quote:Op woensdag 5 september 2012 19:39 schreef marcodej het volgende:
Mathijs op de fiets in een sportbroekje?
kloptquote:Op woensdag 5 september 2012 19:41 schreef ShaoliN het volgende:
Ik vond dat linkse media geleuter altijd zo calimero, maar als de naam Samson valt krijgt Mathijs volgens mij elke keer een binnebroekse zaadlozing.
Onzin natuurlijk. Wat nou discussie met zo'n zure zeikzak. Er valt niets te winnen.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:41 schreef Modus het volgende:
Wel een zwaktebod van Rutte, dat ie niet met Freek in discussie wil. Enorm zwaktebod, moet ik zeggen. Echt bang om onder de tafel geluld te worden. Als je zo overtuigd bent van je eigen waarheid, moet je toch elke discussiepartner kunnen hebben?
Logisch toch. Waarom zou je met iemand die totaal gestoord is in discussie gaan. Daar kan je alleen maar tegenvallen.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:41 schreef Modus het volgende:
Wel een zwaktebod van Rutte, dat ie niet met Freek in discussie wil. Enorm zwaktebod, moet ik zeggen. Echt bang om onder de tafel geluld te worden. Als je zo overtuigd bent van je eigen waarheid, moet je toch elke discussiepartner kunnen hebben?
Hij wil het wel, maar hoeft het toch niet leuk te vinden???quote:Op woensdag 5 september 2012 19:41 schreef Modus het volgende:
t'is geen masochistquote:Op woensdag 5 september 2012 19:41 schreef Modus het volgende:
Freek de Jongequote:Op woensdag 5 september 2012 19:41 schreef Modus het volgende:
Nee. Want Freek gaat naar alle waarschijnlijkheid elke dooddoener op hem af vuren, en hysterisch doen als hij in het nauw komt. Tegen dat soort idioten ben je altijd verliezer.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:41 schreef Modus het volgende:
Nou ook dat zou je dan volgens mij kunnen aantonen.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:43 schreef ShaoliN het volgende:
Nee. Want Freek gaat naar alle waarschijnlijkheid elke dooddoener op hem af vuren, en hysterisch doen als hij in het nauw komt. Tegen dat soort idioten ben je altijd verliezer.
Wie weet. Hangt eigenlijk van publiek af.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou ook dat zou je dan volgens mij kunnen aantonen.
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:43 schreef MilaNL het volgende:
Discussie uit de weg gaan is altijd zwak.
Dan kun je dat op dat moment zeggen. Door helemaal niet in discussie te gaan verlies je bij voorbaat.quote:
Als ie dat nou eens bij zichzelf toepaste.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:46 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Peter is op zich wel een goede debater. Hij zou zelfs verplichte euthanasie op 60-jarige leeftijd met verve kunnen verdedigen.
Doet Mathijs nooit. Als het uit de hand loopt laat hij het lopen.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:46 schreef VreemdeEend het volgende:
Flikker op met die cijfers en erdoorheen als iemand spreekt. Hoeveel hoeveel hoeveel hoeveel hoeveel.... Grijp eens in Mathijs
quote:
Petraquote:
Ben peter nu al zatquote:Op woensdag 5 september 2012 19:48 schreef tompsv18 het volgende:
Irritant wijf dit
Hele tijd Peter was leuker geweest
Dat is hipquote:Op woensdag 5 september 2012 19:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Waarom heeft Alexander z'n laptop nodig?
Dat is niet klopping maar Seabertquote:Op woensdag 5 september 2012 19:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Waarom heeft Alexander z'n laptop nodig?
Zodat ik hier mee kan lezen.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Waarom heeft Alexander Seabert z'n laptop nodig?
pciesquote:Op woensdag 5 september 2012 19:49 schreef alors het volgende:
Rutte fappers hier, ze stelt gewoon een prima vraag.
Stemmen breken. Ofzo.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Waarom heeft Alexander Seabert z'n laptop nodig?
Wil je mij de grote doen op tv? Alvast bedankt.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:49 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Zodat ik hier mee kan lezen.
Klopt maar op een aandoenlijk vrouwelijke manier...quote:Op woensdag 5 september 2012 19:49 schreef alors het volgende:
Dat is helemaal niet waar. Waarom zou je in discussie gaan met iemand die niet eens wil discussiëren maar voornamelijk een monoloog wil houden, zoals Freek altijd doet.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:46 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Dan kun je dat op dat moment zeggen. Door helemaal niet in discussie te gaan verlies je bij voorbaat.
Hebben ze dat idee nog niet te prullenbak in gegooid ?quote:
Ze is lelik.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:49 schreef alors het volgende:
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:51 schreef ZaZoe het volgende:
Wat hebben we toch een hoop problemen in dit landje, wordt alleen maar erger.
Oh, ik 21.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dit riedeltje heb ik al wel 20 keer gehoord deze campagne
rijkste land van europaquote:Op woensdag 5 september 2012 19:51 schreef ZaZoe het volgende:
Wat hebben we toch een hoop problemen in dit landje, wordt alleen maar erger.
Dacht ik ook alquote:Op woensdag 5 september 2012 19:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Seabert denkt, wtf waarom ik niet??!1
Flikker op ik stem PvdA en dit is gewoon lelijkquote:Op woensdag 5 september 2012 19:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Zwak antwoord van Rutte.
Maar veel Rutte fappers hier inderdaad. Is kritiek op Rutte not done hier ofzo?
Alle Samsom fappers hebben nog een schrale gamba van het debat topic gisteren.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Zwak antwoord van Rutte.
Kritiek op Rutte mag zeker, maar op de basisschool worden volwassenere discussies gevoerd dan met Peter mogelijk isquote:Op woensdag 5 september 2012 19:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Zwak antwoord van Rutte.
Meer Rutte fappers hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 19:55 schreef Eenskijken het volgende:
waarom al die peter fappers hier? wtf man
Dit kan toch niet wat een idioot zegquote:Op woensdag 5 september 2012 19:55 schreef waaromniet1988 het volgende:
Peter stelt de vraag, maar wil ook gelijk het antwoord geven
Je mag kritiek hebben, maar je mag iemand ook gewoon uit laten praten. Dit is gewoon onbeschoft en simplistisch geblaat van Petuurrrr.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Zwak antwoord van Rutte.
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:56 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb ontzettend veel respect voor Peter in z'n vakgebied en programma maar zodra hij z'n bek overtrekt over voetbal of hier over politiek is hij echt om te kotsen, wat een lul
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:56 schreef Flipkees het volgende:
Ik hoop echt dat Rutte die idioot eens even flink aanpakt!
Wil ie dat niet nog steeds? Zal ie veel gasten krijgen. Een One-man-show lijkt me beter. Een uurtje verbeten de camera inlullun.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:55 schreef Mylene het volgende:
En dan te bedenken dat hij een talkshow wilde maken voor SBS.
Na 2 woorden van Rutte: GEEF EENS ANTWOORD OP DE VRAAG!quote:Op woensdag 5 september 2012 19:55 schreef waaromniet1988 het volgende:
Peter stelt de vraag, maar wil ook gelijk het antwoord geven
Hij heeft idd voor de verkeerde club gekozen.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:56 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb ontzettend veel respect voor Peter in z'n vakgebied en programma maar zodra hij z'n bek overtrekt over voetbal of hier over politiek is hij echt om te kotsen, wat een lul
Inhoudelijk echt 0 en dat zeg ik als net zo'n harde PvdA fapper als jij.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:56 schreef remlof het volgende:
Geweldige en terechte aanval van Peter R. op Rutte.
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:56 schreef Kakaroaches het volgende:
Toch maar liever Freek de Jonge ofnie rutte jong
Ik vind het een terechte vergelijking.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inhoudelijk echt 0 en dat zeg ik als net zo'n harde PvdA fapper als jij.
Peter voegt niets toe.
Whehequote:Op woensdag 5 september 2012 19:56 schreef Kakaroaches het volgende:
Toch maar liever Freek de Jonge ofnie rutte jong
Wow jij bent echt heel simpel he?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:56 schreef remlof het volgende:
Geweldige en terechte aanval van Peter R. op Rutte.
En aan het einde heb je nog geen antwoord gehoord hèquote:Op woensdag 5 september 2012 19:57 schreef Maxerazzi het volgende:
Ongeveer verloop van het gesprek:
De Vries stelt vraag
Rutte geeft ongeveer tien seconden een antwoord, is nog aan het begin van zijn verhaal
De Vries: ''GEEF TOCH EENS ANTWOORD OP MIJN VRAAG''
Rutte gaat verder
De Vries: ''NEEEEEEE, GEEF NOU ANTWOORD''
Doodvermoeiend.
Het woord wat ik zocht. Hysterie.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:58 schreef Oldie57 het volgende:
Mijn God, kan die Peter R. de Vries niet door de plee worden getrokken? Wat een hysterische imbeciel.
Volgens mij waren het vier seconden.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:57 schreef Maxerazzi het volgende:
Ongeveer verloop van het gesprek:
De Vries stelt vraag
Rutte geeft ongeveer tien seconden een antwoord, is nog aan het begin van zijn verhaal
De Vries: ''GEEF TOCH EENS ANTWOORD OP MIJN VRAAG''
Rutte gaat verder
De Vries: ''NEEEEEEE, GEEF NOU ANTWOORD''
Doodvermoeiend.
Wat is die Van Gent toch een domme opportunistische politica. Blij dat ze weg is.twitter:inekevangent twitterde op woensdag 05-09-2012 om 19:56:57Vanmiddag was de @minpres niet in Groningen en nu worden hem bij #dwdd de oren gewassen. Geen beste dag zo voor de VVD. Morgen in de -? reageer retweet
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:59 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik snap nog steeds geen reet van die stembreker.
Nou en.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het een terechte vergelijking.
Ik ook niet, wordt niks, veel te ingewikkeld.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:59 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Het is ook echt complete bullshit. Je stemt op je voorkeurspartij en die partijen maken de coalitie. De stembreker doet net alsof je direct invloed hebt op de coalitie.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:59 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Neejoh. Dit is slaapverwekkend.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:00 schreef Adelante het volgende:
Heerlijk deze manier van discussieren en vraagstelling ipv die debiele agressieve houding van Peter
Niks ingewikkeld aan, alleen je oefent alsnog geen invloed uit over de formatiequote:Op woensdag 5 september 2012 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet, wordt niks, veel te ingewikkeld.
Van Gent.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:59 schreef marcodej het volgende:
Wat is die Van Gent toch een domme opportunistische politica. Blij dat ze weg is.twitter:inekevangent twitterde op woensdag 05-09-2012 om 19:56:57Vanmiddag was de @minpres niet in Groningen en nu worden hem bij #dwdd de oren gewassen. Geen beste dag zo voor de VVD. Morgen in de -? reageer retweet
bert en erniequote:Op woensdag 5 september 2012 20:00 schreef Pedroso het volgende:
Wie zullen ze bij Samsom uitnodigen als ondervragers ?
Eddy Wally.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:00 schreef Pedroso het volgende:
De telegraafquote:Op woensdag 5 september 2012 20:00 schreef Pedroso het volgende:
freek de jonge, wouter bod en job cohenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:00 schreef Pedroso het volgende:
Goede bron is dat wel, Twitter.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:01 schreef Ties02 het volgende:
Op Twitter () is iedereen het er ook wel over eens dat Peter een ontzettend onbeschofte schreeuwlelijk is
D66 en CDA denk ikquote:
Nee gelukkig nietquote:Op woensdag 5 september 2012 20:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Haalt toch geen meerderheid.
Fapquote:
Genieten.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:03 schreef Pedroso het volgende:
Nog even en we kunnen weer lachen om die uiterst grappige Dolf.
Ja daar blijft het dan wel bij helaas.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:05 schreef Buitendam het volgende:
Rutte is wel echt een sympathieke kerel.
True true.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ja daar blijft het dan wel bij helaas.
Duhquote:
Inderdaad, lacht omdat hij MOET lachen.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:07 schreef waaromniet1988 het volgende:
Als een boer met kiespijn lachen die Mark
Rutte lacht altijdquote:Op woensdag 5 september 2012 20:09 schreef Pedroso het volgende:
Het is ook erg moeilijk om hier om te lachen. Respect voor Rutte dat ie het nog probeert.
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:09 schreef Ties02 het volgende:
Beter dan die troepbands van gisteren en daarvoor
Inderdaad, eindelijk wat rust in de tent.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:09 schreef Ties02 het volgende:
Beter dan die troepbands van gisteren en daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |