Hoezo?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:31 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort een nieuwe gym moet zoeken, krijg steeds meer aanvaringen met het personeel.
Ik zou te lang het squatrek in gebruik nemen, de bar te hard laten vallen met DL (heb matten eronder), te hoog shoulder pressen en te veel ruimte in beslag nemen met power cleanen. Dit alles wanneer het vaak rustig is en niemand in de rij staat voor het squatrek of de ruimte nodig heeftquote:
Kempi heeft een nieuwe baan gevonden?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:50 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ik zou te lang het squatrek in gebruik nemen, de bar te hard laten vallen met DL (heb matten eronder), te hoog shoulder pressen en te veel ruimte in beslag nemen met power cleanen. Dit alles wanneer het vaak rustig is en niemand in de rij staat voor het squatrek of de ruimte nodig heeft
Wel altijd hetzelfde personeelslid dat tegen mij zit te klagen (Heeft een getattoerde traan in z'n gezicht en kan volgens mij nog niet eens 50 kilo deadliften) Ik vraag me echt af waar F4F zijn personeel vindt
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kempi heeft een nieuwe baan gevonden?
Haha, man, als ik die verhalen van jou zo hoor was ik daar al lang weg.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:31 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort een nieuwe gym moet zoeken, krijg steeds meer aanvaringen met het personeel.
Ik heb een jaarcontract daar en ik hoor dat zelfs als je dood gaat dat je contract nog niet ontbonden wordt, dan willen ze eerst foto's zien van de begrafenis. Daarom boeit het mij niet zoveel als ze het ontbinden. Het is lekker goedkoop en ze hebben een squatrek maar dat is het wel zo beetje.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:11 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, man, als ik die verhalen van jou zo hoor was ik daar al lang weg.
Was heerlijk rustig net trouwens, prima work-out gehad! Zeker voor herhaling vatbaar aangezien ik op vrijdag mijn eerste college toch pas om 15:00 uur heb!
Jammer alleen dat ik een kerel zag squatten in de Smith mét kussentje..
ja verpeste dat bijna je training?..quote:Op donderdag 6 september 2012 22:11 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Lekker boeiend zegquote:Op donderdag 6 september 2012 22:11 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Het ziet er zo nichterig uit en het is zo makkelijk te corrigeren maar die moeite nemen ze niet eensquote:Op donderdag 6 september 2012 22:37 schreef IrCute het volgende:
[..]
Lekker boeiend zegHij squat tenminste, in tegenstelling tot 95% van de mensen in de sportschool.
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:17 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ik heb een jaarcontract daar en ik hoor dat zelfs als je dood gaat dat je contract nog niet ontbonden wordt, dan willen ze eerst foto's zien van de begrafenis.
Als ik een pussypad wil gebruiken, dan gebruik ik een pussypad brah. Kom naar me.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:41 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Het ziet er zo nichterig uit en het is zo makkelijk te corrigeren maar die moeite nemen ze niet eens
Soyamelk heeft heel andere macro's, je hebt ook lactosevrije melk maar ik heb nog nooit volle gezien, alleen halfvolle, t zal er vast wel zijn in van die natuurwinkels etc?quote:Op donderdag 6 september 2012 23:14 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Als ik een pussypad wil gebruiken, dan gebruik ik een pussypad brah. Kom naar me.
Aangezien ik lactose intolerant ben, is soyamelk een optie? Of bestaat er ook lactosevrije melk oid?
I know, maar het is voor m'n whey shakes, met water zijn ze zo dun. En ik drink juist alleen halfvolle melk, zie dat campina het verkoopt. Dan moet ik wel ff gaan zoeken welke winkel ze verkopen, want ben ze nog niet tegengekomen.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:18 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Soyamelk heeft heel andere macro's, je hebt ook lactosevrije melk maar ik heb nog nooit volle gezien, alleen halfvolle, t zal er vast wel zijn in van die natuurwinkels etc?
Ik werk zelf in de deka, en wij verkopen dit merk: http://www.minusl.nl/quote:Op donderdag 6 september 2012 23:21 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
I know, maar het is voor m'n whey shakes, met water zijn ze zo dun. En ik drink juist alleen halfvolle melk, zie dat campina het verkoopt. Dan moet ik wel ff gaan zoeken welke winkel ze verkopen, want ben ze nog niet tegengekomen.
Wij hebben geen Deka in de buurt volgens mij. Heb 't bij m'n eigen supermarkt ook nog nooit gezien, misschien heeft de appie het wel. Thanks in ieder gevalquote:Op donderdag 6 september 2012 23:25 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik werk zelf in de deka, en wij verkopen dit merk: http://www.minusl.nl/
Staat bij de houdbare melk.
Ik drink zelf wel meestal met water, beetje met verhoudingen spelen scheelt al een hoop!
AH XL heeft ze hier.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:21 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
I know, maar het is voor m'n whey shakes, met water zijn ze zo dun. En ik drink juist alleen halfvolle melk, zie dat campina het verkoopt. Dan moet ik wel ff gaan zoeken welke winkel ze verkopen, want ben ze nog niet tegengekomen.
Ja ik ook maar waarom zit je warming up in gewichten zo dicht bij je workset? Dus even vb. 120kg warming up en 140kg workset. Ik zou dan meestal 90-100kg als laatste warming up gewicht doen. Anders moet je al meteen zoveel kracht verbruiken voordat je bij de 140kg bent.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:31 schreef Dalliance het volgende:
[..]
Resetten stelde me in staat zwaarder te gaan. Eerst had ik nog moeite om het extra gewicht vast te blijven houden, maar nu niet meer. Nu blijf ik na m'n laatste rep nog een seconde of 5 tot 10 rechtop staan met de bar in m'n handen. Dat lijkt ook wel te helpen.
[..]
Hoe bedoel je? Ik doe een warming-up bij iedere compound.
Nee, dat niet. Maar goed, als je continu rond loopt alsof je twee zakken aardappelen onder je armen hebt en dan als een wijf in de Smith gaat squatten met 20 kg en een kussentje ben je gewoon een lutser.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:18 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
ja verpeste dat bijna je training?..
Haha, in jouw sportschool misschien.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:37 schreef IrCute het volgende:
[..]
Lekker boeiend zegHij squat tenminste, in tegenstelling tot 95% van de mensen in de sportschool.
Ik heb ze bij de AH gevonden, houdbare lactose vrije melk van Campina.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:27 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Wij hebben geen Deka in de buurt volgens mij. Heb 't bij m'n eigen supermarkt ook nog nooit gezien, misschien heeft de appie het wel. Thanks in ieder geval
Je geduld zal beloond worden, de aesthetics goden zullen je rijkelijk belonen zodra je weer begint.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet, maar ik ga zelf uit van 3-5 maanden. Met een beetje geluk maak ik met de nieuwjaarsduik een goed begin
[..]
Ik gok nu op ong. 17%. Zat net rond de 14% voordat ik geblesseerd raakte.
quote:
Shit, volgens mij kunnen ze het gewoon niet hebben dat jij wel weet hoe je moet trainen.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:50 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ik zou te lang het squatrek in gebruik nemen, de bar te hard laten vallen met DL (heb matten eronder), te hoog shoulder pressen en te veel ruimte in beslag nemen met power cleanen. Dit alles wanneer het vaak rustig is en niemand in de rij staat voor het squatrek of de ruimte nodig heeft
Wel altijd hetzelfde personeelslid dat tegen mij zit te klagen (Heeft een getattoerde traan in z'n gezicht en kan volgens mij nog niet eens 50 kilo deadliften) Ik vraag me echt af waar F4F zijn personeel vindt
Gewoon volle kwark, melk, whey en een klont boter mengen toch.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:57 schreef THEFXR het volgende:
wat miepen jullie altijd over melk? volle kwark is da shit!
Military pressquote:Op woensdag 5 september 2012 20:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als de deadlift een vagina had dan zou ik het penetreren. God wat een beestachtige oefening is het ook, ik voel mij net de HULK als ik hem aan het doen ben.![]()
Bij welke oefeningen voelen jullie je de HULK?
magere kwarkquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:57 schreef THEFXR het volgende:
Nu snap ik wat je bedoelt. Mijn warming-up doe ik zoals Rippetoe 'm voorschrijft:quote:Op donderdag 6 september 2012 23:38 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ja ik ook maar waarom zit je warming up in gewichten zo dicht bij je workset? Dus even vb. 120kg warming up en 140kg workset. Ik zou dan meestal 90-100kg als laatste warming up gewicht doen. Anders moet je al meteen zoveel kracht verbruiken voordat je bij de 140kg bent.
Houd ons op de hoogte, hier ben ik wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:53 schreef Yamcha het volgende:
Terug van de huisarts i.v.m. mijn opkomende gyno, waarschijnlijk door teveel hormoonvlees eten.
Nu 6 weken wachten voordat ze er iets aan wil doen.
volle melk icm volle melk toch man.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:57 schreef THEFXR het volgende:
het enigste wat ze kunnen doen is je tepel eruit snijden en dan het overtollig vlees verwijderen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:53 schreef Yamcha het volgende:
Terug van de huisarts i.v.m. mijn opkomende gyno, waarschijnlijk door teveel hormoonvlees eten.
Wat bedoel je precies met 'hormoonvlees'? Toch niet gewoon kip uit de supermarkt want dat eet ik al mijn hele leven. Of heb je gefietst met dat dere?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:53 schreef Yamcha het volgende:
Maak die jongen nou niet bang.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het enigste wat ze kunnen doen is je tepel eruit snijden en dan het overtollig vlees verwijderen.
je kan het ook van andere dingen krijgen, welk hormoonvlees doelt de huisarts op, uit het buitenland? en welk soort, rund,kip?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:53 schreef Yamcha het volgende:
Ben benieuwd wat de huisarts eraan wilt gaan doen. Heeft hij al het een en ander uitgelegd?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:53 schreef Yamcha het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |