Mollema is gewoon reteslecht, al de hele Vuelta. Dus tsja...quote:Op woensdag 5 september 2012 16:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja? Ik had niet verwacht dat Mollema als eerste zou lossen uit die groep hoor.
Persoonlijk vind ik dat juist niks, maar goed ieder zijn ding.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik vond die skytrein wel vet eigenlijkMooi om te zien hoe zo'n team kan domineren omdat ze alles goed voor elkaar hebben
Reactie op Eurosportquote:Op woensdag 5 september 2012 16:39 schreef Mercurial het volgende:
Danny ook weer een trappetje opgeweest.
Dood van het wielrennen.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik vond die skytrein wel vet eigenlijkMooi om te zien hoe zo'n team kan domineren omdat ze alles goed voor elkaar hebben
x 10quote:Op woensdag 5 september 2012 16:47 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Geniale Vuelta, Echt genieten deze ronde, ieder jaar weer.
Vuelta > TdF
Ze hadden vooral het parcours en het gebrek aan tegenstanders die kunnen klimmen voor elkaar. Maar goed, dat is een andere discussie.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
volgens mij van alle vueltas die ik heb gevolgd (2005 - nu) was volgens mij alleen 2007 wat saai (die Menchov won).quote:Op woensdag 5 september 2012 16:47 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Geniale Vuelta, Echt genieten deze ronde, ieder jaar weer.
Vuelta > TdF
Eens.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:50 schreef Steven184 het volgende:
Wat hadden we toch zonder Bertje gemoeten?
Genieten van de Skytrein.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:50 schreef Steven184 het volgende:
Wat hadden we toch zonder Bertje gemoeten?
Mee eens.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:49 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
volgens mij van alle vueltas die ik heb gevolgd (2005 - nu) was volgens mij alleen 2007 wat saai (die Menchov won).
De voorbije 2 Giri vond ik tegenvallen, maar dat is ook niet gek na de vele mooie ritten in 2010.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |