quote:
Een goedemorgen gewenst.quote:
Neequote:Op woensdag 5 september 2012 11:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een goedemorgen gewenst.
En ben je er al uit wat voor prijs je aan je kunstwerk gaat plakken?
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:37 schreef STING het volgende:
Zo, vandaag eindelijk op m'n werk overgegaan van Windows XP naar 7
Scherpquote:Op woensdag 5 september 2012 13:46 schreef Cue_ het volgende:
Heb je Fiesta in ieder geval overgeslagen
Teveel zolderkamerbewoners die niets meemakenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Teveel vrouwen zonder inhoud
Dank je, Bobquote:Op woensdag 5 september 2012 14:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Omdatquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:47 schreef STING het volgende:
Vrouwen voorzien van inhoudWie welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:47 schreef STING het volgende:
Vrouwen voorzien van inhoudNee, dank je. Die inhoud kan me gestolen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Er is hier geen kipquote:Op woensdag 5 september 2012 14:50 schreef STING het volgende:
Iedereen hier is een beetje gaar lijkt wel
Bijna weekend, en ben eraan toequote:Op woensdag 5 september 2012 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
Nu vind ik het stom vooralquote:Op woensdag 5 september 2012 14:54 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is best lekker soms, hier is het eerder een kippenhok
Dood moeten ze ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:11 schreef twi het volgende:
Hebben jullie ook zo'n tyfushekel aan mensen die voor de trein springen?
En daarna het land uitschoppen!quote:Op woensdag 5 september 2012 15:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Snel weer lijmen en dan ophangen aan de hoogste bomen einzeinz !@!!!
Aan de haaien voeren.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daarna het land uitschoppen!
Arme haaienquote:
En dan de as verbranden boven de oceaan.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daarna het land uitschoppen!
hier nietquote:Op woensdag 5 september 2012 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
nergens voor nodig, die mensen haten zichzelf al!quote:Op woensdag 5 september 2012 15:11 schreef twi het volgende:
Hebben jullie ook zo'n tyfushekel aan mensen die voor de trein springen?
Wel de meest walgelijke egoïstische manier van zelfmoord though imho.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
nergens voor nodig, die mensen haten zichzelf al!
Blijkbaar haten ze de rest van de wereld nog meer. Stelletje egoïsten.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
Laat ze zichzelf maar lekker in een hoekje gaan zitten haten dan, in plaats van het hele openbaar vervoer in de randstad naar de tering helpenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
van een flat springen en voor iemands voeten belanden (en half uit elkaar spatten) is minder egoistisch/walgelijk?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wel de meest walgelijke egoïstische manier van zelfmoord though imho.
Hoop jequote:Op woensdag 5 september 2012 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
hier niet
zit net door mijn telefoon te bladeren, kom ik een paar foto's tegen van de afgelopen zaterdag, kan me niet herinneren die te hebben gemaakt... Ik ben heel blij dat die foto's alleen op mijn telefoon staan
Hmmm.....dus zelmoord plegen door jezelf in de shredder te gooien die de resten op een brandstapel gooit waardoor er niks overblijft is dus sociaal geaccepteerd?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
van een flat springen en voor iemands voeten belanden (en half uit elkaar spatten) is minder egoistisch/walgelijk?
jezelf thuis ophangen zodat je puberdochter thuis komt en je ziet hangen is minder egoistisch?
dat weet ik zo net nog niet hoor
Wij hebben in ieder geval goed gelachen he? winkwinknudgenudgequote:
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op woensdag 5 september 2012 16:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij hebben in ieder geval goed gelachen he? winkwinknudgenudge
Misschien moeten we ze in het Fok!kers: sexy en gewaagd-topic plaatsen?quote:
Wat heb je zaterdag gedaan dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
hier niet
zit net door mijn telefoon te bladeren, kom ik een paar foto's tegen van de afgelopen zaterdag, kan me niet herinneren die te hebben gemaakt... Ik ben heel blij dat die foto's alleen op mijn telefoon staan
ik ging meteen kijken in whatsapp enz ze zijn iig niet van mijn telefoon verzonden ergens anders heenquote:
goed plan inderdaad, vergeet geen briefje achter te laten. straks gaat men nog zoekenquote:Op woensdag 5 september 2012 16:11 schreef Barbusse het volgende:
Hmmm.....dus zelmoord plegen door jezelf in de shredder te gooien die de resten op een brandstapel gooit waardoor er niks overblijft is dus sociaal geaccepteerd?
Nee, vanavondquote:
Ik wil ook wel vertellen waarom hoorquote:
"Beste grote boze wereld. Ik ben dood. Je hoeft niet te zoeken. Je vind me toch niet. Geloof me maar."quote:Op woensdag 5 september 2012 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
goed plan inderdaad, vergeet geen briefje achter te laten. straks gaat men nog zoeken
Ik werk vanochtend alquote:
teveel zuipen hequote:
goed puntquote:Op woensdag 5 september 2012 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Beste grote boze wereld. Ik ben dood. Je hoeft niet te zoeken. Je vind me toch niet. Geloof me maar."
"P.S. Het interesseert je waarschijnlijk toch geen fuck. Dat deed het je ook niet toen ik nog leefde."quote:
maakt niet uitquote:Op woensdag 5 september 2012 16:30 schreef Cue_ het volgende:
Owja je feestjes weekend, dacht dat het alweer vorige week was, sorry![]()
Dat soort foto's wil je niet overal rond hebben hangen voglens mij
haai kaneel.quote:
Was er niet een apart topic over dating sites enzo?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:18 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
haai kaneel.
een haai-kaneel, is dat ook een dier?
ik heb een bericht gekregen van een meisje op relatieplanet he!ja ik had daar na een tijdje geen abbonement meer en toen heb ik niet meer verlengd, omdat ik daar toch niets aan had.
maar toen heb ik wel een aantal dagen de standaard interesseberichtjes (hartje) naar meisjes die nog het leukst klonken rondgestuurd.
en toen heb ik ook on zelfde hartje teruggestuurd naar het meisje wat in oktober/november zon hartje naar mij had gestuurd. weet niet meer of ik haar op fok al had besproken.
en toen kwam er weer hartje terug van haar.
een aantal keer gebeurd al!, dus nu bijna een jaar later, stuurt ze elke keer dat ik hartje stuur opnieuw weer terug enzo! en nu heb ik ook berichtje van haar met haar e-mail-adres.
het is alleen wel een beetje vreemd dat op haar facebook (haar echte naam gebruikt ze ook in haar emailadres), het erop lijkt dat ze al een vriendje heeft.
en dan op dat relatieplanetprofiel staat weer dat ze een vriendje zoekt.
ik weet nog niet zeker of ik wat ga doen anders dan standaard hartjes turen.
misschien dat ik iets terug ga schrijven over mickey mouse. vet he?
Is dat alles? Ga HBO/Uni doen, daar zitten boeken bij tot over de 100 euro...quote:Op woensdag 5 september 2012 17:28 schreef Myraela het volgende:
45 euro voor een stom schoolboek betaald.Nu ga ik het godverdomme lezen ook.
Wat denk je dat ik doe dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dat alles? Ga HBO/Uni doen, daar zitten boeken bij tot over de 100 euro...
Gelukkig kan je boeken van de inkomsten belasting aftrekken
Mijn boek is 180quote:Op woensdag 5 september 2012 17:28 schreef Myraela het volgende:
45 euro voor een stom schoolboek betaald.Nu ga ik het godverdomme lezen ook.
Dat niet, want anders vind ik t bijzonder dat je verbaast bent over die prijzen. Ik had op mijn opleiding nauwelijks boeken onder de 50 euro.quote:
Dat doet zequote:Op woensdag 5 september 2012 17:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dat alles? Ga HBO/Uni doen, daar zitten boeken bij tot over de 100 euro...
Gelukkig kan je boeken van de inkomsten belasting aftrekken
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
HOAX, daar heb je geen boeken nodig.
Goed bezig Fluffy!quote:Op woensdag 5 september 2012 17:18 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
haai kaneel.
een haai-kaneel, is dat ook een dier?
ik heb een bericht gekregen van een meisje op relatieplanet he!ja ik had daar na een tijdje geen abbonement meer en toen heb ik niet meer verlengd, omdat ik daar toch niets aan had.
maar toen heb ik wel een aantal dagen de standaard interesseberichtjes (hartje) naar meisjes die nog het leukst klonken rondgestuurd.
en toen heb ik ook on zelfde hartje teruggestuurd naar het meisje wat in oktober/november zon hartje naar mij had gestuurd. weet niet meer of ik haar op fok al had besproken.
en toen kwam er weer hartje terug van haar.
een aantal keer gebeurd al!, dus nu bijna een jaar later, stuurt ze elke keer dat ik hartje stuur opnieuw weer terug enzo! en nu heb ik ook berichtje van haar met haar e-mail-adres.
het is alleen wel een beetje vreemd dat op haar facebook (haar echte naam gebruikt ze ook in haar emailadres), het erop lijkt dat ze al een vriendje heeft.
en dan op dat relatieplanetprofiel staat weer dat ze een vriendje zoekt.
ik weet nog niet zeker of ik wat ga doen anders dan standaard hartjes turen.
misschien dat ik iets terug ga schrijven over mickey mouse. vet he?
Ik heb boeken die nog nooit open zijn geweest, staan al zeker 6jr in de kast. Dat zijn meestal de duurdere.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:37 schreef Myraela het volgende:
Seriously, ik wil best betalen voor een boek hoor. Mijn marketing of interactie design boeken waren ook duurder. Maar dat lees je nog eens terug of kan je nog eens gebruiken. Maar zo'n stom dun boekje over de technieken van toekomstonderzoek is gewoon onzin.
Inderdaad, soms leest een boek wel iets fijner zeker als je lange stukken moet lezen.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:41 schreef Samzz het volgende:
Ik vind studieboeken sowieso vaak overrated, alles staat op internet.
Dat wel. Maar dat kan je ook van internet printen.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad, soms leest een boek wel iets fijner zeker als je lange stukken moet lezen.
Hoe is het?quote:Op woensdag 5 september 2012 18:01 schreef xFriendx het volgende:
Hi schaduwscharrels, seksverslaafden, zolderavonturiers en sjansbommen.
Ja goed, net thuis. Even de benen rusten na wat fietswerk. Zo even eten en dan de sportschool nog opzoeken.quote:
Hmmm... In welk hokje moet ik?quote:Op woensdag 5 september 2012 18:01 schreef xFriendx het volgende:
Hi schaduwscharrels, seksverslaafden, zolderavonturiers en sjansbommen.
Sportief bezig! Ik ga vandaag maar vroeg te bed denk ikquote:Op woensdag 5 september 2012 18:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja goed, net thuis. Even de benen rusten na wat fietswerk. Zo even eten en dan de sportschool nog opzoeken.
Ik weet niet welke studie jij doet, maar niet herkenbaarquote:Op woensdag 5 september 2012 17:41 schreef Samzz het volgende:
Ik vind studieboeken sowieso vaak overrated, alles staat op internet.
Ik zei dan ook vaakquote:Op woensdag 5 september 2012 18:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik weet niet welke studie jij doet, maar niet herkenbaar
SOPN! Duidelijk, Betrouwbaar, Visionair!quote:Op woensdag 5 september 2012 18:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ga maar AeuP/SOPN/PVV stemmen ja
Hmquote:Op woensdag 5 september 2012 18:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zoek nog een first lady, een spindoctor, een chauffeur en een woordvoerder.
quote:Op woensdag 5 september 2012 18:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ga maar AeuP/SOPN/PVV stemmen ja
Betaal jij mn studie? Betaal jij de kosten van de gezondheidszorg voor mijn broertje? Ga voor de lol eens kijken in een gemiddeld medisch instituut of tehuis en overdenk je keuze!quote:
Dat laatste is de reden voor mij om geen VVD te stemmen, ze maken de zorg kapot.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Betaal jij mn studie? Betaal jij de kosten van de gezondheidszorg voor mijn broertje? Ga voor de lol eens kijken in een gemiddeld medisch instituut of tehuis en overdenk je keuze!
Die met de big boobs en het korte rokje die je na werktijd achter de archiefkast kan uitwonen?quote:
Precies. Voor mij was het al een principe kwestie. Maar toen ze de volledige zorg extra verneukte na hun goede privatiseerplannen, en meteen daarbij ook de 2e bakermat van de samenleving, namelijk het onderwijs in de reet wouden naaien, ging bij mij de knop van principe om naar no nee never..quote:Op woensdag 5 september 2012 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste is de reden voor mij om geen VVD te stemmen, ze maken de zorg kapot.
Die discussie hebben we een aantal jaren geleden ook gehad, dat werd toen ruzie, zullen we dat niet over doen?quote:Op woensdag 5 september 2012 18:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Betaal jij mn studie? Betaal jij de kosten van de gezondheidszorg voor mijn broertje? Ga voor de lol eens kijken in een gemiddeld medisch instituut of tehuis en overdenk je keuze!
Dat snap ik helemaalquote:Op woensdag 5 september 2012 18:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies. Voor mij was het al een principe kwestie. Maar toen ze de volledige zorg extra verneukte na hun goede privatiseerplannen, en meteen daarbij ook de 2e bakermat van de samenleving, namelijk het onderwijs in de reet wouden naaien, ging bij mij de knop van principe om naar no nee never..
Hmz denk het wel als je wilt dat je oma eerst 4 uur in eigen ontlasting moet liggen voordat ze geholpen wordt door iemand die zn reetafveegdiploma niet gehaald heeft, als ze hulpbehoevend wordt.. dan stem je idd op de terechtequote:Op woensdag 5 september 2012 18:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die discussie hebben we een aantal jaren geleden ook gehad, dat werd toen ruzie, zullen we dat niet over doen?![]()
Ik ben het er niet 100% mee eens, maar dat ben ik met niemand, dit komt het dichste bij. Plus dat het met zo'n vaart niet zal lopen.
Waar heb ik dat eerder gehoord... Oh ja, toen het oude verzekeringsstelsel eruit ging en men stemde voor het privatiseren van zorg.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die discussie hebben we een aantal jaren geleden ook gehad, dat werd toen ruzie, zullen we dat niet over doen?![]()
Ik ben het er niet 100% mee eens, maar dat ben ik met niemand, dit komt het dichste bij. Plus dat het met zo'n vaart niet zal lopen.
Nogmaals, ik ben het daar niet mee eens, maar met de rest van het programma wel. Overal staat wel iets in waar ik het niet mee eens ben.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz denk het wel als je wilt dat je oma eerst 4 uur in eigen ontlasting moet liggen voordat ze geholpen wordt door iemand die zn reetafveegdiploma niet gehaald heeft, als ze hulpbehoevend wordt.. dan stem je idd op de terechte
Zo'n vaart liep het ook niet met studenten met terugwerkende kracht naaien.. O WACHTquote:Op woensdag 5 september 2012 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar heb ik dat eerder gehoord... Oh ja, toen het oude verzekeringsstelsel eruit ging en men stemde voor het privatiseren van zorg.
Dat was echt een hele beste zet. Not.
Daar was ik sowieso voor, nog steeds, maar dan wel op een juiste manier, niet zoals ze nu hebben gedaan, door de macht bij de verzekeraar te leggen.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar heb ik dat eerder gehoord... Oh ja, toen het oude verzekeringsstelsel eruit ging en men stemde voor het privatiseren van zorg.
Dat was echt een hele beste zet. Not.
Dit is wat er de afgelopen vvd kabinetten al met de zorg is gebeurd. Als je op had gelet.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ben het daar niet mee eens, maar met de rest van het programma wel. Overal staat wel iets in waar ik het niet mee eens ben.
En nogmaals, nogmaals, dit is een partij programma, niet een wet.
Exact.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Zo'n vaart liep het ook niet met studenten met terugwerkende kracht naaien.. O WACHT![]()
De zorg is dankzij de privatisering en duurder geworden, en kwalitatief er ernstig op achteruit gegaan. En dat moet je maar net willen voor de zwaksten in deze samenleving..
Ah toe danquote:Op woensdag 5 september 2012 18:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar was ik sowieso voor, nog steeds, maar dan wel op een juiste manier, niet zoals ze nu hebben gedaan, door de macht bij de verzekeraar te leggen.
Geen extra belasting voor de rijken, dat kan je bij de minima weghalenquote:Op woensdag 5 september 2012 18:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Dit is wat er de afgelopen vvd kabinetten al met de zorg is gebeurd. Als je op had gelet.
Wat is de rest van het programma waar je op wilt stemmen dan? Belastingverlaging voor iedereen terwijl we een schuld hebben af te betalen?Of?>
Hm. Stem als je voor ondernemers wilt gaan dan maar voor onze hero. Die het probleem van de studenten (grotendeels stoute kindertjes): namelijk de langstudeerboete (Ze slaan omdat ze ooit iets fout hebben gedaan) aan wil pakken door de goede studenten (brave kindertjes) te motiveren (lollies te gevenquote:Op woensdag 5 september 2012 18:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar was ik sowieso voor, nog steeds, maar dan wel op een juiste manier, niet zoals ze nu hebben gedaan, door de macht bij de verzekeraar te leggen.
Volgens het CPB wel, die heeft toch altijd gelijkquote:Op woensdag 5 september 2012 18:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm. Stem als je voor ondernemers wilt gaan dan maar voor onze hero. Die het probleem van de studenten (grotendeels stoute kindertjes): namelijk de langstudeerboete (Ze slaan omdat ze ooit iets fout hebben gedaan) aan wil pakken door de goede studenten (brave kindertjes) te motiveren (lollies te geven) ROFL. Dacht dat zijn poeppartij de beste uit de bus kwam voor de ondernemert
Wat een goede plannen. Misschien kunnen ze dan ipv de rijke mensen, artsen gaan neten, door ze wanneer ze net in opleiding zijn en een torenhoge schuld af moeten betalen te naaien en zelf mee te laten betalenquote:Op woensdag 5 september 2012 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen extra belasting voor de rijken, dat kan je bij de minima weghalen. Niet sjorren aan de HRA en vooral niet de huizenmarkt van het slot halen
.
Ik wil niet zeuren, maar een kennis van mij is chirurg, die verdient me toch een bakken met geldquote:Op woensdag 5 september 2012 18:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat een goede plannen. Misschien kunnen ze dan ipv de rijke mensen, artsen gaan neten, door ze wanneer ze net in opleiding zijn en een torenhoge schuld af moeten betalen te naaien en zelf mee te laten betalenZodat ze van een minimumloontje dat mogen doen, omdat artsen vast heul rijk zijn en daar de kosten van hun o zo goede privatiserenvandezorgplannen uit voort komen
![]()
O WACHT ...
4 jaar studie, 2 jaar co-schappen, dan nog specialiseren.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren, maar een kennis van mij is chirurg, die verdient me toch een bakken met geld.
Maar, bezuinigen op de zorg moet je doen in de managementlagen en de administratieve rompslomp, niet bij het personeel en de patiënten.
Laat ze die chirurg dan lekker onder het normale belastingsstelsel belasten net als iedere andere rijke stinkerd ipv de toekomst de kop in te hakken.. De grootste kosten zitten verbonden aan al die mannagers van al die leuke zorgbedrijfjes die er allemaal winst op moeten makenquote:Op woensdag 5 september 2012 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren, maar een kennis van mij is chirurg, die verdient me toch een bakken met geld.
Maar, bezuinigen op de zorg moet je doen in de managementlagen en de administratieve rompslomp, niet bij het personeel en de patiënten.
Jup mits ze lekker belasting betalenquote:Op woensdag 5 september 2012 18:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
4 jaar studie, 2 jaar co-schappen, dan nog specialiseren.
mogen ze?
Tijdens het specialiseren zijn ze wel in loondienst toch?quote:Op woensdag 5 september 2012 18:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
mogen ze?
Ja en dan verdien je echt heus geen bakken met geld. (mag je wel je schuld ook van af betalen). En dat is nog afhankelijk van de specialisatie ook. Niet alleen chirurg, maar ook huisarts, bedrijfsarts, verpleeghuisarts etc zijn specialisaties. En daar vallen echt geen bakken met geld te verdienen kan ik je zeggen. Vergeleken met de opleidingsduur is arts eigenlijk een relatief onderbetaald vakquote:Op woensdag 5 september 2012 18:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tijdens het specialiseren zijn ze wel in loondienst toch?
Maar dat moet bijvoorbeeld een beginnende leraar ook met een zuinig startsalaris.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja en dan verdien je echt heus geen bakken met geld. (mag je wel je schuld ook van af betalen). En dat is nog afhankelijk van de specialisatie ook. Niet alleen chirurg, maar ook huisarts, bedrijfsarts, verpleeghuisarts etc zijn specialisaties. En daar vallen echt geen bakken met geld te verdienen kan ik je zeggen. Vergeleken met de opleidingsduur is arts eigenlijk een relatief onderbetaald vak
Specialiseren is 70 uur per week je kapotploeteren voor een niet zo zalig loon, als je er al in komt. Daarna wordt het beter idd.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tijdens het specialiseren zijn ze wel in loondienst toch?
Eensch!quote:Op woensdag 5 september 2012 18:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Jup mits ze lekker belasting betalen
Die heeft pabo gedaan en heeft naast zijn veel korter durende studie makkelijk kunnen werken, en bovendien niet zoveel kosten aan reizen boeken etc etc moeten makenquote:Op woensdag 5 september 2012 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dat moet bijvoorbeeld een beginnende leraar ook met een zuinig startsalaris.
En er zijn specialisaties van een jaar of 12..quote:Op woensdag 5 september 2012 18:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Specialiseren is 70 uur per week je kapotploeteren voor een niet zo zalig loon, als je er al in komt. Daarna wordt het beter idd.
Als je tweedegraads les wilt geven moet je toch echt een jaar of 6.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Die heeft pabo gedaan en heeft naast zijn veel korter durende studie makkelijk kunnen werken, en bovendien niet zoveel kosten aan reizen boeken etc etc moeten maken
Hoi Joy. Ik voel me ziekjes. Wil je mijn temperatuur opnemen?quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 18:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Die heeft pabo gedaan en heeft naast zijn veel korter durende studie makkelijk kunnen werken, en bovendien niet zoveel kosten aan reizen boeken etc etc moeten maken
En als het geen pabo was heeft hij er nog veeeeel meer naast kunnen werken voor nog minder omkosten
Een jaar of 6 2 keer per week naar school gemiddeld.. Is wat ik om me heen heb gezien inderdaad. Dat is heel wat anders dan een studie geneeskunde.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je tweedegraads les wilt geven moet je toch echt een jaar of 6.
in je oor jaquote:Op woensdag 5 september 2012 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Joy. Ik voel me ziekjes. Wil je mijn temperatuur opnemen?
[..]
Onwetendheid ftw!
Waar lees je in godsnaam dat het niet mag?quote:Op woensdag 5 september 2012 18:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
mogen ze?
Like I saidquote:Op woensdag 5 september 2012 18:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Laat ze die chirurg dan lekker onder het normale belastingsstelsel belasten net als iedere andere rijke stinkerd ipv de toekomst de kop in te hakken.. De grootste kosten zitten verbonden aan al die mannagers van al die leuke zorgbedrijfjes die er allemaal winst op moeten maken
En op mensen die steeds tegen meer problemen oplopen, omdat ze plat worden gegooid met onderontwikkeld en betaald personeel..
Bijvoorbeeld een student natuurkunde maakt toch best veel uren in een week, en moet nog een tweede master doen na zijn opleiding om leraar te kunnen worden.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Een jaar of 6 2 keer per week naar school gemiddeld.. Is wat ik om me heen heb gezien inderdaad. Dat is heel wat anders dan een studie geneeskunde.
quote:Op woensdag 5 september 2012 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen als je een geil pakje aan doet.
Die master is 2 dagen in de week dan iddquote:Op woensdag 5 september 2012 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld een student natuurkunde maakt toch best veel uren in een week, en moet nog een tweede master doen na zijn opleiding om leraar te kunnen worden.
Je moet ook stages lopen die veel voorbereidingstijd vergen.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Die master is 2 dagen in de week dan idd![]()
Die master is 2 dagdelen per week college volgen. Daarnaast teringveel huiswerk en leeswerk.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Die master is 2 dagen in de week dan idd![]()
Sorry, daar krijg ik geen stijfje van.quote:
Daarom SP, Nederland kan kapotter.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:34 schreef Lokasenna het volgende:
Bezuinigen op de zorg van mensen die helemaal niet in staat zijn om het zelf te verdienen
Sorry, ik stem D66.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daarom SP, Nederland kan kapotter.
Waarom zou Nederland zo slecht af zijn met een kabinet met de SP erin?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daarom SP, Nederland kan kapotter.
Dat laat ik geheel aan jou overquote:Op woensdag 5 september 2012 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die met de big boobs en het korte rokje die je na werktijd achter de archiefkast kan uitwonen?
65% belasting voor de topinkomensquote:Op woensdag 5 september 2012 19:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zou Nederland zo slecht af zijn met een kabinet met de SP erin?
Kunnen dus prima regeren met het CDAquote:Op woensdag 5 september 2012 19:08 schreef dawg het volgende:
d66. de partij in de politiek die met alle winden mee waait.
Wij zullen het nooit met elkaar eens zijnquote:Op woensdag 5 september 2012 19:08 schreef dawg het volgende:
d66. de partij in de politiek die met alle winden mee waait.
Je bent vooral wat eenkennnig.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:24 schreef Drommeldaris het volgende:
Godver, hoe zeg ik ook nog maar dat ik niet alles vermeld heb.
Tot mijn sterke punten behoren onder andere maar niet uitsluitend:
squatten
d66 stemmen
Dit klopt niet of wel
laten we hopen dat d66 en cda niet gaan meeregeren. vvd ook niet maar die zullen niet genegeerd kunnen worden, aangezien ze tot de grootste partijen zullen horen. maar goed, we zullen zien. het zal wel een soort paars worden.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kunnen dus prima regeren met het CDA
Ik hoop op iets als linksigs.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:28 schreef dawg het volgende:
[..]
laten we hopen dat d66 en cda niet gaan meeregeren. vvd ook niet maar die zullen niet genegeerd kunnen worden, aangezien ze tot de grootste partijen zullen horen. maar goed, we zullen zien. het zal wel een soort paars worden.
meer vuur tussen de brandveilige lakens, miauwtje.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wij zullen het nooit met elkaar eens zijn![]()
D66
Ik krijg een beetje een bidsprinkhaangevoelquote:Op woensdag 5 september 2012 19:29 schreef dawg het volgende:
[..]
meer vuur tussen de brandveilige lakens, miauwtje.
hoezo bidsprinkhaan?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje een bidsprinkhaangevoel
Welke partij is wel goed genoeg voor meneer Dawg?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:28 schreef dawg het volgende:
[..]
laten we hopen dat d66 en cda niet gaan meeregeren. vvd ook niet maar die zullen niet genegeerd kunnen worden, aangezien ze tot de grootste partijen zullen horen. maar goed, we zullen zien. het zal wel een soort paars worden.
ik hoop op een nieuwe politiek die niet gebonden is aan coalities en regeerakkoorden, maar meer op variabele meerderheden, wat wijffels een paar weken geleden opperde. is veel flexibeler en stabieler.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik hoop op iets als linksigs.
Het gaat niet voor alle bidsprinkhanen op máárrrrr: Bij de meeste soorten is de paring voor het mannetje echter een hachelijke zaak, omdat de kans bestaat dat hij al voor de paring wordt opgegeten door het vrouwtje. Wikipedia ©quote:
Trollvoorbeeld, mensen die denken dat ik mijn sterke punten op FOK! ga zettenquote:Op woensdag 5 september 2012 19:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent vooral wat eenkennnig.
Nadeel is dat je dan niet bepaald een gedegen en compleet financieel beleid kan voeren.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:33 schreef dawg het volgende:
[..]
ik hoop op een nieuwe politiek die niet gebonden is aan coalities en regeerakkoorden, maar meer op variabele meerderheden, wat wijffels een paar weken geleden opperde. is veel flexibeler en stabieler.
eigenlijk geen enkele op pvdd na. en ook die heeft natuurlijk ook negatieve kanten.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke partij is wel goed genoeg voor meneer Dawg?
tuurlijk wel, er zijn nog steeds meerderheden vereist, alleen op een andere manier.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nadeel is dat je dan niet bepaald een gedegen en compleet financieel beleid kan voeren.
PvdD is een rare partij en toch kan ik me in veel punten goed vinden. Ik denk doordat ze een one-issue partij zijn ze op andere punten dus veel minder overeenstemming hebben en dat er daardoor een heel tolerant verkiezingsprogramma ligtquote:Op woensdag 5 september 2012 19:36 schreef dawg het volgende:
[..]
eigenlijk geen enkele op pvdd na. en ook die heeft natuurlijk ook negatieve kanten.
politiek is een spel geworden de laatste jaren, daar heb ik echt niks mee. ik ben liever eerlijk en direct, geen spinner. mevrouw samz.
De gedoogcoalitie was daar een mooie eerste stap in. Er zijn zat voorstellen de kamer gepasseerd doordat Rutte voor specifieke onderwerpen, specifieke partijen uitzocht om de samenwerking mee aan te gaan.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:33 schreef dawg het volgende:
ik hoop op een nieuwe politiek die niet gebonden is aan coalities en regeerakkoorden, maar meer op variabele meerderheden, wat wijffels een paar weken geleden opperde. is veel flexibeler en stabieler.
ahh. smakelijk alvast. maar dan hebben we in elk geval het bed gedeeld!quote:Op woensdag 5 september 2012 19:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het gaat niet voor alle bidsprinkhanen op máárrrrr: Bij de meeste soorten is de paring voor het mannetje echter een hachelijke zaak, omdat de kans bestaat dat hij al voor de paring wordt opgegeten door het vrouwtje. Wikipedia ©
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Geachte Dawg,
Partijen hebben nou eenmaal geen 76 zetels
mvg,
Drommel
[ afbeelding ]
Directeur, Realiteitsbureau
De politiek is altijd al een leugenachtig spel geweest.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:36 schreef dawg het volgende:
[..]
eigenlijk geen enkele op pvdd na. en ook die heeft natuurlijk ook negatieve kanten.
politiek is een spel geworden de laatste jaren, daar heb ik echt niks mee. ik ben liever eerlijk en direct, geen spinner. mevrouw samz.
Al voor de paring. Dan heb jij alleen het bed gezienquote:Op woensdag 5 september 2012 19:39 schreef dawg het volgende:
[..]
ahh. smakelijk alvast. maar dan hebben we in elk geval het bed gedeeld!![]()
Snap ik. Maar kijk als je op X wil bezuinigen en dat bij Y weg wil halen, probeer dat maar eens in jouw situatie.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:37 schreef dawg het volgende:
[..]
tuurlijk wel, er zijn nog steeds meerderheden vereist, alleen op een andere manier.
Eens.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
De politiek is altijd al een leugenachtig spel geweest.
beste drommel,quote:Op woensdag 5 september 2012 19:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Geachte Dawg,
Partijen hebben nou eenmaal geen 76 zetels
mvg,
Drommel
[ afbeelding ]
Directeur, Realiteitsbureau
true that. maar dan eigenlijk zonder gedoger en zonder dichtgetimmerd akkoord.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De gedoogcoalitie was daar een mooie eerste stap in. Er zijn zat voorstellen de kamer gepasseerd doordat Rutte voor specifieke onderwerpen, specifieke partijen uitzocht om de samenwerking mee aan te gaan.
voorstel doen en meerderheid zoeken. zoals in de afgelopen 2 jaar ook is gebeurd. een voorstel kan zelfs enigszins aangepast worden (kunduz missie) om de benodigde steun te krijgen.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Snap ik. Maar kijk als je op X wil bezuinigen en dat bij Y weg wil halen, probeer dat maar eens in jouw situatie.
auw. wel mooi dat je steeds zo je best doet om iets te vinden. tot insecten aan toe.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Al voor de paring. Dan heb jij alleen het bed gezien
Ja, dat was lekker. Die Afghaanse leerlingagenten schieten hun leraren door de kopquote:Op woensdag 5 september 2012 19:44 schreef dawg het volgende:
[..]
voorstel doen en meerderheid zoeken. zoals in de afgelopen 2 jaar ook is gebeurd. een voorstel kan zelfs enigszins aangepast worden (kunduz missie) om de benodigde steun te krijgen.
Watquote:Op woensdag 5 september 2012 19:41 schreef dawg het volgende:
[..]
beste drommel,
beter stem jij helemaal niet want je hebt al meerdere keren bewezen niet veel van de huidige politiek te begrijpen, laat staan vernieuwende politiek.
mvg.
Ik doe mijn best niet, het gaat vanzelf. Binnen een seconde moest ik aan een bidsprinkhaan denkenquote:Op woensdag 5 september 2012 19:46 schreef dawg het volgende:
[..]
auw. wel mooi dat je steeds zo je best doet om iets te vinden. tot insecten aan toe.
het gaat er in dat voorbeeld niet om of je het ergens wel of niet mee eens bent. het gaat erom dat wellicht een minderheidskabinet veel stabieler kan zijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat was lekker. Die Afghaanse leerlingagenten schieten hun leraren door de kop.
Mijn probleem is dat ik bij de outfit die ik voor morgen heb uitgekozen (zwart satijnen jurkje met lichtroze vest) geen passende schoenen kan vinden in m'n kastquote:Op woensdag 5 september 2012 19:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik doe mijn best niet, het gaat vanzelf. Binnen een seconde moest ik aan een bidsprinkhaan denkenVerder alles goed met je?
Ik heb een rotdag. Ik probeer mezelf te troosten met een paar nieuwe schoenen maar ik kan niet vinden wat ik zoek #drama
Hoe stabiel het kabinet was hebben we gezien de afgelopen periodequote:Op woensdag 5 september 2012 19:50 schreef dawg het volgende:
[..]
het gaat er in dat voorbeeld niet om of je het ergens wel of niet mee eens bent. het gaat erom dat wellicht een minderheidskabinet veel stabieler kan zijn.
geruststellend.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik doe mijn best niet, het gaat vanzelf. Binnen een seconde moest ik aan een bidsprinkhaan denkenVerder alles goed met je?
Ik heb een rotdag. Ik probeer mezelf te troosten met een paar nieuwe schoenen maar ik kan niet vinden wat ik zoek #drama
ook dat is het punt niet. je leest maar half.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe stabiel het kabinet was hebben we gezien de afgelopen periode. Wat een feest was dat.
Welk minderheidskabinet is ooit stabiel geweest?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:53 schreef dawg het volgende:
[..]
ook dat is het punt niet. je leest maar half.
Kun je geen nieuwe kopen? Altijd een goede gelegenheid toch?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik bij de outfit die ik voor morgen heb uitgekozen (zwart satijnen jurkje met lichtroze vest) geen passende schoenen kan vinden in m'n kast. Ik heb maar 30 paar.
Ik ben maar voor de Iron Fistjes gegaan.
Nieuwe kopen kan zeker, maar daar heb ik voor morgen zo weinig aan.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kun je geen nieuwe kopen? Altijd een goede gelegenheid toch?![]()
Welke Iron Fistjes heb je?
Ik zoek iets met een t-strap/t-barquote:Op woensdag 5 september 2012 19:52 schreef dawg het volgende:
[..]
geruststellend.
wel goed, met jou? ik help je wel met schoenen. mooie heels.
Hmmm... Dat model doet nooit zoveel voor je benen. Dat is altijd wel jammer.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zoek iets met een t-strap/t-bar
er is nog nooit een minderheidskabinet geweest, geen echt minderheidskabinet in elk geval.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welk minderheidskabinet is ooit stabiel geweest?
en dat is?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zoek iets met een t-strap/t-bar
My point exactly.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:56 schreef dawg het volgende:
[..]
er is nog nooit een minderheidskabinet geweest, geen echt minderheidskabinet in elk geval.
het probleem nu is teveel partijen die onder een bepaalde druk zich committeren aan een akkoord in een mondiaal snel veranderende wereld. is niet flexibel en teveel gericht op eigen- en partijbelang. daarom gaan we imo zo vaak naar de stembus.
Oh die zijn mooi!quote:Op woensdag 5 september 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nieuwe kopen kan zeker, maar daar heb ik voor morgen zo weinig aan.
De Bleeder platforms.
Klopt. Ik wil nu de Sugar Witches hebbenquote:Op woensdag 5 september 2012 19:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh die zijn mooi!![]()
Mijn zusje is helemaal in de retro-rockabilly-look en die heeft ook een paar mooie
je zusje is tof. Bij dezequote:Op woensdag 5 september 2012 19:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh die zijn mooi!![]()
Mijn zusje is helemaal in de retro-rockabilly-look en die heeft ook een paar mooie
Nou ze zijn ook bedoeld om mee te dansen eigenlijkquote:Op woensdag 5 september 2012 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Dat model doet nooit zoveel voor je benen. Dat is altijd wel jammer.
Ah, voor dansen zijn ze ideaal jaquote:Op woensdag 5 september 2012 19:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ze zijn ook bedoeld om mee te dansen eigenlijk
En een mooi paar doet wel wonderen voor je voeten vind ik
ik zie ten eerste niet in hoe minder partijen ervoor zorgt dat ego's etc geen probleem meer vormen. sterker nog, minder partijen betekent dat de overgebleven partijen groter zullen worden, en daarmee hun ego ook. denk ik dan.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
My point exactly.
De huidige politiek drijft op ego. Er zijn teveel partijen en eigen wil is wet. Dat ben ik met je eens. Maar ik denk niet dat een minderheidskabinet daarin een oplossing is. Wel snoeien in bestaande partijen.
En al helemaal geloof uit de politiek bannen.
Ja zoiets maar ik wil zwart of roodquote:
Hoezo niet?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik kan dit jaar niet eens stemmen
En dankquote:
Same herequote:Op woensdag 5 september 2012 19:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik kan dit jaar niet eens stemmen
Ik zeg niet dat minder partijen zorgt dat er minder grote ego's zijn. Wel vind ik dat er teveel onduidelijkheid is, er zijn zoveel partijen, die vaak nog eens overlappende belangen hebben ook. Het mag allemaal best wat minder en simpeler, vind ikquote:Op woensdag 5 september 2012 20:00 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zie ten eerste niet in hoe minder partijen ervoor zorgt dat ego's etc geen probleem meer vormen. sterker nog, minder partijen betekent dat de overgebleven partijen groter zullen worden, en daarmee hun ego ook. denk ik dan.
Vanuit Beuningen naar Nijmegen verhuizen en van de gemeente Beuningen je stempas op je nieuwe adres krijgen en ik kan dus alleen in Beuningen gaan stemmen omdat je voor 29 augustus een wijziging moet doen van gemeente. En aangezien ik moet werken heb ik geen tijd om naar Beuningen op en neer te bussenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja zoiets maar ik wil zwart of rood
[..]
Hoezo niet?
[..]
En dank
Hoezo kun jij niet stemmen?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:02 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Same here
Ach ja hoef ik me er ook niet verder in te verdiepen komende dagen
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja zoiets maar ik wil zwart of rood
Oh gezeikquote:Op woensdag 5 september 2012 20:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vanuit Beuningen naar Nijmegen verhuizen en van de gemeente Beuningen je stempas op je nieuwe adres krijgen en ik kan dus alleen in Beuningen gaan stemmen omdat je voor 29 augustus een wijziging moet doen van gemeente. En aangezien ik moet werken heb ik geen tijd om naar Beuningen op en neer te bussen
Zit ik in het buitenland. Beslissing om daar heen te gaan kwam na termijn om machtiging te regelen.quote:
whequote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:04 schreef dawg het volgende:
[..]
oeh. die mag je wel aanschaffen miauwtje.
Mucias graciasquote:Op woensdag 5 september 2012 20:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh gezeik![]()
Maar gefeliciteerd met je nieuwe casa
Hmm niet echt mijn smaak, iets simpeler, net als ikquote:
Ik had deze voor jou in gedachtenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:04 schreef dawg het volgende:
[..]
oeh. die mag je wel aanschaffen miauwtje.
Het zijn mijn droomschoenen. Kosten maar 1500 euro.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm niet echt mijn smaak, iets simpeler, net als ik![]()
[..]
Ik had deze voor jou in gedachten![]()
[ afbeelding ]
hahaquote:Op woensdag 5 september 2012 20:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had deze voor jou in gedachten![]()
[ afbeelding ]
Ohhh 1500 is niets johquote:Op woensdag 5 september 2012 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zijn mijn droomschoenen. Kosten maar 1500 euro.
Koop nieuwe op de EFF!quote:Op woensdag 5 september 2012 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
GVD AL DIE MENSEN MET VEEL MOOIE SCHOENEN
Ik heb maar 1 paar en het begint afgetrapt te raken
Christian Louboutin hequote:Op woensdag 5 september 2012 20:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohhh 1500 is niets joh![]()
Doet me denken aan een rode tas die ik een keer zag in Italie. Rood, leer, groot, ik was op slag verliefd! Die verkoopster zei in gebrekkig Italiaans dat die tas 150 euro was, toen ik mijn laatste geld uit de pin had getrokken zei ze in gebrekkig Italiaans dat ze een foutje had gemaakt en dat 'ie 1500 euro was. Ziek was ik er van
Nee, die kwamen automatisch in Google en ik vind ze heel erg lelijkquote:Op woensdag 5 september 2012 20:10 schreef dawg het volgende:
[..]
haha![]()
dit kwam ook automatisch in je op? en ach, ze gaan toch uit.
1 paar?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
GVD AL DIE MENSEN MET VEEL MOOIE SCHOENEN
Ik heb maar 1 paar en het begint afgetrapt te raken
Ja bevalt prima, terug naar mn eigen stad.. Eindelijkquote:
Cremekleurige halfhoge schoenen. Ik heb ze gebruikt als werkschoenen dus ze zien er niet meer uit. Dus stiekem jat ik nog wel eens een dagje die van mijn moeder als ik er fatsoenlijk uit wil zien.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
1 paar?![]()
Wat voor schoenen heb je?
Ik dus ookquote:Op woensdag 5 september 2012 20:12 schreef VacaLoca het volgende:
Ik heb 1 paar schoenen, en die zijn versleten als een malle
Ik heb alleen al zo'n 40 paar slippersquote:Op woensdag 5 september 2012 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Cremekleurige halfhoge schoenen. Ik heb ze gebruikt als werkschoenen dus ze zien er niet meer uit. Dus stiekem jat ik nog wel eens een dagje die van mijn moeder als ik er fatsoenlijk uit wil zien.
onaardig hoor. eerst mij op willen eten en dan lelijke schoenen aansmeren.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, die kwamen automatisch in Google en ik vind ze heel erg lelijk
Maat 34 of 44 ofzo?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dus ook
Tyfusduur met mijn voeten
Ja behoorlijk, paar jaar later in Parijs zag ik die tas weer, in een andere kleur, snel doorgelopen.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Christian Louboutin he.
Wel een lullige vergissing.
Ik heb de Rolandoquote:Op woensdag 5 september 2012 20:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja behoorlijk, paar jaar later in Parijs zag ik die tas weer, in een andere kleur, snel doorgelopen.
Louboutin, geweldige stiletto's. Zou echt wel een zwart paar van hem willen hebben, alleen al om de combinatie met die rode zool![]()
Ik kan alleen echt niet lopen op zulke hogen hakken
Naar achteren leunen, extra met je heupen zwaaien en voet voor voet zetten. Iedere malloot kan leren om op hakken te lopenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja behoorlijk, paar jaar later in Parijs zag ik die tas weer, in een andere kleur, snel doorgelopen.
Louboutin, geweldige stiletto's. Zou echt wel een zwart paar van hem willen hebben, alleen al om de combinatie met die rode zool![]()
Zooltjes?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, maar hele brede voeten die totaal plat zijn
Ik loop mijn hele leven al op hakken van 10+ cmquote:Op woensdag 5 september 2012 20:15 schreef VacaLoca het volgende:
Zorg wel dat jullie fatsoenlijk kunnen lopen op hoge hakken vrouwvolk, dan is het echtanders is het echt
!
Sommige vrouwen lijken echt elk moment om te kunnen vallen, als een kreupele lopen ze dan rond met gezicht vol pijn, ongemak en frustratiequote:Op woensdag 5 september 2012 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Naar achteren leunen, extra met je heupen zwaaien en voet voor voet zetten. Iedere malloot kan leren om op hakken te lopen![]()
Of je het mag is een 2e
je mag gewoon staan, liggen en op je knieen hoor, lopen hoeft niet hoor.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat betwijfel ikquote:Op woensdag 5 september 2012 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik loop mijn hele leven al op hakken van 10+ cm!
Ja, die is nooit uitgelegd hoe het werktquote:Op woensdag 5 september 2012 20:16 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Sommige vrouwen lijken echt elk moment om te kunnen vallen, als een kreupele lopen ze dan rond met gezicht vol pijn, ongemak en frustratie
Jaaa, die vind ik superquote:
Ik heb ook niet de makkelijkste voeten, maar geef de moed niet opquote:Op woensdag 5 september 2012 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, maar hele brede voeten die totaal plat zijn
Ja, terechte twijfelquote:
Net alsof ik daar geld voor hebquote:Op woensdag 5 september 2012 20:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb ook niet de makkelijkste voeten, maar geef de moed niet op![]()
Je verdient meer dan één paar schoenen
Als jij platvoeten hebt, en het is door de dokter bevestigd krijg je geloof ik een gedeelte terug van de zorgverzekeraar. Ik heb gelukkig geen platvoeten, mn zus had ze wel en na die zooltjes zijn ze al een stuk meer 'voet'quote:
Als je ooit tot kopen van dure schoenen bent gekomen vanwege vorm van je voet zal toch ooit wel een schoenenzaak de optie zooltjes met je geprobeerd hebben?quote:
Niet meer, ze zijn met pensioenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Die zijn mooi!!
Damn, hoe loop je er op?
Hahahaha mijn MI is niet goedquote:Op woensdag 5 september 2012 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Naar achteren leunen, extra met je heupen zwaaien en voet voor voet zetten. Iedere malloot kan leren om op hakken te lopen![]()
Of je het mag is een 2e
Ik vind open toe nooit mooi bij mij. Ik wil mn tenen alleen in slippers kunnen zienquote:
Machtig iemandquote:Op woensdag 5 september 2012 20:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vanuit Beuningen naar Nijmegen verhuizen en van de gemeente Beuningen je stempas op je nieuwe adres krijgen en ik kan dus alleen in Beuningen gaan stemmen omdat je voor 29 augustus een wijziging moet doen van gemeente. En aangezien ik moet werken heb ik geen tijd om naar Beuningen op en neer te bussen
Nee, ik koop al jaren hetzelfde model eigenlijkquote:Op woensdag 5 september 2012 20:19 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als je ooit tot kopen van dure schoenen bent gekomen vanwege vorm van je voet zal toch ooit wel een schoenenzaak de optie zooltjes met je geprobeerd hebben?
Ik heb het op die manier ook aan mn neefje uitgelegd toen ie mn mooie hoge hakken zag liggen en die liep bijna meteen keigoed eropquote:Op woensdag 5 september 2012 20:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahaha mijn MI is niet goed![]()
Ik ga het morgen proberen.
Mij staat dat juistquote:Op woensdag 5 september 2012 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind open toe nooit mooi bij mij. Ik wil mn tenen alleen in slippers kunnen zien
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:17 schreef dawg het volgende:
[..]
je mag gewoon staan, liggen en op je knieen hoor, lopen hoeft niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
de enige die ik kan machtigen is mn zus. Maar die heeft al 2 stempassen extra omdat mn ouwelui op vakantie zijn. Mja. Ik vind het wel best. Mijn keuze wordt het toch nooit.quote:
Peep toesquote:Op woensdag 5 september 2012 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind open toe nooit mooi bij mij. Ik wil mn tenen alleen in slippers kunnen zien
Ik zou ze geweldig voor mij vinden zonder open teenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij staat dat juist. Ik vind het schattig. En ik vind de print op deze schoen fantastisch
.
En die is er nietquote:Op woensdag 5 september 2012 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou ze geweldig voor mij vinden zonder open teen
Ja, bij anderen wel. Maar bij mezelf vind ik het vaak verschrikkelijkquote:
Een Loka make-overquote:Op woensdag 5 september 2012 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik koop al jaren hetzelfde model eigenlijkOmdat die paste toen ik 14 was.
Daar zitten standaard al van die extra zooltjes in.
Mja. Ik kijk beter gewoon helemaal niet meer naar hakschoenenquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja. Ik kijk beter gewoon helemaal niet meer naar hakschoenen
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb het op die manier ook aan mn neefje uitgelegd toen ie mn mooie hoge hakken zag liggen en die liep bijna meteen keigoed erop
dag Rquote:Op woensdag 5 september 2012 20:22 schreef dawg het volgende:
[..]
ik mag jou steeds meer.
ik ben weg. adiossss!
Jij had toch een hekel aan tenen?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:22 schreef dawg het volgende:
[..]
ik mag jou steeds meer.
ik ben weg. adiossss!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |