Dat voelt zo goed. Alsof je jezelf een egoboost geeftquote:Op donderdag 6 september 2012 00:03 schreef Snowbells het volgende:
Ik zit als een idioot stilletjes te lachen om mijzelf
Ik ben gewoon geen dronken idioot.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:05 schreef Snowbells het volgende:
Ik kan 2h4u wel duidelijk verstaan aan de telefoon maar pz is een raadsel. Elke keer.
Ha.. HAHAquote:Op donderdag 6 september 2012 00:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
er is heul niets naar binnen toe gegaan bij jou
vooral bij OV jaquote:Op donderdag 6 september 2012 00:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens last van.
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik zat gisteren te lachen als een mongoolzat ik met ov te praten op whatsapp belt hij mij
ik moest om elk woord lachen wat hij zei en ik verstond 'm niet eens
happy's jeugd.jpgquote:
First world problemsquote:Op donderdag 6 september 2012 00:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb het warm godverdomme
2 slowchattopics, en 2 gesprekken op facebook.
Zo intens
alleen maar liefdequote:Op donderdag 6 september 2012 00:09 schreef Oceanview het volgende:
Allemaal haat tegen mij watsdeze.
Ik vergeet soms ook wel eens dat mijn webcam aanstaat maar dan realiseer ik me dat ik me geen zorgen hoef te maken want ik zie er ten alle tijden perfect uitquote:Op donderdag 6 september 2012 00:09 schreef Typisch het volgende:
Ik zat net in mijn neus terwijl ik de webcam aan heb, ik ben echt charmant.
nicequote:Op donderdag 6 september 2012 00:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vergeet soms ook wel eens dat mijn webcam aanstaat maar dan realiseer ik me dat ik me geen zorgen hoef te maken want ik zie er ten alle tijden perfect uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |