de lelijke mensen bewaren we in containers en gebruiken we voor de rituelen op donderdag en zondagquote:Op woensdag 5 september 2012 23:48 schreef Snowbells het volgende:
We voeren de lelijke mensen gewoon aan de wolven
bij mij op de auto kleedquote:
Ik word soms wel eens gefrustreerd van het feit dat ik de enige persoon ben die doorheeft hoe perfect ik ben inderdaad.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:50 schreef Snowbells het volgende:
Dv wordt jij soms ook zo verdrietig dat je beseft dat je de enige persoon bent die je kent die gewoon zo leuk en lief en knap is
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:50 schreef Snowbells het volgende:
Dv wordt jij soms ook zo verdrietig dat je beseft dat je de enige persoon bent die je kent die gewoon zo leuk en lief en knap is
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik word soms wel eens gefrustreerd van het feit dat ik de enige persoon ben die doorheeft hoe perfect ik ben inderdaad.
Mijn leven is zoveel beter nu ik jou ken, eindelijk iemand die mijn frustraties snapt
Gaat een beetje lastig.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:52 schreef 2Happy4U het volgende:
Snow & dv hebben jullie wel eens op jullie zelf gefapt?
Geef me die high 5, sisterquote:Op woensdag 5 september 2012 23:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik word soms wel eens gefrustreerd van het feit dat ik de enige persoon ben die doorheeft hoe perfect ik ben inderdaad.
Mijn leven is zoveel beter nu ik jou ken, eindelijk iemand die mijn frustraties snapt
Zo vaak gesoptquote:Op woensdag 5 september 2012 23:52 schreef 2Happy4U het volgende:
Snow & dv hebben jullie wel eens op jullie zelf gefapt?
[/inserthug.gifhere] zit op mobiel dus ik omhels mijn scherm nuquote:Op woensdag 5 september 2012 23:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
I request the highest of five
HUG ME SISTAH
ja dat dusquote:Op woensdag 5 september 2012 23:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[/inserthug.gifhere] zit op mobiel dus ik omhels mijn scherm nu
ik snap de clue niet, zeg je nu dat vrouwen geen penissen hebben?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vrouwen bezitten niet over het instrument om te kunnen fappen.
Dat is wat ik probeer te zeggen ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik snap de clue niet, zeg je nu dat vrouwen geen penissen hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |