:Op woensdag 5 september 2012 23:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[/inserthug.gifhere] zit op mobiel dus ik omhels mijn scherm nu
ik snap de clue niet, zeg je nu dat vrouwen geen penissen hebben?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vrouwen bezitten niet over het instrument om te kunnen fappen.
Dat is wat ik probeer te zeggen ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik snap de clue niet, zeg je nu dat vrouwen geen penissen hebben?
Leugens!quote:Op woensdag 5 september 2012 23:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is wat ik probeer te zeggen ja.
quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
We hebben beiden.
We hebben het stiekem opgerold en we halen het eruit als jullie niet kijken.
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
I request the highest of five
HUG ME SISTAH
Zal wel niet zo groot zijn dan.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
We hebben beiden.
We hebben het stiekem opgerold en we halen het eruit als jullie niet kijken.
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is wat ik probeer te zeggen ja.
geen probleem bambiquote:
ik heb het in gif formaat voor mequote:Op donderdag 6 september 2012 00:01 schreef Dimens het volgende:
De mentale jpg die ik nu voor mij zie.
Ik nu ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik heb het in gif formaat voor me
er is heul niets naar binnen toe gegaan bij jouquote:Op donderdag 6 september 2012 00:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoezo? het zit helemaal naar binnen toe
Voor mij een andere emotie.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:03 schreef Snowbells het volgende:
Ik zit als een idioot stilletjes te lachen om mijzelf
ik zat gisteren te lachen als een mongoolquote:Op donderdag 6 september 2012 00:03 schreef Snowbells het volgende:
Daar heb ik ook wel eens last van.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik zat gisteren te lachen als een mongoolzat ik met ov te praten op whatsapp belt hij mij
ik moest om elk woord lachen wat hij zei en ik verstond 'm niet eens
Dat voelt zo goed. Alsof je jezelf een egoboost geeftquote:Op donderdag 6 september 2012 00:03 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben gewoon geen dronken idioot.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:05 schreef Snowbells het volgende:
Ik kan 2h4u wel duidelijk verstaan aan de telefoon maar pz is een raadsel. Elke keer.
Ha.. HAHAquote:Op donderdag 6 september 2012 00:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
er is heul niets naar binnen toe gegaan bij jou
vooral bij OV jaquote:Op donderdag 6 september 2012 00:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens last van.
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik zat gisteren te lachen als een mongoolzat ik met ov te praten op whatsapp belt hij mij
ik moest om elk woord lachen wat hij zei en ik verstond 'm niet eens
happy's jeugd.jpgquote:
First world problemsquote:Op donderdag 6 september 2012 00:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb het warm godverdomme
2 slowchattopics, en 2 gesprekken op facebook.
Zo intens
alleen maar liefdequote:Op donderdag 6 september 2012 00:09 schreef Oceanview het volgende:
Allemaal haat tegen mij watsdeze.
Ik vergeet soms ook wel eens dat mijn webcam aanstaat maar dan realiseer ik me dat ik me geen zorgen hoef te maken want ik zie er ten alle tijden perfect uitquote:Op donderdag 6 september 2012 00:09 schreef Typisch het volgende:
Ik zat net in mijn neus terwijl ik de webcam aan heb, ik ben echt charmant.
nicequote:Op donderdag 6 september 2012 00:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vergeet soms ook wel eens dat mijn webcam aanstaat maar dan realiseer ik me dat ik me geen zorgen hoef te maken want ik zie er ten alle tijden perfect uit
Nee ik dacht dat ik naar een ONZ topic gelinkt werd.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mensen die geen 2 dingen tegelijk kunnen
quote:
je gedraagt je zo wel jaquote:
Ik overkwam.quote:
kkharde gmta boks a sahbiquote:
Zoiets johquote:Op donderdag 6 september 2012 00:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Later met een mesje weer afschrapen
Aanpassingspolitiek tochquote:
waren er maar meer turken zoals jijquote:
Segregratie.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waren er maar meer turken zoals jij
wat ga je nou zeuren ik ben geen nepperdquote:
Assimilatiequote:
Oh-veeniatiequote:
Snowbells-naziquote:
Ik dacht eerst dat ze altijd vuurnazi zeidenquote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze altijd vuurnazi zeiden
Ik heb het altijd als 'oh vee' in gedachten gezegdquote:Op donderdag 6 september 2012 00:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het Oh vee, alsof je aut laut kreunt.
Oveej.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb het altijd als 'oh vee' in gedachten gezegd
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb het altijd als 'oh vee' in gedachten gezegd
GODVERDOMME DIE WIL IK NET POSTEN!!quote:Op donderdag 6 september 2012 00:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
OHH VEEEE
[ afbeelding ]
OHHH JA VEEE
herdtquote:Op donderdag 6 september 2012 00:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
OHH VEEEE
[ afbeelding ]
OHHH JA VEEE
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
GODVERDOMME DIE WIL IK NET POSTEN!!
Eet me op jaaquote:Op donderdag 6 september 2012 00:18 schreef Snowbells het volgende:
Oh veee lekker biefstukje van mij
jaquote:
Het ging van Hallo versta je mij!?quote:Op donderdag 6 september 2012 00:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
ja vertel dan ipv ons jaloers proberen te maken
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het ging van Hallo versta je mij!?
Gelach
Gelach
Gelach
Gelach
Gelach
< Ja je hebt een heren accent
Gelach
Gelach
Gelach
Gelach
Gelach
even zoeken maar daar is hijquote:Op donderdag 6 september 2012 00:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niet meer hij heeft zijn sig weggehaald.
Nee, sommige momenten moet je koesteren.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
jullie zijn zo makkelijk blij
wij gaan binnenkort meeten met Krullenbolletje erbij, kijken hoe zij dat overleefdquote:Op donderdag 6 september 2012 00:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
jullie zijn zo makkelijk blij
Onverwachts inderdaad.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:04 schreef Ziba het volgende:
Goed. Ik geloofde nooit dat Juminelle, Juminelle was. Gewoon een gevoel. Toen dacht ik gisteren gewoon even kijken, ik vind uitpluizen altijd wel leuk en binnen drie minuutjes 'haar' FB en ik zag: enkel reacties en likes van fokkers én van accounts die op exact dezelfde datum waren gemaakt als die van haar. Of twee dagen eerder of later. Nouja, vreemd toch? Even kijken en wat bleek: accounts zijn fake want die accounts bestaan al van echte mensen. Ik meldde dit aan Chaitje - want die gaat toch wel met Juminelle om via fok enzo - en zo kwam uiteindelijk Mozy erachter dat er 23 fake accounts waren die zogenaamd haar vrienden zijn en wolvendagen achter het meisje haar echte account. Overigens is alles exact over gekopieerd: voornaam, gebeurtenissen, enzovoort. End of the story.
usertquote:Op donderdag 6 september 2012 00:28 schreef Typisch het volgende:
Juminelle klinkt als een ziekte, wat is het?
wrm heb ik pics gestuurd.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:29 schreef Snowbells het volgende:
Ik beken ik ben stiekem een 60 jaar oude harige vent sry
ik heb je puntige knieetjes gezien, onwaarquote:Op donderdag 6 september 2012 00:29 schreef Snowbells het volgende:
Ze zijn rond, ROND IK ZEG HET JEquote:Op donderdag 6 september 2012 00:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb je puntige knieetjes gezien, onwaar
picsquote:Op donderdag 6 september 2012 00:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze zijn rond, ROND IK ZEG HET JE
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:
nu word ik hardquote:Op donderdag 6 september 2012 00:29 schreef Snowbells het volgende:
niet joh. Het waren van die kleine 15jarige puntige knietjes.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik alles goed veilig.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:33 schreef Dimens het volgende:
Wejo zoveel FB's van FOK!kers ineens gevonden.
die van dv zijn wel rondquote:Op donderdag 6 september 2012 00:33 schreef leeell het volgende:
ik dacht ook altijd wowowowo DV knapmeisje fappen jezst
tot ik haar puntige knieën zag, god god wat een deceptie zeg.
alleen omdat mijn laptop niet blijft balanceren op mijn knieenquote:Op donderdag 6 september 2012 00:33 schreef leeell het volgende:
ik dacht ook altijd wowowowo DV knapmeisje fappen jezst
tot ik haar puntige knieën zag, god god wat een deceptie zeg.
Kijk beter.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet joh. Het waren van die kleine 15jarige puntige knietjes.
Al gevonden.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik alles goed veilig.
dit is zèèr zeker onwaar, een laptop kan onmogelijk balanceren op die knieënquote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:35 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
D'r is wel meer rond aan dv.
noem me eens geen gurl, ik noem jou toch ook gewoon bij je naamquote:Op donderdag 6 september 2012 00:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
goedzo, i got your back gurl
Sorryquote:Op donderdag 6 september 2012 00:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
noem me eens geen gurl, ik noem jou toch ook gewoon bij je naam
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik alles goed veilig.
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:35 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
heb je tog al sgatjequote:
oh snapquote:Op donderdag 6 september 2012 00:35 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
dimens post eens fb van die neppe jumi, geen zin om te scrollen en volgens mij heb jij die wel onder ctrl v staan
quote:
http://forum.fok.nl/fok/logoutquote:Op donderdag 6 september 2012 00:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]ja alleen jij weet mij te vinden
kanker ik deed 'm verkeerd omquote:Op donderdag 6 september 2012 00:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fok/logout
das je armen tochquote:Op donderdag 6 september 2012 00:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij weet niet eens waar je biceps zittenpraat niet wollah
rip ik zelf was ook zo daarna opgegeven, komt wel goed pop.quote:
ja.. je armen dusquote:Op donderdag 6 september 2012 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
hahaha nee
[ afbeelding ]
7 zijn je biceps
waarom moet ik elke keer lachen wanneer ik jou zie posten?quote:Op donderdag 6 september 2012 00:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
rip ik zelf was ook zo daarna opgegeven, komt wel goed pop.
Pudding.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waarom moet ik elke keer lachen wanneer ik jou zie posten?
Mja mja.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
rip ik zelf was ook zo daarna opgegeven, komt wel goed pop.
Ik ben te goed voor jequote:Op donderdag 6 september 2012 00:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom negeer je mijn voorstellen en vragen? KAPSONES
hou je mond danquote:
Mijn mond is al de hele tijd stil alleen het toetsenbord kraakt.quote:
hah faalquote:Op donderdag 6 september 2012 00:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Valt mee, ik kan wel wat hebben.
[ [url=
http://2.bp.blogspot.com/(...)2BGIF.gif]afbeelding[/url] ]
eerst wel een kleine vermoeden toen ik met je praatte toen je alleen nog maar echt in Skyrim SC kwam maar daarna niet meerquote:Op donderdag 6 september 2012 00:44 schreef Snowbells het volgende:
Dachten jullie ooit dat ik nep was?
Nog steeds.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:44 schreef Snowbells het volgende:
jij maakt mij meligquote:Op donderdag 6 september 2012 00:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mijn mond is al de hele tijd stil alleen het toetsenbord kraakt.
WAT?quote:Op donderdag 6 september 2012 00:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
eerst wel een kleine vermoeden toen ik met je praatte toen je alleen nog maar echt in Skyrim SC kwam maar daarna niet meer
Zolang ik je niet aangeraakt heb, zullen er altijd vermoedens zijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:44 schreef Snowbells het volgende:
TES SCquote:Op donderdag 6 september 2012 00:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
eerst wel een kleine vermoeden toen ik met je praatte toen je alleen nog maar echt in Skyrim SC kwam maar daarna niet meer
Smooth.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zolang ik je niet aangeraakt heb, zullen er altijd vermoedens zijn.
was gewoon het Skyrim topic maar we zaten altijd te SCen daarquote:
gebeurt niet veel meer daarquote:
kutjongquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ik ken geen een vrouwelijk persoon in het echt die Skyrim tof vind.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
was gewoon het Skyrim topic maar we zaten altijd te SCen daar
De bazenquote:Op donderdag 6 september 2012 00:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gebeurt niet veel meer daar
keertje weer met de cirkel weer groepschatten
Fucking vet. Ook Oblivionquote:Op donderdag 6 september 2012 00:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ken geen een vrouwelijk persoon in het echt die Skyrim tof vind.
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kutjongpiemelmeidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
OmdtAppel vond het ook wel oke.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Skyrim is enorm mainstream/casual, genoeg meiden die dat spelenquote:Op donderdag 6 september 2012 00:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
noem een datum mevrouwquote:
Ik las kontverkrachting maar ik vind het goed.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Van het weekend na mijn kontkrachttraining
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik las kontverkrachting maar ik vind het goed.
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:52 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb Dimens en noenoe in het echt aangeraakt uren lang, zo blij.
:squote:Op donderdag 6 september 2012 00:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik las kontverkrachting maar ik vind het goed.
mijn chagrijnige laptop kijk gezicht veranderde in een glimlachquote:Op donderdag 6 september 2012 00:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
3 kusjes op mijn wang nooit meer gewassen of geschoren.
was het maar zo'n feestquote:
is emotioneelquote:Op donderdag 6 september 2012 00:53 schreef Typisch het volgende:
Waarom zou je iemand aan willen raken?
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mijn chagrijnige laptop kijk gezicht veranderde in een glimlach
Heb wel nachtdienst dus ik kan niet 's avondsquote:
Ik wou snel de bus in lopen toen onze wegen scheidde toen wij gingen meeten, maar jij wou nog perse 3 kusjesquote:Op donderdag 6 september 2012 00:53 schreef Typisch het volgende:
Waarom zou je iemand aan willen raken?
Dat heb ik ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil mijzelf ook graag aanraken ja want 10/10.
Ja en die waren niet op mijn wang, jij vuillak.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wou snel de bus in lopen toen onze wegen scheidde toen wij gingen meeten, maar jij wou nog perse 3 kusjes![]()
![]()
Kap.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:55 schreef 2Happy4U het volgende:
ik heb in OV z'n kont geknepen toen wij gingen meeten
weleens op jezelf gefapt?quote:
sry wist niet dat het geheim wasquote:
nee sorry ik zal de volgende keer beter richtenquote:Op donderdag 6 september 2012 00:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja en die waren niet op mijn wang, jij vuillak.
Heb ik ook weleens gedaan, ben er niet echt trots op ofzo maar ik was gewoon niet meer te stoppen.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, in de spiegel. Goed te doen.
harharharquote:Op donderdag 6 september 2012 00:57 schreef Dimens het volgende:
Ik vind het wel oneerlijk dat vrouwen de hele dag met hun borsten kunnen spelen en wij niet.
je mag wel met mijn borsten spelenquote:Op donderdag 6 september 2012 00:57 schreef Dimens het volgende:
Ik vind het wel oneerlijk dat vrouwen de hele dag met hun borsten kunnen spelen en wij niet.
Kweek moobs.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:57 schreef Dimens het volgende:
Goed eten.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:57 schreef Dimens het volgende:
ik vond het wel opwindendquote:Op donderdag 6 september 2012 00:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee sorry ik zal de volgende keer beter richten
Bij kweken denk ik aan plantjes en ik kreeg een beeld dat je dat zo plant op je borst.quote:
Zaadjes planten.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Bij kweken denk ik aan plantjes en ik kreeg een beeld dat je dat zo plant op je borst.![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik moet happy binnenkort meeten
als je het niet leuk vindt hoeft het niet hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 00:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik moet happy binnenkort meeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |