quote:Op woensdag 5 september 2012 19:39 schreef marcodej het volgende:
Mathijs op de fiets in een sportbroekje?
kloptquote:Op woensdag 5 september 2012 19:41 schreef ShaoliN het volgende:
Ik vond dat linkse media geleuter altijd zo calimero, maar als de naam Samson valt krijgt Mathijs volgens mij elke keer een binnebroekse zaadlozing.
Onzin natuurlijk. Wat nou discussie met zo'n zure zeikzak. Er valt niets te winnen.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:41 schreef Modus het volgende:
Wel een zwaktebod van Rutte, dat ie niet met Freek in discussie wil. Enorm zwaktebod, moet ik zeggen. Echt bang om onder de tafel geluld te worden. Als je zo overtuigd bent van je eigen waarheid, moet je toch elke discussiepartner kunnen hebben?
Logisch toch. Waarom zou je met iemand die totaal gestoord is in discussie gaan. Daar kan je alleen maar tegenvallen.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:41 schreef Modus het volgende:
Wel een zwaktebod van Rutte, dat ie niet met Freek in discussie wil. Enorm zwaktebod, moet ik zeggen. Echt bang om onder de tafel geluld te worden. Als je zo overtuigd bent van je eigen waarheid, moet je toch elke discussiepartner kunnen hebben?
Hij wil het wel, maar hoeft het toch niet leuk te vinden???quote:Op woensdag 5 september 2012 19:41 schreef Modus het volgende:
t'is geen masochistquote:Op woensdag 5 september 2012 19:41 schreef Modus het volgende:
Freek de Jongequote:Op woensdag 5 september 2012 19:41 schreef Modus het volgende:
Nee. Want Freek gaat naar alle waarschijnlijkheid elke dooddoener op hem af vuren, en hysterisch doen als hij in het nauw komt. Tegen dat soort idioten ben je altijd verliezer.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:41 schreef Modus het volgende:
Nou ook dat zou je dan volgens mij kunnen aantonen.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:43 schreef ShaoliN het volgende:
Nee. Want Freek gaat naar alle waarschijnlijkheid elke dooddoener op hem af vuren, en hysterisch doen als hij in het nauw komt. Tegen dat soort idioten ben je altijd verliezer.
Wie weet. Hangt eigenlijk van publiek af.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou ook dat zou je dan volgens mij kunnen aantonen.
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:43 schreef MilaNL het volgende:
Discussie uit de weg gaan is altijd zwak.
Dan kun je dat op dat moment zeggen. Door helemaal niet in discussie te gaan verlies je bij voorbaat.quote:
Als ie dat nou eens bij zichzelf toepaste.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:46 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Peter is op zich wel een goede debater. Hij zou zelfs verplichte euthanasie op 60-jarige leeftijd met verve kunnen verdedigen.
Doet Mathijs nooit. Als het uit de hand loopt laat hij het lopen.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:46 schreef VreemdeEend het volgende:
Flikker op met die cijfers en erdoorheen als iemand spreekt. Hoeveel hoeveel hoeveel hoeveel hoeveel.... Grijp eens in Mathijs
quote:
Petraquote:
Ben peter nu al zatquote:Op woensdag 5 september 2012 19:48 schreef tompsv18 het volgende:
Irritant wijf dit
Hele tijd Peter was leuker geweest
Dat is hipquote:Op woensdag 5 september 2012 19:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Waarom heeft Alexander z'n laptop nodig?
Dat is niet klopping maar Seabertquote:Op woensdag 5 september 2012 19:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Waarom heeft Alexander z'n laptop nodig?
Zodat ik hier mee kan lezen.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Waarom heeft Alexander Seabert z'n laptop nodig?
pciesquote:Op woensdag 5 september 2012 19:49 schreef alors het volgende:
Rutte fappers hier, ze stelt gewoon een prima vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |