Het cadeautje van de Giro van vorig jaar betaalt zich eindelijk terug.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:33 schreef Wrijfhout het volgende:
Tiralongo rijd volgend jaar voor Saxobank als hij zo door gaat, hij krijgt nu al een bidon
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:34 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Het cadeautje van de Giro van vorig jaar betaalt zich eindelijk terug.
Inderdaad, die kan zo wel eens richting plaats 3 gaan als hij er echt doorheen zaktquote:Op woensdag 5 september 2012 16:35 schreef baggerbaas het volgende:
Rodriguez moet nog oppassen voor een enorme counter van Valverde
quote:
Ideaal dus dat hij juist met hem weg isquote:Op woensdag 5 september 2012 16:35 schreef Sasman het volgende:
[..]
Ja en Bertjueh heeft vorig jaar Tira ook en rit laten winnen in Giro.
En daar is ie danquote:Op woensdag 5 september 2012 16:35 schreef baggerbaas het volgende:
Rodriguez moet nog oppassen voor een enorme counter van Valverde
Zonder hem zitten we dagelijks naar de klassieke optocht te kijken.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat een heerlijke vuelta Contador is dit toch.
Contador is al weg.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:36 schreef ErikT het volgende:
Die Tiralongo krijgt de etappe natuurlijk cadeau. Contador zal het rood wel voldoende vinden. Alhoewel hij dan geen etappe heeft.
Dit.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zonder hem zitten we dagelijks naar de klassieke optocht te kijken.
Nah, ik vond hem niet echt falen in de Giro, maar hij vergat om de trekker over te halen.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
En Purito faalt in de derde week. Alwéér.
sowieso ben ik pas sinds deze zomer wielrennen gaan volgen, eerst het controlerende skyteam in de TDF, en nu deze acties bij de Vueltaquote:Op woensdag 5 september 2012 16:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit is er 1tje waar je het over 10 jaar nog over hebt
Het verschil zal vandaag wel dermate groot worden dat hij het deze keer niet zelf elders heeft laten liggen, dat was in de Giro wel het geval.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:39 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nah, ik vond hem niet echt falen in de Giro, maar hij vergat om de trekker over te halen.
Dat je niet gelijk gestopt bent met kijken na de skytreinquote:Op woensdag 5 september 2012 16:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sowieso ben ik pas sinds deze zomer wielrennen gaan volgen, eerst het controlerende skyteam in de TDF, en nu deze acties bij de Vuelta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |