abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116464149
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:32 schreef Levolution het volgende:

[..]

Nice, hoe lang na de operatie kun je weer aan de slag? 6kg heb je vast zo weer te pakken.
Hier ook rustig, kom gestaag aan.
Dat weet ik dus niet, maar ik ga zelf uit van 3-5 maanden. Met een beetje geluk maak ik met de nieuwjaarsduik een goed begin :P

quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:42 schreef Push. het volgende:

[..]

BF%?
Ik gok nu op ong. 17%. Zat net rond de 14% voordat ik geblesseerd raakte.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2012 16:50:51 ]
pi_116464626
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:22 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Is goed te zien aan die bench achter je. Liggen aardig wat plates op. Wat bench je, 6x je lichaamsgewicht?
Ja 5x idd.. Ik hou van low fat.. chick diggen 6pack.
pi_116464674
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:30 schreef Weissman het volgende:

[..]

Rustig bro, 6kg afgevallen, voel me skinny. Voor de rest is het afwachten tot m'n operatie a.s donderdag. En daar ?
Hangt af of het vet/vocht of spier is...
6kg vocht en vet zit er zo aan.
pi_116464749
quote:
6s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:59 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

no shit...
pi_116464750
quote:
6s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:59 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Gestegen in vet en toch afgevallen. Feelsbadman.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_116464770
quote:
12s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:00 schreef Weissman het volgende:

[..]

no shit...
Ik spreek uit ervaring na de vakantie O-)

:P
  donderdag 6 september 2012 @ 17:16:19 #157
369437 TWO_FINGERZ
Romanista nel cuore!
pi_116465336
vandaag raadde een klasgenoot van me ultra fine oats aan, uitleg was nogal vaag en begreep er weinig van. Weten jullie wat nou het nut van dit is? Ik heb het net al besteld aangezien het maar een 10tje voor 4 kg is maar wil toch wel graag weten of ik geen kat in de zak heb. Ik gebruik trouwens al Whey perfection maar wil het dus combineren.
pi_116465449
Als je dit niet weet moet je misschien beginnen met het bijhouden van een voedingsschema. :)
pi_116465697
quote:
10s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Yeaaaaaaaaaaaaaaaaah buddy! :Y

[ afbeelding ]
Roelly 3 weeks out:

come at him

quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:16 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
vandaag raadde een klasgenoot van me ultra fine oats aan, uitleg was nogal vaag en begreep er weinig van. Weten jullie wat nou het nut van dit is? Ik heb het net al besteld aangezien het maar een 10tje voor 4 kg is maar wil toch wel graag weten of ik geen kat in de zak heb. Ik gebruik trouwens al Whey perfection maar wil het dus combineren.
is gewoon havermout, maar dan in kleinere stukjes gechopt

80 cent per kg in de supermarkt
pi_116465933
Aangezien ik een stijve hark ben heb ik nog steeds moeite om met een rechte/holle rug de bar vanaf de grond te deadliften, iemand tips om dit te verbeteren? :)
  donderdag 6 september 2012 @ 17:32:42 #161
294141 tarantism
hups in die kont
pi_116465989
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:19 schreef Nic1 het volgende:
Als je dit niet weet moet je misschien beginnen met het bijhouden van een voedingsschema. :)

maar ff serieus, dat ultra fine oats lijkt me nou echt een gevalletje overcompliceren. Gewoon brinta is ook prima spul.
pi_116465996
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:31 schreef Nic1 het volgende:
Aangezien ik een stijve hark ben heb ik nog steeds moeite om met een rechte/holle rug de bar vanaf de grond te deadliften, iemand tips om dit te verbeteren? :)
Hyperextentions doen en oefenen.

Mijn rug is daarna ook veel beter geworden (onderrug)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116466043
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:32 schreef tarantism het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

maar ff serieus, dat ultra fine oats lijkt me nou echt een gevalletje overcompliceren. Gewoon brinta is ook prima spul.
ik kocht havermout... allergisch voor melk dus ik deed het in water (dat was mogelijk stond op de verpakking)

in de magnetron..... SMERIG JONGEN! GADVERDAMME!

Kan je die rommel ook op een andere manier doen? Of ben je dan toch afhankelijk van muesli en yoghurt?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116466098
zit nauwelijks smaak aan :')
  donderdag 6 september 2012 @ 17:35:49 #165
294141 tarantism
hups in die kont
pi_116466116
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:33 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

ik kocht havermout... allergisch voor melk dus ik deed het in water (dat was mogelijk stond op de verpakking)

Kan je die rommel ook op een andere manier doen? Of ben je dan toch afhankelijk van muesli en yoghurt?
Ik ken mensen die doen het met water en kaneel. Anders sojamelk ofzo proberen
  donderdag 6 september 2012 @ 17:36:00 #166
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_116466124
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:33 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Granen zelf zonder iets erbij smaken nergens naar.

Doe er een klontje boter in, wat kaneel en evt wat honing / zoetstof / suiker /whatever.

Wat ik ook lekker vind is het a la Risotto klaarmaken, dus met boter of olijfolie, peper en boullion of zout, en parmezaanse kaas eroverheen.
Confidence through competence
pi_116466141
niet aanstellen werkt volgens mij nog het beste
pi_116466178
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:36 schreef 16meter het volgende:
niet aanstellen werkt volgens mij nog het beste
Als ik het met melk inneem, is het een ritje ziekenhuis.

Het is maar wat je aanstellen noemt ;-)
YouTube
pi_116466296
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:37 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Als ik het met melk inneem, is het een ritje ziekenhuis.

Het is maar wat je aanstellen noemt ;-)
Bulken en geen melk kunnen drinken lijkt mij echt zuur.

Is lactose vrije melk niet wat voor je?
pi_116466432
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:39 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Bulken en geen melk kunnen drinken lijkt mij echt zuur.

Is lactose vrije melk niet wat voor je?
Nee ik heb vanalles geprobeerd.

Het gekke is, kaas etc kan ik wel eten...

maar half volle en volle melk, dan gaat het mis.
Boter is ook geen optie...

Vroeger als kind kreeg ik geloof ik geitenmelk of soja melk... maar ik kokhals alleen al bij de geur ervan... laat staan dat ik het moet opdrinken.

Karnemelk, dat kan ik wel drinken.... yoghurt en vla kan ik ook nemen is ook geen probleem.

Maar wel bedankt voor de tip ;-)
YouTube
pi_116466484
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:36 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Granen zelf zonder iets erbij smaken nergens naar.

Doe er een klontje boter in, wat kaneel en evt wat honing / zoetstof / suiker /whatever.

[ afbeelding ]

Wat ik ook lekker vind is het a la Risotto klaarmaken, dus met boter of olijfolie, peper en boullion of zout, en parmezaanse kaas eroverheen.
Ziet er goed uit! Gele is olie neem ik aan?
If not now, then when.
pi_116466527
Wel grappig trouwens dat er nog zo'n grote onwetendheid over supps bestaat.

Als ik tegen iemand zeg dat ik creatine gebruik denken ze gelijk dat ik met een grote spuit in mijn arm zit, diegene die wel weten wat creatine is denken dat je er dood aan gaat en dat het slecht voor je is :')
  donderdag 6 september 2012 @ 17:45:38 #173
55709 Stereotomy
pi_116466541
quote:
11s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ziet er goed uit! Gele is olie neem ik aan?
Ja, hier heb ik niet overheen gepist :P
pi_116466581
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:45 schreef Tito_Makani het volgende:
Wel grappig trouwens dat er nog zo'n grote onwetendheid over supps bestaat.

Als ik tegen iemand zeg dat ik creatine gebruik denken ze gelijk dat ik met een grote spuit in mijn arm zit, diegene die wel weten wat creatine is denken dat je er dood aan gaat en dat het slecht voor je is :')
Is het nog steeds zo dat creatine vraagt om veel meer water te drinken dan je deed (vanwege je nieren) en dat creatine voor een grotere gehalte aan vocht in je lichaam zorgt? (omdat je door creatine meer vocht vasthoud)

of is dat al compleet veranderd?
YouTube
pi_116466598
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:45 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja, hier heb ik niet overheen gepist :P
:')

Welke rijst gebruik je, zilvervlies?
If not now, then when.
  donderdag 6 september 2012 @ 17:50:26 #176
55709 Stereotomy
pi_116466721
quote:
10s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Welke rijst gebruik je, zilvervlies?
Parboiled.
pi_116466758
Niet geheel offtopic (wellicht een beetje)

Zijn er hier ook mensen die naast het harde trainen van het lichaam zich ook bezighouden met de geest? filosofisch, psychologisch, mediteren etc?

Ik merk dat die dingen bij mij ook tijdens het trainen een verschil maken.
YouTube
  donderdag 6 september 2012 @ 17:52:52 #178
55709 Stereotomy
pi_116466790
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:46 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Is het nog steeds zo dat creatine vraagt om veel meer water te drinken dan je deed (vanwege je nieren) en dat creatine voor een grotere gehalte aan vocht in je lichaam zorgt? (omdat je door creatine meer vocht vasthoud)

Je houdt door creatine meer vocht vast in de spieren. Alle broscience eromheen van pafferigheid in je gezicht heeft totaal geen basis. Er is dus niks 'veranderd'.

En degene die bedacht heeft dat creatine per se met druivensap ingenomen moet worden moet een barbell tegen z'n kop aankrijgen.

https://www.google.nl/sea(...)tf-8&channel=suggest

[ Bericht 4% gewijzigd door Stereotomy op 06-09-2012 18:10:26 ]
pi_116466814
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
Niet geheel offtopic (wellicht een beetje)

Zijn er hier ook mensen die naast het harde trainen van het lichaam zich ook bezighouden met de geest? filosofisch, psychologisch, mediteren etc?

Ik merk dat die dingen bij mij ook tijdens het trainen een verschil maken.
:Y
pi_116466852
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:50 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Parboiled.
Kende ik niet eens, klinkt goed. Bedankt.
If not now, then when.
pi_116466947
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:58 schreef star_gazer het volgende:
Lol bij mijn laatste squat rep (3x5x90kg) vandaag liep ik helemaal rood aan. Ass-to-grass 90kg is best lastig als je nog maar 77kg lichaamsgewicht onder de bar kan plaatsen :o Het was echt buigen of barsten en ik had geen zin om achterover te lazeren. Toen ik eenmaal stond viel ik bijna flauw :D Maar goed dat ik even was wezen schijten voor mijn workout zegmaar (protip) :')
Standaard, geen zin in een squirt chocolade pasta tijdens het squatten. :X
Eat clen, tren hard.
  † In Memoriam † donderdag 6 september 2012 @ 17:58:35 #182
230491 Zith
pls tip
pi_116466965
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
:Y PhD studie :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_116467180
Hoe laat wordt het bij jullie wat rustiger in de sportschool? Ben eigenlijk van plan om vanavond om 21.30 uur te gaan (is toch tot 23.00 uur geopend) en hoop dat het dan wat rustiger is.
pi_116467543
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 18:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoe laat wordt het bij jullie wat rustiger in de sportschool? Ben eigenlijk van plan om vanavond om 21.30 uur te gaan (is toch tot 23.00 uur geopend) en hoop dat het dan wat rustiger is.
Het is vaak in de avond het drukste. Ik moest soms zo lang wachten dat ik geen tijd meer had om de hele workout te doen.

Heb trouwens ook mijn melatonine binnen, ik neem aan dat je zo'n pilletje met een glas water in moet nemen en niet moet kauwen/zuigen? op de verpakking staat alleen take 1 tablet 20 minutes before you go to sleep
  donderdag 6 september 2012 @ 18:18:30 #185
55709 Stereotomy
pi_116467622
Kauwen wordt alles sneller opgenomen dan als je het hele pilletje in een keer inneemt, wat jij wil. Kunt ermee experimenteren (ook tijdstip van inname) en kijken wat je het best bevalt.
pi_116467642
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:46 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat wat jij beschrijft is vaak alleen als je het load (Doen mensen dit tegenwoordig nog?)
pi_116467694
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 18:16 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Het is vaak in de avond het drukste. Ik moest soms zo lang wachten dat ik geen tijd meer had om de hele workout te doen.

Weet ik, ik dacht dat hier de piek vaak tussen 18:00 uur en 21:00 uur is of zo, daarna is het hopelijk wat rustiger. Ach ja, zie het vanzelf.
pi_116467835
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 18:20 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Weet ik, ik dacht dat hier de piek vaak tussen 18:00 uur en 21:00 uur is of zo, daarna is het hopelijk wat rustiger. Ach ja, zie het vanzelf.
Vraag het na bij je sportschool? Als het goed is registreren ze wie er binnen zijn, dus kunnen ze ook nakijken wanneer het het drukst is.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_116467867
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 18:24 schreef Push. het volgende:

[..]

Vraag het na bij je sportschool? Als het goed is registreren ze wie er binnen zijn, dus kunnen ze ook nakijken wanneer het het drukst is.
Ach ja, zo spannend is het ook weer niet en ik verwacht dat het rond 21:30 uur wat rustiger is. Maar ik heb er echt een hekel aan (en zal vast niet de enige zijn) om in een bomvolle gym te trainen
  donderdag 6 september 2012 @ 18:28:27 #190
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_116467996
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 18:25 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ach ja, zo spannend is het ook weer niet en ik verwacht dat het rond 21:30 uur wat rustiger is. Maar ik heb er echt een hekel aan (en zal vast niet de enige zijn) om in een bomvolle gym te trainen
Lekker rustig is het lekkerste ja, geen gezeur en mensen die zeggen dat deadliften slecht is voor je rug.
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
  donderdag 6 september 2012 @ 18:31:19 #191
369437 TWO_FINGERZ
Romanista nel cuore!
pi_116468098
bij mij is het rond 9 uur al rustiger aan het worden.
pi_116468099
quote:
6s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:00 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Mag ik vragen waarom je vaak 1 rep doet?
Ik doe namelijk deadliften gewoon net als andere oefeningen 6/8x.
Vanwaar bij deadlift anders? ik snap dat je dan meer gewicht aan kan omdat je kan rusten.. maar als je dat squaten/ benchen doet zal dit ook het gevolg hebben.
Resetten stelde me in staat zwaarder te gaan. Eerst had ik nog moeite om het extra gewicht vast te blijven houden, maar nu niet meer. Nu blijf ik na m'n laatste rep nog een seconde of 5 tot 10 rechtop staan met de bar in m'n handen. Dat lijkt ook wel te helpen.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:02 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Wat ik mij meer afvraag; waarom zit je warmingup set zo dicht bij je werkset?
Hoe bedoel je? Ik doe een warming-up bij iedere compound.
pi_116468923
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 18:25 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Een volle gym hier betekent een rij voor het squatrek, een barbell speurtocht door de hele gym, mensen die je gaan pushen als je het squatrek gebruikt (Ik heb geen probleem met het squatrek te delen maar er zitten van die autisten tussen die het squatrek helemaal voor zichzelf willen hebben en constant zeiken dat je al zo lang bezig bent) en een groepje benchpress buitenlanders die alle gewichten in beslag nemen in het geval dat ze ze nodig mochten hebben
pi_116469754
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 18:51 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Een volle gym hier betekent een rij voor het squatrek, een barbell speurtocht door de hele gym, mensen die je gaan pushen als je het squatrek gebruikt (Ik heb geen probleem met het squatrek te delen maar er zitten van die autisten tussen die het squatrek helemaal voor zichzelf willen hebben en constant zeiken dat je al zo lang bezig bent) en een groepje benchpress buitenlanders die alle gewichten in beslag nemen in het geval dat ze ze nodig mochten hebben
Welkom bij de wondere wereld van Basic Fit/Fit for Free

Hier begint het om 21:15 rustiger te worden... tot 22:30.

Kom er net vandaan, etenstijd dacht ik.... maar nog steeds druk.. schiet niet op dan.
YouTube
pi_116470561
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 18:51 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Herken ik totaaal niet. Bij ons het is super relaxed. Veel polen, dat wel, maar voor de rest is het altijd wel rustig. zoiezo na 7 - half 8.. Maar heb vaak genoeg om 6 uur alleen getraind. Af en toe is het wat moeilijk bij het dumbelrack, maar dat komt meer omdat alles een beetje bij elkaar staat, qua bankjes, dumbells en multi-station.

Maandag is bij ons wel het drukst, maar de gym is zondag ook dicht, en zaterdag alleen van 10 tot 1. Woensdag en vrijdag echt rustig.
pi_116471035
Zit er bij jullie ook een verschil tussen DB BP en BB BP?

DB 40kg (1DB) (*2=80 KG)
BB 75kg?

Hebben jullie dat ook?

(Ik moet er wel bijzeggen dat ik bijna 7 van de 10 keer DB gebruik ipv een BB)
Failure is success if we learn from it.
pi_116472161
Als je wil lachen moet je het tiener deel van DBB lezen

http://forum.dutchbodybui(...)meisjes-help-317145/

_O-
pi_116473492
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 19:22 schreef Toverbal0 het volgende:

[..]

Herken ik totaaal niet. Bij ons het is super relaxed. Veel polen, dat wel, maar voor de rest is het altijd wel rustig. zoiezo na 7 - half 8.. Maar heb vaak genoeg om 6 uur alleen getraind. Af en toe is het wat moeilijk bij het dumbelrack, maar dat komt meer omdat alles een beetje bij elkaar staat, qua bankjes, dumbells en multi-station.

Maandag is bij ons wel het drukst, maar de gym is zondag ook dicht, en zaterdag alleen van 10 tot 1. Woensdag en vrijdag echt rustig.
Hier ook een hoop Polen, maar dat zijn echt fijne mensen om mee te trainen. Altijd bereid om even te helpen, pushen je om meer gewicht te pakken en houden zich lekker met zichzelf bezig. Kunnen een hoop van die autochtone tokkies in mijn gym een voorbeeld aan nemen.
  donderdag 6 september 2012 @ 21:09:51 #199
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_116476587
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 19:51 schreef Tito_Makani het volgende:
Als je wil lachen moet je het tiener deel van DBB lezen

http://forum.dutchbodybui(...)meisjes-help-317145/

_O-

Overigens, ik kom er nu pas achter dat er zo'n fanatieke aanhang van building is. Weer eens wat anders dan de gemiddelde 2 bij 2 fokker in KLB.

Oi!
  donderdag 6 september 2012 @ 21:26:40 #200
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_116477455
Welkom dan maar.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_116477720
Ik denk dat ik binnenkort een nieuwe gym moet zoeken, krijg steeds meer aanvaringen met het personeel. :')
pi_116478111
If not now, then when.
pi_116478137
quote:
Ik kwam...emmers.
pi_116478204
Ik vind het echt vet hoe die rug in één keer aangespannen wordt.
If not now, then when.
pi_116478624
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 21:31 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort een nieuwe gym moet zoeken, krijg steeds meer aanvaringen met het personeel. :')
Hoezo? :P
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_116478924
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 21:46 schreef Neraice het volgende:

[..]

Hoezo? :P
Ik zou te lang het squatrek in gebruik nemen, de bar te hard laten vallen met DL (heb matten eronder), te hoog shoulder pressen en te veel ruimte in beslag nemen met power cleanen. Dit alles wanneer het vaak rustig is en niemand in de rij staat voor het squatrek of de ruimte nodig heeft

Wel altijd hetzelfde personeelslid dat tegen mij zit te klagen (Heeft een getattoerde traan in z'n gezicht en kan volgens mij nog niet eens 50 kilo deadliften) Ik vraag me echt af waar F4F zijn personeel vindt :')
pi_116479229
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 21:50 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Ik zou te lang het squatrek in gebruik nemen, de bar te hard laten vallen met DL (heb matten eronder), te hoog shoulder pressen en te veel ruimte in beslag nemen met power cleanen. Dit alles wanneer het vaak rustig is en niemand in de rij staat voor het squatrek of de ruimte nodig heeft

Wel altijd hetzelfde personeelslid dat tegen mij zit te klagen (Heeft een getattoerde traan in z'n gezicht en kan volgens mij nog niet eens 50 kilo deadliften) Ik vraag me echt af waar F4F zijn personeel vindt :')
Kempi heeft een nieuwe baan gevonden?
If not now, then when.
pi_116479480
quote:
10s.gif Op donderdag 6 september 2012 21:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Kempi heeft een nieuwe baan gevonden?
_O-
YouTube
pi_116480402
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 21:31 schreef Tito_Makani het volgende:
Haha, man, als ik die verhalen van jou zo hoor was ik daar al lang weg.

Was heerlijk rustig net trouwens, prima work-out gehad! Zeker voor herhaling vatbaar aangezien ik op vrijdag mijn eerste college toch pas om 15:00 uur heb!

Jammer alleen dat ik een kerel zag squatten in de Smith mét kussentje..
pi_116480806
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:11 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Haha, man, als ik die verhalen van jou zo hoor was ik daar al lang weg.

Was heerlijk rustig net trouwens, prima work-out gehad! Zeker voor herhaling vatbaar aangezien ik op vrijdag mijn eerste college toch pas om 15:00 uur heb!

Ik heb een jaarcontract daar en ik hoor dat zelfs als je dood gaat dat je contract nog niet ontbonden wordt, dan willen ze eerst foto's zien van de begrafenis. Daarom boeit het mij niet zoveel als ze het ontbinden. Het is lekker goedkoop en ze hebben een squatrek maar dat is het wel zo beetje.

Mijn colleges zijn vaak vroeg waardoor ik wel altijd rond 15:00 kan trainen. Zou het liefst ook in de avond trainen omdat ik daarna altijd heerlijk slaap maar dan is het hier echt te druk.
pi_116480809
quote:

[..]

ja verpeste dat bijna je training?..
pi_116481855
quote:

[..]

Lekker boeiend zeg :') Hij squat tenminste, in tegenstelling tot 95% van de mensen in de sportschool.
pi_116482074
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:37 schreef IrCute het volgende:

[..]

Lekker boeiend zeg :') Hij squat tenminste, in tegenstelling tot 95% van de mensen in de sportschool.
Het ziet er zo nichterig uit en het is zo makkelijk te corrigeren maar die moeite nemen ze niet eens
pi_116482708
Eind van de avond in een lege gym getraind O+ Schreeuwen wat je wil, baden in t zweet :) Weer eens een goede training gehad _O_
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_116483319
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:17 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Ik heb een jaarcontract daar en ik hoor dat zelfs als je dood gaat dat je contract nog niet ontbonden wordt, dan willen ze eerst foto's zien van de begrafenis.
:D
pi_116483683
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:41 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Het ziet er zo nichterig uit en het is zo makkelijk te corrigeren maar die moeite nemen ze niet eens
Als ik een pussypad wil gebruiken, dan gebruik ik een pussypad brah. Kom naar me.

Aangezien ik lactose intolerant ben, is soyamelk een optie? Of bestaat er ook lactosevrije melk oid?
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_116483843
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 23:14 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Als ik een pussypad wil gebruiken, dan gebruik ik een pussypad brah. Kom naar me.

Aangezien ik lactose intolerant ben, is soyamelk een optie? Of bestaat er ook lactosevrije melk oid?
Soyamelk heeft heel andere macro's, je hebt ook lactosevrije melk maar ik heb nog nooit volle gezien, alleen halfvolle, t zal er vast wel zijn in van die natuurwinkels etc?
pi_116484030
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 23:18 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Soyamelk heeft heel andere macro's, je hebt ook lactosevrije melk maar ik heb nog nooit volle gezien, alleen halfvolle, t zal er vast wel zijn in van die natuurwinkels etc?
I know, maar het is voor m'n whey shakes, met water zijn ze zo dun. En ik drink juist alleen halfvolle melk, zie dat campina het verkoopt. Dan moet ik wel ff gaan zoeken welke winkel ze verkopen, want ben ze nog niet tegengekomen.
pi_116484204
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 23:21 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

I know, maar het is voor m'n whey shakes, met water zijn ze zo dun. En ik drink juist alleen halfvolle melk, zie dat campina het verkoopt. Dan moet ik wel ff gaan zoeken welke winkel ze verkopen, want ben ze nog niet tegengekomen.
Ik werk zelf in de deka, en wij verkopen dit merk: http://www.minusl.nl/
Staat bij de houdbare melk.
Ik drink zelf wel meestal met water, beetje met verhoudingen spelen scheelt al een hoop!
pi_116484303
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 23:25 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Ik werk zelf in de deka, en wij verkopen dit merk: http://www.minusl.nl/
Staat bij de houdbare melk.
Ik drink zelf wel meestal met water, beetje met verhoudingen spelen scheelt al een hoop!
Wij hebben geen Deka in de buurt volgens mij. Heb 't bij m'n eigen supermarkt ook nog nooit gezien, misschien heeft de appie het wel. Thanks in ieder geval
pi_116484393
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 23:21 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

AH XL heeft ze hier.
pi_116484423
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 23:29 schreef Weissman het volgende:

[..]

AH XL heeft ze hier.
Nais, morgen ff daar checken dan.
pi_116484766
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 18:31 schreef Dalliance het volgende:

[..]

Resetten stelde me in staat zwaarder te gaan. Eerst had ik nog moeite om het extra gewicht vast te blijven houden, maar nu niet meer. Nu blijf ik na m'n laatste rep nog een seconde of 5 tot 10 rechtop staan met de bar in m'n handen. Dat lijkt ook wel te helpen.

[..]

Hoe bedoel je? Ik doe een warming-up bij iedere compound.
Ja ik ook maar waarom zit je warming up in gewichten zo dicht bij je workset? Dus even vb. 120kg warming up en 140kg workset. Ik zou dan meestal 90-100kg als laatste warming up gewicht doen. Anders moet je al meteen zoveel kracht verbruiken voordat je bij de 140kg bent.
pi_116484900
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:18 schreef Mithras82 het volgende:

[..]

ja verpeste dat bijna je training?..
Nee, dat niet. Maar goed, als je continu rond loopt alsof je twee zakken aardappelen onder je armen hebt en dan als een wijf in de Smith gaat squatten met 20 kg en een kussentje ben je gewoon een lutser.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:37 schreef IrCute het volgende:

[..]

Haha, in jouw sportschool misschien.
pi_116485210
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 23:27 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Wij hebben geen Deka in de buurt volgens mij. Heb 't bij m'n eigen supermarkt ook nog nooit gezien, misschien heeft de appie het wel. Thanks in ieder geval
Ik heb ze bij de AH gevonden, houdbare lactose vrije melk van Campina.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')