quote:
quote:
Ja makkiequote:Op woensdag 5 september 2012 20:20 schreef Tim86 het volgende:
En set Sjappie. De derde pakt ze ook nog wel.
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:23 schreef Ambrosius het volgende:
21/21 voor Maria in driesetters dit jaar.
Aah echt tennis, misschien zet ik de TV weer aan zo.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:31 schreef Tim86 het volgende:
GSM Errani, 6-2 6-4. Wawa - Djoko zo op die baan.
Tipsy - Kohl is al even bezigquote:Op woensdag 5 september 2012 20:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Aah echt tennis, misschien zet ik de TV weer aan zo.
Alsof ze dat uitzendenquote:
Op ES2.quote:
Alsof ik dat hebquote:
Genoeg streams. Heb je geen Ziggo toevallig? Dan heb je het tijdelijk wel (digitaal)quote:
Ik heb even geen zin het via een stream te bekijkenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Alsof er geen streams bestaan.
Godver die tijdelijke kanalen moet ze echt eens wat duidelijker zeggenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Genoeg streams. Heb je geen Ziggo toevallig? Dan heb je het tijdelijk wel (digitaal)
Kanaal 411quote:Op woensdag 5 september 2012 20:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb even geen zin het via een stream te bekijken
[..]
Godver die tijdelijke kanalen moet ze echt eens wat duidelijker zeggenik heb een "favorieten" lijst met mijn Ziggo, en zal dus nooit bij het zappen zien of er ineens een zender tijdelijk beschikbaar is
Niet meer.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Genoeg streams. Heb je geen Ziggo toevallig? Dan heb je het tijdelijk wel (digitaal)
Niet op het etalagekanaal, maar de zender doet het hier nog wel en ik heb het normaal ook niet..quote:
Hier niet, ook niet op 411quote:Op woensdag 5 september 2012 20:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet op het etalagekanaal, maar de zender doet het hier nog wel en ik heb het normaal ook niet..
Tenzij het tegenwoordig bij EL/Sport1 zit, maar dat lijkt me niet. Zat altijd in zo'n Sport Extra abonnement met wat nutteloze kanalen
Oh dat is wel heel vreemd dan..Misschien een regionaal iets dan even..dat ze hem hier nog even opnieuw moeten blokkerenquote:
Dacht dat het alleen augustus was, maar hij deed het t/m zondag, sowieso al vreemd natuurlijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel vreemd dan..Misschien een regionaal iets dan even..dat ze hem hier nog even opnieuw moeten blokkeren
Gaat vaak wat mis met ziggo. Ik heb ook een jaar lang Sport 1 + Film 1 + alle 24 kanalen gehad (terwijl dat 3 maanden had moeten zijn). Foutje bij Ziggo. Pas toen ik het HBO test abbo aangeboden kreeg en ze dingen gingen updaten had ik ineens al die andere kanalen niet meerquote:Op woensdag 5 september 2012 20:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel vreemd dan..Misschien een regionaal iets dan even..dat ze hem hier nog even opnieuw moeten blokkeren
Waarom dequote:Op woensdag 5 september 2012 21:11 schreef Ambrosius het volgende:
Maria. Serveert zometeen voor de wedstrijd op *5-4.
Ja, het probleem is dat Serena nog rondloopt en iedereen het toernooi uit gaat vegenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
Sharapova-Azarenka is op papier wel erg mooi, zou de finale moeten zijn.
Wat doe jij dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 18:40 schreef Morthill het volgende:
opblijven, daar doe ik niet meer aan sinds ik college moet geven om 9.00
Kun je specifieker zijn?quote:
Wat je voor werk doet.quote:
Geef werkcollege op universiteitquote:
Leuk.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Geef werkcollege op universiteit
Taalwetenschapquote:Op woensdag 5 september 2012 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leuk.Wat voor onderwerp?
Die bal van Wawrinka op SP.
Gaaf, da's ook een beetje een hobby van me. De Nederlandse taal in elk geval.quote:
Wawa en Kohli zijn echt kopieen van elkaar hequote:
Denk dat ik de wekker ga zetten. Weet alleen niet hoe het zit met regen in de avond.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gaaf, da's ook een beetje een hobby van me. De Nederlandse taal in elk geval.
Wie blijft er hier op voor Federer-Berdych?
IK denk ook dat ik naar bed ga en dan ergens rond 04.00 uur opsta.John van Lottum zei net dat het in elk geval de komende uren droog blijft.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Denk dat ik de wekker ga zetten. Weet alleen niet hoe het zit met regen in de avond.
John van Lottum?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
IK denk ook dat ik naar bed ga en dan ergens rond 04.00 uur opsta.John van Lottum zei net dat het in elk geval de komende uren droog blijft.
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Oud-tennisser, ken je wel toch?
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Oud-tennisser, ken je wel toch?
Rond 6 uur morgenochtend? Die laten ze echt niet om middernacht lokale tijd starten hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 22:13 schreef Federer-fan het volgende:
Murray-Cilic komt op Louis Armstrong. Vind ik wel jammer, want als het op Ashe was gebleven was de kans groter geweest dat Fed pas rond 06.00 uur morgenochtend hoefde te spelen.
Op ES2quote:Op woensdag 5 september 2012 22:14 schreef BobW het volgende:
Op welke zender moet Van Lottum te horen zijn?
Hewitt begon ooit 1 uur 's nachts lokale tijd. En pas 5.00 uur 's ochtends klaar.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rond 6 uur morgenochtend? Die laten ze echt niet om middernacht lokale tijd starten hoor
Opgave Wawa
Bij de AO ja, daar zijn ze gekquote:Op woensdag 5 september 2012 22:16 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Hewitt begon ooit 1 uur 's nachts lokale tijd. En pas 5.00 uur 's ochtends klaar.
Volgens mij begon hij voor middernacht (23.40 ofzo) en was het om 4.31 klaar.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:16 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Hewitt begon ooit 1 uur 's nachts lokale tijd. En pas 5.00 uur 's ochtends klaar.
Ja kloptquote:Op woensdag 5 september 2012 22:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij begon hij voor middernacht (23.40 ofzo) en was het om 4.31 klaar.
Dat verhaal wordt steeds gekker.
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
23.47 tot 4.33 om precies te zijn.
Ik zie er niks van dus ik geloof jequote:Op woensdag 5 september 2012 23:31 schreef TheGeneral het volgende:
Murray stelt niet echt orde op zaken, Cilic begint zijn UE op te krikken. Zoals we gewend zijn eigenlijk.
Doe dat dan ook niet!quote:Op woensdag 5 september 2012 23:35 schreef Norrage het volgende:
murraywat een vervelende speler om fan van te zijn
Op elk front eigenlijk. Het is ook eigenlijk onbegrijpelijkquote:Op woensdag 5 september 2012 23:35 schreef Norrage het volgende:
murraywat een vervelende speler om fan van te zijn
nee !!!! ik was ook altijd fan van Hewitt, dat was ook niet makkelijkquote:
geef toe, je hebt met genot gekeken naar zijn pot tegen Nadal in Tokio vorig jaar en de finale van de OS...en die halve finale tegen Djoko op de AO. Murrayquote:Op woensdag 5 september 2012 23:36 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Op elk front eigenlijk. Het is ook eigenlijk onbegrijpelijk
Zeker. En nog wel een paar partijen. Ook tegen Federer in Shanghai tijdens de Year End Cup een keer. Alleen 95% van de wedstrijden is het qua tennis vreselijk om te zien, om over zijn houding dan nog maar te zwijgen..quote:Op woensdag 5 september 2012 23:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
geef toe, je hebt met genot gekeken naar zijn pot tegen Nadal in Tokio vorig jaar en de finale van de OS...en die halve finale tegen Djoko op de AO. Murray
Maar dat komt zo weinig voor
Het is nog niet voorbij hoor. De kans is erg groot dat Cilic ineens richting de 60 UE zal gaan en Murray gewoon wint.quote:
Door wind?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:46 schreef TheGeneral het volgende:
Murray vindt deze baan ook niet echt fijn omdat deze een flink stuk sneller is dan Arthur Ashe.
Gaat Murray dit echt nog omdraaien? Je verwacht het, maar er moet nog wel wat veranderen..quote:Op woensdag 5 september 2012 23:44 schreef Tim86 het volgende:
Break Cilic..pakt de ballen ook erg snel nu.
Zowel bij Murray als bij Cilic komt de ommekeer vaak uit het niets, dus...quote:Op woensdag 5 september 2012 23:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gaat Murray dit echt nog omdraaien? Je verwacht het, maar er moet nog wel wat veranderen..
Dat ligt ook grotendeels aan Cilic natuurlijk. Zoals ik al zei kan die ook ineens fout na fout slaan. Maar als hij ze zo blijft raken kan het inderdaad erg lastig worden.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gaat Murray dit echt nog omdraaien? Je verwacht het, maar er moet nog wel wat veranderen..
De ene baan is wat sneller dan de andere..zelfs als het dezelfde baansoort is...Is bij ieder toernooi wel zo.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:01 schreef Rumille het volgende:
Kan dat publiek niet even z'n bek houden?
juicht niet te snelquote:
Tsja.. Met die mentaliteit van Murray werk je dit niet meer weg. 0-30 op z'n service, inmiddels.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Cilic en constant blijven spelen. Hmmmmz.
Agassi was toch ook een veel grotere speler..quote:Op donderdag 6 september 2012 00:04 schreef TheGeneral het volgende:
Toch wat mat. Dat afscheid van Agassi was een stuk indrukwekkender. Daar was het echt minutenlang klappen en juichen.
Wederom een epische come back na 0-2 zit er waarschijnlijk idd niet in.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:06 schreef Rosario het volgende:
[..]
Tsja.. Met die mentaliteit van Murray werk je dit niet meer weg. 0-30 op z'n service, inmiddels.
Wanneer was dat?quote:Op donderdag 6 september 2012 00:08 schreef APK het volgende:
[..]
Wederom een epische come back na 0-2 zit er waarschijnlijk idd niet in.
Donald Young!!quote:Op donderdag 6 september 2012 00:08 schreef Thomas-sama het volgende:
Zal lang gaan duren voordat er weer een Amerikaanse winnaar komt.
Ja, maar zal het publiek de duur van het juichen daar van laten afhangen? Ik had iets meer verwacht van het publiek bij toch wel een grote speler en sporter uit Amerika.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Agassi was toch ook een veel grotere speler..
Ik heb het over andere wedstrijden aan het begin van dit toernooiquote:
Oh ik dacht van Murray zelf. Dat kan hij volgens mij echt niet. Ze hadden net een montage van z'n frustraties. Spreekt boekdelen. Maar goed, ik ben bevooroordeeld.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb het over andere wedstrijden aan het begin van dit toernooi
En dat was een avondpartij geloof ik, dat scheelt ook een heleboel. Vond het ook heel jammer dat Roddick niet in een avondpartij afscheid mocht nemen...kutregenquote:Op donderdag 6 september 2012 00:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Agassi was toch ook een veel grotere speler..
John Isnerquote:Op donderdag 6 september 2012 00:08 schreef Thomas-sama het volgende:
Zal lang gaan duren voordat er weer een Amerikaanse winnaar komt.
Nee, was gewoon overdag.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
En dat was een avondpartij geloof ik, dat scheelt ook een heleboel. Vond het ook heel jammer dat Roddick niet in een avondpartij afscheid mocht nemen...kutregen
Visjequote:
Ik zou deze set ook laten lopenquote:Op donderdag 6 september 2012 00:16 schreef Rosario het volgende:
Hier komt nog een break voor Cilic hoor.
nou dan moet isner maar het doen voor de amerikanenquote:Op donderdag 6 september 2012 00:15 schreef Rosario het volgende:
[..]
?
Heeft z'n beste tijd wel gehad hoor.
Aah daarom dus. Vroeg me al af wat het nut ervan was.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:25 schreef TheGeneral het volgende:
En daarom is een dubbele break belangrijk, rebreak Murray.
Dan weet je het nu. Doe er je voordeel mee.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:28 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Aah daarom dus. Vroeg me al af wat het nut ervan was.
Wanneer? Over de hele partij gezien?quote:Op donderdag 6 september 2012 00:35 schreef Norrage het volgende:
Tsja murray sloeg 5 returnwinners op rij geloof ik op cilic' 2e...
jinxquote:Op donderdag 6 september 2012 00:35 schreef TheGeneral het volgende:
Wel goed voor mijn XL game natuurlijk
Die laatste game van cilic. Murray begon als een baas te retournerenquote:Op donderdag 6 september 2012 00:36 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wanneer? Over de hele partij gezien?
Want Murray is zoveel ouder dan Cilic?quote:Op donderdag 6 september 2012 00:36 schreef Norrage het volgende:
Hoe ik ook wil dat murray win dit is toch zo kansloos van die nieuwe generatie
Mwah, het waren gewoon 2 fouten en een DF die Murray op BP's bracht.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die laatste game van cilic. Murray begon als een baas te retourneren
Die game daarvoorquote:Op donderdag 6 september 2012 00:38 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mwah, het waren gewoon 2 fouten en een DF die Murray op BP's bracht.
Dat is niet de laatste game natuurlijk, dat was die nog daarvoorquote:
Mjah, murray en djoko mag je daar niet mee vergelijken. De rest van de generatie dan. Al die net-niet spelersquote:Op donderdag 6 september 2012 00:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Want Murray is zoveel ouder dan Cilic?
Ik begon te typen toen de game nog bezig wasquote:Op donderdag 6 september 2012 00:40 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat is niet de laatste game natuurlijk, dat was die nog daarvoor.
Maar daar retourneerde hij sterk inderdaad.
Dat doet ie wel vaker. Soms een hele wedstrijd en dan af en toe zo'n opportunistische bal die toevallig in gaat.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:41 schreef Norrage het volgende:
Waarom gaat murray nu weer verdedigend spelen...
doet me denken aan die pot van vorig jaar jaquote:Op donderdag 6 september 2012 00:44 schreef Tim86 het volgende:
Dit is echt zo'n typische Haase wedstrijd eigenlijk..bij hem was het alleen wel 5-7 geworden.
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:50 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nu pakt Murray sowieso 1 van de 2 servicepunten van Cilic en wint de set. Niks spannend.
Nou...quote:Op donderdag 6 september 2012 00:48 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Zal toch wel gewoon Cilic met een goede kans om de 2-0 te pakken maar Murray die 1-1 maakt en alsnog in 4 of 5 wint?
Maar ook op 2-4 in de tiebreak...quote:Op donderdag 6 september 2012 00:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja dat zeg je als hij al is teruggekomen van 5-1...
Ja, dan is er dus al een hele voorgeschiedenis aan vooraf gegaanquote:Op donderdag 6 september 2012 00:54 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Maar ook op 2-4 in de tiebreak...
Zeg ik kwam er op 5-6 in, die voorgeschiedenis had ik niet eens nodig.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja, dan is er dus al een hele voorgeschiedenis aan vooraf gegaan
Ik zou gaan slapen. Murray kijk je ook niet voor het leuke tennis en Cilic zal binnenkort weer falen.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:58 schreef luckass het volgende:
Cilic zaadje. Moet ik nog gaan kijken of kan ik beter gaan slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |