Tiralongoquote:Op woensdag 5 september 2012 16:52 schreef Sheepcidus het volgende:
Zit er nu niemand meer tussen contador en valverde?
Rodríguez was zonder Bertje ook vandaag afgegaan. Vind het ook meer een mazzeltje van Contador omdat niemand zich geroepen voelde om te achtervolgen en Rodríguez niet kon. Als er meer klassementsrenners behalve Valverde in die groep hadden gezeten, had ie het niet gered.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:50 schreef Steven184 het volgende:
Wat hadden we toch zonder Bertje gemoeten?
Nog een paar vluchters waaronder Bakelants zijn opgeraapt door Valverde.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:52 schreef Sheepcidus het volgende:
Zit er nu niemand meer tussen contador en valverde?
Ik denk eerder een slecht verwerkte rustdag...quote:Op woensdag 5 september 2012 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die Rodriguez ziet er echt helemaal gebroken uit hoor. Moraal speelt hier echt wel mee.
En nu in beeld met het lossenquote:Op woensdag 5 september 2012 16:53 schreef Sautor het volgende:
[..]
Nee, die zit ook in dat groepje met Valverde volgens mij
Maar na deze Vuelta hebben ze genoeg puntenquote:Op woensdag 5 september 2012 16:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
En dit Saxo-team heeft momenteel dus veel punten te kort om World Tour te blijven.
ha, ik moet zo wegquote:Op woensdag 5 september 2012 16:54 schreef VreemdeEend het volgende:
Eindelijk een dagje dat ik voor vijf uur thuis kon zijn. Zet ik de tv aan....
Niet als de punten van Contador niet meetellen.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:55 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar na deze Vuelta hebben ze genoeg punten
En daarbij dat Rodriguez op dit soort cols nooit echt goed uit de verf komt.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:53 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik denk eerder een slecht verwerkte rustdag...
Contador zijn punten tellen niet mee.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:55 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar na deze Vuelta hebben ze genoeg punten
Zonder Bertje hadden Purito en Valverde afgelopen twee weken enkel de laatste 200 meter wat gedaan. Het slopen van Purito komt toch wel heel erg op conto van Contador.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:53 schreef Zelva het volgende:
[..]
Rodríguez was zonder Bertje ook vandaag afgegaan. Vind het ook meer een mazzeltje van Contador omdat niemand zich geroepen voelde om te achtervolgen en Rodríguez niet kon. Als er meer klassementsrenners behalve Valverde in die groep hadden gezeten, had ie het niet gered.
Fixed.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:17 schreef Steven184 het volgende:
KnutdeIJsbeer en Syntix: elke keer als jullie de neiging hebben op elkaar te reageren, een tip:
DOE HET NIET!
Ik hoorde Wuyts iets zeggen over 20-30 sec.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoeveel moet Valverde nog goed maken op purito?
Ik denk dat Froome nog mee had gedaan voor eindwinst zonder Contador. Misschien zelfs Gesink nog met podiumkansen.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:56 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zonder Bertje hadden Purito en Valverde afgelopen twee weken enkel de laatste 200 meter wat gedaan. Het slopen van Purito komt toch wel heel erg op conto van Contador.
We hadden vandaag makkelijk met 25 man aan kunnen komen.
Dan niet nee.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Niet als de punten van Contador niet meetellen.
Wat een zaadregel is dat ookquote:Op woensdag 5 september 2012 16:55 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Contador zijn punten tellen niet mee.
Nou ja, iets anders scenario, maar toch redelijk tricky.quote:Op maandag 3 september 2012 19:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Woensdag zou ook nog tricky kunnen zijn. Ik ken die berg niet, maar als er daar bijvoorbeeld wat wind staat en het gaat op het kantje zou dat nog wel eens het grootste gevaar voor Rodriguez kunnen zijn. Bola Del Mundo is eigenlijk weer op zijn maat met dat laatste steile stuk.
Zonder Bert had het heel veel geleken op de tourquote:Op woensdag 5 september 2012 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat Froome nog mee had gedaan voor eindwinst zonder Contador. Misschien zelfs Gesink nog met podiumkansen.
Precies.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zonder Bert had het heel veel geleken op de tour
Eens.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat Froome nog mee had gedaan voor eindwinst zonder Contador. Misschien zelfs Gesink nog met podiumkansen.
Henao gaat dit nog wel halen.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dit gaat spannend worden want Valverde is zijn laatste ploegmaat kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |