Idemquote:Op woensdag 5 september 2012 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Ik zou niet eens weten welke film dat is....
Die eerste klopt en is de eerste goede (en als je je kaarten slim speelt kun je dat heel eenvoudig uitbouwen naar een tweede goedequote:Op woensdag 5 september 2012 23:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar volgens mij stond The End is the Beginning..van Smashing Pumpkins erop. En een nummer van Sunny Day Real Estate. En misschien Moloko..maar weet niet welke nummers.
Fun For Me was ook correct. Met de Pumpkins erbij kom je op drie, dus punten.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ohnee Gotham "Showbizz Citaeeeee" City van I.R. Kelly natuurlijk.
quote:Jesus was a black man
No Jesus was Batman
No, no, no, no, fuck
That was Bruce Wayne
Geen idee, maar ik wil het wel horenquote:
WeezerButler + 1quote:
Gordon Lightfoot ?quote:
Lowell George ?quote:
Dan mag je alsnog een vraag stellen.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:08 schreef bartrid het volgende:
Mijn Sabbath kennis stopt ongeveer bij de 5e plaat, nooit echt naar de platen met Dio geluisterd (behalve Headless Cross)
Headless Cross is zonder Dioquote:Op donderdag 6 september 2012 18:08 schreef bartrid het volgende:
Mijn Sabbath kennis stopt ongeveer bij de 5e plaat, nooit echt naar de platen met Dio geluisterd (behalve Headless Cross)
Ik wist 'm ook...quote:Op donderdag 6 september 2012 16:52 schreef Mark het volgende:
Als bartrid het niet weet, wordt het lastig. Het was Black Sabbath met Neon Knights
Iemand anders mag verder, ik moet weg
WeezerButler + 1quote:
Ja ik bedoelde ook eigenlijk dat Headless Cross de enige latere Sabbath is die ik geluisterd heb (en ook de eerste, ik was 12 of zoquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:49 schreef Mark het volgende:
[..]
Headless Cross is zonder DioHij heeft in die tijd Heaven and Hell en The Mob Rules opgenomen, en Live Evil. Later nog een keertje Dehuminazer (1992) en weer later nog The devil you know (2009). Het is vloeken in de kerk, maar ik vind Sabbath veel beter met Dio dan met Ozzy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |