Klopt.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat zou wel heel slecht zijn voor Rodriguez, want die zitten er heel ver achter.
Bertje reed weg van die groep bij de tussensprintquote:Op woensdag 5 september 2012 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Rijdt Contador nu alleen op kop of fietst die groep van Mollema daar nog voor?
Ah, dacht dat Contador nog in een groep daar weer achter zat.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:26 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Bertje reed weg van die groep bij de tussensprint
Die konden gewoon niet mee op de klim. Contador was daar gewoon de sterkstequote:Op woensdag 5 september 2012 16:27 schreef BlaZ het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat de groep Froome zo ontzettend ver achter zit?
Konden tempo van groep Purito niet bijhouden.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:27 schreef BlaZ het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat de groep Froome zo ontzettend ver achter zit?
Beetje een tegenvaller dat Gesink of Ten Dam niet net met de groep Valverde mee kondenquote:Op woensdag 5 september 2012 16:28 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Konden tempo van groep Purito niet bijhouden.
Dat waren alleen Valverde en Rodriguez maar. De rest van die groep is terug gewaaid uit de kopgroep.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:29 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Beetje een tegenvaller dat Gesink of Ten Dam niet net met de groep Valverde mee konden
Moraal volledig geknakt.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:31 schreef Zelva het volgende:
Hoe kan dit? Er komt nu ongeveer een seconde per twee seconden bij. En dat allemaal omdat één man rijdt.
De overige 7 uit top 10 ook niet mee.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:29 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Beetje een tegenvaller dat Gesink of Ten Dam niet net met de groep Valverde mee konden
Nee daarom precies.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:31 schreef Steven184 het volgende:
[..]
De overige 7 uit top 10 ook niet mee.
Losada is leeg en iedereen blijft er gewoon achter hangen. Lijkt wel de achtervolging op De Gendt in de Giro.quote:
Wat? Als je in een etappe waar je niet eens problemen verwacht ineens met 1 mannetje op 1.5 minuut rijdt en het wordt alleen maar meer..quote:
De spaanse GPS is ook wel heel kut, dus misschien is dat het.quote:
Zit ook nog anderhalve minuut tussen.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:31 schreef Sautor het volgende:
Maar als de groep Froome bij Rodriguez komt, is er toch gewoon een peloton dat jaagt op 2 man?
Tira een Bertje hebben een historie hé.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:33 schreef Wrijfhout het volgende:
Tiralongo rijd volgend jaar voor Saxobank als hij zo door gaat, hij krijgt nu al een bidon
Ja, ik dacht Froome op 3 minuten van Contador bleef hangen, en Rodriguez daarin terugwaaide. Maar de groep Froome verliest dus ook tov Contador.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zit ook nog anderhalve minuut tussen.
Bij Astana?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:33 schreef Sasman het volgende:
[..]
Tira een Bertje hebben een historie hé.
Het cadeautje van de Giro van vorig jaar betaalt zich eindelijk terug.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:33 schreef Wrijfhout het volgende:
Tiralongo rijd volgend jaar voor Saxobank als hij zo door gaat, hij krijgt nu al een bidon
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:34 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Het cadeautje van de Giro van vorig jaar betaalt zich eindelijk terug.
Inderdaad, die kan zo wel eens richting plaats 3 gaan als hij er echt doorheen zaktquote:Op woensdag 5 september 2012 16:35 schreef baggerbaas het volgende:
Rodriguez moet nog oppassen voor een enorme counter van Valverde
quote:
Ideaal dus dat hij juist met hem weg isquote:Op woensdag 5 september 2012 16:35 schreef Sasman het volgende:
[..]
Ja en Bertjueh heeft vorig jaar Tira ook en rit laten winnen in Giro.
En daar is ie danquote:Op woensdag 5 september 2012 16:35 schreef baggerbaas het volgende:
Rodriguez moet nog oppassen voor een enorme counter van Valverde
Zonder hem zitten we dagelijks naar de klassieke optocht te kijken.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat een heerlijke vuelta Contador is dit toch.
Contador is al weg.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:36 schreef ErikT het volgende:
Die Tiralongo krijgt de etappe natuurlijk cadeau. Contador zal het rood wel voldoende vinden. Alhoewel hij dan geen etappe heeft.
Dit.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zonder hem zitten we dagelijks naar de klassieke optocht te kijken.
Nah, ik vond hem niet echt falen in de Giro, maar hij vergat om de trekker over te halen.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
En Purito faalt in de derde week. Alwéér.
sowieso ben ik pas sinds deze zomer wielrennen gaan volgen, eerst het controlerende skyteam in de TDF, en nu deze acties bij de Vueltaquote:Op woensdag 5 september 2012 16:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit is er 1tje waar je het over 10 jaar nog over hebt
Het verschil zal vandaag wel dermate groot worden dat hij het deze keer niet zelf elders heeft laten liggen, dat was in de Giro wel het geval.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:39 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nah, ik vond hem niet echt falen in de Giro, maar hij vergat om de trekker over te halen.
Dat je niet gelijk gestopt bent met kijken na de skytreinquote:Op woensdag 5 september 2012 16:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sowieso ben ik pas sinds deze zomer wielrennen gaan volgen, eerst het controlerende skyteam in de TDF, en nu deze acties bij de Vuelta
Ah, je bent nog jong. Dat verklaart ook je avatarquote:Op woensdag 5 september 2012 16:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sowieso ben ik pas sinds deze zomer wielrennen gaan volgen, eerst het controlerende skyteam in de TDF, en nu deze acties bij de Vuelta
Ik geloofde er ook niet in. "Dat gezwets over wind," dacht ik.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:40 schreef Guard het volgende:
En ik vanochtend nog denken dat deze etappe niet veel zou worden, gelukkig zat ik ernaast
Hier wordt hij gewoon op zijn zwakte gepakt inderdaad, in de Giro had hij op het op een van de klimmen laten liggen. Niet dat Hesjedal niet sterk was, maar Rodriguez had achteraf gezien eerder moeten jumpen op de Stelvio of een eerdere rit.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het verschil zal vandaag wel dermate groot worden dat hij het deze keer niet zelf elders heeft laten liggen, dat was in de Giro wel het geval.
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:42 schreef Sautor het volgende:
Krijgen we straks in de Tour helaas wel weer Ducrot en de meesterplannetjes van Riis
Waarvoor dankquote:Op woensdag 5 september 2012 16:42 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik geloofde er ook niet in. "Dat gezwets over wind," dacht ik.
Welnee, Mollema is gewoon leeg.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:43 schreef FredWielergek het volgende:
mollema terugzakken om gesink te helpen denk ik?
Geven ze hem een aerodynamisch voordeel meequote:Op woensdag 5 september 2012 16:44 schreef Eppie_NL het volgende:
2 Saxo's in het wiel van Rodriguez.
Zoals verwacht.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mollema dus als 1 van de eerste gelost uit die groep?
Tinkoff miljoenen gaan wel wat goedmaken. Al tellen komende twee jaar punten van Bertje niet mee, dat is wel achterlijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
En dit Saxo-team heeft momenteel dus veel punten te kort om World Tour te blijven.
Ik vond die skytrein wel vet eigenlijkquote:Op woensdag 5 september 2012 16:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat je niet gelijk gestopt bent met kijken na de skytrein
Mollema is gewoon reteslecht, al de hele Vuelta. Dus tsja...quote:Op woensdag 5 september 2012 16:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja? Ik had niet verwacht dat Mollema als eerste zou lossen uit die groep hoor.
Persoonlijk vind ik dat juist niks, maar goed ieder zijn ding.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik vond die skytrein wel vet eigenlijkMooi om te zien hoe zo'n team kan domineren omdat ze alles goed voor elkaar hebben
Reactie op Eurosportquote:Op woensdag 5 september 2012 16:39 schreef Mercurial het volgende:
Danny ook weer een trappetje opgeweest.
Dood van het wielrennen.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik vond die skytrein wel vet eigenlijkMooi om te zien hoe zo'n team kan domineren omdat ze alles goed voor elkaar hebben
x 10quote:Op woensdag 5 september 2012 16:47 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Geniale Vuelta, Echt genieten deze ronde, ieder jaar weer.
Vuelta > TdF
Ze hadden vooral het parcours en het gebrek aan tegenstanders die kunnen klimmen voor elkaar. Maar goed, dat is een andere discussie.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
volgens mij van alle vueltas die ik heb gevolgd (2005 - nu) was volgens mij alleen 2007 wat saai (die Menchov won).quote:Op woensdag 5 september 2012 16:47 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Geniale Vuelta, Echt genieten deze ronde, ieder jaar weer.
Vuelta > TdF
Eens.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:50 schreef Steven184 het volgende:
Wat hadden we toch zonder Bertje gemoeten?
Genieten van de Skytrein.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:50 schreef Steven184 het volgende:
Mee eens.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:49 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
volgens mij van alle vueltas die ik heb gevolgd (2005 - nu) was volgens mij alleen 2007 wat saai (die Menchov won).
De voorbije 2 Giri vond ik tegenvallen, maar dat is ook niet gek na de vele mooie ritten in 2010.
Tiralongoquote:Op woensdag 5 september 2012 16:52 schreef Sheepcidus het volgende:
Zit er nu niemand meer tussen contador en valverde?
Rodríguez was zonder Bertje ook vandaag afgegaan. Vind het ook meer een mazzeltje van Contador omdat niemand zich geroepen voelde om te achtervolgen en Rodríguez niet kon. Als er meer klassementsrenners behalve Valverde in die groep hadden gezeten, had ie het niet gered.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:50 schreef Steven184 het volgende:
Nog een paar vluchters waaronder Bakelants zijn opgeraapt door Valverde.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:52 schreef Sheepcidus het volgende:
Zit er nu niemand meer tussen contador en valverde?
Ik denk eerder een slecht verwerkte rustdag...quote:Op woensdag 5 september 2012 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die Rodriguez ziet er echt helemaal gebroken uit hoor. Moraal speelt hier echt wel mee.
En nu in beeld met het lossenquote:Op woensdag 5 september 2012 16:53 schreef Sautor het volgende:
[..]
Nee, die zit ook in dat groepje met Valverde volgens mij
Maar na deze Vuelta hebben ze genoeg puntenquote:Op woensdag 5 september 2012 16:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
En dit Saxo-team heeft momenteel dus veel punten te kort om World Tour te blijven.
ha, ik moet zo wegquote:Op woensdag 5 september 2012 16:54 schreef VreemdeEend het volgende:
Eindelijk een dagje dat ik voor vijf uur thuis kon zijn. Zet ik de tv aan....
Niet als de punten van Contador niet meetellen.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:55 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar na deze Vuelta hebben ze genoeg punten
En daarbij dat Rodriguez op dit soort cols nooit echt goed uit de verf komt.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:53 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik denk eerder een slecht verwerkte rustdag...
Contador zijn punten tellen niet mee.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:55 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar na deze Vuelta hebben ze genoeg punten
Zonder Bertje hadden Purito en Valverde afgelopen twee weken enkel de laatste 200 meter wat gedaan. Het slopen van Purito komt toch wel heel erg op conto van Contador.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:53 schreef Zelva het volgende:
[..]
Rodríguez was zonder Bertje ook vandaag afgegaan. Vind het ook meer een mazzeltje van Contador omdat niemand zich geroepen voelde om te achtervolgen en Rodríguez niet kon. Als er meer klassementsrenners behalve Valverde in die groep hadden gezeten, had ie het niet gered.
Fixed.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:17 schreef Steven184 het volgende:
KnutdeIJsbeer en Syntix: elke keer als jullie de neiging hebben op elkaar te reageren, een tip:
DOE HET NIET!
Ik hoorde Wuyts iets zeggen over 20-30 sec.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoeveel moet Valverde nog goed maken op purito?
Ik denk dat Froome nog mee had gedaan voor eindwinst zonder Contador. Misschien zelfs Gesink nog met podiumkansen.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:56 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zonder Bertje hadden Purito en Valverde afgelopen twee weken enkel de laatste 200 meter wat gedaan. Het slopen van Purito komt toch wel heel erg op conto van Contador.
We hadden vandaag makkelijk met 25 man aan kunnen komen.
Dan niet nee.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Niet als de punten van Contador niet meetellen.
Wat een zaadregel is dat ookquote:Op woensdag 5 september 2012 16:55 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Contador zijn punten tellen niet mee.
Nou ja, iets anders scenario, maar toch redelijk tricky.quote:Op maandag 3 september 2012 19:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Woensdag zou ook nog tricky kunnen zijn. Ik ken die berg niet, maar als er daar bijvoorbeeld wat wind staat en het gaat op het kantje zou dat nog wel eens het grootste gevaar voor Rodriguez kunnen zijn. Bola Del Mundo is eigenlijk weer op zijn maat met dat laatste steile stuk.
Zonder Bert had het heel veel geleken op de tourquote:Op woensdag 5 september 2012 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat Froome nog mee had gedaan voor eindwinst zonder Contador. Misschien zelfs Gesink nog met podiumkansen.
Precies.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zonder Bert had het heel veel geleken op de tour
Eens.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat Froome nog mee had gedaan voor eindwinst zonder Contador. Misschien zelfs Gesink nog met podiumkansen.
Henao gaat dit nog wel halen.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dit gaat spannend worden want Valverde is zijn laatste ploegmaat kwijt.
jaquote:Op woensdag 5 september 2012 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gaat valverde rodriguez ook voorbij?
Sprookjesland is tof ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:59 schreef Sautor het volgende:
Als Mollema bij Valverde had kunnen blijven
Dan was hij toch tweede gewordenquote:Op woensdag 5 september 2012 16:59 schreef Sautor het volgende:
Als Mollema bij Valverde had kunnen blijven
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Deze hele etappe meer vermaak als tour de france zelfs
echt?quote:
Astarloza?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:05 schreef Ericr het volgende:
Astarloza, Valverde, Contador, kan je mee thuis komen qua rituitslag. Lekker rijtje namen.
En Gesink?quote:
Waar heb jij nou weer last van? Met afstand de meest aanvalslustige renner in het peloton, en dan zeiken?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:07 schreef Zelva het volgende:
Hopen op een off day van Bertje op de Bola del Mundo dan maar.
Ah, je bent er zo één.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:08 schreef Zelva het volgende:
[..]
Zag er net zo gemaakt uit als zijn cero cero cero-riedeltje.
Nu denk ik? in een grote groep.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:08 schreef Sautor het volgende:
Groep Froome / Gesink niet binnen nog?
Wel een hele mooie bergquote:Op woensdag 5 september 2012 17:09 schreef Sautor het volgende:
[..]
Yup, alleen Froome ff snel in beeld. Die regie
Ik heb gewoon liever dat de niet-dopeurs winnen. Maar dat mag blijkbaar niet van jou?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:08 schreef ErikT het volgende:
[..]
Waar heb jij nou weer last van? Met afstand de meest aanvalslustige renner in het peloton, en dan zeiken?
[..]
Ah, je bent er zo één.
Laat Kenny van Hummel maar winnen de komende tour ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:10 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik heb gewoon liever dat de niet-dopeurs winnen. Maar dat mag blijkbaar niet van jou?
Bovendien zit ik de komende jaren helemaal niet te wachten op überdominantie van één renner.
Dat vind ik ook vrij saai, maar als er op deze manier wordt gewonnen door een "dominante renner" is het alleen maar mooi.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:10 schreef Zelva het volgende:
[..]
Bovendien zit ik de komende jaren helemaal niet te wachten op überdominantie van één renner.
Kan je niets over zeggen lijkt me.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ten Dam keurig weer, 4e snelste uit de top 10 ook?
Ja 4e uit de top 10. Super prestatie van Ten Dam.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ten Dam keurig weer, 4e snelste uit de top 10 ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |