Kap.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:55 schreef 2Happy4U het volgende:
ik heb in OV z'n kont geknepen toen wij gingen meeten
weleens op jezelf gefapt?quote:
sry wist niet dat het geheim wasquote:
nee sorry ik zal de volgende keer beter richtenquote:Op donderdag 6 september 2012 00:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja en die waren niet op mijn wang, jij vuillak.
Heb ik ook weleens gedaan, ben er niet echt trots op ofzo maar ik was gewoon niet meer te stoppen.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, in de spiegel. Goed te doen.
harharharquote:Op donderdag 6 september 2012 00:57 schreef Dimens het volgende:
Ik vind het wel oneerlijk dat vrouwen de hele dag met hun borsten kunnen spelen en wij niet.
je mag wel met mijn borsten spelenquote:Op donderdag 6 september 2012 00:57 schreef Dimens het volgende:
Ik vind het wel oneerlijk dat vrouwen de hele dag met hun borsten kunnen spelen en wij niet.
Kweek moobs.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:57 schreef Dimens het volgende:
Goed eten.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:57 schreef Dimens het volgende:
ik vond het wel opwindendquote:Op donderdag 6 september 2012 00:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee sorry ik zal de volgende keer beter richten
Bij kweken denk ik aan plantjes en ik kreeg een beeld dat je dat zo plant op je borst.quote:
Zaadjes planten.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Bij kweken denk ik aan plantjes en ik kreeg een beeld dat je dat zo plant op je borst.![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik moet happy binnenkort meeten
als je het niet leuk vindt hoeft het niet hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 00:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik moet happy binnenkort meeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |