Ik zag deze zomer bij een groot congres nog een vrouw in dat "stand back! I'm going to try science!" shirt rondlopenquote:
Die hangt ook bij onsquote:Op woensdag 5 september 2012 23:02 schreef thijsdetweede het volgende:
En deze [ afbeelding ] ik uiteraard in de keuken opgehangen, 3 keer raden in welke loop ons klimaatmodel zit (en Norrage mag gokken in welke loop ik doorgaans verkeer)
Eens in de zoveel tijd, als de sterren goed staan, werkt een complex script in 1 keer goed bij de eerste runquote:Op woensdag 5 september 2012 23:10 schreef Felagund het volgende:
Herkenbaar, dat snel programmeren niet werkt.
Goh dat klinkt bekendquote:Op woensdag 5 september 2012 23:33 schreef thijsdetweede het volgende:
Tja, dat had ik ook met mijn huidige script, een ruim half jaar terug. Maar ik zit nu nog steeds te hercompileren en optimaliseren voor de conferentie van volgende week...
Oh, het praatje heb ik gekregen, dat abstract was er een half jaar geleden al. Het praatje vullen, da's een ander verhaalquote:Op woensdag 5 september 2012 23:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Goh dat klinkt bekendM'n prof zei zelfs een keer 3 dagen voor een abstract deadline zoiets als "ooh je hebt nog 3 dagen en je bent al klaar? Dan kan je vast nog wel een analyse bedenken en uitvoeren". Uiteindelijk was het nog best een goede toevoeging ook, en heeft het me een praatje opgeleverd
Nicequote:Op woensdag 5 september 2012 23:56 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Oh, het praatje heb ik gekregen, dat abstract was er een half jaar geleden al. Het praatje vullen, da's een ander verhaal
Miezerige Ir.? Ga je schamen over die zelfneerbuigendheid.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, dat mag de pret niet drukken, toch?
Ik loop me hier ook schaamteloos te bemoeien met van alles en nog wat als miezerige Ir.
Jawel.quote:Op maandag 3 september 2012 20:00 schreef Bosbeetle het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)hap-oude-vaders.htmlbe gentle
Het was ook ironisch bedoeld.quote:Op donderdag 6 september 2012 01:26 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Miezerige Ir.? Ga je schamen over die zelfneerbuigendheid.
Ingenieur betekent iemand die vernuftig is.
Doctorandus is iemand die nog doctor moet worden.
Als jij promoveert ben je Dr. Ir. , en Drs kan hoogstens Dr. worden.
Hello oempaloempas of sciencequote:Op woensdag 5 september 2012 14:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, dat mag de pret niet drukken, toch?
Ik loop me hier ook schaamteloos te bemoeien met van alles en nog wat als miezerige Ir.
*Kijkt naar bankrekening.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:02 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Hello oempaloempas of science
Dr irquote:Op donderdag 6 september 2012 01:26 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Miezerige Ir.? Ga je schamen over die zelfneerbuigendheid.
Ingenieur betekent iemand die vernuftig is.
Doctorandus is iemand die nog doctor moet worden.
Als jij promoveert ben je Dr. Ir. , en Drs kan hoogstens Dr. worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |