Nee, ik heb alle lijsten ingevuld.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:41 schreef zalkc het volgende:
[..]
Meerdere leuke matches gehadMisschien wat meer de vragenlijsten beantwoorden?

Het is kansloos om aandacht vragen, iets heel anders dan frustraties.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Laat hem ook even zijn frustraties eruit brullen man

Gewoon accepteren en zeggen 'ha, bedankt voor je oneliner maar ik ga nu effe koken!' oid.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Echt? Ik vind de Matches eigenlijk altijd een crime! De leukste contacten komen echt voort uit speeddates.
Oneliners komen vaak binnen als ik of net in een leuk gesprek zit, OF net online kom om 1 specifiek iemand nog even te spreken... De timing is altijd kutMaar ja dan moet je OF accepteren en NU praten OF wegklikken en NOOIT praten.
(@Silenius en Vinnie)

Ja dan is het weer "AL DIE HOEREN ACCEPTEREN JE ONELINER MAAR VERVOLGENS GAAN ZE SNEL OFFLINE"quote:Op woensdag 5 september 2012 15:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gewoon accepteren en zeggen 'ha, bedankt voor je oneliner maar ik ga nu effe koken!' oid.
En dan verderkletsen met die ander. No proooblleemmmm
 Mgihihgih.
 Mgihihgih.

Oke nou ja ik heb mijn goede daad voor vandaag weer gedaan in ieder geval. Maar in dat geval moet hij zijn waffel houden jaquote:Op woensdag 5 september 2012 15:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is kansloos om aandacht vragen, iets heel anders dan frustraties.

Ik denk dat simpele rokende tokkies uit de achterhoek of zo het wel zien zitten met deze dame.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit zegt nog niks, ik heb het idee dat richard met de meest walgelijke vrouw op aarde heeft afgesproken. Word al misselijk bij het mental image.

Ja of gewoon niet liegen en zeggen dat je even druk bezig bent maar straks tijd voor hem hebt. Je moet ook niet gaan liegen als je met eerlijkheid de werkelijkheid wat onbekend kan laten zijn he..quote:Op woensdag 5 september 2012 15:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gewoon accepteren en zeggen 'ha, bedankt voor je oneliner maar ik ga nu effe koken!' oid.
En dan verderkletsen met die ander. No proooblleemmmm

Direct blokken dat soort gastenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja dan is het weer "AL DIE HOEREN ACCEPTEREN JE ONELINER MAAR VERVOLGENS GAAN ZE SNEL OFFLINE"Mgihihgih.

Niet jouw probleem natuurlijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja dan is het weer "AL DIE HOEREN ACCEPTEREN JE ONELINER MAAR VERVOLGENS GAAN ZE SNEL OFFLINE"Mgihihgih.
 Zodra een zo'n homo begint te miemelen 'm meteen uit de lijst bonjouren. Een echte leuke kerel maakt daar toch geen probleem van.
 Zodra een zo'n homo begint te miemelen 'm meteen uit de lijst bonjouren. Een echte leuke kerel maakt daar toch geen probleem van.

Had ik gisterenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]

Weer zo'n iemand met verkeerde aanpakquote:

spijt me..quote:Op woensdag 5 september 2012 15:51 schreef Fascination het volgende:
Mijn oneliner werd laatst afgewezen.

Ik krijg nou nooit onelinersquote:Op woensdag 5 september 2012 15:51 schreef Fascination het volgende:

Op dit moment onderneem ik geen pogingen meer, moet nog steeds bijkomen van de laatste gebeurtenisquote:Op woensdag 5 september 2012 15:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja en wanneer ga je dat nou echt eens doen dan? Want je roept elke keer dat je er mee stopt, maar je blijft door gaan.
Dus of stoppen met schreeuwen dat je niks meer qua vrouwen wilt.
Of blijf door daten en hang niet de drama queem uit en vragen om negatieve aandacht met je "ik stop met daten dit en dat"
 Daarna misschien dat ik weer wat ga proberen.
 Daarna misschien dat ik weer wat ga proberen.

Je legt je lat misschien ook wat te hoog.. pluizig haar klinkt wel schattig eigenlijk...quote:Op woensdag 5 september 2012 15:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Op dit moment onderneem ik geen pogingen meer, moet nog steeds bijkomen van de laatste gebeurtenisDaarna misschien dat ik weer wat ga proberen.

Ik voel je pijnquote:Op woensdag 5 september 2012 15:51 schreef Fascination het volgende:

heb je alle vragen wel eerlijk beantwoord?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wie heeft er wel eens een echt leuke match gehad op PaiQ?
Bij mij klikt (mgigihgiigh het k woooooooooooooord) het echt NOOIT met de matches... Ik ga ze maar weer uitzetten denk ik... Die kleute pop-up komt ook altijd als je net in een leuk gesprek met iemand anders zit :/

ja iddquote:Op woensdag 5 september 2012 15:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je legt je lat misschien ook wat te hoog.. pluizig haar klinkt wel schattig eigenlijk...
 .
. 

Jwz... wil je leuke date.... dan moet je mij vragenquote:Op woensdag 5 september 2012 16:09 schreef eefje801 het volgende:
Ik vond over het algemeen speeddates ook leuker dan matches op Paiq. Met één match gedate en dat bleek echt geen match. Met meerdere speeddates gedate en dat klikte in ieder geval wel.

Wat heb jij geslikt vandaagquote:Op woensdag 5 september 2012 16:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jwz... wil je leuke date.... dan moet je mij vragen
Of ik ben zelf present, of ik regel een vervanger
LIKE A BOSS!

Bring it onquote:Op woensdag 5 september 2012 16:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wat heb jij geslikt vandaag
En pas maar op, ik kan goed poolen hoor!

Facking vitaminepillenquote:Op woensdag 5 september 2012 16:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wat heb jij geslikt vandaag
En pas maar op, ik kan goed poolen hoor!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |