quote:
Een goedemorgen gewenst.quote:
Neequote:Op woensdag 5 september 2012 11:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een goedemorgen gewenst.
En ben je er al uit wat voor prijs je aan je kunstwerk gaat plakken?
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:37 schreef STING het volgende:
Zo, vandaag eindelijk op m'n werk overgegaan van Windows XP naar 7
Scherpquote:Op woensdag 5 september 2012 13:46 schreef Cue_ het volgende:
Heb je Fiesta in ieder geval overgeslagen
Teveel zolderkamerbewoners die niets meemakenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Teveel vrouwen zonder inhoud
Dank je, Bobquote:Op woensdag 5 september 2012 14:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Omdatquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:47 schreef STING het volgende:
Vrouwen voorzien van inhoudWie welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:47 schreef STING het volgende:
Vrouwen voorzien van inhoudNee, dank je. Die inhoud kan me gestolen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Er is hier geen kipquote:Op woensdag 5 september 2012 14:50 schreef STING het volgende:
Iedereen hier is een beetje gaar lijkt wel
Bijna weekend, en ben eraan toequote:Op woensdag 5 september 2012 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
Nu vind ik het stom vooralquote:Op woensdag 5 september 2012 14:54 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is best lekker soms, hier is het eerder een kippenhok
Dood moeten ze ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:11 schreef twi het volgende:
Hebben jullie ook zo'n tyfushekel aan mensen die voor de trein springen?
En daarna het land uitschoppen!quote:Op woensdag 5 september 2012 15:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Snel weer lijmen en dan ophangen aan de hoogste bomen einzeinz !@!!!
Aan de haaien voeren.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daarna het land uitschoppen!
Arme haaienquote:
En dan de as verbranden boven de oceaan.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daarna het land uitschoppen!
hier nietquote:Op woensdag 5 september 2012 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
nergens voor nodig, die mensen haten zichzelf al!quote:Op woensdag 5 september 2012 15:11 schreef twi het volgende:
Hebben jullie ook zo'n tyfushekel aan mensen die voor de trein springen?
Wel de meest walgelijke egoïstische manier van zelfmoord though imho.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
nergens voor nodig, die mensen haten zichzelf al!
Blijkbaar haten ze de rest van de wereld nog meer. Stelletje egoïsten.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
Laat ze zichzelf maar lekker in een hoekje gaan zitten haten dan, in plaats van het hele openbaar vervoer in de randstad naar de tering helpenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
van een flat springen en voor iemands voeten belanden (en half uit elkaar spatten) is minder egoistisch/walgelijk?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wel de meest walgelijke egoïstische manier van zelfmoord though imho.
Hoop jequote:Op woensdag 5 september 2012 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
hier niet
zit net door mijn telefoon te bladeren, kom ik een paar foto's tegen van de afgelopen zaterdag, kan me niet herinneren die te hebben gemaakt... Ik ben heel blij dat die foto's alleen op mijn telefoon staan
Hmmm.....dus zelmoord plegen door jezelf in de shredder te gooien die de resten op een brandstapel gooit waardoor er niks overblijft is dus sociaal geaccepteerd?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
van een flat springen en voor iemands voeten belanden (en half uit elkaar spatten) is minder egoistisch/walgelijk?
jezelf thuis ophangen zodat je puberdochter thuis komt en je ziet hangen is minder egoistisch?
dat weet ik zo net nog niet hoor
Wij hebben in ieder geval goed gelachen he? winkwinknudgenudgequote:
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op woensdag 5 september 2012 16:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij hebben in ieder geval goed gelachen he? winkwinknudgenudge
Misschien moeten we ze in het Fok!kers: sexy en gewaagd-topic plaatsen?quote:
Wat heb je zaterdag gedaan dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
hier niet
zit net door mijn telefoon te bladeren, kom ik een paar foto's tegen van de afgelopen zaterdag, kan me niet herinneren die te hebben gemaakt... Ik ben heel blij dat die foto's alleen op mijn telefoon staan
ik ging meteen kijken in whatsapp enz ze zijn iig niet van mijn telefoon verzonden ergens anders heenquote:
goed plan inderdaad, vergeet geen briefje achter te laten. straks gaat men nog zoekenquote:Op woensdag 5 september 2012 16:11 schreef Barbusse het volgende:
Hmmm.....dus zelmoord plegen door jezelf in de shredder te gooien die de resten op een brandstapel gooit waardoor er niks overblijft is dus sociaal geaccepteerd?
Nee, vanavondquote:
Ik wil ook wel vertellen waarom hoorquote:
"Beste grote boze wereld. Ik ben dood. Je hoeft niet te zoeken. Je vind me toch niet. Geloof me maar."quote:Op woensdag 5 september 2012 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
goed plan inderdaad, vergeet geen briefje achter te laten. straks gaat men nog zoeken
Ik werk vanochtend alquote:
teveel zuipen hequote:
goed puntquote:Op woensdag 5 september 2012 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Beste grote boze wereld. Ik ben dood. Je hoeft niet te zoeken. Je vind me toch niet. Geloof me maar."
"P.S. Het interesseert je waarschijnlijk toch geen fuck. Dat deed het je ook niet toen ik nog leefde."quote:
maakt niet uitquote:Op woensdag 5 september 2012 16:30 schreef Cue_ het volgende:
Owja je feestjes weekend, dacht dat het alweer vorige week was, sorry![]()
Dat soort foto's wil je niet overal rond hebben hangen voglens mij
haai kaneel.quote:
Was er niet een apart topic over dating sites enzo?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:18 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
haai kaneel.
een haai-kaneel, is dat ook een dier?
ik heb een bericht gekregen van een meisje op relatieplanet he!ja ik had daar na een tijdje geen abbonement meer en toen heb ik niet meer verlengd, omdat ik daar toch niets aan had.
maar toen heb ik wel een aantal dagen de standaard interesseberichtjes (hartje) naar meisjes die nog het leukst klonken rondgestuurd.
en toen heb ik ook on zelfde hartje teruggestuurd naar het meisje wat in oktober/november zon hartje naar mij had gestuurd. weet niet meer of ik haar op fok al had besproken.
en toen kwam er weer hartje terug van haar.
een aantal keer gebeurd al!, dus nu bijna een jaar later, stuurt ze elke keer dat ik hartje stuur opnieuw weer terug enzo! en nu heb ik ook berichtje van haar met haar e-mail-adres.
het is alleen wel een beetje vreemd dat op haar facebook (haar echte naam gebruikt ze ook in haar emailadres), het erop lijkt dat ze al een vriendje heeft.
en dan op dat relatieplanetprofiel staat weer dat ze een vriendje zoekt.
ik weet nog niet zeker of ik wat ga doen anders dan standaard hartjes turen.
misschien dat ik iets terug ga schrijven over mickey mouse. vet he?
Is dat alles? Ga HBO/Uni doen, daar zitten boeken bij tot over de 100 euro...quote:Op woensdag 5 september 2012 17:28 schreef Myraela het volgende:
45 euro voor een stom schoolboek betaald.Nu ga ik het godverdomme lezen ook.
Wat denk je dat ik doe dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dat alles? Ga HBO/Uni doen, daar zitten boeken bij tot over de 100 euro...
Gelukkig kan je boeken van de inkomsten belasting aftrekken
Mijn boek is 180quote:Op woensdag 5 september 2012 17:28 schreef Myraela het volgende:
45 euro voor een stom schoolboek betaald.Nu ga ik het godverdomme lezen ook.
Dat niet, want anders vind ik t bijzonder dat je verbaast bent over die prijzen. Ik had op mijn opleiding nauwelijks boeken onder de 50 euro.quote:
Dat doet zequote:Op woensdag 5 september 2012 17:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dat alles? Ga HBO/Uni doen, daar zitten boeken bij tot over de 100 euro...
Gelukkig kan je boeken van de inkomsten belasting aftrekken
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
HOAX, daar heb je geen boeken nodig.
Goed bezig Fluffy!quote:Op woensdag 5 september 2012 17:18 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
haai kaneel.
een haai-kaneel, is dat ook een dier?
ik heb een bericht gekregen van een meisje op relatieplanet he!ja ik had daar na een tijdje geen abbonement meer en toen heb ik niet meer verlengd, omdat ik daar toch niets aan had.
maar toen heb ik wel een aantal dagen de standaard interesseberichtjes (hartje) naar meisjes die nog het leukst klonken rondgestuurd.
en toen heb ik ook on zelfde hartje teruggestuurd naar het meisje wat in oktober/november zon hartje naar mij had gestuurd. weet niet meer of ik haar op fok al had besproken.
en toen kwam er weer hartje terug van haar.
een aantal keer gebeurd al!, dus nu bijna een jaar later, stuurt ze elke keer dat ik hartje stuur opnieuw weer terug enzo! en nu heb ik ook berichtje van haar met haar e-mail-adres.
het is alleen wel een beetje vreemd dat op haar facebook (haar echte naam gebruikt ze ook in haar emailadres), het erop lijkt dat ze al een vriendje heeft.
en dan op dat relatieplanetprofiel staat weer dat ze een vriendje zoekt.
ik weet nog niet zeker of ik wat ga doen anders dan standaard hartjes turen.
misschien dat ik iets terug ga schrijven over mickey mouse. vet he?
Ik heb boeken die nog nooit open zijn geweest, staan al zeker 6jr in de kast. Dat zijn meestal de duurdere.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:37 schreef Myraela het volgende:
Seriously, ik wil best betalen voor een boek hoor. Mijn marketing of interactie design boeken waren ook duurder. Maar dat lees je nog eens terug of kan je nog eens gebruiken. Maar zo'n stom dun boekje over de technieken van toekomstonderzoek is gewoon onzin.
Inderdaad, soms leest een boek wel iets fijner zeker als je lange stukken moet lezen.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:41 schreef Samzz het volgende:
Ik vind studieboeken sowieso vaak overrated, alles staat op internet.
Dat wel. Maar dat kan je ook van internet printen.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad, soms leest een boek wel iets fijner zeker als je lange stukken moet lezen.
Hoe is het?quote:Op woensdag 5 september 2012 18:01 schreef xFriendx het volgende:
Hi schaduwscharrels, seksverslaafden, zolderavonturiers en sjansbommen.
Ja goed, net thuis. Even de benen rusten na wat fietswerk. Zo even eten en dan de sportschool nog opzoeken.quote:
Hmmm... In welk hokje moet ik?quote:Op woensdag 5 september 2012 18:01 schreef xFriendx het volgende:
Hi schaduwscharrels, seksverslaafden, zolderavonturiers en sjansbommen.
Sportief bezig! Ik ga vandaag maar vroeg te bed denk ikquote:Op woensdag 5 september 2012 18:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja goed, net thuis. Even de benen rusten na wat fietswerk. Zo even eten en dan de sportschool nog opzoeken.
Ik weet niet welke studie jij doet, maar niet herkenbaarquote:Op woensdag 5 september 2012 17:41 schreef Samzz het volgende:
Ik vind studieboeken sowieso vaak overrated, alles staat op internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |