psycholoog is niet nodig trouwensquote:Op woensdag 5 september 2012 14:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet gezond is deze gedachten te hebben en al helemaal niet voor er zelfs maar een berichtje teruggestuurd is. Ik denk ook dat je niet zou moeten daten, maar een afspraak bij een psycholoog moet maken.
quote:
Wel.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:47 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
psycholoog is niet nodig trouwens
antwoord nou eens.hoe bedoelde je het ?quote:
ik kan dat zelf veel beter inschatten.quote:
Eensquote:Op woensdag 5 september 2012 14:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee ik bedoelde dat je overkomt of je mentaal compleet instabiel bent en je je daarom niet op het datingvlak maar op het therapievlak zou moeten begeven.
Niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:51 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik kan dat zelf veel beter inschatten.
oke dus ik kan haar gewoon wat terugsturen?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee ik bedoelde dat je overkomt of je mentaal compleet instabiel bent en je je daarom niet op het datingvlak maar op het therapievlak zou moeten begeven.
Als je al de gedachte krijgt of je bang moet zijn voor haar, dan zal daar wel een kern van waarheid inzitten en lekker bij haar uit de buurt blijvenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:51 schreef SergeantFluffy het volgende:
bedoel je dat ik niet bang hoef te zijn voor haar?
Nee ik zou haar het niet aan doen.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:55 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oke dus ik kan haar gewoon wat terugsturen?
dat klopt?
dat kan?
oh dus ik moet toch de vreemde berichten op haar facebook opmerken, en haar niets terugsturen?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je al de gedachte krijgt of je bang moet zijn voor haar, dan zal daar wel een kern van waarheid inzitten en lekker bij haar uit de buurt blijven
WAarom hierover nadenken als je ook een ander meisje berichten kan sturen die niet dit soort gedoe/vaagheid heeft?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:57 schreef SergeantFluffy het volgende:
oh dus ik moet toch de vreemde berichten op haar facebook opmerken, en haar niets terugsturen?
maar aan de andere kant is misschien haar "vriendje" op facebook een fake profiel van haar omdat ze net wil doen alsof ze een vriendje heeft, omdat ze dat zo graag wilt!.
dan wil ik wel wat terugsturen
Jij bent gewoon een kloontje van iemand die loopt te trollen toch? TOCH?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:57 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh dus ik moet toch de vreemde berichten op haar facebook opmerken, en haar niets terugsturen?
maar aan de andere kant is misschien haar "vriendje" op facebook een fake profiel van haar omdat ze net wil doen alsof ze een vriendje heeft, omdat ze dat zo graag wilt!.
Ik vind dat je er maar een rare kijk op hebt.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:57 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh even voor de duidelijkheid , ik ben trouwens (nog) niet bang voor haar hoor. helemaal normaal ben ik.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
WAarom hierover nadenken als je ook een ander meisje berichten kan sturen die niet dit soort gedoe/vaagheid heeft?
huh ja dat is wel een aandachtspunt om op te letten idd wanneer(als) ik wat terugstuur. net of ik niet wanhopig ben enzo een beetje.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:00 schreef Thrar het volgende:
[..]
Ik vind dat je er maar een rare kijkt op hebt.
Sowieso is wanhopig een vriendin willen al een slechte insteek.
Doe dan niet moeilijk en stuur gewoon wat..quote:Op woensdag 5 september 2012 15:00 schreef SergeantFluffy het volgende:
oh even voor de duidelijkheid , ik ben trouwens (nog) niet bang voor haar hoor. helemaal normaal ben ik.
wat voor vaagheid is het dan wat ze doet? misschien vind ik de vaagheid juist wel leuk
En post het hier!quote:Op woensdag 5 september 2012 15:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe dan niet moeilijk en stuur gewoon wat..
Helaas nietquote:Op woensdag 5 september 2012 14:59 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een kloontje van iemand die loopt te trollen toch? TOCH?
Niet dus!quote:Op woensdag 5 september 2012 14:51 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik kan dat zelf veel beter inschatten.
Hey MLiGquote:Op woensdag 5 september 2012 14:47 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
psycholoog is niet nodig trouwens
maar hoe bedoel je?
ik moet bang zijn voor haar?
Had jij laatst niet een date?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:22 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hey MLiG
Je doet het niet zo slecht volgens mij hoor, ik logde laatst in op jouw paiq account en ik zie dat de chicks met je chatten en zelfs gesprekken beginnen. En ze verwijderen je ook niet. En ze accepteren ook je oneliners elke keer.
Dan doe je het sowieso beter dan ik, zou je niet gewoon eens vragen als volgende stap of er eentje wil afspreken met jou?
Dat heb ik uit mijn geheugen verwijderd. dat was een nachtmerrie.quote:
Ik ben blij te lezen dat je wel standaarden hebt. En dat meen ik oprecht.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:27 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat heb ik uit mijn geheugen verwijderd. dat was een nachtmerrie.
Kan nog steeds niet begrijpen waarom iemand onverzorgd op een date verschijnt met een geur erbij alsof ze al 3 jaar niet meer gedouched heeft, gele tanden, slechte kleding, pluizig haar, onverschillige ongeïnteresseerde houding, slechte uitstraling.
Ze zag er op foto's uit als een 6 of zo... nou dat vond ik wel voldoende... maar dit ging echt nergens over.
Ik ga voorlopig niks meer proberen. Misschien wel nooit meer.
Dit zegt nog niks, ik heb het idee dat richard met de meest walgelijke vrouw op aarde heeft afgesproken. Word al misselijk bij het mental image.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben blij te lezen dat je wel standaarden hebt. En dat meen ik oprecht.
ze klinkt wel leuk op het beetje onverschillig ongeintereseerd na. vooral dat pluizige haar klinkt leuk!.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:27 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat heb ik uit mijn geheugen verwijderd. dat was een nachtmerrie.
Kan nog steeds niet begrijpen waarom iemand onverzorgd op een date verschijnt met een geur erbij alsof ze al 3 jaar niet meer gedouched heeft, gele tanden, slechte kleding, pluizig haar, onverschillige ongeïnteresseerde houding, slechte uitstraling.
Ze zag er op foto's uit als een 6 of zo... nou dat vond ik wel voldoende... maar dit ging echt nergens over.
Ik ga voorlopig niks meer proberen. Misschien wel nooit meer.
Ow kom op man, dit moet een trol zijn...quote:Op woensdag 5 september 2012 15:30 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ze klinkt wel leuk, vooral dat pluizige haar!.
waarom dit nu weer, niet iederen is hetzelfde.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ow kom op man, dit moet een trol zijn...
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
In elk geval een totaal kansloos verhaal. Ik zou zeggen: survival of the fittest, dit is de natuur. Klinkt bot, maar dit soort problemen lossen zichzelf op. Kunnen zich niet voortplanten, gaat vanzelf over. Niemand kan hier nog wat van maken.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zo is het ookquote:Op woensdag 5 september 2012 15:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit zegt nog niks, ik heb het idee dat richard met de meest walgelijke vrouw op aarde heeft afgesproken. Word al misselijk bij het mental image.
Gast, Richard zou zijn hond ervan af trappen en jij denkt: OH LEUK!! Want... ze heeft pluizig haar?! Come on!!quote:Op woensdag 5 september 2012 15:32 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
waarom dit nu weer, niet iederen is hetzelfde.
ik kan me voorstellen dat sommige mensen van "stijl" haar houden.
maar soms werkt het haar niet mee, en vaak zijn meisjes met pluizig haar de leuke meisjes(Denk ik).
Ik hierquote:Op woensdag 5 september 2012 15:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wie heeft er wel eens een echt leuke match gehad op PaiQ?
Bij mij klikt (mgigihgiigh het k woooooooooooooord) het echt NOOIT met de matches... Ik ga ze maar weer uitzetten denk ik... Die kleute pop-up komt ook altijd als je net in een leuk gesprek met iemand anders zit :/
Dat is ook zo irritant aan oneliners, dat je die niet even kunt parkeren voor later.
Ik kan me nog een verhaal heugen dat hij zich wou laten opnemen in een kliniek om een psychich labiel meisje te ontmoeten en hoopte dat hij die zwanger zou kunnen krijgen zodat ze niet meer weg zou gaan.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gast, Richard zou zijn hond ervan af trappen en jij denkt: OH LEUK!! Want... ze heeft pluizig haar?! Come on!!
Dat account is volgens mij ook gemaakt om te trollen...quote:Op woensdag 5 september 2012 15:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
De afgelopen periode heb ik het zo slecht nog niet gedaan eigenlijk. De dame die ik ontmoette toen ik uitging met Halcon dat was toch wel een hele dikke 8 of 9- kwa uiterlijk en verzorging. En kwa innerlijk was ze ook heel leuk en het klikte super maar dat ging niet goed omdat ik vond dat ze out of my league was en ik te verlegen en onzeker werd.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben blij te lezen dat je wel standaarden hebt. En dat meen ik oprecht.
Meerdere leuke matches gehadquote:Op woensdag 5 september 2012 15:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij mij klikt (mgigihgiigh het k woooooooooooooord) het echt NOOIT met de matches... Ik ga ze maar weer uitzetten denk ik... Die kleute pop-up komt ook altijd als je net in een leuk gesprek met iemand anders zit :/
Dat is ook zo irritant aan oneliners, dat je die niet even kunt parkeren voor later.
Ik heb er een scharrel van 2 maand aan overgehouden...quote:Op woensdag 5 september 2012 15:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Ja en wanneer ga je dat nou echt eens doen dan? Want je roept elke keer dat je er mee stopt, maar je blijft door gaan.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zo is het ookIk ben er echt helemaal door afgeknapt dat ik voorlopig helemaal niks meer ga proberen.
Oh ja, dat was via een speeddate idd... matches schieten nooit op bij mij.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Echt? Ik vind de Matches eigenlijk altijd een crime! De leukste contacten komen echt voort uit speeddates.
Oneliners komen vaak binnen als ik of net in een leuk gesprek zit, OF net online kom om 1 specifiek iemand nog even te spreken... De timing is altijd kutMaar ja dan moet je OF accepteren en NU praten OF wegklikken en NOOIT praten.
(@Silenius en Vinnie)
Laat hem ook even zijn frustraties eruit brullen manquote:Op woensdag 5 september 2012 15:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja en wanneer ga je dat nou echt eens doen dan? Want je roept elke keer dat je er mee stopt, maar je blijft door gaan.
Dus of stoppen met schreeuwen dat je niks meer qua vrouwen wilt.
Of blijf door daten en hang niet de drama queem uit en vragen om negatieve aandacht met je "ik stop met daten dit en dat"
Ik kan je haar nummer wel geven hoor als ik dat nog ergens heb liggenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:30 schreef SergeantFluffy het volgende:
hoi rich.
ja dankje voor je compliment dat ik het wel goed zou doen
jammergenoeg zijn dat op paiq allemaal stilgevallen gesprekken van weken/maanden terug.
ik heb niet het idee dat ik via dat paiq ooit een date kan vinden.
[..]
ze klinkt wel leuk op het beetje onverschillig ongeintereseerd na. vooral dat pluizige haar klinkt leuk!.
Ik heb precies het zelfde probleem.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Echt? Ik vind de Matches eigenlijk altijd een crime! De leukste contacten komen echt voort uit speeddates.
Oneliners komen vaak binnen als ik of net in een leuk gesprek zit, OF net online kom om 1 specifiek iemand nog even te spreken... De timing is altijd kutMaar ja dan moet je OF accepteren en NU praten OF wegklikken en NOOIT praten.
(@Silenius en Vinnie)
Doe dat nou niet alsjeblieftquote:Op woensdag 5 september 2012 15:45 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik kan je haar nummer wel geven hoor als ik dat nog ergens heb liggen
Nee, ik heb alle lijsten ingevuld.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:41 schreef zalkc het volgende:
[..]
Meerdere leuke matches gehadMisschien wat meer de vragenlijsten beantwoorden?
Het is kansloos om aandacht vragen, iets heel anders dan frustraties.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Laat hem ook even zijn frustraties eruit brullen man
Gewoon accepteren en zeggen 'ha, bedankt voor je oneliner maar ik ga nu effe koken!' oid.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
(@Silenius en Vinnie)
Ja dan is het weer "AL DIE HOEREN ACCEPTEREN JE ONELINER MAAR VERVOLGENS GAAN ZE SNEL OFFLINE"quote:Op woensdag 5 september 2012 15:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gewoon accepteren en zeggen 'ha, bedankt voor je oneliner maar ik ga nu effe koken!' oid.
En dan verderkletsen met die ander. No proooblleemmmm
Oke nou ja ik heb mijn goede daad voor vandaag weer gedaan in ieder geval. Maar in dat geval moet hij zijn waffel houden jaquote:Op woensdag 5 september 2012 15:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is kansloos om aandacht vragen, iets heel anders dan frustraties.
Ik denk dat simpele rokende tokkies uit de achterhoek of zo het wel zien zitten met deze dame.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit zegt nog niks, ik heb het idee dat richard met de meest walgelijke vrouw op aarde heeft afgesproken. Word al misselijk bij het mental image.
Ja of gewoon niet liegen en zeggen dat je even druk bezig bent maar straks tijd voor hem hebt. Je moet ook niet gaan liegen als je met eerlijkheid de werkelijkheid wat onbekend kan laten zijn he..quote:Op woensdag 5 september 2012 15:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gewoon accepteren en zeggen 'ha, bedankt voor je oneliner maar ik ga nu effe koken!' oid.
En dan verderkletsen met die ander. No proooblleemmmm
Direct blokken dat soort gastenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja dan is het weer "AL DIE HOEREN ACCEPTEREN JE ONELINER MAAR VERVOLGENS GAAN ZE SNEL OFFLINE"Mgihihgih.
Niet jouw probleem natuurlijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja dan is het weer "AL DIE HOEREN ACCEPTEREN JE ONELINER MAAR VERVOLGENS GAAN ZE SNEL OFFLINE"Mgihihgih.
Had ik gisterenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Weer zo'n iemand met verkeerde aanpakquote:
spijt me..quote:Op woensdag 5 september 2012 15:51 schreef Fascination het volgende:
Mijn oneliner werd laatst afgewezen.![]()
Ik krijg nou nooit onelinersquote:Op woensdag 5 september 2012 15:51 schreef Fascination het volgende:
Op dit moment onderneem ik geen pogingen meer, moet nog steeds bijkomen van de laatste gebeurtenisquote:Op woensdag 5 september 2012 15:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja en wanneer ga je dat nou echt eens doen dan? Want je roept elke keer dat je er mee stopt, maar je blijft door gaan.
Dus of stoppen met schreeuwen dat je niks meer qua vrouwen wilt.
Of blijf door daten en hang niet de drama queem uit en vragen om negatieve aandacht met je "ik stop met daten dit en dat"
Je legt je lat misschien ook wat te hoog.. pluizig haar klinkt wel schattig eigenlijk...quote:Op woensdag 5 september 2012 15:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Op dit moment onderneem ik geen pogingen meer, moet nog steeds bijkomen van de laatste gebeurtenisDaarna misschien dat ik weer wat ga proberen.
Ik voel je pijnquote:Op woensdag 5 september 2012 15:51 schreef Fascination het volgende:
heb je alle vragen wel eerlijk beantwoord?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
ja iddquote:Op woensdag 5 september 2012 15:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je legt je lat misschien ook wat te hoog.. pluizig haar klinkt wel schattig eigenlijk...
Jwz... wil je leuke date.... dan moet je mij vragenquote:Op woensdag 5 september 2012 16:09 schreef eefje801 het volgende:
Ik vond over het algemeen speeddates ook leuker dan matches op Paiq. Met één match gedate en dat bleek echt geen match. Met meerdere speeddates gedate en dat klikte in ieder geval wel.
Wat heb jij geslikt vandaagquote:Op woensdag 5 september 2012 16:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jwz... wil je leuke date.... dan moet je mij vragen
Of ik ben zelf present, of ik regel een vervanger
LIKE A BOSS!
Bring it onquote:Op woensdag 5 september 2012 16:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wat heb jij geslikt vandaag
En pas maar op, ik kan goed poolen hoor!
Facking vitaminepillenquote:Op woensdag 5 september 2012 16:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Tafeltje leeg in 2 beurten?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kan prima hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 16:13 schreef eefje801 het volgende:
Zie, geen datingsites nodig, gewoon Fokken.
Score op paiqindexquote:Op woensdag 5 september 2012 16:15 schreef ook_gek het volgende:
Wat ik trouwens niet snap op dat paiq. Als je foto's gaat beoordelen kan je mensen na afloop een oneliner sturen.
Bij sommige mensen kost dat 9 credits, bij weer andere 3 en soms 5. Waar zit dat verschil in dan?
Ik ga echt geen credit kopen
hoe beter je matcht, hoe minder punten het kost.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:15 schreef ook_gek het volgende:
Wat ik trouwens niet snap op dat paiq. Als je foto's gaat beoordelen kan je mensen na afloop een oneliner sturen.
Bij sommige mensen kost dat 9 credits, bij weer andere 3 en soms 5. Waar zit dat verschil in dan?
Maar dan kloppen mijn toppers nietquote:Op woensdag 5 september 2012 16:17 schreef zalkc het volgende:
[..]
Score op paiqindex
Begint hier haast de paiq helpdesk te lijken
Klopt, en als iemand heel slecht met je matcht en je geeft een laag cijfer dan krijg je extra creditsquote:Op woensdag 5 september 2012 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
hoe beter je matcht, hoe minder punten het kost.
Makkelijk. (dit was geen vraag voor mij, maar ik geef toch antwoord)quote:
Afstand.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:15 schreef ook_gek het volgende:
Sorry dat we een beetje levenquote:Op woensdag 5 september 2012 16:28 schreef Dizorn het volgende:
Jullie paupers zijn de reden dat er af en toe zo'n boze mod om de hoek komt kijken. Bok nou eens op met al jullie off-topic gezeik, nutteloze trolls moet je negeren en als je wilt hosselen moet je maar DMen.
Als ik wil teruglezen wil ik gewoon nuttige - leuke - posts lezen, niet al dit geblaat ja. Jullie verpesten mijn rustig fok-doorlees-momentje.![]()
![]()
Ontopic trouwens: Matches op Paiq vond ik altijd tegenvallen eigenlijk. One-liners via foto beoordelen zeer positief over (Want sowieso vind jij háár leuk of zij jóu, scheelt al meteen), speeddates heb ik eigenlijk ook niets aan overgehouden ooit. Je kan wel zeiken dat het oppervlakkig is maar uiterlijk is gewoon het belangrijkst voor eerste indruk (of ze moet idd meteen over haar voetfetisj beginnen ofzo).
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ja ho maar weer. Kussie ende kroel.
Kun jij mij uit de OP halen. Ik kan niet ge-associeerd worden met deze kneuzenbende.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Ja kusjekroel maar een eind op MET JE GELUKKIG RELASIE, JAH!
![]()
JE HEBT GEEN IDEE HOE HET VOOR ONS IS!!
![]()
OUT THERE
![]()
ITS A JUNGLE
Leven =/= aandacht komen vragen of trollen in een relatief serieus topic. Heb geen bezwaar tegen "soms" wat SC maar het komt af en toe wel heel ernstig, en men lijkt het gewoon echt niet af te leren ondanks boze mods. Gewoon irritant.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:34 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Sorry dat we een beetje levenaan paiq 1 keer relatie van half jaar overgehouden. Vind ik nog best wat aangezien ik er naar verhouding niet zoveel op ben geweest. Voor de rest beetje niks nee
Ik heb ook gepaiqed enzo! Vroeger!quote:Op woensdag 5 september 2012 16:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Ja kusjekroel maar een eind op MET JE GELUKKIG RELASIE, JAH!
![]()
JE HEBT GEEN IDEE HOE HET VOOR ONS IS!!
![]()
OUT THERE
![]()
ITS A JUNGLE
Oke ik had juist het gevoel dat dit topic wat luchtiger was..quote:Op woensdag 5 september 2012 16:39 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Leven =/= aandacht komen vragen of trollen in een relatief serieus topic. Heb geen bezwaar tegen "soms" wat SC maar het komt af en toe wel heel ernstig, en men lijkt het gewoon echt niet af te leren ondanks boze mods. Gewoon irritant.
PaiQ wel, ik zit alleen daar, want geen profiel.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb ook gepaiqed enzo! Vroeger!En Knuz. Dat waren eigenlijk de enige een beetje leuke sites, vond ik. Zijn die allebei nog steeds gratis?
Paiq is nog wel gratis, er is nu wel een abonnementsvorm gekomen met meer matches en creditsquote:Op woensdag 5 september 2012 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb ook gepaiqed enzo! Vroeger!En Knuz. Dat waren eigenlijk de enige een beetje leuke sites, vond ik. Zijn die allebei nog steeds gratis?
En dan te bedenken dat ik mijn man gewoon via via heb ontmoetquote:Op woensdag 5 september 2012 16:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
PaiQ wel, ik zit alleen daar, want geen profiel.
Toch een geruststelling, dat het met jou ook allemaal goed is gekomen
Nee, met credits koop je speeddates/matches/de mogelijkheid iemand te offline cheaten... Eigenlijk alles boven de basis functionaliteiten heb je credits voor nodig.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
Credits? Kan je dan na een date iemand 'credits' geven zodat iemand anders van andere daters kan 'leren' over de potentiële nieuwe date?
[..]
Knuz is ook nog steeds gratis.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Ja, dan weet je teminste meteen of het in het echt ook daadwerkelijk 'klikt' en zo niet ga je weer verder. Ik had met mijn date van vandaag ook alleen even zitten whatsappen en heb meteen de volgende ochtend afgesproken.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
Weet wel dat ik nooit zo lang aan het zaniken was met msn en berichtjes.
Was het profiel en de eerste mail enzo leuk? Gewoon een ontmoeting plannen op openbare plek en drankje/koffie drinken en zien of 't klikte: zo ja: leuk! Zo nee: jammer maar helaas, succes met 't verdere daten. Heb dat wekenlange gechat/ge-sms nooit zo gesnapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |