jaquote:
Het ging van Hallo versta je mij!?quote:Op donderdag 6 september 2012 00:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
ja vertel dan ipv ons jaloers proberen te maken
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het ging van Hallo versta je mij!?
Gelach
Gelach
Gelach
Gelach
Gelach
< Ja je hebt een heren accent
Gelach
Gelach
Gelach
Gelach
Gelach
even zoeken maar daar is hijquote:Op donderdag 6 september 2012 00:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niet meer hij heeft zijn sig weggehaald.
Nee, sommige momenten moet je koesteren.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
jullie zijn zo makkelijk blij
wij gaan binnenkort meeten met Krullenbolletje erbij, kijken hoe zij dat overleefdquote:Op donderdag 6 september 2012 00:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
jullie zijn zo makkelijk blij
Onverwachts inderdaad.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:04 schreef Ziba het volgende:
Goed. Ik geloofde nooit dat Juminelle, Juminelle was. Gewoon een gevoel. Toen dacht ik gisteren gewoon even kijken, ik vind uitpluizen altijd wel leuk en binnen drie minuutjes 'haar' FB en ik zag: enkel reacties en likes van fokkers én van accounts die op exact dezelfde datum waren gemaakt als die van haar. Of twee dagen eerder of later. Nouja, vreemd toch? Even kijken en wat bleek: accounts zijn fake want die accounts bestaan al van echte mensen. Ik meldde dit aan Chaitje - want die gaat toch wel met Juminelle om via fok enzo - en zo kwam uiteindelijk Mozy erachter dat er 23 fake accounts waren die zogenaamd haar vrienden zijn en wolvendagen achter het meisje haar echte account. Overigens is alles exact over gekopieerd: voornaam, gebeurtenissen, enzovoort. End of the story.
usertquote:Op donderdag 6 september 2012 00:28 schreef Typisch het volgende:
Juminelle klinkt als een ziekte, wat is het?
wrm heb ik pics gestuurd.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:29 schreef Snowbells het volgende:
Ik beken ik ben stiekem een 60 jaar oude harige vent sry
ik heb je puntige knieetjes gezien, onwaarquote:Op donderdag 6 september 2012 00:29 schreef Snowbells het volgende:
Ik beken ik ben stiekem een 60 jaar oude harige vent sry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |